BB PRO Kille Kujala

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Harmi että killellä on ojentajat niin paljon geneettisesti heikommat, uskon niin, koska uskon että niitä on kyllä tahkottu tunti jos toinenkin. Pro kisoissa kädet on kuitenkin aika tärkeässä roolissa.
Niin on tietty muissakin kisoissa.

Sanokaa mun sanoneen, mutta tämä jätkä (Kille Kujala) tappelee maailman huippujen kanssa parin vuoden sisällä. Sen näkee jo nyt hienosta ja paksusta fysiikasta. Killen vartalo on sellainen, että se kantaa lihakset näyttävästi ja paketti on kokonaisuutena jotenkin todella tyylikäs. Tulee vähän mieleen jopa Dexter Jackson. Jotain Kille tekee oikein. Uskon, että riittävällä levolla on suuri merkitys. Ja sitten kun painetaan, niin painetaan sata lasissa, kunnes kroppa vaatii tauon treenistä. Mun mielestä yksi monen kehonrakentajan kehityksen jarru on juuri se, ettei uskalleta levätä riittävästi. Killellä tuntuu olevan homma hallussa :). Halmo ja Wilenius jäävät fysiikassa Kujalan varjoon nykyään. Halmolla on kyllä hieno hieno selkä ja rinta, mutta Killerin paketti on tänä päivänä parempi.

Semmosta. Omasta mielestä Nyyssölä sopii tommosiin hassutteluihin paremmin :D Mut eiköhä tähäki ala tottua jos näitä tulee enempi.
Eikös se niin mennyt että kaikki näkyvyys on hyvästä ? :ROFLMAO:

Huumori"musiikilla" on paikkansa, eikä sen tarkoitus varmaan olekaan olla mitään syviä tunteita herättävää avantgardea. Eihän tätä kuunnella kyllä pysty, mutta antaa poikain tehdä kuten haluaa.

Omasta mielestä tällaiselle on tilausta skenessä. Tekee vain hyvää, kun joku tekee edes joskus jotain eri tavalla, kuin muut. 99 tyyppiä sadasta laittaa metallia soimaan taustalle ja tekee 20 sarjaa haukkaa ja huutaa orgastisesti, "kai mä oon vaan sit niin kova...".

Huumori"musiikilla" on paikkansa, eikä sen tarkoitus varmaan olekaan olla mitään syviä tunteita herättävää avantgardea. Eihän tätä kuunnella kyllä pysty, mutta antaa poikain tehdä kuten haluaa.

Omasta mielestä tällaiselle on tilausta skenessä. Tekee vain hyvää, kun joku tekee edes joskus jotain eri tavalla, kuin muut. 99 tyyppiä sadasta laittaa metallia soimaan taustalle ja tekee 20 sarjaa haukkaa ja huutaa orgastisesti, "kai mä oon vaan sit niin kova...".
Yritin tota sun postausta lukea useammankin kerran,mutta ei kyllä auennut sanoma oikein millään tavalla. Varsinkin postauksesi lopusta tulee oikein :woot:-fiilis.

Yritin tota sun postausta lukea useammankin kerran,mutta ei kyllä auennut sanoma oikein millään tavalla. Varsinkin postauksesi lopusta tulee oikein :woot:-fiilis.

Siis sitä ajan takaa, että tällaiset Killen tempaukset on hyviä juttuja, vaikka itse video tai musiikki myötähäpeää joillekin aiheuttaisikin. Ja lopussa vertasin vain siihen skenen "normiin", eli mikä on se meininki yleensä näissä promovideoissa tai millä tavalla yleensä pyritään itseään tuomaan esille.

Toivottavasti nyt aukenee! Tai sitten en vain osaa jäsentää sitä omaa ajatusta (n)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom