BB PRO Kille Kujala

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Miksei sitten ole antanut rahaa jos ensin näin sanonut? Oisko kuitenkin niin, että paljon puhetta, vähän tekoja? :D lol!!

Koska herrasmiehenä kieltäydyit suorasta rahallisesta tukemisesta ja kehotit tukemaan banneritilausten kautta.

Jos jollain tavalla haluaa mua tukea urheilijana, niin tilatkaa bannerin kautta lisäravinteita jos nyt ylipäätään tilaatte mitään. Se pieni ele riittää. :)

Kyllä taas koko foorumi keulii.. Jos joku haluaa kokeilla pientä sivutuloa somekanavan kautta niin miks mä just äsken luin 4 sivua itkemistä aiheesta,

Tämä ei ollut kaverin puolustelua vaan ihan yleinen mielipide siitä että jos joku yrittää tehdä jotain erillaista, sen pitäis olla hyvä juttu! Mutta iän ikuinen totuus ei tule muuttumaan, karavaani kulkee ja koirat haukkuu.

Ehkä pitää nyt nyt odotella, että sulla tilanne rauhoittuu ja aikaa alkaa jäämään enemmän.

Kaikkien aikojen kisat !

Kille käy blogissaan kisoja läpi, ja listaa omat suosikit.

Sarjajako on edelleen päin helvettiä. ;) Raskas sarja alkaa sadasta kilosta. Sen alle on marjanpoimijat. :D Super raskas alkaa 120 kilosta. :puntti:
+90kg on vain plus 90kiloa.

Jos tuota 2012 syksyä pitää alkaa muistelemaan ja sille linjalle lähteä niin muistelen että herra Kujala oli karsinnoissa pari kiloa liian lihava alle 90kg sarjaan. En itsekään ollut todellakaan iskussa vaan lavapaino oli nesteinen 121kiloa. Ohi menit ja onnittelut siitä.
Hienoa että nykyään painat aikuisen miehen verran. Hyvä hyvä. Itse en kyllä pidä hyvänä massan keräämistä vyötärön alueelle.

Syksyllä kannattaa plus ysikymppisissä muiden piilottaa ne insu-kasvu vatsat. Vaikka reisien massoissa minua varmasti viedään niin kokonaisuus tulee olemaan tribuutti old school-äijille. :rock:Vain siksi että lajin faneille olisi muunkinlaista mallia tarjolla kuin pökkelö.

Oikein ihanaa ja ruusuista dieettiaikaa kaikille kisaajille,

:heart:
Unski

Saat kyllä tyytyväinen olla jos edes karsinnat läpäset, ei oo ihan sun juttu nimittäin toi kehopuolen homma, on nimittäin takkiin tullu joka kisassa ja monta kiloa kevyemmiltä jampolita, esim karsinnoissa alle 90 jätkät vei kun litran mittaa, aivan sama jos on pitkä kun lipputanko ja painaa 120, niin ei se susta tee kehonrakentajaa, pitkän ja painavan ainoastaan, luulis että olis muutamasta kerrasta uskonu. Ota mittanauha mukaan ja mittaa vaikka niitä lihaksen ympäryyksiä ja jätä se henkilövaaka kotiin, jos oot jostain kuusta kun rinnan ympäryksestä isompi, niin propsit niistä, saanen epäillä.

Kyllä taas koko foorumi keulii.. Jos joku haluaa kokeilla pientä sivutuloa somekanavan kautta niin miks mä just äsken luin 4 sivua itkemistä aiheesta, jos Killen videot ja tekstit ei kiinnosta niin sitten voi lueskella muiden blogeja tai jos ne kiinnostaa niin voi jättää syömättä sen lauantai illan pizzan ja sjoittaa ne rahat kahden kuukauden maksuun Killen sivulle. Ehkä mä en vaan ymmärrä tätä foorumilifee että miksi pitää olla aina painamassa alas ja arvostelemassa. Olihan täällä useita hyviä kommenttejakin perusteluiden kanssa mutta suurin osa vaan sitä ala-arvoista vinkumista.

Mä näen tämän hienona asiana että joku yrittää, jos epäonnistuu niin ompahan vittu ainakin kokeillut kun muut venytellyt esaa siinä samalla. Kunhan mulla tilanne rauhoittuu ja aikaa alkaa jäämään enemmän niin en näe yhtään mahdottomana ideana että maksaisin 4egee hyvästä bodyviihteestä, olettaen tieysti että semmoista sitten tuleekin. Kaikki info ja Q&A setit kiinnostaa mua kokeneemmilta bodaajilta, perus hauiskääntövideot aika nähty ja ne ei monia varmaan kiinnosta, siis jos pelkästään sitä tulee.

Tämä ei ollut kaverin puolustelua vaan ihan yleinen mielipide siitä että jos joku yrittää tehdä jotain erillaista, sen pitäis olla hyvä juttu! Mutta iän ikuinen totuus ei tule muuttumaan, karavaani kulkee ja koirat haukkuu.

Juuri näin! Kävin uudelle videolle tätä samaa hommaa läpi mutta editoin sen sitten pois... Ihmiset ei vaan tajua sitä asiaa että toi materiaalin tuottaminen ei ihan ilmaista ole jos itellä ei ole taitoja kuvata/editoida. Se on aika harvinaista että löytäis ihmisen joka viikko toisensa perään tuottais materiaalia ilmaseksi. Jos näin on niin ota muhun heti yhteyttä niin aletaan kuvata! Hieno homma että Kille kokeilee kaikkea uutta !

Jokainen bodyviihteen tuottaja tehköön, miten parhaaksi näkee. Näin bodyviihteen suurkuluttaja voin sanoa, ettei ole kovin montaa tekijää, jonka materiaalista olisin valmis maksamaan. Kiitos suomalaisten ja ulkomaalaisten sisällöntuottajien, jotka eivät veloita mitään mainostulojen lisäksi.

Kannattaisiko rahaa metsästävien panostaa laatuun ja sitten hyödyntää esim. mainostuloja? Katselukertoja tulee aivan varmasti, jos laatu on sellaista, että joku olisi valmis maksamaan siitä. Ei YouTubettajatkaan kovin helpolla siirrä kanavia kuukausimaksun taakse, vaikka ostajia olisi varmasti paljon. Onnea yritykselle. Täytyy alkaa puntaroimaan bodyvideon ja netflixin väliltä. Kummasta sais parempaa vastinetta rahalle, hyväntekeväisyyttä en aio harjoittaa. Vaikeita valintoja vai onko sittenkään...

Saat kyllä tyytyväinen olla jos edes karsinnat läpäset, ei oo ihan sun juttu nimittäin toi kehopuolen homma, on nimittäin takkiin tullu joka kisassa ja monta kiloa kevyemmiltä jampolita, esim karsinnoissa alle 90 jätkät vei kun litran mittaa, aivan sama jos on pitkä kun lipputanko ja painaa 120, niin ei se susta tee kehonrakentajaa, pitkän ja painavan ainoastaan, luulis että olis muutamasta kerrasta uskonu. Ota mittanauha mukaan ja mittaa vaikka niitä lihaksen ympäryyksiä ja jätä se henkilövaaka kotiin, jos oot jostain kuusta kun rinnan ympäryksestä isompi, niin propsit niistä, saanen epäillä.
Tuosta karsinnan läpäisystä sen verran että viime vuonna ainakin taisi jokainen kisaaja kehopuolella päästä sm kisaan oli karsinnoissa sijoitus mikä tahansa.

Ja mitä muhun tulee, niin jengi luulee ihan tosissaan, että materiaali kuvataan ilman kuluja. Canoniin on mennyt 12 tuhatta euroa hilloa. Senverran mä olen panostanut kuvaamiseen ja sisällöntuottoon.
Eikös tuo nyt ole kuitenkin ihan normaalia, et firma uusii työkaluja? Tuskin kellään oli kuitenkaan huomauttamista järkkärinkään kuvanlaadusta, ihan kärkipäässä olit jo silloin kuvan-/äänenlaadullisesti :) Missäs tollasii urpoja on jotka luulee, et kameroita ilmasiks jaetaan jossain?

Eikös tuo nyt ole kuitenkin ihan normaalia, et firma uusii työkaluja? Tuskin kellään oli kuitenkaan huomauttamista järkkärinkään kuvanlaadusta, ihan kärkipäässä olit jo silloin kuvan-/äänenlaadullisesti :) Missäs tollasii urpoja on jotka luulee, et kameroita ilmasiks jaetaan jossain?
Se, että suoranaisesti nää videot ei tule koskaan tuottamaan noin paljoa rahaa mitään kautta. Ne ei generoi niin paljoa lisäkävijöitä mainosnäyttöihin, videot ei Tubessa tuota mitään mainostuloja, koska salilla aina musiikit kusee mainostuksen. Että se siitä että mä teen noilla rahaa, mä teen niitä sisältönä ja se on vain pieni osa kokonaisuutta. Canon on ihan overkill, koska saisin saman tehtyä iPhonella, mutta mun ambitiot on teknisessä laadussa ollut aina.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tuosta karsinnan läpäisystä sen verran että viime vuonna ainakin taisi jokainen kisaaja kehopuolella päästä sm kisaan oli karsinnoissa sijoitus mikä tahansa.
Ja sääntöjen mukaan 6 parasta, siitä yli pääsevät otetaan vaan ja ainoastaan sen takia, että saataisiin enemmän kisaajia, en muista tiedä, mutta ei ihan hirveästi itteäni nappaisi mennä kisaamaan, jos sinne ei ole voittanu sitä paikkaa, vaan saanu sen paikan sinne, jotta saataisiin enenmmän kilpailijoita.

Se, että suoranaisesti nää videot ei tule koskaan tuottamaan noin paljoa rahaa mitään kautta. Ne ei generoi niin paljoa lisäkävijöitä mainosnäyttöihin, videot ei Tubessa tuota mitään mainostuloja, koska salilla aina musiikit kusee mainostuksen. Että se siitä että mä teen noilla rahaa, mä teen niitä sisältönä ja se on vain pieni osa kokonaisuutta. Canon on ihan overkill, koska saisin saman tehtyä iPhonella, mutta mun ambitiot on teknisessä laadussa ollut aina.
Tuokin lienee ihan yleistä muissakin liiketoiminnassa, että pistetään rahaa kiinni sellaiseen joka ei suoranaisesti maksa itseään takaisin? En ole missään kohtaa väittänytkään sinun tekevän pelkästään rahan takia näitä videoita, vaan kuten sanoit, osana kokonaisuutta. Ei kukaan tuota tahtia viitsisi tuottaa sisältöä, jos se olisi pelkkää tervan juontia? Hienoa toki, että panostat laatuun, mutta uuden kameran hankinta oli kuitenkin aivan sinun oma ratkaisu. Kukaan ei varmaankaan valittanut kuvanlaadusta aiemminkaan, joten ehkä marttyyrinviitta kannataa jättää tuon takia pukematta? Meni vissiin ohi tuo kysymys, et kuka on väittänyt sinun/yrityksesi saavan kameroita veloituksetta?

joten ehkä marttyyrinviitta kannataa jättää tuon takia pukematta?
Voinkohan mä vastata mitään täällä enää, ilman että mua aletaan nimittelemään. En ilmeisesti. Mä olen kaikkea muuta kuin marttyyri, mä duunaan tätä kun tää on kivaa, en rahan takia. Voitko selittää mulle juurta jaksaen missä kohtaa mä olin marttyyri tossa kun selkeästi selostin, ettei videot ole rahasampo?

Voinkohan mä vastata mitään täällä enää, ilman että mua aletaan nimittelemään. En ilmeisesti. Mä olen kaikkea muuta kuin marttyyri, mä duunaan tätä kun tää on kivaa, en rahan takia. Voitko selittää mulle juurta jaksaen missä kohtaa mä olin marttyyri tossa kun selkeästi selostin, ettei videot ole rahasampo?
"Ja mitä muhun tulee, niin jengi luulee ihan tosissaan, että materiaali kuvataan ilman kuluja. Canoniin on mennyt 12 tuhatta euroa hilloa. Senverran mä olen panostanut kuvaamiseen ja sisällöntuottoon."

Tuossa itselleni tuli semivahvat marttyyrivibat. Ton kommentin ymmärtäisin puollustautumisena, jos joku olisi joskus kritisoinut kuvanlaatua ja siksi olisit laittanut vitullisen määrän euroja haisemaan kameraan. Päämotiivisi lienee oli vaan ostaa vimosen päälle kamera pääosin itsekkäistä syistä? Saanut ainakin sinusta sellaisen "nippelihullu" kuva, koska vaihtelet vapoja tiuhaan ja aina pitää olla uusin omppu taskussa? Ei sillä, että siinä mitään vikaa olis, kun omilla rahoillasi pelaat, niin antaa mennä, mutta tässä kuitenkin syitä miksi minun mielestä hieman oudolle kuullostaa tuo lainaamani kommentti. Vika kyssäri jäi taas vailla vastausta??

Edit. "Voinkohan mä vastata mitään täällä enää, ilman että mua aletaan nimittelemään." Hyvin vahva marttyyrituoksu on myös tässä lauseessa.

Viimeksi muokattu:
Mä vain osoitin, että videot muka tuottaa rahaa, ei tuota kun niiden tekemiseen menee enemmän. Ja sä alat nimittelemään marttyyriksi, korjaa asennettas tai heitän vittuun täältä. Että sanoppa vielä kerran marttyyriksi perusteetta. Vituttaa nyt muutenkin ihan saatasti jonkun hinaajan vetämä vekki auton kyljessä, että kiinnostaa vitusti katsella vittuilua.

Mä näen tämän hienona asiana että joku yrittää, jos epäonnistuu niin ompahan vittu ainakin kokeillut kun muut venytellyt esaa siinä samalla.
Tää on just näin. Nähty niin monesti ehdassa elämässä samoja piirteitä. Ideoit jotain niin se ei toimi, kaikki muu on turhaa ja näin on aina tehty. Sit ku teet jotain ja jos se onnistuuki niin samat naamat sanoo kuinka sen tekis vielä paremmin.
Jos se ei toimi, nii mitä sitte? Et ainakaa tehny niinku tuhat muuta. Keksit vaikka jotain uutta?

Paljonko Killen videoille tulee katselukertoja keskimäärin? Mutulla sanoisin, että suurin osa katsojista on samantapaisia kuin minä; jos ei muuta tekemistä ole, niin etsitään juuri pakkiksen kautta ajankuluksi pätkä joltain joka näitä tuottaa.

Kuukausimaksu voisi onnistua paremmin esim. jos tää näitten kavereitten bodaus..kerho(?), nimeä en muista, alkaisi tuottamaan video per viikko per heppu (~joka päivä uusi pätkä) ja koko setistä maksettaisiin kuukausimaksua. En usko että yhden bodimunkin elämä niin kiinnostavaa on, että siitä tarvittavan paljon hyvää matskua saisi revittyä.

Edit: ^Vitun hyvä idea (tai vitusti parempi) näin jälkeenpäin mietittynä.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom