Enpäs kyllä osta.
Kolmisen viikkoa olen Killen touhuja seurannut tuolla blogin maksullisella puolella, ja tulen myös jatkossa seuraamaan.
Ja näin
![Rolleyes :rolleyes: :rolleyes:](/smilies/rolleyes.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Enpäs kyllä osta.
Kolmisen viikkoa olen Killen touhuja seurannut tuolla blogin maksullisella puolella, ja tulen myös jatkossa seuraamaan.
Oikeassa olet ettei mitään ylimielisyyttä ole havaittavissa! Pointti oli se etten itse vaan saa mitään tajunnan räjäyttävää Killeltä ennen kuin iskee tiskiin massat tyyliin Marko Savolainen ja siihen en ikävä kyllä jaksa uskoa!Omasta mielestä Killen meriiteillä ja tavoitteilla on varsin fiksua alkaa petaamaan "ison maailman meinikiä" varten näillä keinoilla. Näkyvyyttä on jo kansainvälisestikin tullut pienissä määrin ja mun mielestä hyvä vaan että näkyy panostavan uraan/näkyvyyteen enemmän kuin suttuisten itseään toistavien instakuvien muodossa. Kukin toki tyylillään, mutta esim mitään ylimielistä en tuossa näe. Tämä vaan yleisesti tähän nillitysilmapiiriin liittyen...
Oikeassa olet ettei mitään ylimielisyyttä ole havaittavissa! Pointti oli se etten itse vaan saa mitään tajunnan räjäyttävää Killeltä ennen kuin iskee tiskiin massat tyyliin Marko Savolainen ja siihen en ikävä kyllä jaksa uskoa!
Hienon tekstin kirjoitit jossa on kyllä ajatusta takana!! Itse myös toivon Killelle tsemppiä!Ymmärrän toki ja nykypäivänä kisaajien ja materiaalin määrä on niin suurta että yhden "ikinä mitään voittaneen" rahallinen tukeminen tuntuu varmasti turhalta. Suomalaiset eivät kuitenkaan ole hirveästi juhlineet kansainvälisillä lavoilla ja yksi osasyy voi olla että tekemisen taso on jäänyt liian amatöörimäiseksi (suomalaiseen nöyryyteen ehkä liittyen). Nyt olis tarjolla kuitenkin paljon panostava kisaaja, joka voisi saada Suomessakin aikaan ajatuksen kisaajan suorasta tukemisesta (ei sponsorien kautta). Sitä meinaan että kun yksi uskaltaa aloittaa tämänkaltaisen toiminnan niin kohta sitä harjoittaa jo useampikin ja samalla muuttuu toivottavasti seuraajienkin ajatusmalli. En ole mikään kauppatieteilijä, mutta ehkä Suomen bodymarkkinat kaipaavat tällaista muutosta
Killelle tsempit kisarupeamaan!
Saatanan takin kääntäjä Konaa! :D:DJa näin![]()
Ja näin![]()
Ymmärrän toki ja nykypäivänä kisaajien ja materiaalin määrä on niin suurta että yhden "ikinä mitään voittaneen" rahallinen tukeminen tuntuu varmasti turhalta.
Hä? Taas uus koutsi? Ellei, niin olihan se yhteistyö voimissaan jo viime kisakaudellakin...
juu sama sama. Lähinnä muotoilin huonosti. On vain nyt ehtinyt marinoitua enemmän. Eikös tämä koutsi tullut aika viime tipassa jos miettii edellisiä kisoja? Tai sitten muistan väärin.Killestäkö puhuttiin ? Kyllä ihan sama valmentaja on kuin edellis vuonna.