BB PRO Kille Kujala

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
mitenkä ne vanhat herrat (proksi saakka bodyurallaan edenneet), elättivät itsensä ja saavuttivat ovat potentiaalinsa maksimaalisen ruumiillistuman? Ei ollut somea eikä nettiä. Faxillako ne jakoivat faneilleen materiaalia ja odottivat 10markan lahjoituksia.

Postimyyntinä myytiin kursseja ja valokuvia,ennen lehdet oli täynnä heidän mainoksiaan.Arnold,Franco ja kumppanit teki nähtävästi ihan hyvät rahat näin.Seminaareja pitivät myös,kiersivät pitkin poikin isoja kuntosaleja.Weider tietysti maksoi myös muutamalle ainakin jonkun taalan.

Olen sitä mieltä että tässä maassa jengi ei bodymatskusta halua välttämättä maksaa... Kuitenkin niin marginaalinen laji Suomessa joten maksavia ihmisiä ei varmasti paljoa löydy. Voin olla toki väärässäkin, ja toivon siis Killelle onnea tämän projektin kanssa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mitenkä ne vanhat herrat (proksi saakka bodyurallaan edenneet), elättivät itsensä ja saavuttivat ovat potentiaalinsa maksimaalisen ruumiillistuman? Ei ollut somea eikä nettiä. Faxillako ne jakoivat faneilleen materiaalia ja odottivat 10markan lahjoituksia.
Diilaamalla horkkaa. Taitaa edelleen olla monelle se keino rahoittaa HARRASTUSTAAN.

Suomessa olisi aika kattava kasvojen menetys jos kulliin sortuisi :D
Ei edes Konaa postaisi vlogeja :D

Mitenkä niin?

Sama se mulle on tykkääkö bodari mielummin naapurin-Lissusta vai -Markusta. Jos on kova fysiikka, niin on kova fysiikka. Jonneilla nämä homofobiat.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
On tää kyllä huvittavaa, viime syksynä porukka oli valmis lahjoittamaan Nyyssölälle vastikkeettakin rahaa uran tukemiseksi. Nyt kun joku kehtaa "pyytää" tukea palvelua vastaan niin kyllä voidaan haukkua paskaksi ideaksi, varsinkin kun Suomessa lienee kyseenalaista suora rahallinen tuki yksityishenkilölle.

Ite huomannu kyllä että harvoin tulee kaivettua pankkitunnarit/luottokortti että voi pienen lahjoituksen tehdä. Tähän voisi jaksaakin tuon tehdä.

On tää kyllä huvittavaa, viime syksynä porukka oli valmis lahjoittamaan Nyyssölälle vastikkeettakin rahaa uran tukemiseksi. Nyt kun joku kehtaa "pyytää" tukea palvelua vastaan niin kyllä voidaan haukkua paskaksi ideaksi, varsinkin kun Suomessa lienee kyseenalaista suora rahallinen tuki yksityishenkilölle.

Ite huomannu kyllä että harvoin tulee kaivettua pankkitunnarit/luottokortti että voi pienen lahjoituksen tehdä. Tähän voisi jaksaakin tuon tehdä.
Missä muka mulle on tarjottu rahaa? Miksi kuulen tästä vasta nyt? Miksei kukaan sitten ole antanut rahaa jos ensin näin sanonut? Oisko kuitenkin niin, että paljon puhetta, vähän tekoja? :D lol!!

Missä muka mulle on tarjottu rahaa? Miksi kuulen tästä vasta nyt? Miksei kukaan sitten ole antanut rahaa jos ensin näin sanonut? Oisko kuitenkin niin, että paljon puhetta, vähän tekoja? :D lol!!

En kyllä pistä päätä pantiksi mutta sun ketjussa tais rahallisen tukemisen mahdollisuuksista olla puhetta, ehdoteltiin ainakin huppareita jne mistä menisi osuus suoraan sulle, täysin ansaitusti siis tietty:worship:

Kontrasti tähän Killen palvelun saamaan vastaanottoon oli vain niin huikea että pisti silmään. Mun mielestä kuitenkin samasta asiasta kyse :oujee:

En kyllä pistä päätä pantiksi mutta sun ketjussa tais rahallisen tukemisen mahdollisuuksista olla puhetta, ehdoteltiin ainakin huppareita jne mistä menisi osuus suoraan sulle, täysin ansaitusti siis tietty:worship:

Kontrasti tähän Killen palvelun saamaan vastaanottoon oli vain niin huikea että pisti silmään. Mun mielestä kuitenkin samasta asiasta kyse :oujee:

Mikalla on sisällön tuotto ja saavutukset ihan erillä tasolla ainakin vielä tässä vaiheessa., joten ei ihme että tukijoita löytyy enemmän

Kyllä taas koko foorumi keulii.. Jos joku haluaa kokeilla pientä sivutuloa somekanavan kautta niin miks mä just äsken luin 4 sivua itkemistä aiheesta, jos Killen videot ja tekstit ei kiinnosta niin sitten voi lueskella muiden blogeja tai jos ne kiinnostaa niin voi jättää syömättä sen lauantai illan pizzan ja sjoittaa ne rahat kahden kuukauden maksuun Killen sivulle. Ehkä mä en vaan ymmärrä tätä foorumilifee että miksi pitää olla aina painamassa alas ja arvostelemassa. Olihan täällä useita hyviä kommenttejakin perusteluiden kanssa mutta suurin osa vaan sitä ala-arvoista vinkumista.

Mä näen tämän hienona asiana että joku yrittää, jos epäonnistuu niin ompahan vittu ainakin kokeillut kun muut venytellyt esaa siinä samalla. Kunhan mulla tilanne rauhoittuu ja aikaa alkaa jäämään enemmän niin en näe yhtään mahdottomana ideana että maksaisin 4egee hyvästä bodyviihteestä, olettaen tieysti että semmoista sitten tuleekin. Kaikki info ja Q&A setit kiinnostaa mua kokeneemmilta bodaajilta, perus hauiskääntövideot aika nähty ja ne ei monia varmaan kiinnosta, siis jos pelkästään sitä tulee.

Tämä ei ollut kaverin puolustelua vaan ihan yleinen mielipide siitä että jos joku yrittää tehdä jotain erillaista, sen pitäis olla hyvä juttu! Mutta iän ikuinen totuus ei tule muuttumaan, karavaani kulkee ja koirat haukkuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom