BB PRO Kille Kujala

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
13754168_10153958677439495_8664215631703915201_n.jpg

Saat kyllä tyytyväinen olla jos edes karsinnat läpäset, ei oo ihan sun juttu nimittäin toi kehopuolen homma, on nimittäin takkiin tullu joka kisassa ja monta kiloa kevyemmiltä jampolita, esim karsinnoissa alle 90 jätkät vei kun litran mittaa, aivan sama jos on pitkä kun lipputanko ja painaa 120, niin ei se susta tee kehonrakentajaa, pitkän ja painavan ainoastaan, luulis että olis muutamasta kerrasta uskonu. Ota mittanauha mukaan ja mittaa vaikka niitä lihaksen ympäryyksiä ja jätä se henkilövaaka kotiin, jos oot jostain kuusta kun rinnan ympäryksestä isompi, niin propsit niistä, saanen epäillä.

Kyllä... Olen tyytyväinen jos läpäisen karsinnat koska taas näyttää olevan sellainen vuosi että karsitaan eikä vain käydä näyttämässä kuntoa. Vaikka onhan niitäkin tapauksia joilta on jatko sm-kisoihin evätty kun ei ole muka ollut kunnossa vaikka ei sinä vuonna olisi pitänyt olla mitään karsintaa.

Onpa hyvä että nyt on löytynyt netistä lajin erikoismies jolta voi käydä kysymässä hyväksynnän harrastukselleen. Voisit ajaa kehonrakennusliittoon läpi säännön että kisoihin saa osallistua vain mitalikolmikko. Kisaamisen voisit myös kieltää kaikilta jotka eivät ole esim 165cm-180cm pituisia. Lajihan ei ole muille.

Pahoittelut tässä kohtaa kaikille että pilaan tätä Killen ketjua ja reagoin näin viiveellä. Ei vain ole aikaa roikkua somessa tai netissä väittelemässä idioottien kanssa.

Pointti miksi SUOMESSA pitäisi olla +100kg sarja on se että tässä maassa on paljon pitkiä miehiä (ei montoiaykkonen) jotka seuraavat lajia, haluavat rakentaa omaa lihasmassaansa ja unelmoivat kisaamisesta. Olen tavannut tällaisia henkilöitä paljon... Historiassa on myös paljon pitkiä kisaajia ja on siellä pari raskaan sarjan mestariakin. Tosin silloin raskas sarja tarkoitti vähintään +95kg. Tällä nykyisellä sarjajaolla nämä pitkät miehet eivät uskalla lähteä edes yrittämään, koska heitä tosiaan viedään pienempien kavereiden toimesta kuin litran mittaa. Mutta pistäppä heidät vertaistensa joukkoon ja heitä sinne vaikka mukaan esim Kille. Näyttäähän se ihan helvetin pahalta! Puhutaan täysin eri sarjojen ihmisistä.

Ja miksi pitkät miehet eivät saisi kisata?? Tämä on kuitenkin vain harrastus.. Amatöörikehonrakennusta! Minullekin muutama lajin besserwisser on tullut selittämään vertailukohtana jotain Cedriciä tai Wolffia... Haloo!! Ne kaverit kisaavat Olympia-tasolla, eivät Suomen amatöörikehonrakennuksessa. Kehonrakennus lajina on itsensä kehittämistä päämääränä saavuttaa mahdollisimman tasapainoinen fysiikka. Kukin omien puitteiden mukaan.

Minä lähdin nyt kisaamaan ainoastaan itseäni varten, koska hampaankolossa on se että en ole kertaakaan saanut itsestäni sitä täyttä potentiaalia irti ja nyt on hyvät edellytykset siihen. Ja olisi aivan mahtavaa että pääsisin esittämään vapaaohjelman 8 vuoden jälkeen joka on se osuus lajista josta olen henk.koht kiinnostunut. Se mikä parhaimmillaan innostaa myös niitä jotka eivät muuten lajia seuraa tai ole kiinnostunut paikallaan seisovista öljytyistä miehistä. Muuten tämä on vain HARRASTUS. En saa tästä penniäkään. En ole edes kiinnostunut sponsoreista. Saan elantoni aivan muualta ja suuri kiitos siitä kuuluu nimenomaan KEHONRAKENNUKSELLE! Nämä kisat ovat täysin sivuprojekti toisen samansuuntaisen päämäärän kanssa.

Mainitsen vielä että vaikka olen nyt kaksi kertaa sotkenut Killen ketjun harmoniaa niin meillä ei ole mitään pahaa verta keskenämme. Näimme pari päivää ensimmäisen tekstini jälkeen ja ihan normaalit välit meillä. Mielestäni Killellä blogissa vain mopon kaasu hirtti hieman kiinni kun oli tarvetta mainita minut ja siitä pieni kettuilu vastineeksi. ;)

Ehkä Killen maksullisella blogilla aiheesta joskus enemmän... ;)

"Unski"

Tee helvetin kontrolloituja "hate repsejä" hitonmoisilla painoilla kun treenaat. Heathin tyyliin "This is for the haters". Heath tuntuu välillä treenivideoissaan olevan kiukkuinen koko v*tun maailmalle (vaikkei ole mitään syytä). Varmaan liikaa kiukku-anaa moottorissa.

Sulla ei ole edes anaa ja kiukkuat siitä kun Heath kiukkuaa. Sä et kestäis päivääkään julkisuuden tuomaa negaa kun Heathin haters kommentit saa sut tohon tilaan.

Heath vaikutaa välillä kuin kiusatulta koulupojalta haters-puheineen, vaikka hänellä on massoittain faneja ja kaikki diggailevat hänestä, pitäen häntä luonnonlahjakkuutena. Mutta ehkäpä juuri siitä hän ammentaa draivia treeniinsä.

Heath vaikutaa välillä kuin kiusatulta koulupojalta haters-puheineen, vaikka hänellä on massoittain faneja ja kaikki diggailevat hänestä, pitäen häntä luonnonlahjakkuutena. Mutta ehkäpä juuri siitä hän ammentaa draivia treeniinsä.
Nimenomaan. Se, että hatereille kuittailee, ei tarkoita, että ne ihon alle menisi, vaan että siitä revitään naurut, zemppiä ja energiaa. Kun taas hatereilla kohdehenkilö on aina mennyt ihon alle, koska vain mielisairas yksilö ammentaa energiaa toisille negaa heitellen. Haterit on yleensä patologisia epäonnistujia, tämän elämän reppanoita.

Nyt kyllä Kujala on vähä kujalla... Heh heh, nyt vasta osu silmää et blogi maksullisena... Mitä vit..a :D Heti tuli mieleen et onkoha raha asiat kussu tms :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Harmi kun ei killestä saa nyt mitään tietoa kun on maksullinen tuo blogi.. toki jos kovasti kiinnostaa niin eipä tuo iso raha olisi maksaa ja samalla tukea miestä.

Vastaavaa ja paljon parempaa. :E Kille vois pitää suosiolla vuoden tai pari kunnon offseasonin sensijaan että skabaa joka vuos ja sijottuu joka kerta huonommin ja huonommin. Sitä offibodailua vois sitten ehkä jo seuraillakkin aktiivisemmin.
Tähän kylkiäisiksi itkupotkuraivariblogipäivitykset kuinka tuomarit on perseestäjapaskoja :D

Ei vaan painu omaan jakeluun tuollainen turhan päiväinen nillitys, jos ei kiinnosta seurata niin olkaa seuraamatta.
On se kumma kun ei voi pitää suutaan ikinä kiinni jos tulee mieleen negatiivisiä asioita, vaan pitää suoltaa kaikki pihalle ihankun se jotenki kohentas omaa oloa. Positiivisiä kommentteja on sitten niin turha odottaa.

Kille ei yksinkertaisesti pysty tarjoamaan mitään sellaista mitä emme jo ole nähneet pakkiksen kautta! Täältä löytyy minun mielestä jo ihan kaikki tarpeellinen tieto!

Jos kisoissa käy hyvin ni Kille saattaa saada aika monta tilaajaa,jos käy huonosti mikään ei muutu.

Kolmisen viikkoa olen Killen touhuja seurannut tuolla blogin maksullisella puolella, ja tulen myös jatkossa seuraamaan. Itse olen ollut tyytyväinen Killen tuotantoon.

PT-Vatanen tuossa aikaisemmin heittikin todella hyvän kommentin. Miksipä ei maksaa hyvästä bodiviihteestä, kun noinkin pienestä summasta on vielä kyse. Samalla voipi tukea Killeriä.

Kille ei yksinkertaisesti pysty tarjoamaan mitään sellaista mitä emme jo ole nähneet pakkiksen kautta! Täältä löytyy minun mielestä jo ihan kaikki tarpeellinen tieto!

Omasta mielestä Killen meriiteillä ja tavoitteilla on varsin fiksua alkaa petaamaan "ison maailman meinikiä" varten näillä keinoilla. Näkyvyyttä on jo kansainvälisestikin tullut pienissä määrin ja mun mielestä hyvä vaan että näkyy panostavan uraan/näkyvyyteen enemmän kuin suttuisten itseään toistavien instakuvien muodossa. Kukin toki tyylillään, mutta esim mitään ylimielistä en tuossa näe. Tämä vaan yleisesti tähän nillitysilmapiiriin liittyen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom