Sniffari
Äitisi valinta
Nii-in.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tomi sanoi:"Japanialainen" on läppä, vitsi ja puhekielen huumoria. :jahas:
Hippa sanoi:Miten taipuu sana purkaa? En edes tiedä sen perusmuotoa..
ardilha sanoi:seuraavaksi voitte ystävällisesti kertoa kieliopit ja muut oleelliset asiat sanasta "häntäkin".
.,.
SniffDaddy sanoi:Miten taipuu verbi "kastroida"?
Minä kastroin
Sinä kastroit
Hän (Fidel) kastroi
Me kastroimme
Te kastroitte
He kastroivat
Raejuusto sanoi:Miten "voida"-sana sanotaan menneessä aikamuodossa? Ilmeisesti "sota-aikoina voitiin ostaa pennillä litra maitoa" menee puhekieleksi? Kivikaudella ihminen osasi sytyttää tulen ja voi paistaa saaliinsa.
Sori tyhmistä esimerkkilauseista.
Raejuusto sanoi:Mitä jos on henkisiä esteitä kaikkien "voida"-sanan substituuttien käytölle :jahas: Onko suomessa tosiaan sanoja joita ei voi käyttää kaikissa muodoissaan?
Raejuusto sanoi:Mitä jos on henkisiä esteitä kaikkien "voida"-sanan substituuttien käytölle :jahas: Onko suomessa tosiaan sanoja joita ei voi käyttää kaikissa muodoissaan?
Arvo Paperi sanoi:On, esimerkiksi vuo. Siitä ei ole tai siitä ei käytetä monikon taivutusmuotoja. Tästä on seurannut suuri ongelma, kun sanaa on alettu käyttämään fysiikassa. Sanotaanko "voiden", "voitten" vai kuinka? Kuulostaa tyhmältä, koska nuo kuulostavat voi-sanan taivutusmuodoilta.
SniffDaddy sanoi:Miten taipuu verbi "kastroida"?
Minä kastroin
Sinä kastroit
Hän (Fidel) kastroi
Me kastroimme
Te kastroitte
He kastroivat
gnut sanoi:Itse selvisin ylä-asteen ja lukion hyvin lävitte, eikä ole hajuakaan, mikä on esim. pronomini. Silti äikästä ja enkusta laudatur.
MKS sanoi:ARGH!!!! :curs: :itku:
Toivottavasti tuo oli vitsi
ardilha sanoi:purkaa on monikon imperatiivi verbistä purra ( vai onko se purea ? ) .
seuraavaksi voitte ystävällisesti kertoa kieliopit ja muut oleelliset asiat sanasta "häntäkin".
.,.
Goatsilla sanoi:Kuinka? Minäkin selvisin yläasteen ihan hyvin lävitse, enkä tiedä mikä on pronomini. Älkää vaan kukaan kertoko, arvatenkin maailman turhinta informaatiota.