Kevät 2004 ylppärit

vsq sanoi:
Yhteen- ja vähennyslaskuja? :love:
Joo. :arvi:

"4. Metsäpalstan pinta-alaksi peruskartalla mitattiin 2,9 cm2, missä mittausvirhe on enintään 0,1 cm2. Lasken palstan koko hehtaareina ja sen maksimivirhe, kun peruskartan mittakaava on 1 : 20000."

Niin, netissä oli, että oikea vastaus on 11,6 ha ja maksimivirhe 0,4 ha.
No, mä annoin tuloksen 12 ha ja 0,4 ha. Meneekö tästä sitten piste? :wall:
Vittu jos E nyt liukuu pois käsistä, koska koko koe oli helppo. Ja noita hemmetin pyöristyksiä mulla oli useissa tehty erilailla, mitä malli vastauksissa. :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Away sanoi:
Joo. :arvi:

"4. Metsäpalstan pinta-alaksi peruskartalla mitattiin 2,9 cm2, missä mittausvirhe on enintään 0,1 cm2. Lasken palstan koko hehtaareina ja sen maksimivirhe, kun peruskartan mittakaava on 1 : 20000."

Niin, netissä oli, että oikea vastaus on 11,6 ha ja maksimivirhe 0,4 ha.
No, mä annoin tuloksen 12 ha ja 0,4 ha. Meneekö tästä sitten piste? :wall:
Vittu jos E nyt liukuu pois käsistä, koska koko koe oli helppo. Ja noita hemmetin pyöristyksiä mulla oli useissa tehty erilailla, mitä malli vastauksissa. :curs:

Jos on väärä vastaus, niin kyllä siitä menee ainakin 1 piste.

mattibodari sanoi:
lukee tuossa ylempänä!

[PUUSILMÄ=KeppiNiska]
Aaaah.. nythän mä huomasin, mitä tarkotit! :D :kippis1: Oli ne vastaukset tossa, ookoo. Nyt frendeille pastettamaan. ->

[/PUUSILMÄ]

Fuck, hommasin itteni sitten kipeeks sopivasti kahen viikon tauon jälkeen tähän kirjotuksiin. Kävin hakeen lääkäristä sellasen todistuksen, että jos joku siellä ytl:ssä säälis jne.. No mulla on kurkku kipee, kuumetta pientä yskää/nuhaa ja ne sano siellä että mulla on joku mononukleoosi vai aids vai mikä se nyt olikaan. Vittumainen olo vaan kun väsyttää koko ajan ja kurkku nii kipee että ei pysty kunnolla ees nielemään mitään..

Noh avauduimpa sitten kunnolla, eipä täs yritetään huomen repästä äikästä vaik se M, ku C ois tulossa tosta aineistosta.. Vetäis kunnon 42 asteen kuumeen päälle tonne kirjotuksiin ni vois tulla aika poikkitaiteellista tabermann_tyylistä tekstiä :D

Joo, mulla olisi kans huomenna M tavoittena. 75 tuli aineistosta, mihin en todellakaan ole tyytyväinen. Mitkäs on pakkislaisten "lääkkeet" huomiseen? :D

Jos vaikka huomenna tekis poikkeuksen ja suunnittelis kerrankin ainetta ennen kuin alkaa kirjoittamaan :hyper:

Mige sanoi:
Vetäis kunnon 2 kossun kännin päälle tonne kirjotuksiin ni vois tulla aika poikkitaiteellista tabermann_tyylistä tekstiä :D

Korjattu. :D

Kirjotuksissa kannattaa vaan olla oma itsensä: ei kannata alkaa kirjoittamaan tekstiä jota ei omakseen tunne.

gotto sanoi:
Kirjotuksissa kannattaa vaan olla oma itsensä: ei kannata alkaa kirjoittamaan tekstiä jota ei omakseen tunne.

Eikö? Olisi M tulosessa tuosta aineistopohjaisesta vaikka en meinannut omaksi tuntea :D

gotto sanoi:
Korjattu. :D

:D :lol2: Nii käyhän se noinkin..

Juu, eipä siellä kannata lähteä omia rajoja rikkomaan totaalisesti.. Voi I tulla kevyesti jos alkaa runoilemaan yli omien taitojen. Pyrkii vetämään just sitä mihin parhaimmillaan pystyy, itellä tavoittena oli se M.. Saa nähä miten huomenna käy.

Vituttaa vaan jos iskee kunnon yskä päälle, ei pysty kukaan keskittyyn siellä kirjotuksissa kun meikä yskii nielurisat hulmuten semmosella 140db äänellä :hyper: No eiköhän se tästä.

Mige sanoi:
Vituttaa vaan jos iskee kunnon yskä päälle, ei pysty kukaan keskittyyn siellä kirjotuksissa kun meikä yskii nielurisat hulmuten semmosella 140db äänellä :hyper: No eiköhän se tästä.

Tää on vähän :offtopic:, mutta reaalin kirjotuksessa sattui tutulla tippumaan paperit ja koko sali sai kuulla suomen kielen yleisimmät, joskaan nyt ei kauneimmat sanat; refleksinomainen "voi vittu" jätti vähän kiusaantuneen tunnelmaan saliin. :hyper:

3 h kirjoitin ja siitä huolimatta tuli mielestäni parempi tästä II aineesta kuin I aineesta. Kirjotin kohdasta 29, missä oli jostain Suomen kesätapahtumista. Festareihinhan eniten otin kantaa, koska ne nyt on kiinnostavia toisin kuin kaikki muut mitä siinä mainittiin.

Mä kirjotin siihen internet-hommaan goatse-miehen tarinan ja sen viattoman harrastuksen vaaroista.
Ekasta aineesta tuli alustavasti 73 pongoo.

Joo, ei kauaa kyllä aikaa menny: varttia vaille 12 odottelin että josko täältä jo pääsis pois.
Aineesta tuli ihan paska, ei paljoa haittaa.

No joo, tasan klo.12.00 lähin pois, mutta kolme sivua ihan mukavan tuntosesti sai tekstiä Internetin vapaudesta tai sen rajoittamisesta. Ainakin meni siihen aineistoaineeseen verrattuna aika hiton hyvin.

Odu sanoi:
Mä kirjotin siihen internet-hommaan goatse-miehen tarinan ja sen viattoman harrastuksen vaaroista.

Tein kans tosta internet jutusta. Unohduin höpöttämään jostain piratimsista kaikki kolme :) sivua..
Aineistoaineesta tuli 65 pst. Opettajan kommentti: "YTL:n huumorintajua ei kannata koetella."
Vähän harmittaa, sillä äikkä on pyöriny yleensä siellä 9 tuntumassa..

Muistaako joku mikä oli reaalissa fysiikan tehtävä numero 8??? Olin sitten kuulemma saanut siitä nolla pistettä vaikka mielestäni osasin jokaiseen tehtävään aika paljon....

Äikän eka aine 85. Kirjotin metsistä. Ihan hyvä tuli kai. Reeali taas m ja e rajalla. Kyllä vituttaa ku sama tilanne ku syksyllä.

Joo Internetistä kirjoitin minäkin, kun kaikki muut aiheet oli paskoja. 4.5 sivua höpötystä anonymiteetistä, keskustelufoorumeista, chateista, pedofiileista, piratismista, viruksista, terrorismista jne. Ihan sellainen perusaine tuli siis kirjoitettua ja varttia vaille yksi häivyin. Mikään ei ole muute yhtä rasittavaa kuin puhtaaksikirjoitus. Turhauttavaa kirjoittaa sama juttu uudestaan. :zzzz:

Odu sanoi:

Jep, sama nettihomma täälläkin. C tuli siitä aineistopohjasesta ja jos tuosta tulisi M, niin :) .

Siis kirjoititko tosiaan siitä goatsemiehestä?
:worship: No, sehän on ihan mistä kukin tietää. :hyper:

Johan oli hubaa! :hyper:

Netin rajoitamattomasta vapaudesta mäkin kirjotin, ihan kiitettävästi sain jotain paskaa kasaan. 5 sivua - 14:00 poies, henkilökohtanen ennätys. :worship: Ei kyl vieläkään lähteny ihan tabermannimaisia sanankäänteitä kynästä... väritöntä, hajutonta, mautonta... Kaiken lisäks hogasin neljännelle sivulleni mennessäni, että pitäis vissiin kirjottaa aiheestakin jotain. :D

meikäläinen pyöräytti 8 riviä yli 3 sivua festareista ja muista kesäjuhlista. ainakaan ei pitäisi mennä ohi aiheesta niinkuin ainestoaineessa pääsi käymään.
kunhan tuolta nyt varma C tulee niin se riittää.
matikasta tulossa alustavasti E tai M, riippuen miten paljon pisterajat poikkeavat normaalista. reaalista taitaa C napsahtaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom