Kevät 2004 ylppärit

juu sanoi:
Muistaako joku mikä oli reaalissa fysiikan tehtävä numero 8??? Olin sitten kuulemma saanut siitä nolla pistettä vaikka mielestäni osasin jokaiseen tehtävään aika paljon....

"Kun käämi on kytkettynä sähköverkkoon (U=230 V, f=50 Hz), käämin läpi kulkee 0,50 A virta. Tällöin käämin tehonkulutus on 55 W. Laske käämin induktanssi."

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ihan hyvin tuli tällä kertaa juttua. Kirjottelin siitä aiheesta nro 24, eli tieteiden ja taiteiden kehittymisestä.. Semmosta vähän lipevää ja faktapohjaista kynäilyä tuli.. Ihan ok varmaan meni, luulisin, että parempi kuin se eka. Siitä oli alustavasti 73pojoa tilillä, saa nähä riittääkö M:n. 5 sivua kirjotin ja siinä puol yhen aikaan hyökkäsin salista pois :)

Reaalista ois tulossa E tai jopa se L.. Siinä rajoilla pyörii, historian opettaja ei tarkkaan muistanu niit pisteitä mitä se oli laittanu mulle, mut täytyy tos vaik soittaa sille ja kysyä sit tarkemmin, mutta ainaki siitä jokeri B:stä ois kuulemma 8 pistettä tulossa :evil:

Äikästä kirjottelin vähän harvinaisemmasta aiheesta nimittäin numerosta 27 käsitöihin liittyen. Ajattelin ensin otsikoida "Handjobs", kunnes tajusin, että kyseessä olikin äidinkieli. Lopetin stoorin reilun viiden sivun jälkeen japanilaisten innovaatioon painehuuhtelevasta vesiklosetista, joka mollaa käsityön perinnearvoja.

Matikasta alustavasti 47 pojoo, mikä oli kyllä pettymys, koska ällä olis ollu saavutettavissa. Tais tulla eetä. :itku:

26. aiheesta kirjoitin. Vastustin internetin vapauden rajoittamista, ja sain sotkettua kuvioihin mukaan mm. napsterin,laajakaistayhteydet,länsimaisen omistusoikeuden,Kiinan sananvapauden,tekijänoikeudet kuin selainten sisältöfiltterin. Jotain kolme sivua tuli faktapohjaista sepostusta ja omasta mielestä oli paljon parempi mitä prelin aine, josta tuli 75pojoa. M haetaan. 12 olin valmis ku oli kiire salille. Voi vaan olla et aika moni kirjoitti tuosta nro 26. jolloin taso voipi olla kova...

Wildemar sanoi:
Matikasta alustavasti 47 pojoo, mikä oli kyllä pettymys, koska ällä olis ollu saavutettavissa. Tais tulla eetä. :itku:

Paljonkohan muuten rajat nousevat tänä vuonna, kun medioissa on toitotettu pitkän matematiikan kokeen olleen perkeleen helppo? Miulle opettaja tarjoo 56 pistettä, tiedä sitten miten paljon nuokin YTL:ssa laskevat kun ei ole mikään nero jässikkä tarkastamassa.

Anyway, tännän kirjoittelin metsistä vakiot 4 sivua. Päin vittua meni, mutta menköön.

kiesus sanoi:
Anyway, tännän kirjoittelin metsistä vakiot 4 sivua.

Oliko siinä joku metsäaihekin? :hyper:
Mä kirjotin venäjäläisistä.

allnighte.gif

No nyt tuli varmistus tohon reaaliin.. Lähtee 40 pisteenä. Viime vuonna L:n raja oli sen 40pojoa, että voihan v*ttu.. Varmaan laskee tosta vielä yhen pisteen ytl:ssä ja saan een.. No jännitetään nyt sitten hampaat huurussa tota, et miten käy :hyper:

Eipä mulla muilla olekaan väliä kuin tuolla reaalilla, englannilla ja sitten saksalla, niihin panostin

kiesus sanoi:
Paljonkohan muuten rajat nousevat tänä vuonna, kun medioissa on toitotettu pitkän matematiikan kokeen olleen perkeleen helppo? Miulle opettaja tarjoo 56 pistettä, tiedä sitten miten paljon nuokin YTL:ssa laskevat kun ei ole mikään nero jässikkä tarkastamassa.

Laudatur ehkäpä 54-56 pointsia. Vaikea veikkailla.

kiesus sanoi:
Anyway, tännän kirjoittelin metsistä vakiot 4 sivua. Päin vittua meni, mutta menköön.

Tarkoittanet, että aine meni totaalisesti metsään. Päin honkia? Vaiko kenties tervaleppiä? :kuvia:

Pitkä matikka meni kyllä hyvin. 9 tehtävää täysin oikein ja yhdestä tehtävästä tulee pisteitä 1-4 riippuen siitä, hyväksyykö YTL mun hieman epäpätevän raja-arvotodistuksen tehtävässä 10. Pisteitä siis 55-58. Laudaturia tässä nyt odotellaan :hyper:

Wildemar sanoi:
Tarkoittanet, että aine meni totaalisesti metsään. Päin honkia? Vaiko kenties tervaleppiä?

Nooh, voihan sen noinkin ilmaista :D

Minä toivon vahintään laudaturia pitkästä matikasta. Pisteitäkin saisi olla melkein täydet, jotta pääsyni TKK:n teknilliseen fysiikkaan varmistuisi.

Äikän otsikkoaineessa kirjoitin viimeisestä aiheesta, muistista. Jos kirjoitukseni aihe, muistin parantaminen muistitekniikoilla, ei ole liikaa vierestä, niin saatan saada tästä aineesta jopa eximian. Opettajan mielipidettä asiasta en ole vielä kuullut.

Alustavasti 40p reaalista, joten jännäks menee. Matikasta luultavasti jotain 55-58p, joten sitäkin saa jännitellä sitten, kun rajat on varmasti tosi korkeat. Veikkaan, että alimmillaan 56p.

Huomenna olis sitten vielä enkku ja sitten alkaakin loma. Enkun eteen ei tullut tehtyä loman aikana oikeestaan mitään. Äsken selailin vähän kielioppia. Mutta huomisen jälkeen voi keskittyä täysillä treenaamiseen ja lepäämiseen. :thumbs:

JuhazOne: Ihan vinkiksi vaan, että L:ää parempaa ei kannata toivoa. :lol2:

Voi vittu mä tunnen itteni tyhmäks!
Lyhyt matikka 29 pistettä.. M luultavasti :D
Reaalista sais tulla ainakin E, mutta L olis kiva ylläri.
Äikkä päin persettä, ehkä C.
Noh, ei sillä väliä, en mä tommosilla kirjotuksilla mitään tee, lääkikseen pääsee sisään pääsykokeellakin..
Ja ammattikorkeisiin pääsee ihan tokarilla. Tosin ei ne pahemmin kiinnosta.

Wildemar sanoi:

Hyvä että joku sano tän jo ni ei itte tarvinnu. Täsmällee samat bojot.

JuhazOne sanoi:
Minä toivon vahintään laudaturia pitkästä matikasta. Pisteitäkin saisi olla melkein täydet, jotta pääsyni TKK:n teknilliseen fysiikkaan varmistuisi.

Minäkin toivoin hieman pääseväni tuonne mutta nyt alkaa näyttää siltä että ainakaan papereilla ei mennä. Täytyy yrittää pääsykokeisiin päntätä niin perkeleesti. Vittu. :curs:

juu sanoi:
Minäkin toivoin hieman pääseväni tuonne mutta nyt alkaa näyttää siltä että ainakaan papereilla ei mennä. Täytyy yrittää pääsykokeisiin päntätä niin perkeleesti. Vittu. :curs:

:offtopic:

Käytiin tutustumiskäynnillä kyseisessä laitoksessa ja kyseisellä osastolla. Semmottisia eristyshuoneessa eläneitä trubaduurejazombeja, jotka ei ilmeisestikään ollut aikasemmin ihmisiä nähnyt. Ainakaan vastaanvanlaisia kuin me, mikäli ilmeestä pystyi jotakin päättelemään. Leikkivät näillä erikoisvoimakkailla magneeteilla ja nestemäisellä typellä. Kuulemma imuroiminen on helppoa, kun ensin typpeä lattialle -> höyrystyy pilvimäisesti -> pöly leviää tasaisesti aina seinille asti -> listoja pitkin imutus. Oli mukana sellaisiakin kavereita, jotka ajatteli juuri tuonne suuntautumista, mutta vaihtoivat nopeasti mielipiteen. Ok, olihan tuo aika suppea esitys loppupeleissä, mutta enivei. Toisekseen kuullut tarinoita niistä keskeyttäjistä, joille se teoreettisuus on liikaa. Noh, kokeilemaan vaan! :evil:

Bioinformaatio olis ihan mielenkiintonen yhdistellen insinöörialoja ja lääketiedettä. Tai ihan peruslääkis. ;)

Niinjoo. Ketuttaa edelleen, kun jäi se matikan ällä aivan älyttömiin töppäyksiin.

No oli taas monivalinnoissa helvetin hyvin tehtyjä kysymyksiä. Esim. se Edisonin ennustus koulukirjoista. Muitakin oli. Onko se L tosiaan noin pienestä kiinni, että kahdesta sopivasta pitää onnella ottaa se oikea? VITTU! :curs:

Olen aivan varma, että jos joku engelsmanni laitettas tohon kokeeseen, niin ei tulis L:ää.

Joo. Nättejä kompia oli tossa enkun kokeessa.. Just toi Edisonin ennustus ja pari muuta. Ja kielioppitehtävät, hmm.. varmaan yht. 5pistetttä ku ei toi kielioppi oo ikinä kolahtanut..

Mitä porukka laitto siihen avojen kysymykseen jossa kysyttiin että miten ne huijas niitä saksalaisia. Mun mielestä siinä ensin sanottiin että ne ampu ne ihme paikantimet pari päivää ennen varsinaista operaatiota ja sitten vähän myöhemmin siinä kuitenkin mainittiin että ne laukaistiin operaatiyönä. Meni nuo avot muutenkin vähän ohi :( eikä ollu apua vaikka oon kattonu Taistelutoverit 4 tai 5 kertaa läpi.

skeb sanoi:
Mitä porukka laitto siihen avojen kysymykseen jossa kysyttiin että miten ne huijas niitä saksalaisia. Mun mielestä siinä ensin sanottiin että ne ampu ne ihme paikantimet pari päivää ennen varsinaista operaatiota ja sitten vähän myöhemmin siinä kuitenkin mainittiin että ne laukaistiin operaatiyönä. Meni nuo avot muutenkin vähän ohi :( eikä ollu apua vaikka oon kattonu Taistelutoverit 4 tai 5 kertaa läpi.

Ne ampui värijuova-ammuksia monena yönä peräkkäin. Keskiyöllä. Jotta saksalaiset eivät olisi sitten kiinnittäneet niihin huomiota oikeana yönä. Näin minä sen järkeilin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom