Kevät 2004 ylppärit

gotto sanoi:
--5. Reterikki ja Tannu menivät pub Kuutioon.

Määrää mutkan jyrkkyys, jolla pöreikkö heilahtaa--
:D :D :hyper:
*vetää protskudrinkin väärään kurkkuun*
Että on hauskaa. Koko talo herää...

No joo, reaalista 33 pistettä. Voi perse. 42 oli tavote. Vituttaa olla paska. Perjantaina ja lauantaina on baarit täynnä vittuuntuneita nuoria :D
Reterikki :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
[histamiini]: Kolmionmuotoinen kääntökuutioparaabeli pyörähtää 2,3 kertaa oman polttopisteensä ympäri. Laske näin muodostuneen ei-symmetrisen kappaleen tilavuus ja arvioi sukulaisten ilmeitä, kun sitä lakkia ei sitte tänä keväänä tule

Joo, kirjotukset on ohi... Onneks. Ei nyt nyt loppupeleissä ollu niin vaikeet kun sitä kakkosella ajatteli. Vaikka päin persettähän ne silti meni.

gotto sanoi:
4. Kolmionmuotoinen kääntökuutioparaabeli pyörähtää 2,3 kertaa oman polttopisteensä ympäri. Laske näin muodostuneen ei-symmetrisen kappaleen tilavuus ja arvioi sukulaisten ilmeitä, kun sitä lakkia ei sitte tänä keväänä tule

:lol2: :lol2: :lol2:

Kirjoitin -91 ja siitä asti on joka vuosi ollut aina sama virsi kuinka uber vaikeita reaalit, kuuntelut, jne on ollu verrattuna edellisiin. Mitä viiiiiiiiittuaaaaa!!! Onko ylppärit muka vaikeutuneet joka vuosi sitten vuoden miekka ja kilpi.

Täältä vastaukset englantiin lukuunottamatta IIIb-osuutta, eli avorakennetta, jonka vastaukset on täällä

Tuolta katsottuna tuntui, että koe meni sittenkin ihan hyvin.
I: 23/25*2=46
II: ~9,5/10*2=19
IIIa ~18/25*1=18
IIIb: ~11/15*1=11
Eli yht. ~94p
Kuuntelusta oli pohjalla joku 74p tai jotain sinnepäin.
Aineesta varmaan tulee sellanen perus 80-90p, eli yhteensä 248-258. Eximia on vielä haarukassa :hyper:

Katsoiko joku eilen tekstitv:tä ku siinä oli et aijotaan rakennekokeilu vakinaistaa joka lukiossa niin ettei ruotsia tarvi 2004 syksystä lähtien kirjoittaa? Eli jos nyt ruotsi kusee niin ens syksynä on jo automaattisesti ylioppilas jo muut menee läpi??
:D

gotto sanoi:
Tässä on sitten ensi kevään matikan koe :eek:

1. Laserilla leikellään 95 cm leveä ja 1.6 metriä pitkä lauta vituiksi. Laske kustannukset

Lankku kärvenee pillun päreiksi. Päreet hyödynnetään ensi talven pakkasilla. Kustannukset täten plusmiinus nolla.

2.Mies ja koira lähtevät lenkille. Koira lähtee Helsingistä 6.03 junalla kohti Raumaa ja mies Porista linja-autolla kohti Posiota 7.30. Laske milloin he kohtaavat ja määritä junalippujen hinnan keskiarvo, kun hinnaksi arvioidaan 5 euroa/10 km

Mies erehtyy syömään Porissa purilaisen strutsinmunalla ja koira sairastuu Raumassa reumaan. Kumpikin peruvat matkansa, mutta sopivat toimittavansa joululahjat postitse.

3. Määritä funktion f(x) = p*er/se

a) kriittiset pisteet ja kulminaatiokerroin

Kriittinen piste funktiolle f(x) saa arvon G. Tämän voi perustella näppituntumalla kulminaatiokertoimen ollessa 69.

b) määritä lisäksi se yksittäisten kompleksilukujen diskreetti joukko, joka muodostuu turhista sukulaisten sinuun kohdistamista odotuksista

Viis siitä. Ja vähän päälle.

4. Kolmionmuotoinen kääntökuutioparaabeli pyörähtää 2,3 kertaa oman polttopisteensä ympäri. Laske näin muodostuneen ei-symmetrisen kappaleen tilavuus ja arvioi sukulaisten ilmeitä, kun sitä lakkia ei sitte tänä keväänä tule

Tilavuus on suoraan verrannollinen sensorin nielemiin potenssilääkkeisiin.

Sukulaiset ottavat asian melko neutraalisti.
VIHTU.jpg

5. Reterikki ja Tannu menivät pub Kuutioon. Laske todennäköisyys sille tapahtumalle, että joudut sinne itsekin mätänemään nyt kun ei sitte menny kirjotukset läpitte ja sinusta tulee luuseri!?

Yks bisse jäillä, kiitos!

6.mies juo kaljaa kiihtyvällä tahdilla. Hänen veressään on promilleja edellisten päivien juopottelusta johtuen runsaasti. Mies alkaa juoda hetkellä t 8.5% olutta. Hänen painonsa on noin 100 kiloa ja maksavakio 5rt+6x-c, jossa c on syödystä ruoasta aiheutuva vakio. Johda yhtälö miehen veren promillemäärän kasvulle ja ratkaise sammumisen ajankohta

Liian pian. Vaimo jää yksinhuoltajaksi ja nai transvestiittinegropedofiilin, joka harrastaa kullanmurujen keräilyä. Lapset, Ismo ja Aulikki, kuohitaan ja perhe muuttaa Islamabadiin.

7. Henkilö A lähtee ajamaan Henkilö B:ltä lainaamallaan polkupyörällä 3 metrin levyistä tietä alkoholia veressään nopeudella v=20km/h. Pyörän eturengas noudattaa käyrää y=vt, x=sin(y). Määrää mutkan jyrkkyys, jolla pöreikkö heilahtaa

Tulee mutkia matkaan. Tandem-pyörän takarengas puhkeaa. Useista elvytysyrityksistä huolimatta peli joudutaan hylkäämään. Henkilö A muistaa omistavansa mopon. Mopo keulii ja pöreikössä heiluu läpi yön.

Netissä oli jo vastauksia. :eek:

Katoin noi vastaukset läpi ja tais mennä aika helvetisti väärin tuossa IIIa ja b:ssä.. Onkohan tuossa b:ssä kuinka tarkkaan oltava juuri ne vaihtoehdot jotka siinä alkuperäisessä harry potterissa on, koska itseltä löytyi muutama synonyymi jne.. No sen näkee sitten, mutta tais jäädä sittenkin se E saamatta :curs:

Toivottavasti olisi edes alhaiset pisterajat, koska tuo oli sen verran hämäävä tuo pitkäveto_yo-vihko.. Tuo kuuden C:n putkikin tuossa, aika outoa.. Toivottavasti aineesta räjähtää kunnon pisteet, koska tuo rakenne osio tais syödä meikäläisen pojot täysin..

Alkaa menemään nää kirjotukset pikkusen vituiks.. Huomenna kävis uusimassa ruotsin (sain syksyllä C:n) ja sit maanantaina pitää panostaa lyhyen saksan kokeeseen. Onko kellään muulla tuota saksaa maanantaina?

HAA! Nyt on toi lukio ohi! Tää ruotti oli kova pala. Itse koe oli helppo (arvasin suuren osan kattomatta papereihin), mutta sitte tuli vaikein osuus. Mulla oli taas tarkotuksena voittaa yks "osakilpailu". Matskun jo voitin. Sain kokeen tehtyä 1½h. Sitte alko kellon kattominen. Valmistauduin juoksemaan palautuspöydälle, mutta mun eka lähtö hylättiin (toinen kello oli vääräs ajas). Tää mun eka lähtö sai muut valppaiks. Sitte ku kello löi 12, lähin juoksemaan peuran lailla kohti palautuspöytää. Mulla oli yks paha vastustaja, mutta se pudotti vesipullonsa, joten se tuli vasta kolmannes. Mä kuitenki ehin ekana, eli voitin! Opettajien ilmeet ei ollu kauheen tyytyväisiä ku yks juoksee kesken kokeen salin takarivistä eteen palauttamaan papereita :D

Odu sanoi:
HAA! Nyt on toi lukio ohi! Tää ruotti oli kova pala. Itse koe oli helppo (arvasin suuren osan kattomatta papereihin), mutta sitte tuli vaikein osuus. Mulla oli taas tarkotuksena voittaa yks "osakilpailu". Matskun jo voitin. Sain kokeen tehtyä 1½h. Sitte alko kellon kattominen. Valmistauduin juoksemaan palautuspöydälle, mutta mun eka lähtö hylättiin (toinen kello oli vääräs ajas). Tää mun eka lähtö sai muut valppaiks. Sitte ku kello löi 12, lähin juoksemaan peuran lailla kohti palautuspöytää. Mulla oli yks paha vastustaja, mutta se pudotti vesipullonsa, joten se tuli vasta kolmannes. Mä kuitenki ehin ekana, eli voitin! Opettajien ilmeet ei ollu kauheen tyytyväisiä ku yks juoksee kesken kokeen salin takarivistä eteen palauttamaan papereita :D
:lol2: :lol2: :lol2:

Taas on yksi turha ylioppilas valmistumassa keskinkertaisilla papereilla. Mitäs tässäkin nyt sitten tekis. Lämmitäs saunan pesän YO-todistuksella. Mut tärkeintä että ohi on eikä vajaaseen pariin vuoteen koulua vaan ehtii käydä töissä ja intissä saa sitten rauhoittua kun ei tarvi ajatella. :david:

Odu sanoi:

Prkl jäin meidän koululla kolmanneks :curs: . Mut ei se mitään on se prossikin jo hyvä saavutus. Nyt vaan pää täyteen ja illalla sitten :urjo:

No nyt on tämäkin ihana opinahjo viimein käyty läpi. Ihan helpottunut fiilis, mutta kuitenkin takaraivossa hiipii hiljainen vitutus, kun kirjoitin alle tavoitteiden. Mutta kaipa se on ihan sama, kun pääsykokeilla tässä kuitenkin pyritään opiskelemaan.

PorinKarhu sanoi:
Taas on yksi turha ylioppilas valmistumassa keskinkertaisilla papereilla. Mitäs tässäkin nyt sitten tekis. Lämmitäs saunan pesän YO-todistuksella. Mut tärkeintä että ohi on eikä vajaaseen pariin vuoteen koulua vaan ehtii käydä töissä ja intissä saa sitten rauhoittua kun ei tarvi ajatella. :david:

Sama täälä. En edes tiedä, että mitä vittua teen (tein) lukiossa. Ylä-asteen keväällä kiinnosti lähinnä skootterit, kalja ja naiset. Pistin yhteishakuun, notta tonne vaan. Vai voiko joku olettaa, että yhdeksäsluokkalainen poika pystyy tekemään tollasia päätöksiä? Ja vielä keväällä, kun mielessä on aivan toiset kuviot ;)

Huonolla YO-todistuksella tekee yhtä paljon kuin kala polkupyörällä. Mutta pyrinkin lukion päättötodistuksella johonki.

VilleO sanoi:
No nyt on tämäkin ihana opinahjo viimein käyty läpi. Ihan helpottunut fiilis, mutta kuitenkin takaraivossa hiipii hiljainen vitutus, kun kirjoitin alle tavoitteiden. Mutta kaipa se on ihan sama, kun pääsykokeilla tässä kuitenkin pyritään opiskelemaan.

Sama homma (paitsi vielä saksa maanantaina). Eli kirjoitukset vähän alle tavoitteiden.. Reaali nyt ainoa jolla voi olla tsäännsejä tavoitteisiin, saksan näkee sit maanantaina. M tavoitteena siitä mutta täytyy aika kova hasselhoff olla että siitä sen vedän. Jos kattois vaikka Der Alten viikonloppuna ni osais sit dekkarisanaston hyvin :D

Ite joudun kans pääsykokeisiin, joten ei vittuakaan väliä noin niinkun jatko-opiskelun kannalta tällä yo-lapulla.. Mutta jos tyrin pääsykokeet samaan malliin kuin osan näistä kirjoituksista, ni vitutus nousee kyllä potenssiin kuus.. Saa nyt nähä, aika rajoilla pyörii noi mun pisteet, että väijytään sinne toukokuulle asti vielä :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom