Kevät 2004 ylppärit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuulin tänää et tulosten pitäs olla kouluilla viimestään ens maanantaina.

Joo, ei ne meidänkään koululle ollu tulossa vasta ku joku 2x.5. tai jotain.. Mut eiköhän ne jokaiselle ainakin jossain vaiheessa selvinne. :)

Kiitos vain! Ja pitihän se mutsilleki eilen soittaa, että saat lykätä kutsukortit postiin! Oisin oottanu, että joka aineessa jään johonkin yhen pisteen päähän korkeemmasta arvosanasta, mutta toisin kävi. Damn, että oon niin pirun ilonen! :) :) :)

Tänään tuli tulokset ja voi jumalauta että oli pitkän matikan rajat noussu! Ällään kevyet 57 pojoa...

Edit. ...ja E oli 48 pojoa

juu sanoi:
Tänään tuli tulokset ja voi jumalauta että oli pitkän matikan rajat noussu! Ällään kevyet 57 pojoa...

Edit. ...ja E oli 48 pojoa

Ei jumankauta ole mahdollista. Matikka lähti 47. Ei jumankauta iski paniikki. Vai mitä gotto ja Miggo?

Jumasaatana paljon on lyhyen matikan ja reaalin rajat!??!

Olari sanoi:
Jumasaatana paljon on lyhyen matikan ja reaalin rajat!??!

Pitkä: L 57, E 48, M 37, C 27, B 19, A 13

Lyhyt: L 47, E 36, M 27, C 19, B 13, A 7

Reaali: L 40, E 32, M 27, C 22, B 18, A 12

Muita en jaksa kirjoittaa....

Reaalissa oli meidän luokasta kirjoittaneilla ainakin hissassa tippunut pisteet aivan helvetisti....

Edit. tyyyyypoa

Kyllähän nyt ottaa hivenen päähän. Neljä ällää olisi ollut helposti saatavilla, nyt voi käydä niin, että ei tule yhtään. Matiikka lähti 57, äikkä 93. Nuo on niin rajoilla, että pelkään pahinta. Reaali jää ilmeisesti pisteen päähän, englanti kahden. Ja ihan vaan omien kämmäysten vuoksi. Miten ihminen voi tehdä sellaisia virheitä kuin minä tein? Helvetin helvetti... tästä tuli nyt vuodatus, prkl.

http://personal.inet.fi/cool/dumo/pisterajat04.jpg

Ircissä tuli tuollainen vastaan. Ja vielä omat tulokset vaikka ketään tuskin kiinnostaa.

Syksyllä 03
Enkku E
Ruotsi B

Kevät 04
Enkku E (uusintakin jäi neljän pisteen päähän :curs: )
Äikkä C
Reaali M
Pitkä matematiikka L

Matikka oli lähtiessään vielä 54 pistettä, takaisin tuli 58 pistettä. Ei välttämättä mitään uskomattomia tuloksia jollekin matikkanerolle, mutta kun matikan keskiarvo ennen kirjoituksia oli huimat 5,92 niin ei voi kuin ihmetellä. :hyper:

Wildemar sanoi:
Ei jumankauta ole mahdollista. Matikka lähti 47. Ei jumankauta iski paniikki. Vai mitä gotto ja Miggo?

Iski kyllä. Just olin tänne tulossa kirjottamaan 47 pistettä alustavasti saaneiden pedrojen kohtaloa. Jännäkakka housussa.

Noh, syksyllä uusiksi jos ei natsaa. :)

Nyt näyttää siis siltä, että syksyltä saadut e:t nousee l:ksi, jos eivät oo pahasti tippunu YTL:ssä. B-ruotsi jäisi näillä näkymin 4 pisteen päähän ällästä - koskaan en ruotsin läksyjä ole tehnyt. :hyper:

Mutta reaali ja matikka korpeavat sen verran, että saatan käydä vielä kolmannen kerran osallistumassa kirjoituksiin. :curs:

gotto sanoi:
Iski kyllä. Just olin tänne tulossa kirjottamaan 47 pistettä alustavasti saaneiden pedrojen kohtaloa. Jännäkakka housussa.

Noh, syksyllä uusiksi jos ei natsaa. :)

Argh, joutuukohan sitä intistä tosiaan lähteä matikkaa uudestaan rutistamaan. Saas nähä. Vielä pieni toivonkipinä elää. Mutta silti. Yks kikkelin hutastu arpatehtävä.

Mulla on sama homma, saispahan intistä lomaa.

Vitutuksen maksimoimiseksi sattuikin vielä niin, että soittivat kokoomuksesta ja pyysivät kunnallisvaaliehdokkaaksi. Astetta absurdimpi päivä.

Täytyy varmaan vetää perseet. :hyper:

Ach Schwanz, enkusta taitaa tulla eximia ja äikkä lähti laudaturina, mutta eiköhän sensorit keksi jotain hauskaa ja pudota sen eximiaan. Pitkä matsku meni aika vituilleen ja onneks en lukenu reaaliinkaan yhtään. Evvvk, kuitenkin pääsen pääsykokeen perusteella haluamaani opiskelupaikkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom