Kevään 2012 dieettaus, vertaisketju

Kyllä kyllä.. Jotenkin tuntu vaan hassun suurelta ja sitä rupee miettimään heti, että onko huijannut itseensä ja syönyt salaa :D

Tossa mun pari viikkoa:

23.1. 61,0
24.1 60,6
25.1 60,1
26.1 60,1
27.1 60,1
28.1 60,2
29.1 60,2
30.1 60,2
31.1 60,2
1.2 59,8
2.2 59,8
3.2 59,2
4.2 59,9

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo turhaa stressaamaan suotta rupeat =). Paino sahaa, mutta suuntahan on alaspäin ja se taitaa olla se tärkein juttu :thumbs:

Mulla aamupaino oli pudonnut vaan 100 g (kävi viikolla alhaisimmillaa jo 57,1, nyt 57,4 kg). Hauiksen ympärysmitta oli kasvanut sentillä viime mittauksesta, olisko mittailtu puoliskon kaa tammikuussa.:wtf: Selittynee sillä, että olkavamman takia ei kesällä ja syksyllä paljoa käsiä voinut treenaa ja nyt oon tehny haukkariakin ainakin 5 sarjaa viikossa :D

edit. säälittävät 32 cm tällä hetkellä hauis, vielä vois vaikka sentti tulla lisääkin :D

Haastava kahden päivän reissu osui heti dieetin alkupuolelle ja sisälsi mm. ulkona syömistä (ja baarireissun). Vaikeinta oli ohittaa pizza ruokalistassa, kun vatsa kurni hulluna ja ruokapaikkaan kävellessä pizzerioista tulvi tuoksuja pihalle. Mutta en ottanut pizzaa! Henkilökohtainen voitto! :D Ja kun teki simona mieli herkkua, ostin suklaanmakuisen protskupatukan.

Kaksi päivää meni samasta syystä ilman kalorilaskemista, mutta joka tapauksessa paino 1.2. 58,4 -> 5.2. 57,8 (reissunjälkeisaamu), eli tästä on hyvä palata ruotuun! RUOTUUN MARS!

Kolmas päivä ketoa pyörähti käyntiin ja fiilis on hyvä, tänään ois aika tehä ensimmäinen kova punttireeni.
Aamupaino tippunut 79,5kg -> 78,1kg -> 77,6kg joten hyvin on ylimääräistä nestettä poistunut.

dieetti alkaa kahen viikon päästä :) alkaakin nää bulkki-ihrat jo vituttamaan

Onpas hyvä fiilis kun ei tullut lähdettyä viikonloppuna juomaan, ja vaaka näyttää maanantaina vähemmän kuin perjantaina. Mun dietin vihollinen on ehdottomasti ryyppyreissut. Nimimerkillä viikko sitten jumalattomasti kaljaa, sipsejä, yksi pizza ja kebab yöllä, ja vielä aamusta mäkin kautta kotia.

edit.. eiku nythän on sunnuntai :D. no hyvä fiilis silti

Messissä ollaan. Ketoosidieetti takana viime vuoden juhannuksesta joulukuun alkuun, tiputin 92 --> 74,2. Joulun aika ja tammikuu mennyt porsastellessa, tänään aamupaino 81,8. Pyrin taas ketoillen sinne 75 alapuolelle, mässypäivä kerran kahteen viikkoon. Toinen päivä tänään menossa, kaamea nälkä kun ei oo vielä ketoosissa ... eikun kanaa paistamaan :D

Hmph.. painoa viikon aikana lähtenyt huimat -200g, mutta vyötäröltä ja lantiolta kadonnut sentti molemmista. :) Hauiksen ympärys kasvanut 37cm:iin. :D Helppoa dieettaamista tähän asti.

^Wou, aika kova saada haba kasvamaan dieetillä :)

Mun 2 viikon saldo on - 1,4 kg. Eli nyt ollaan 59,6 kg. Turvotuskin lähti laskusuuntaan.

Sellaista piti kysymäni, että miten tehdään ns. oikeaoppinen hiilaritankkaus? Ns. dieetillä jos haluaan buustata aineenvaihduntaa? Oon ymmärtänyt, et rasva ja proteiini pidettäs alhaalla ja syötäs hiilareita enemmän just pastan ja vaalean leivän muodossa? Mutta miten paljon: pitääkö esim. muiden ruokien olla normi dieettisapuskat ja yksi ruoka kunnon hiilarisetti vai koko päivä niin että proteiinit ja rasvat vähällä?

Kyllä kyllä.. Jotenkin tuntu vaan hassun suurelta ja sitä rupee miettimään heti, että onko huijannut itseensä ja syönyt salaa :D...
Mittaa paino vaikka kolme tai neljä kertaa viikkoon, laske siitä keskiarvo ja säädä kaloreita sen mukaan. IMO tarkempaa/helpompaa tolleen seurata rasvan lähtemistä, ei niin paljoa näy ne lähes päivittäiset muutokset nesteissä.

Jees, toinen viikko diettiä takana. Ekana viikkona lähti se -3,6 kg, tokana -1,0 kg. Eli aamupaino 23.1. 103,2kg --> 6.1. 98,6kg. Tästä vaan samalla tarmolla eteenpäin...

Oon ihan tyytyväinen tokankin viikon pudotukseen, varsinkin, kun ottaa huomioon, että liikunnat jäi yhteen salitreeniin ja yhteen 1h squashpeliin. Noissa pakkasissa ei juuri huvittanut ulkoaerobisia tehdä. No tällä viikolla sitten taas lisäzemppiä liikkumisiinkin.

Nyt on viikko oltu VHH dietillä, aamupaino pudonnut 111.0kg -> 108.8kg. Nälkäkään ei ole ja olo varsin hyvä. Treenitkään eivät ole kärsineet joten varsin tyytyväinen olen ensimmäisen viikon tuloksiin :)

viime kuun puolestä välistä ollu dietillä ja meininki on ihan jees. tammikuun 15. päivä paino oli 103kg -> ja tänään ku kattelin aamupainoa niin vaaka näytti 99,2. 30. päivä eteenpäin oon ihan huvikseen punninnu painon joka aamu ja paino on tullu alas 101,8kg -> 99,2kg.. mutta vielä ois matkaa se 14,2kg tulla alas päin :D mutta ei tässä kiireitä pidetä xD

Tämän ketjun innoittamana liittyminen pakkotoistolaisten joukkoon sekä ekaa kertaa dietillä kuun ekasta päivästä lähtien. Jeij! Suht helppoo ollu tähän asti, töissä syötävä lounas vähä haastavaa, mutta koittanu tykittää ahkerasti salaattia. Mielenkiinnolla odotan miten äijän käy..

Suinkhaa se autako iteki ottaa välidieettiä tässä enne kesää,on ainaki ajoissa. Kipeänä vain meinannut olla tässä prkl jo pitemmä aikaa eikä räkä taho loppua. Aerobistakin piti äskön tehdä ku tein lumityöt ja hiki tippas nenän vartta pitkin,nyt on iha sairas nälkä eli autakko ranskalaiset uuniin ja kanat pannulle! < tuon takia en mieluiten tee aerobista, tulee aina kauhea nälkä.

^Älä muuta viserrä! Just kävin hiihtämässä ja ai saatana että tuli nälkä :P Onneks oli päivällinen odottamassa. Nam nam!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom