Ketoosidieetti

Efealkaloideja ja kofeiinia tarkoittaa. Aikoinaanhan tuota yhdistelmää oli monessa lisäravinteessa kun olivat ma-huangit sun muut, kunnes niille tuli myyntikielto monessa maassa.
jees, tuota vähän epäilinkin. mitä mieltä oot, kannattaako ottaa sitten esim. kofupillereitä vaan tohon tehostukseen, jos muutenkin juo kahvia runsaahkosti (=n. pannullinen päivässä) tai onko jotain muita keinoja/tuotteita tohon sopivia? muita, ku tyyriitä nöxnöx-tuotteita?

jees, tuota vähän epäilinkin. mitä mieltä oot, kannattaako ottaa sitten esim. kofupillereitä vaan tohon tehostukseen, jos muutenkin juo kahvia runsaahkosti (=n. pannullinen päivässä) tai onko jotain muita keinoja/tuotteita tohon sopivia? muita, ku tyyriitä nöxnöx-tuotteita?

Pelkän kofeiinin hyöty on marginaalinen, saattaa jopa mennä kortisolien vuoksi negatiivisen puolelle.
Synefriiniä sisältäviä lisäravinteita on edelleen laillisesti myynnissä, suurimmassa osassa pitoisuudet ovat kuitenkin aivan liian pieniä, jotta niillä olisi käytännössä sen kummempia vaikutuksia. Sanotaanko näin, että vaikka kyseisistä tuotteista saattaa olla apua, eivät ne ole järkeviä normaalilla perusdieetillä, eivätkä missään tapauksessa kovin pitkäaikaisia ratkaisuja. Toisekseen eivät ne varoitukset niiden purkkien kyljissä turhaan ole. Terve ihminen tuskin saa mitään haittavaikutuksia, mutta kun kaikki ovat yksilöitä niin paha mennä sanomaan. Alkaahan joillakin sydän hakkaamaan jo kupillisesta kahvia. VHH:n ketovaiheen käynnistämisessä näistä on kyllä hyötyä, mutta palaa se rasva muutenkin.

Alkaa jo piisaamaan pikkuhiljaa! Ei tunnu noi läskit tosta mahasta, eikä rintojen kohalta lähtevän sit millään pois. Paino 78kg tällä hetkellä. Ja voin sanoo et etupuolella tuntuis et on samanverran läskiä mitä oli ku painoin liki 100kg. (Iltapaino oli päällekki)
Taitaa palaa viimesekki lihat, kumma ku se ei lähe tosta etupuolelta ollenkaa pois, Varmaa 2cm-3cm kerros edelleen läskii. Samaverran siin on ollu yli 20kg painavempanaki.
2 viikkoo vielä koittas, sit on pakko rupee syömään kunnolla ja koittaa saada lihoi takas. (Taida meikälle muu auttaa ku rasvaimu :()

Alkaa jo piisaamaan pikkuhiljaa! Ei tunnu noi läskit tosta mahasta, eikä rintojen kohalta lähtevän sit millään pois. Paino 78kg tällä hetkellä. Ja voin sanoo et etupuolella tuntuis et on samanverran läskiä mitä oli ku painoin liki 100kg. (Iltapaino oli päällekki)
Taitaa palaa viimesekki lihat, kumma ku se ei lähe tosta etupuolelta ollenkaa pois, Varmaa 2cm-3cm kerros edelleen läskii. Samaverran siin on ollu yli 20kg painavempanaki.
2 viikkoo vielä koittas, sit on pakko rupee syömään kunnolla ja koittaa saada lihoi takas. (Taida meikälle muu auttaa ku rasvaimu :()

Kuullostaapa tutulta, itekki mahafatin kanssa taistelen tas. paino aikalailla tasoissa sun kanssa.

Jokin kyllä täytyy mättää jos lihaa palaa tuota vauhtia?

En ole koskaan saanut hävitettyä ketolla oikeastaan yhtään :wtf:

Heittäkää vähän dataa, kiinnostaa tietää että kuinka moinen hävikki on mahdollista. En ole saanut lihasta hävitettyä intin jälkeen kovista yrityksistä huolimatta :D

Ei sillä, että sitä liikaa silti olisi koskaan ollut :lol2:

Heittäkää vähän dataa, kiinnostaa tietää että kuinka moinen hävikki on mahdollista.

Eikohan vika ole siina mulla et lihoja alunperinkaan ollut tarpeeksi :D Eli pitaa vaan jatkaa dieettailua.

Heittäkää vähän dataa, kiinnostaa tietää että kuinka moinen hävikki on mahdollista. En ole saanut lihasta hävitettyä intin jälkeen kovista yrityksistä huolimatta :D

Ei sillä, että sitä liikaa silti olisi koskaan ollut :lol2:

No miten olet mitannut lihaskadon olemattomuuden / vähäisyyden, arvon ketoguru?

No miten olet mitannut lihaskadon olemattomuuden / vähäisyyden, arvon ketoguru?

Mittanauhalla. Paitsi jotain PC-lihaksia ei varmaan niillä mitata :lol2: Ei noi mun mittaukset nyt kovin tieteellisiä ole olleet, mutta jos vyötärö kutistuu ja rinnanympärys, kädet ja jossain määrin jopa reidet pysyvät aikalailla samassa koossa, ei lihaskato ainakaan kummoinen ole ollut. Perse tosin on kutistunut aina, mutta mulla onkin normaalia jannua fätimpi takapuoli.

Mä en kyllä ole perusketoillut pitkään aikaan. Aina ollut TKD tai CKD päällä + jäätävä määrä kaikkia lisäravinteita. Saattaahan sekin vaikuttaa. Ketoillessa vaan hämää kun koko kroppa tyhjenee nesteestä ja luulee, että se kaikki pöhö oli lihasta. Aloitin tossa joskus kuukausi sitten syömään ketojakson jälkeen ronskisti hiilareita ja paino pomppas kolmessa ja puolessa viikossa 10 kg ylöspäin...ei se ainakaan lihasta ollut ;)

Nyt taas takaisin VHH-safkojen pariin. Eiköhän ne mun "lihaksetkin" siitä taas liru viemäriin.

Olisin sitä paitsi mieluummin vaikka love-guru :rolleyes:

Kyllähän vattasta senttejä on lähteny paljonki, mut tuntuu vaan saavan tosta edestä samanverrna käteen tota ylimäärästä. Hanskasta lähteny yli 5cm. Rinta repes reilu 1/2 vuotta sitte ni loppus reenit, tai meni ihan kevyiks. Kesällä oli vielä 2kk totaali taukoa, ni eiköhän ne lihat siinä päässy vähän katoomaan. Nyt 2kk koittanu kevyesti reenata.
Eihän tässä ketoosilla oo ku tovin ollukka. Olin tossa reilu kk sitte 2 viikkoa ja sit tuli pien reissu, ni tuli viikko vedettyy kaikke moskaa, Ja ne 2kg mikkä lähti, tuli takas. Nyt on taas 2 viikkoa ketolla menty ja 3kg lähteny, koko ajan on kyllä tasasesti laskenu. Huomen aamulla menee 77kg puolelle se on varma. Paino tippuu mukavasti, mut läskit ei kirveelläkää lähe pois. 2 viikkoa vielä sit saa tosiaan piisata. 76kg jos pääsis.

(sen verran vielä et sillä ekalla 2 viikon ketolla paino tippu 80,3kg, et nyt ollaan kuitenki mukavasti alempana)

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Ketoillessa vaan hämää kun koko kroppa tyhjenee nesteestä ja luulee, että se kaikki pöhö oli lihasta. Aloitin tossa joskus kuukausi sitten syömään ketojakson jälkeen ronskisti hiilareita ja paino pomppas kolmessa ja puolessa viikossa 10 kg ylöspäin...ei se ainakaan lihasta ollut ;)

NIMENOMAAN!

:hyvä:

Alotin maanantaina taas ketodietin ja nyt keskiviikkoiltana ketostixin mukaan elimistö on jo kohtalais-suuressa ketoosissa (ketostix näyttää jo melko tummanpunasta). :rock: Viimeksi nautin hiilareita sunnuntaina illalla treenin jälkeen. Maanantaina vedin normi treenit, tiistaina välipäivänä illalla kävin juoksemassa lenkin. Tänään taas normi treenit.
Viime kerralla kun koitin ketoilla alotin sunnuntaina ja jopa perjantaina ketotaso oli pieni/olematon vaikka vedin treenit normisti, en tosin harrastanut aerobista ollenkaan. Tästä vois päätellä että toi lenkki parin hiilarittoman päivän jälkeen sai elimistön aika nopeesti ketoosiin. ;)
Eli tästä vaan vinkkinä että aerobista kannattaa tehä parin hiilarittoman päivän jälkeen, ehkä ei heti ekana päivänä että elimistö polttaa loput hiilarit punttitreenissä mielummin.

Pikkuisen taas tuoksuu asetonille, eilen oli tosi huono olo kun koneet käynnisty. Päätä särki koko päivän ja *tutti.

Nyt taas kulkee :D

Pikkuisen taas tuoksuu asetonille :D

Kauanko sulla yleensä tuo "haisuNÄÄTÄvaihe" (helvetti ku oon hauska!) kestää? Itsekin olen tässä suunnitellut jonkinlaista minidieettiä ja ketoiluntynkää. Tyttöystävä tosin protestoi voimakkaasti koska viimeksi keväällä oli lähellä etten joutunut sohvalle nukkumaan pienten hajuhaittojen vuoksi... :D Onneksi se meni parissa päivässä ohi.

Kauanko sulla yleensä tuo "haisulivaihe" kestää? Itsekin olen tässä suunnitellut jonkinlaista minidieettiä ja ketoiluntynkää. Tyttöystävä tosin protestoi voimakkaasti koska viimeksi keväällä oli lähellä etten joutunut sohvalle nukkumaan pienten hajuhaittojen vuoksi... :D Onneksi se meni parissa päivässä ohi.

Sain juuri eilen samat valitukset.. tuoksui kai hieman ällön makeahkolle :hyvä:

Mulla on vähän sama ajatus, eli minidieetti... söin "kunnolla" jonkin aikaa ja paino pomppas taas lähelle satkua kuin raketti....

Yleensä mulla se pahin vaihe kestää 2-4 pv. Toi asetoninkäry alkaa ikäänkuin hiipumaan vähitellen ja poistuu sitten. Parhaiten sen itse haistaa kun käy kusella... :urjo: Pitkään kun on VHH:lla toi imelä haju häviää kokonaan...sitten pääsee taas sänkyyn nukkumaan ;)

FFFUUUUUU... Mun hieno haisunäätävitsi ei ehtiny quoteen mukaan! :D

Tosiaan tuota samaa olen yrittänyt vakuutella. Ehkä se on pieni hinta siitä että saa ylimääräisiä läskejä kiristeltyä pois :) En tosin ihan vielä taida aloitella kun on tulossa kosteahko reissu Helsinkiin tuossa parin viikon päässä ja se tietää myös valtaisaa hiilarikuormaa.

onko muilla kokemusta tällaisesta:

ketoosin alkaessa suuhun tulee makean imelä maku, joka laittaa syljen erityksen taivaaseen (ihan ku söis koko ajan jotain mietoa hermesetasta...) ja sitten siinä sylkeä nieleskellessä tulee NÄLKÄ, vaikkei oikeasti oliskaan. Tuo maku vain herättaa ruokahalun vaikkei mitenkään hyvä olekaan.

itellä ketoosi alkaa jo toisena vähähiilarisena päivänä mietona ja nousee vain siihen toiseen-kolmanteen ketostixin kohtaan parhaimmillaan. rasvaa oli 65-70%. tämä siis tyhjennyksessä ja dieetillä, normaalisti en ole ketodieetillä, eli voisko tuo maku lähteä jos pitkään on?

onko muilla kokemusta tällaisesta:

ketoosin alkaessa suuhun tulee makean imelä maku, joka laittaa syljen erityksen taivaaseen (ihan ku söis koko ajan jotain mietoa hermesetasta...) ja sitten siinä sylkeä nieleskellessä tulee NÄLKÄ, vaikkei oikeasti oliskaan. Tuo maku vain herättaa ruokahalun vaikkei mitenkään hyvä olekaan.

itellä ketoosi alkaa jo toisena vähähiilarisena päivänä mietona ja nousee vain siihen toiseen-kolmanteen ketostixin kohtaan parhaimmillaan. rasvaa oli 65-70%. tämä siis tyhjennyksessä ja dieetillä, normaalisti en ole ketodieetillä, eli voisko tuo maku lähteä jos pitkään on?

Siis lähtee se jos on pidempään VHH:lla. Ketoosihan ei kestä voimakkaana kuin hetken, sitten alkaa rasvahappoja palaa jo suoraan. On mullakin tollanen outo maku suussa aina pari päivää.

Koittakaa muuten yohimbea ja kofua niin tiedätte mitä on syljeneritys :rolleyes:

Kuinka paljon 90kg painavan miehen kannattais ottaa hiilareita ennen treeniä TKD-dieetillä? Mulla on pönttö valmista palautusjuomaa missä on maltoa ja dekstroosia, kelpaako tämä hiilari lähteeksi? Otanko hiilarit juuri ennen treeniä vai 30 min ennen?? Onko TKD:llä ja CKD:llä eroa treenin kulkuun ja rasvan palamiseen? Kiitos vastauksista.:worship: Niin ja treenit mulla kestää yleensä 60min mutta joskus venyy 90min, niin oisko hyvä ottaa osa hiilareista treenin aikana?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom