Deleted member 5830
Hmmm... mielenkiintoista. Kun syö reippaasti rasvaa ja vähän hiilareita, niin yleensä tuo verensokerin heilahtelun aiheuttama kiukkuisuus vähenee. Tuo vähän kerralla kolmen tunnin välein syöminen on näitä perinteisten dieettien ja vanhan liiton bodareiden oppeja, jotka saa kyllä nakata romukoppaan oikeaoppisen ketodieetin kanssa.
Jos mä olen kuus tuntia syömättä, niin pinna kiristyy ja alkaa väsyttää. Mun ateriat on vaan niin pieniä, kun en saa syötyä paljoa kerralla. Öljyä tulee otettua ruokalusikallinen ennen sapuskoja. Mikä tossa sitten on vikana? Protskua tulee vedettyä painokiloa kohti pari grammaa, rasvaa tulee vajaat 100g päivässä ja hiilareita minimit. Mä olen asiakaspalvelutehtävissä, jossa pitää jaksaa pärähtelemättä. Opinnot ja työ = päivät on pitkiä. Ja molemmat vaatii sitä et jaksaa ajatella enkä mä voi alkaa pitää jättitaukoja. 3 tuntia on mulle ihan riittävä väli. Olkoot sit epäpuhdasta, mut menestyminen töissä ja opinnoissa on mulle tärkeintä ja muut asiat tulee sitten. Ja kyllähän toi paino noinkin tippuu.