Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nightkin, oletko ottanut tuota V12 HP 844 jokapäivä vai vain treenipäivinä, juomasta puolet ennen treeniä ja puolet treenin jälkeen?
Loistava ketju, josta olen saanut paljon llisäinfoa asiasta.
Nyt kuitenkin uskaltaudun kysymään mielipidettänne ketodieetin onnistumismahdollisuuksista vegellä?
Lihaa, kalaa tai kanaa en syö ja rehellisesti täytyy myöntää, että kananmunienkin alas saaminen on hieman vaikeaa. Vähähiilihydraattisen ruokavalion (alle 20 – 30 g) kokoaminen on mielestäni (ainakin minun osaamisella) aika haastavaa, vaikka apuna lisäravinteita olisikin. Proteiinia tulee nautittua lisäravinteina ja lisäksi vähärasvaiset juustot ja maitorahka kuuluvat jokapäiväiseen ruokailuun…. Mutta muutamasta maitorahkastakin tulee jo päivän hiilarimäärä täyteen. Kannattaako siis edes ryhtyä tuumasta toimeen?
Mitä mieltä karppaajat yleensäkin ovat marjojen syömisestä?
Ei se paino päivässä muutu. Mielestäni riittää kunhan saa painoa alaspäin sen 0.5kg viikossa, sen yli mennessä alkaa palamaan jo lihaksetkin. Eli maltti on valttia. Alussahan paino lähtee nopeammin alas kun nesteet poistuvat kehosta, mutta sä olet sen verran köykäinen ettet millään voikaan odottaa monen kilon pudotusta nesteiden poistumisen takia. Se määrä kun on aika pitkälti suoraan verrannollinen lihasten määrään.Pääsen valittamaan. :evil: Paino ei ole tullut eilisestä alas yhtään, vaikka kovasti odotin, että alkuvaiheessa nesteet lähtevät liitoon. En edes usko eilen iltapalaksi syödyllä mansikkasatsilla olleen kamalaa vaikutusta. Mitä mieltä karppaajat yleensäkin ovat marjojen syömisestä? No, yksi syy voisi olla makeutusaineet, joita tuli purkan ja light-limun muodossa, kun nekin voivat EHKÄ pitää nesteitä kehossa. Hyvällä tuurilla paino humpsahtaa sitten parissa päivässä reilusti alas, mikä olisi enemmän kuin toivottavaa. Olen malttamaton, mutta ärsyttää, kun yritän niin kovasti.![]()
Eiköhän se johdu noista sun light limppareista ja purkasta.
Mitäköhän teen väärin, kun
a) olen ollut miinuksilla
b) syönyt rasvaa 80-120 g/pv
c) hiilareita alle 40 g
Paino ei kuitenkaan ole pudonnut kuin noin 0,5 kg (nyt sekin jo takaisin..) viidessä päivässä. Hiilareita olen nipistänyt koko ajan lisää, nyt olin päivän syömättä manteleita. Ainoana miinuksena light-limpparit ja purkka, mutta jätän nekin pois.
Eiköhän se johdu noista sun light limppareista ja purkasta.