Ketoosidieetti

Voihan sitä vetää sellaisen CKD-tankkauksen parin viikon välein, ei mikään ole kiveen kirjoitettua vaan tavoitteista kiinni. Läskinpalaminen tuskin on yhtä tehokasta, mutta lihaspuolella lienee positiivisia vaikutuksia odotettavissa. Ajattelin itse siirtyä tuollaiseen malliin kun saan ton mahan pois... jos saan :D

Ei jos vaan todellakin kun saat mahan pois. :whip: Ei saa luovuttaa. :D

Mulla on vielä ässä hiassa kun en ole aerobista tehnyt vielä kuin pari kertaa kokeeksi. Ajattelin tehdä ainakin kesäkuun ajan intervalleja ja pidempiä tasavauhtisia settejä... Jos vaikka alkaisi näyttää ihan urheilijalta joskus.

Tossa vähän trediä lueskelin, mutten löytänyt suoraa vastausta pohdintooni. Eli kun kaltaiseni elämäntapabodari tykkää vähän tuota häppää ottaa, niin jos sen hoitaa mukavasti ottamalla vähän kirkasta + vaikka pepsi maxia ja onnistuu olemaan itsensä tappamatta ketoasidoosilla, niin pysyykö ketotila yllä koko touhun ajan ja siitä eteenpäin? Kun bissekännillähän tila katkeaa ja siihen palataan taas sitten arkirytmissä ja safkoissa.

Eikö täällä ollut aikaisemmin (?) puhetta siitä että ketoosi katkeaisi joka tapauksessa alkoholin vaikutuksesta. Vedä alkomahoolia hiilaritankkauksen yhteydessä niin sillä katkeamisella ei silloin ole mitään merkitystä...

Eikö täällä ollut aikaisemmin (?) puhetta siitä että ketoosi katkeaisi joka tapauksessa alkoholin vaikutuksesta. Vedä alkomahoolia hiilaritankkauksen yhteydessä niin sillä katkeamisella ei silloin ole mitään merkitystä...
Juuri tätä asiaa tässä pohdinkin, että katkeaako vai ei. Koska alkoholihan kuitenkin syventää kehon ketoositilaa, josta sitten huonossa tapauksessa seuraa se ketoasidoosi.

mites kun ois mielessä tehdä toi tyhjennystreeni nyt tai viikon päästä, niin oliskohan mahdollista tehdä se pikku flunssassa? kuumetta ei ole, nenä vuotaa ja pää vähän tukossa. Painot kuitenkin siinä 50% tienoilla maxista niin sellasta pumppailua. Kun mitään normitreeniä en aio vetää, niin oliskohan fiksua yhdistää tyhjennys + flunssa? ku muuten lepo + flunssa

Olin itse koko kevään pikku lenussa, ja dieetti toimi ihan hyvin. Vähän paskamaiselta tuntu treenaaminen kieltämättä.

joo kävin heittää tyhjennystreenin. perkele mitä tuskaa oli vääntää 40kg penkistäki :D :D 3x20 tein jokaista. Hauis, niskantakaa punnerrus, ojentajat, penkki vast täs vaihees nii oli tuskaa, kyykky ja takareidet viel. Sit lopuks viel haukkaa 3x15 :D

huhhu. Palkkarissa 1dl maltoo, 2dl ht-r:ää. Nyt himassa. Koht jotai iltapalaa <3 mites ton lisätankkaus... yöllä maltoa?

onko huomenna siis normaali treeni vai? kun tänään oli tyhjennys. ja huomenna tankataan vielä.

onko huomenna siis normaali treeni vai? kun tänään oli tyhjennys. ja huomenna tankataan vielä.

Kun tankkaat niin silloin todellakin TANKKAAT, etkä treenaa ja kuluta niitä ekan tankkauspäivän palauttamia glykogeenivarastoja. Tankkauksen jälkeen takaisin ketoruokavaliolle ja vasta sitten treenataan.

selvä peli! <3

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
voi vaikuttaa tyhmältä kysymykseltä, mut mitäs kaikkee voi/kannattaa tankata toisena päivänä? Nyt menossa maltodrinkki. Mut siis mitä syömistä?

voi vaikuttaa tyhmältä kysymykseltä, mut mitäs kaikkee voi/kannattaa tankata toisena päivänä? Nyt menossa maltodrinkki. Mut siis mitä syömistä?

En ole mikään ketoosiguru, kun itsekin vasta hommaa opettelen... mutta minä olen syönyt toisena päivänä tankatessa malton lisäksi mysliä, ruis/kaurapuuroa, täysjyväpaahtoleipää (nams!), perunaa, riisiä jne. Kaikki on kropalle kelvannut. :D

joo itel on tos kans täysjyväpaahtoleipää fazerilta :D Pakko maistaa! rasvaa siis piti vältellä? Ihanaa saada jotain jauhelihakastiketta perunaa/pastaa. Onko noiden lisäks jotain mainittavaa vielä? kun kohta kauppaan menossa ;D

ja kiitokset vastauksesta :) tänään ansaittu tankkauspäivä ja huomenna taas ketoosiin valumista.

Lasketteko te proteiinijauheesta tulleet hiilarit päivän kokonaishiilarisaldoon? Itse kun tykkään vetää ainakin yhden aterian proteiini-öljydrinkkinä ja tässä juomassa on se n.4g hiilaria, joka tulee tuosta herajauheesta.

Lasketteko te proteiinijauheesta tulleet hiilarit päivän kokonaishiilarisaldoon? Itse kun tykkään vetää ainakin yhden aterian proteiini-öljydrinkkinä ja tässä juomassa on se n.4g hiilaria, joka tulee tuosta herajauheesta.

Totta ihmeessä ne hiilarit lasketaan! Miksi muka ei? Kropan kannalta on ihan se ja sama vaikka hiilarit toimitettaisiin proteiinijauhon "seassa" tai vaikka ihan rehellisen irtokarkin muodossa.

Noita heraprotskuja ei voi vedellä ihan surutta, jos aikoo pitää hiilarit alle 20 grammassa. Päivän mittaan kun ottaa pari hera-öljydrinksua, 40 grammaa pähkinöitä, kurkkua ja tomaattia... niin päivän hiilarit onkin jo täynnä.

Totta ihmeessä ne hiilarit lasketaan! Miksi muka ei? Kropan kannalta on ihan se ja sama vaikka hiilarit toimitettaisiin proteiinijauhon "seassa" tai vaikka ihan rehellisen irtokarkin muodossa.

Noita heraprotskuja ei voi vedellä ihan surutta, jos aikoo pitää hiilarit alle 20 grammassa. Päivän mittaan kun ottaa pari hera-öljydrinksua, 40 grammaa pähkinöitä, kurkkua ja tomaattia... niin päivän hiilarit onkin jo täynnä.

No näin mä vähän ajattelinkin, mutta piti vielä varmistaa kokeneimmilta ketoilijoilta. Täytyypi mennä ja ostaa sitten jotakin hiilaritonta protskua kuten esim. caseiinia.

Onko muilla kokemuksia ihan arkisesta väsymyksestä tän dieetin takia. Tuntuu että haaveilee liiakseen päikkäreistä jo puoliltapäivin. Jos periksi antaa, voi helposti vetästä sen 3 tuntia unta. Aamupala on jäänyt kyllä välillä heikoksi mutta ruokailu on ollut muutoin kohdallaan (kasvikset, kalaöljyt, vitamiinit ymsyms.)

n. 2200kcal/pv

pr.208g
hh.13g
r.136g

9vk takana, n. kolme 1-3 päivän katkosta tullut tänä aikana. -7kg karisteltu ja paino alkaa oleen jo sopiva. Ajattelin kokeilla tankkausta nyt vkl, jospa se piristäis hieman ja antas treeniin vähän tehoja, onko muita vinkkejä miten voisi edetä?

Vähän outo oire toi väsymys jos kaikki osa-alueet ovat kunnossa, koska yleensä ongelmana on ennemminkin unettomuus.

Voisin veikata että yks syy miks joitain väsyttää ketolla on rehujen yms vähyys ruokavaliossa. Ja yleensä ne mitä ei välttämättä lihasta saa jää vähiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom