Ketoosidieetti

aja nyt hyvä mies noi puskat pois!

Jo sovitaan, että kun tämä dietti on finaalissa, voin ottaa kuntopäivitysfotot ilman kainalokarvoja? Ihan vaan nantesin ja muiden neitien mieliksi? ;)

Threadin aiheeseen palatakseni, seuraava tankkaus täytynee tehdä ilman hedelmäsokeria. Ketoosiin siirtyminen tuntuu kestävän turhan kauan. :( Tai sitten pidennän sykliä muutamalla päivällä. Seuraava tankkaus tulee nyt eteen juuri kun kroppa on ehtinyt vaihtaa dieselille. :curs:

Kainalokarvoista voi sitoa perhoihin siipiä. Ekologista ja hajut mukana :D

Pidä pidempi ketojakso, niin pääset poltteleen enemmän. Ei kai se siihen pariin päivään kaadu.

Kainalokarvoista voi sitoa perhoihin siipiä. Ekologista ja hajut mukana :D

Ei tärppäis niillä perhoilla. Kalat vainuaa saamamiehen hajun ja pysyy piilossa. ;)

Ens viikolla tulee parin pvän duunireissu Norjaan. Taidan tankkailla seuraavan kerran vasta siellä.

Natu79, hei, usko pois ett lihaksikas mies ON eroottisempi ilman karmeita kainalokarvoja! Kai säkin haluat eroottinen olla...

liittyyköhän kurapaska tähän ketodiettii :D? hiilareita vetäny erittäin vähän oikeestaan ekaa kertaa elämässä (tarkoituksella siis vähän hiilaria).

Googletin rasvaripuli-sanaa ja kyllä kaikki info netissä viittais jonkinlaista aliravitsemustilaa syyksi. Sitähän se ketoosidiettauskin on kun hiilarit vedetään ihan minimiin.
Mulla oli alussa tilanne tosi pahana, sai juosta mahdollisimman nopein geisha-askelin ja kiristynein pakaroin lähimpiin huusseihin mutta nyt vähä helpottaa. Nyt on sekä-ettää, ei oo helppoa sekään. Pähkinät jeesannut hirveästi ja sehän sopii, rakastan mm. pistaasipähkinöitä yli kaiken. Niiden hiilarimäärä ei oo ollenkaan niin paha kuin esim. maapähkinöiden.

mulla ei ihan noin kauhea vaiva kuitenkaan oo. Paskattaa vaa enemmän ja välillä kuraista. Jos jotain nyt sattuu kiinnostamaan :D

muutama ruoka-aine kysymys. kävelin yks pvä kaupassa ja ei oikein keksiny mitä ruokaa ostais. Matkaan tarttu pari kalkkunanakkipakettia ja lihaa :D mitä muuta voi/saa syödä? jotain pieniä esimerkkejä? Rahkaa tulee syötyä n. 500g/pvä.

Muutama erillinen aine: Pähkinät? Kaapista löyty cashew pähkinöitä, mutta niissä 25g/100g joten taitaa olla liikaa jo? iltapalana ajattelin jos vetäsee esim 50g. Entä light-cola? Kaupassa myös huomasin parapähkinät, joissa joku 3g/100g vaa hiilaria, joten ne varmaan sitten cashewin tilalle jos ne on kiellettyjä :D

Natu79, hei, usko pois ett lihaksikas mies ON eroottisempi ilman karmeita kainalokarvoja! Kai säkin haluat eroottinen olla...

Lihaksikas mies näyttää kiiltokuvapojalta ilman karvoja.
Jokainen tehkööt karvoilleen mitä lystää, mutten ite pidä karvoitusta miehellä mitenkään huonona tai epänormaalina asiana.

edit: Olen siis itsekin mies ja vielä ihan hetero.

Meetvurstia, Juustoja (kunnollisia juustoja, ei mitään low fat-paskaa), REHUJA, (pakko laittaa isolla, koska kaikki aina ignooravat tuon kohdan :D) Bulgarian jugurttia :kuola: , kananmunia... Noin esimerkiksi.

Missä meinasit pitää hiilarit? Tosta rahkasta tulee meinaan jo se ~20g.

Light cola on ihan jees, tosin joillain se voi laukaista makeanhimoja ja jumittaa.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Kannattaa ton rahkan kanssa olla tarkkana, Ehrmannista esimerkiksi tulee jo ainakin 10~ g hiilareita per purkki. Pari purkkia rahkaa tekee siis suunnilleen 20g hiilareita, mikä on tietääkseni jo siinä ketoosidieetin rajoilla.

Kerrankin tein oikeaoppisen hiilaritankkauksen viikonloppuna. Jakso maanantaina painaa ihan erilailla salilla. Pikku lihaksetkin muuttu "pikkusen" täyteläisemmiksi :)

kertokaas joku mitä voisin vetää aamupalaks VHH:lla, kun olen maitoallergikko enkä voi syödä munanvalkuaista? kun ainoot vaihtoehdot mitä ite keksin on tyyliin tonnikala, jota ei ehkä joka aamu jaksais syödä :D alussa vedin puuron aamulla, mut nyt haluun luopua siitä, jotta voisin syödä enemmän hedelmiä ja kasviksia päivällä. liian krantuks en siis voi ryhtyä, allergiani takia :)

pitääpä toi rahka sitten jättää väliin! en huomannut tuota itse. oletin vain :( Harmittaa kun kaapissa lojuu nyt noin 5 purkkia :D Pitää sitten korvata se tuolla bulgarian jogurtilla.

kertokaas joku mitä voisin vetää aamupalaks VHH:lla, kun olen maitoallergikko enkä voi syödä munanvalkuaista? kun ainoot vaihtoehdot mitä ite keksin on tyyliin tonnikala, jota ei ehkä joka aamu jaksais syödä :D alussa vedin puuron aamulla, mut nyt haluun luopua siitä, jotta voisin syödä enemmän hedelmiä ja kasviksia päivällä. liian krantuks en siis voi ryhtyä, allergiani takia :)

Pähkinöitä ja/tai sit rehuja runsaalla öljyllä. Paistetut kasvikset on helppoja ja hyviä :)

pitääpä toi rahka sitten jättää väliin! en huomannut tuota itse. oletin vain :( Harmittaa kun kaapissa lojuu nyt noin 5 purkkia :D Pitää sitten korvata se tuolla bulgarian jogurtilla.

Kyllähän 1 purkki päivään mahtuu. Kannattaa laskeskella netissä ainakin hiukan aikaa makroja, niin saa jonkunlaisen käsityksen siitä mitä syö. Siihen jää tosin koukkuun, mä olen viimeisen vuoden aikana laskenut ihan joka päivä kaiken mitä syön :D

Paista vaikka pekonia ja jotain vihanneksia.

Syökö joku jonkinlaista pähkinät + öljy komboo?

Jos syö, mitä pähkinöitä / öljyä kannattaa käyttää?

Ostin eilen kylmäpuristettua rypsiöljyä loppuneen normaalin rypsärin tilalle.. Hyi helkatti! Hirveen makuista. :D

voisko joku vielä antaa pikkasen lisävinkkejä?
Tän päivän ruokailut:
11:00 Aaminainen Ehrmann + 2rkl pellavansiemenrouhe + tilkka sokeritonta banaanijogurttia
14:30 Kariniemen sisäfilee palat 250g
16:30 Kalkkuna nakit 280g

Sopiiko tähän vielä Liekkisiipiä tänään? 900g paketti löytyy mutta siitä siis riittäisi muutamaksi päiväksi. Illalla ok syödä pähkinöitä? illalla tulee kuitenkin syötyä vielä iltapalaksi tunapurkki + kokkelia. Dietillä :D

voisko joku vielä antaa pikkasen lisävinkkejä?
Tän päivän ruokailut:
11:00 Aaminainen Ehrmann + 2rkl pellavansiemenrouhe + tilkka sokeritonta banaanijogurttia
14:30 Kariniemen sisäfilee palat 250g + kurkkua
16:30 Kalkkuna nakit 280g

Sopiiko tähän vielä Liekkisiipiä tänään? 900g paketti löytyy mutta siitä siis riittäisi muutamaksi päiväksi. Illalla ok syödä pähkinöitä? illalla tulee kuitenkin syötyä vielä iltapalaksi tunapurkki + kokkelia. Dietillä :D

tuli nyt vedettyä kokkelia niin tän päivän ruokailut on syöty. Ehkä tuna vielä jos valvoo pidempään. Mutta tuossa siis pvä ruokailut.

Vegas, jos oisin sinä niin jättäsin jotku nakit yms valmis-shitit omaan arvoonsa.. Sisäfilee palat maksaa saman verran ku joku vajaa kilo jauhelihaa, jugurtti kokonaan pois, se on kuitenkin aika pitkälle sokeria. Sokeriton ei ole sama kuin "ei lisättyä sokeria" Korjaa jos olen väärässä.
Itse ajattelin pitkästä aikaa siirtyä hetkeksi low carbille, oma ruokavalio on suurin piirtein tännepäin;

Aamupala: 8-12 kokonaista munaa, pekonia/jauhelihaa/yms+kasvikset ja parsakaali-kukkakaali+kalaöljyt ja ehkä huju tai pari rypsäriä.
välipala: riippuu siitä miten tuhti aamupala on ollut: 200-400g punaista lihaa/rasvaista kalaa. Jos lihaa niin sit kalaöljyä kyytiin
Lounas:rahka tai kaks, vihanneksia, kalaöljy
välipala: vähän lihaa ja herajuoma, mahdollisesti jotain rehuja+kalaöljy
illallinen: jotain mitä keksii, samanlaista kuin ylläoleva.

Tää on vaan esimerkki, tietenkin se vaihtelee sen mukaan monta kertaa reenaa päivässä ja monen aikaan ja missä on yms yms
En jaksanu kirjotella vitamiineja tai mitään tonne. Mut nyrkkisääntönä että sinkki, mankku ja b-vitamiinit ennen nukkumaanmenoa.

E: Ja sen olen päättänyt että kahvikermasta en luovu, sen takia en pidä käytännössä mitään muuta hiilaripitoista ruokavaliossa kuin sen 1-2prk rahkaa. Ja rahkankin yleensä vaihdan raejuustoon.

E2: Ja variaatioita lihasta saa hyvin mausteilla, mutta ei millään valmis pippurisekotteilla. Ite käytän paljon chilejä yms.
Potkii vielä aineenvaihduntaakin hyvin.

joo noi kariniemen palat oli alennuksessa 2,99e paketti jumbossa ja ostin 2kpl. Eilen tuli ostettua kuitenkin isompia kanapakkauksia niin saa kilohintaa alemmaks. Kirjotin tosiaan väärin tossa, siis rasvatonta jogurttia! ei sokeritonta. Aamupalan muutan sokeriton mansikkakeitto + bulgarianjogurtti + pellavansiemenrouhe. ok? joku tuolla meinosti tuota bulgarianjogurttia. jauhelihasta saa myös hyviä pihvejä tehtyä välipalaksi yms. vähän sekava viesti tuli nyt kyllä. 8-12 munaa aamulla, niin ei ainakaan itselle uppoaisi? pitää tota jauhelihaa sitte väsäillä myös aamulla pihveiks :D

helvetin sekava viesti tuli

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom