Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
aja nyt hyvä mies noi puskat pois!
Kainalokarvoista voi sitoa perhoihin siipiä. Ekologista ja hajut mukana :D
liittyyköhän kurapaska tähän ketodiettii :D? hiilareita vetäny erittäin vähän oikeestaan ekaa kertaa elämässä (tarkoituksella siis vähän hiilaria).
Natu79, hei, usko pois ett lihaksikas mies ON eroottisempi ilman karmeita kainalokarvoja! Kai säkin haluat eroottinen olla...
kertokaas joku mitä voisin vetää aamupalaks VHH:lla, kun olen maitoallergikko enkä voi syödä munanvalkuaista? kun ainoot vaihtoehdot mitä ite keksin on tyyliin tonnikala, jota ei ehkä joka aamu jaksais syödä :D alussa vedin puuron aamulla, mut nyt haluun luopua siitä, jotta voisin syödä enemmän hedelmiä ja kasviksia päivällä. liian krantuks en siis voi ryhtyä, allergiani takia![]()
pitääpä toi rahka sitten jättää väliin! en huomannut tuota itse. oletin vain :( Harmittaa kun kaapissa lojuu nyt noin 5 purkkia :D Pitää sitten korvata se tuolla bulgarian jogurtilla.
kertokaas joku mitä voisin vetää aamupalaks VHH:lla, kun olen maitoallergikko enkä voi syödä munanvalkuaista? kun ainoot vaihtoehdot mitä ite keksin on tyyliin tonnikala, jota ei ehkä joka aamu jaksais syödä :D alussa vedin puuron aamulla, mut nyt haluun luopua siitä, jotta voisin syödä enemmän hedelmiä ja kasviksia päivällä. liian krantuks en siis voi ryhtyä, allergiani takia![]()
voisko joku vielä antaa pikkasen lisävinkkejä?
Tän päivän ruokailut:
11:00 Aaminainen Ehrmann + 2rkl pellavansiemenrouhe + tilkka sokeritonta banaanijogurttia
14:30 Kariniemen sisäfilee palat 250g + kurkkua
16:30 Kalkkuna nakit 280g
Sopiiko tähän vielä Liekkisiipiä tänään? 900g paketti löytyy mutta siitä siis riittäisi muutamaksi päiväksi. Illalla ok syödä pähkinöitä? illalla tulee kuitenkin syötyä vielä iltapalaksi tunapurkki + kokkelia. Dietillä :D