Kaikkihan väittää, että ketolla ei ole nälkä ja sitä on siksi helppo ylläpitää, eikä tule syötyä paljoa. Mutta mikä hitto mua sitten vaivaa, kun keksin taas maanantaina alkaa ketoilla ja siitä asti ollut ihan älytön nälkä koko ajan. Eikä tämä ole ensimmäinen kerta. Voiko kroppa vain huutaa hiilareita niin kovaa, että se tuntuu jatkuvana nälkänä? Ja adaptoituminen kestää kauemmin kuin mun pää?
Kokeilin aamulla bullet proof kahviakin, koska se pitää kuulemma nälkää pois monta tuntia. Ja paskan marjat. Kaksi kuppia sitä litkin ja puolen tunnin päästä paistoin jauhelihaa ja makkaraa pannulla, kun en kestänyt sitä vitun nälkää.
Itellä kanssa oli ekan kerran tällä dieetillä pitkään kaikenmaailman peruna ja leipähimot ja tullut jälkikäteenkin lueskeltua pakkausselosteita ja syötyä
marjojen sijaan mehujäätä tai pätkistä
Nyt yli 3kk takana ja ei enää "vaivaa" nälkä, tosin nyt pitää kyllä n. 3-4h välein syödä se proteiinin palanen.
Vieläkin pitkän unen jälkeen(nukun välillä 16-20h) tekee heti ekana mieli kylmää kolaa...
Nuorena näitä juttuja ei tasan ollut, joskus söin pari ruisleipäpalaa metukalla sunnuntaina "cheatiksi".
Kaikkeen tottuu, aiemmin oli tollainen 1½v tissutteluputki ja kaljaa oikein huusi, nyt oon yrittäny ihan vaan virkistykseksi pari välillä
niin 1-2 tekee ihan gutaa oikeaan kohtaan, mutta enempää ei oikein halua tai monesti edes pysty kun rupeaa kuvottamaan!
Kerran janokin lannistuu, uskon että myös nälkä aikanaan!
Jos mahdollista nosta liikunnan määrää ja syö vielä enemmän?
En tavallaan ymmärrä miten voi olla nälkä jos läpi valveen syö n. 3h välein. Pakko sen adaptaation on joskus tapahtua.
Tosin itsellä pisin oli jotain 5pvä ekalla kerralla, nykyään piristyy jo kun asentaa jääkaapin ketoasentoon, netissä luki että 2kk voi mennä???
(vajaa kymmenkunta kertaa 6vko-6kk ja kerran pari vuotta ketoillut ennen tämänkertaista, kisadieeteistä elämäntapameinkiin)