Ketoosidieetti

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mitä mieltä porukka on tälläsestä, ketoosiin olisi tarkoitus mennä ?
mitä muokkauksia kannattaisi tehdä ?
175/73
keskivartalosta pitäs saada fläsää veks.

heraa otetaan ennen ja jälkeen salin.

ton öljyn kanssa kyl saa läträtä ihan liiaks

lisäks bcaa:t ja vitamiinit

Rasvaa tosiaan voisit vähän lisätä vielä alkuun, ja proteiinia vähän karsia. Pyri ottamaan sellaset 70% kaloreista rasvasta ekat 2-3vk, tämän jälkeen rasvojen osuus voi selvästi tippua, ja melkein jopa kannattaakin tiputtaa reilusti jos omassa kropassa on millä mällätä. tossa kohtaa sitten proteiinin määrää voi nostaa sinne 2,5g/painokilo, aluksi 2g riittää.

Miten lenkkeily / HIIT treenit ketodietillä?
Olen nyt 187/98kg ja rasvat ehkä n. 18% luokkaa ja tarkoitus olisi saada ne nyt vähän alemmas.
Ruokavalion olen jo suunnitellut, mutta rasvanpoltto lenkkeilyllä / HIITeillä vielä uupuu eli miten liikun, että poltan mahdollisimman paljon rasvaa ja menetän mahdollisimman vähän lihasta?
Normaalista olen tehnyt HIIT:tejä, mutta onko HIIT:tejen teko yhtä tehokasta ketodietillä, kuin esim. 30-40min reipas kävely?

Tarkoitus olisi lauantaina aloittaa tmä touhu, aikaisempaa kokemusta diettaamisesta ei ole paljoa kun olen luonnostaan äärimmäinen ectomorph.
Mutta nyt tekisi mieli dietata kunnolla kesäkuntoon.

Edit - On tullut vähän ristiriitaista tietoa, että miten menetellä keto dietillä, eli kannattaako nyt syödä se 20g hiilaria päivässä vai 0g hiilaria päivässä?
Ja miten tankkauspäivät, onko niistä ollut suurta vaikutusta ketodietillä, eli 1 päivä jolloin ei ollenkaan rasvoja vaan ainoastaan hiilaria ja protskua.
4 viikkoa nyt testaan ainakin kyseistä diettiä, toivottavasti edes vähän tulosta tulisi eli kannattaako näin lyhyellä ajalla käyttää vielä tankkauspäiviä?

Ajattelin vikat rasvat dieetata veke ketoosidieetillä joka alkais huomenne. Mitat atm on 176/75. En nyt jaksa koko ruokalistaa pitää mutta päivän makrot olis 1687kcal 201p/11h/93r. Onko toi ihan ok vai pitääkö rasvan määrää lisätä? Kalorit saattaa olla hieman liian alhaalla kanssa mutta jos joku asian osaava osais antaa mielipittensä niin olisin kiitollinen!

Mua kiinnostaisi tämä ketodieetti, olen ensimmäistä kertaa alkamassa kunnon dieetille ja nyt kesän aikana olis hyvä sauma kokeilla tätä, kun voi paremmin itse päättää mitä syö ja milloinka.Olen parin päivän aikana tässä vähentänyt hiilareita merkittävästi. Yritin tuossa hieman edellisten postaajien ruokavalioista katsella itselle jonkunlaista pohjaa mistä lähtisi muodostamaan ruokavaliota ja päädyin sitten tämmöiseen:

http://s4.postimg.org/g31np8nh9/keto.jpg

Tuohan nyt ei ole sinnepäinkään, mutta ajattelin, että tuosta voisi olla hyvä lähteä sumplimaan mikä menee pieleen kun hiilaria on noin paljon. Koitin pistää mahdollisimman tarkkaan grammamäärät tuohon, tarkemmin saan pistettyä kunhan saan keittiövaakaan patterit.. :) Mitat mulla on 177cm/93kg ja kolmijakoisella treenillä olen mennyt. Semmoista kymmenen viikon rupeamaa olen ajatellut, jossa tiputtaisin 93->85. Kulutukseksi tuo Kalorilaskuri arvioi meikäläiselle 2958 kcal, kun päivässä on 75min salitreeni ja kuvan syömisistä puolestaan saisi 2285kcal ja 183P/75H/136R. Proteiinit ja rasvat lienee lähellä totuutta?

Vinkkejä tässä siis kaipailtaisiin. Luin tuolta, että 20-50g hiilaria olisi raja jolla pääsisi ketoosiin.

Eniten hiilareitahan tuossa nyt näkyisi tulevan mustikoista, Ehrmannin rahkasta sekä maidosta (ei näy kuvassa minkä postasin). Mitä te jättäisitte pois/muuttaisitte tuossa? Muutenkin saa opastaa.

Ite jätin pois kaikki maitotuotteet , ainoat hiilarit tuli parsakaalista jota meni päivässä puoli kiloa. Mielummi ite söisin rehellisesti hiilaria tai sitten rytinällä Ketolle mitättömillä hiilareilla kuin että kikkailisin keton rajalla. rasva-adaptoituminen on nopeampaa kun annat kehon vaipua ketoosiin ja pysyt siellä

Mua kiinnostaisi tämä ketodieetti, olen ensimmäistä kertaa alkamassa kunnon dieetille ja nyt kesän aikana olis hyvä sauma kokeilla tätä, kun voi paremmin itse päättää mitä syö ja milloinka.Olen parin päivän aikana tässä vähentänyt hiilareita merkittävästi. Yritin tuossa hieman edellisten postaajien ruokavalioista katsella itselle jonkunlaista pohjaa

Vinkkejä tässä siis kaipailtaisiin. Luin tuolta, että 20-50g hiilaria olisi raja jolla pääsisi ketoosiin.

Muutenkin saa opastaa.

Joku fiksu tällaisen kirjoitellut tänne pakkotoistolle: http://www.pakkotoisto.com/ravinto/108779-artikkeli-ketoosidieetti/
Kannattaa lukaista ajatuksen kanssa jos ketoosidieettiä meinaa.

Joops, tulipas lukastua eilen illalla läpi, oli kyllä hyvä kirjoitus, kiitokset siitä!
Tänään on menty tiukasti tuolla ruokavaliolla, minkä eilen postasin ja ihan hyvältä tuntuu. Vaakaankin sain paristot niin voipi tarkasti mittailla. Välillä on näläntunnetta, mutta lienee ihan normaalia. Kyllä voi pelkkä jauheliha ja parsakaalikin maistua hyvältä, veikkaan tosin, että loppupäässä voi olla toisenlaiset mietteet.. :)

Treenipäiväkin oli tänään, vaihdoin treeniä enemmän 5x5, 8-10x3 tyyliseksi, pitää kuulostella miten lähtee sujumaan. Ennen ja jälkeen treenin viitisen minuuttia soutulaitteessa.

yritin päästä ketoosiin, muttei oikein tainnut onnistua - ainakaan rasva ei palanut koska painokaan ei laskenut - noin 4 vko, hiilarit tosin meni usein yli 50g, eli ehkä vika oli siinä - treeniä 3 xvko punttia ja 3xvko pyöräilyä noin 4 tuntia. nyt hiilarit olleet siinä 100g päivässä, mutta ajattelin viälä kokeilla ensi maanantaina joska tuo ketoosi onnistuisi - onko järkevää siihen asti mennä tällä noin 100g päivä hiilareilla, vai tankata hiukka enemmän - aikaa siis kolme päivää ennen kuin hiilarit minimiin ?

eilen tuli muuten tv mielenkiintoinen dokkari jossa kaksosista toinen eli hiilareilla ja toinen rasvalla kuukauden - lopputulemana rasvalla elänyt oli melkein saanut hankittua itselle diobeteksen - tai ainakin hyvää vauhtia siihen menossa???!!!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
eilen tuli muuten tv mielenkiintoinen dokkari jossa kaksosista toinen eli hiilareilla ja toinen rasvalla kuukauden - lopputulemana rasvalla elänyt oli melkein saanut hankittua itselle diobeteksen - tai ainakin hyvää vauhtia siihen menossa???!!!

Olihan nuo dokkarin päätelmät tuon eritoten diabeteksen osalta aika virheellisiä. Kyllä siinä asiaan perehtymättömälle luotiin vahva kuva että rasva tappaa. Tässähän sitä esim on vähän ruodittu Prisma: Rasva vastaan sokeri Yle TV1 - karppaus.info :: keskustelufoorumi

onko mitään hyviä ideoita / ohjelmaa treeniksi ketoosidieetin aikana - treenit 3 x vko aamuisin tyhjällä masulla ti, to, la , koko kroppa kerralla ja tarkoitus tietty säilyttää lihakset ja polttaa rasvaa? tämä lisäksi tulee pyöräilyä välipäivinä

onko mitään hyviä ideoita / ohjelmaa treeniksi ketoosidieetin aikana - treenit 3 x vko aamuisin tyhjällä masulla ti, to, la , koko kroppa kerralla ja tarkoitus tietty säilyttää lihakset ja polttaa rasvaa? tämä lisäksi tulee pyöräilyä välipäivinä

No 1-jakoinen varmaankin.. Esim 1: Rive-Mave-Dipit- 2: Etukyykky-Leuat-Pystypunnerrus 3: Takakyykky-Penkki-Soutu Sarjat/toistot 5x4-6, tuplaprogressiolla, eli samalla painolla kaikki sarjat toistoskaalan yläpäähän -> lisää painoa ja sama uusiks. Kai tonne voi vaikka käsiä pumpata treenien loppuun jos haluaa.

Miten toi ketoosilta siirtyminen hiilareihin käytännössä tapahtuu? Voiko rasvat tiputtaa ja hiilarit nostaa kerralla, jos kalorit pysyy samana, vai pitääkö rasvoja ja hiilareita suhteessa nostaa ja laskea?

Ketostixeistä; voinko olettaa että homma menee ihan suunnitelman mukaan, vaikka noi kämäset tikut näyttää vain aamuisin vaalean punaista (matala), mutta muuten hädin tuskin vaihtavat väriä? Pidin yhden täyslepo-päivän jolloin väri vaihtui tummemman punaiseksi. Muuten siis vähintään yksi treeni päivässä ja siitä syystä ei ilmeisesti kusen mukana hirveesti keto-aineita?

Hiilarit 15-35g päivässä, rehuista/satunnaisesta salsa-kastikkeesta/ketsupista.

Moro!

Vähän sama ongelma kun edellisellä: hiilarit pyörii 26-30g/vkr tasolla, ketoosia takana viikko. Treenit 3x / vk iltaisin, treenien jälkeen ketostixit näyttää ei-ketoosia, muuten pyörii 0,5-3 välillä (eli siinä vaalea/vaaleahko punainen). Eilen myös söin kaikki hiilarit (=kasvikset) yhdellä aterialla illalla jonka jälkeen ketoosi stixien mukaan taas pois. Miten luotettavia noi stixit on?

Moro!

Vähän sama ongelma kun edellisellä: hiilarit pyörii 26-30g/vkr tasolla, ketoosia takana viikko. Treenit 3x / vk iltaisin, treenien jälkeen ketostixit näyttää ei-ketoosia, muuten pyörii 0,5-3 välillä (eli siinä vaalea/vaaleahko punainen). Eilen myös söin kaikki hiilarit (=kasvikset) yhdellä aterialla illalla jonka jälkeen ketoosi stixien mukaan taas pois. Miten luotettavia noi stixit on?

Siis olet ollut viikon ketoosilla, ei sun elimistö varmaankaan ole vielä kerennyt ketoosiin menemään. Ja noista stixien luotettavuudesta voinee olla montaa mieltä, itse en tuommoisille kovin paljon arvoa antaisi. Itse en kertaakaan edes kokeillut mitään stixejä.

Muuten tuossa kun alkuvuodesta ketoosista täällä kyselin niin nyt vähän tilannepäivitystä: 9 viikon dieetin aikana lähti 7 kiloa, 93kg->86kg. Paino on normi ruokavaliolle siirtymisen jälkeen pysynyt hyvin tuossa 86kg tienoilla, sarjapainot eivät ole tippuneet juuri ollenkaan. Myös lähipiiriltä on tullut kommenttia, että laihduttu on, itse en niinkään peilistä katsomalla huomaa. Mielestäni kaikinpuolin onnistunut ensimmäinen dieetti. Mahan seudulla on yhä eniten fläsää ja se vaatisi kyllä pidempää dieettausta, johon olen ajatellut jotakin muuta keinoa kuin ketoosia.

Tämmösillä seteillä lähetty liikkeelle viikko sitten. Lähtöpaino oli 102, eilen 99,5 ja tänään 100,5. Ehkä parempi olisi käydä puntarilla vain viikon välein.
Mitä mieltä mestarit ovat allaolevasta treenipäivän menusta? Ainut ero lepopäivään on Hera ja Octane.

upload_2016-1-28_8-25-50.png

Tämmösillä seteillä lähetty liikkeelle viikko sitten. Lähtöpaino oli 102, eilen 99,5 ja tänään 100,5. Ehkä parempi olisi käydä puntarilla vain viikon välein.
Mitä mieltä mestarit ovat allaolevasta treenipäivän menusta? Ainut ero lepopäivään on Hera ja Octane.

katso liitettä 133527

Paljonko on kehon rasvat tällä hetkellä arviolta? Proteiinin määrää varmasti kärsii pudottaa hieman, koska liiallinen proteiinin syönti varsinki ketoosin alkuvaiheessa vaikeuttaa ketoosiin menoa. Omasta kokemuksesta ketolla proteiinia kannattanee nauttia ainakin alkuvaiheessa 2 kertaa kehon rasvaton paino eli sinun tapauksessa jotain vajaa 200 g. Se ylimääräinen proteiini tuppaa nimittäin muuttumaan glukoosiksi elimistössä ja varastoituu samalla tavalla mitä hiilihydraatit. Toivottavasti mulla meni nyt termit oikein.

Suositut

Back
Ylös Bottom