Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen alkamassa ckdlle ja mietin sellaista että itseäni kiinnostavan penkkipunnerruksen ajoittaisin aina tankkauksen jälkeen, jolloin edes se liike kulkisi aina. Oon lukenut että kokonaisvaltainen treeni olisi hyvä tehdä ennen tankkausta ja mietin että jos treenaan kropan muuten tuolloin läpi, mutta en rintalihaksia, niin tarkoittaako se silloin sitä että treenattujen lihasryhmien glykogeenivarastot täyttyy, mutta treeenaamattomien rintalihasten ei, jolloin ei sit penkki sen takia tankkauksen jälkeen kulkisi vai? Ei huvitttais nimittäin ennen tankkausta treenata rintalihaksia ja sit vuorokauden tankkauksen jälkeen siitä rintatreenistä tehdä voimapainotteista penkkitreeniä, ku ei se penkki kuitenkaan silloin kulkisi kun lihakset ei oo palautuneet siitä vasta olleesta rintatreenistä jonka vetäisin ennen tankkausta? Eli miten kannattaisi tehdä?
Eihän tässä hikoilun määrässä ole mitään järkeä. Vedin ekan satsin vettä treenin aikana höystettynä 1/2 tl suolaa. Tein kyykkyjä n puoltuntia ja mun alla oli lätäkkö?! Jengi vähän katteli ku sattu harmaat reenikamat päälle. Aivan litimärät :D Noh, se taitaa kuitenki olla merkkinä että ketoosissa ollaan.. ei valiteta. Alotin ketoilun n. 1.5 viikkoa sitten. Vasta tänään näky stixeissä tumman punaista. Ajattelin nyt La ottaa tankkauspäivän. Onko ihan hyvä ajankohta.
Onko kokemuksia miten toi tankkaus kannattaa ennen alkoholin ottoa tehdä?
Elikkä mites nää ruokailut, ite pidän sitä niin pyhänä ja pakkomielle jakaa päivän kcal pieniin osiin ja syödä useasti, mutta onko oikeastaan tarve syödä kuin esim. Kahdesti päivässä??