3 viikkoa pamahti täyteen, ja paino tippunut 84kg -> 80kg. Vointi on hyvä, lukuunottamatta mm. eilistä kovaa päänsärkyä joka ehkäpä liittyy tähän ketoositilaan. Oli samanlainen särky kuin ketoosin alussa siirtymävaiheessa. Päivittäin olen pyrkinyt sellaiseen 2000kcal päiväannokseen, joista rasvoja 60-70%, proteiini 30-40%, ja loput sitten hh:tia. Välillä hh päiväannos jää todella alhaiseksi, johonkin 10g hujakoille, mutta hyvin olen silti jaksanut ja paino on tippunut.
Nyt olen viimeisen viikon sisään saanut sellaisia tuntemuksia, että tähänkö tämä jämähtää. Aamullakaan ei paino tipahda alle 80kg:seen vaikka suurin piirtein kilo per viikko tahtia ollaan aiemmin menty. Ehkäpä tämä jumitus/tuntemus jumituksesta kuuluu asiaa, ja täytyy odotella että tapahtuu. Kivennäisvettä/vettä pyrin juomaan joka päivä monta lasillista, enkä arastele suolan käytössä. Eilen kävi jo mielessä, että pitäisi kaiketi tankkauspäiväänkin ryhtyä valmistautumaan..
Jos joku huomaa edellä olevasta jotain jota voisin tehdä paremmin, olkaa hyvät ja kommmentoikaa.