Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pituutta on jotain 180+ ja painoa semmonen 83-85 kg..
Mitä jos vetäis nyt kolmen viikon jälkeen hiilaripäivänä vitun ison annoksen thairuokaa ja 12 pulloo coronaa. Ehkä pizza iltapalaksi, miltä kuulostais?
Joo, nyt on tullu sitten aika ruveta diettaa ja ihan reilusti.. Pituutta on jotain 180+ ja painoa semmonen 83-85 kg(en ole varma tosta aamupainosta edit. myöhemmin tähän).
Mites tällä ketoosidietillä ne päivä suositukset ym, jotain lihasmassaa myös löytyy(ei mitään salibodausta mutta kuitenkin jotain) että lähteekö se mukana pois? Ja jotain oon lukenut mässypäivistä? Ja miten tuo alkoholin käyttö..? Tarkotus ois tiputtaa paino jonnekkin 70kg hujakoille, tai sen verran että maha lähtee(jonkin verran noin aluksi mutta tarkotus ottaa tiukemmaks ajan myötä).. Itsehillintää löytyy.
Nyt nolottaa, melkonen tietopaketti jäi kunnolla lukematta..
Oorrait, eli ketoosin vois alottaa tuolla 20g hiilareita päivässä muuten ei hirveesti väliä proteineilla ja rasvoilla? Mutta oon noista rasva/protsku suhteista ihan pihalla että paljo kiloa kohtin ym. Siis jos niille edes tarvetta?
Eli bisse pitää jättää pois, okei.. Kuinka nopeesti tällä ketoosilla paino tippuu jos mietitään lenkki 3krt viikkossa ja 1kk-2kk ketoosilla?
ps. Aamupaino 84 kiloa(pituus oli 180+).
Riippuu sun kaloreista tietenkin paljoko putoo. Protskua joku 160g ja loput kaloreista rasvaa tjsp.
Eli siis päivässä 160g prot. 20g hiilareita ja loput rasvaa ym.. Käsitinkö oikein?
Tässä on nyt oltu maaliskuun alusta ketoosilla ja todella hyvin toimi. Sai paljon rasvaa poltettua pois ja treenipainot suht hyvin samoissa ja jopa jaloissa noussut hieman. Johtunee kyllä varmaan siitä, ettei aikasemmin tullut jalkoja treenattua näin kovaa koska tuo polvilumpio ei tuntunut pysyvän paikoillaan. Mutta anyways, oon nyt harkinnut alkamaan syklittää: 2vk off/1vk on. Tämä sen takia että haluaisin vielä kesän pysyä mahdollisimman kireenä, mutta kasvattaa samalla hieman lihaa. Joten mitä ootte mieltä jos tän 1 viikon dieetin vetäisi ketoosilla? Toimiiko se näin lyhyenä aikana? Jos jollain on kokemusta kertokaa ihmeessä!
Miksi sokerittomia karkkeja? Itse vedin tollaisen 300g haribopussin naamaan niin tuli kerralla hiilarit kuntoon. Joo, maha vähän reistailee.Huh. Tuli vedettyä sitten hiilaripäivä, perse kuralla vieläkin. En tiedä sitten johtuuko siitä että tuli syötyä tulista thairuokaa vai sitten siitä että söin 150g sokerittomia karkkeja. Muutamalla bissellä tuskin oli osuutta asiaan. Onneks ei tullu lähdettyä minnekkään, olis menny kalsarit vaihtoon jossain vaiheessa.
Rasvaa pitäis saada aika paljon. Hyvä ohjenuora olis saada yhtämonta grammaa proteiinia ja rasvaa. Eli esim 160g prot 160g rasvaa menee tuonne aika lähelle 2000kcal joka on mun painolle ollut hyvä yleensä (88kg lähtö aikanaan).
Miksi sokerittomia karkkeja? Itse vedin tollaisen 300g haribopussin naamaan niin tuli kerralla hiilarit kuntoon. Joo, maha vähän reistailee.
Eihän sokereissa ole vikaa kun imeytyvät nopeasti tankkauksen alkuvaiheessa.Jostain luin että pitäisi välttää sokeria ja fruktoosia, en tiedä sitten.