Ketoosidieetti

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mitä jos vetäis nyt kolmen viikon jälkeen hiilaripäivänä vitun ison annoksen thairuokaa ja 12 pulloo coronaa. Ehkä pizza iltapalaksi, miltä kuulostais?

Melkeimpä ottaisin jo edellisenä iltana vähän hiilareita naamaan. Toi 12 pulloo ei oo mikään helppo temppu 3viikon keton jälkeen.

Joo, nyt on tullu sitten aika ruveta diettaa ja ihan reilusti.. Pituutta on jotain 180+ ja painoa semmonen 83-85 kg(en ole varma tosta aamupainosta edit. myöhemmin tähän).
Mites tällä ketoosidietillä ne päivä suositukset ym, jotain lihasmassaa myös löytyy(ei mitään salibodausta mutta kuitenkin jotain) että lähteekö se mukana pois? Ja jotain oon lukenut mässypäivistä? Ja miten tuo alkoholin käyttö..? Tarkotus ois tiputtaa paino jonnekkin 70kg hujakoille, tai sen verran että maha lähtee(jonkin verran noin aluksi mutta tarkotus ottaa tiukemmaks ajan myötä).. Itsehillintää löytyy.

Pituutta on jotain 180+ ja painoa semmonen 83-85 kg..

Lues Vilun postit muutamat sivut taaksepäin niin pääset kärryille.

Mitä jos vetäis nyt kolmen viikon jälkeen hiilaripäivänä vitun ison annoksen thairuokaa ja 12 pulloo coronaa. Ehkä pizza iltapalaksi, miltä kuulostais?

Just muuten huomasin että oon ollu nyt 10.5 (1kk) asti ketolla ja paino ei ole pudonnut kun 2,5-3kg, vatsaympärys kaventunut about 4cm.
Treenien tulokset on kyllä noussut vaan ja alkaa sixpägi erottumaan pikkuhiljaa jo vähän alempaakin.
Eli pituus 175 ja paino nyt 78.5. Tänään illalla pikku hiilaritankkaus ja huomenna suunnitelmani mukainen setti...

Joo, nyt on tullu sitten aika ruveta diettaa ja ihan reilusti.. Pituutta on jotain 180+ ja painoa semmonen 83-85 kg(en ole varma tosta aamupainosta edit. myöhemmin tähän).
Mites tällä ketoosidietillä ne päivä suositukset ym, jotain lihasmassaa myös löytyy(ei mitään salibodausta mutta kuitenkin jotain) että lähteekö se mukana pois? Ja jotain oon lukenut mässypäivistä? Ja miten tuo alkoholin käyttö..? Tarkotus ois tiputtaa paino jonnekkin 70kg hujakoille, tai sen verran että maha lähtee(jonkin verran noin aluksi mutta tarkotus ottaa tiukemmaks ajan myötä).. Itsehillintää löytyy.

Lue alotusposti niin oot paremmin kärryillä.

Nyt nolottaa, melkonen tietopaketti jäi kunnolla lukematta..
Oorrait, eli ketoosin vois alottaa tuolla 20g hiilareita päivässä muuten ei hirveesti väliä proteineilla ja rasvoilla? Mutta oon noista rasva/protsku suhteista ihan pihalla että paljo kiloa kohtin ym. Siis jos niille edes tarvetta?
Eli bisse pitää jättää pois, okei.. Kuinka nopeesti tällä ketoosilla paino tippuu jos mietitään lenkki 3krt viikkossa ja 1kk-2kk ketoosilla?

ps. Aamupaino 84 kiloa(pituus oli 180+).

Nyt nolottaa, melkonen tietopaketti jäi kunnolla lukematta..
Oorrait, eli ketoosin vois alottaa tuolla 20g hiilareita päivässä muuten ei hirveesti väliä proteineilla ja rasvoilla? Mutta oon noista rasva/protsku suhteista ihan pihalla että paljo kiloa kohtin ym. Siis jos niille edes tarvetta?
Eli bisse pitää jättää pois, okei.. Kuinka nopeesti tällä ketoosilla paino tippuu jos mietitään lenkki 3krt viikkossa ja 1kk-2kk ketoosilla?

ps. Aamupaino 84 kiloa(pituus oli 180+).

Riippuu sun kaloreista tietenkin paljoko putoo. Protskua joku 160g ja loput kaloreista rasvaa tjsp.

Eli siis päivässä 160g prot. 20g hiilareita ja loput rasvaa ym.. Käsitinkö oikein?

Rasvaa pitäis saada aika paljon. Hyvä ohjenuora olis saada yhtämonta grammaa proteiinia ja rasvaa. Eli esim 160g prot 160g rasvaa menee tuonne aika lähelle 2000kcal joka on mun painolle ollut hyvä yleensä (88kg lähtö aikanaan).

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tässä on nyt oltu maaliskuun alusta ketoosilla ja todella hyvin toimi. Sai paljon rasvaa poltettua pois ja treenipainot suht hyvin samoissa ja jopa jaloissa noussut hieman. Johtunee kyllä varmaan siitä, ettei aikasemmin tullut jalkoja treenattua näin kovaa koska tuo polvilumpio ei tuntunut pysyvän paikoillaan. Mutta anyways, oon nyt harkinnut alkamaan syklittää: 2vk off/1vk on. Tämä sen takia että haluaisin vielä kesän pysyä mahdollisimman kireenä, mutta kasvattaa samalla hieman lihaa. Joten mitä ootte mieltä jos tän 1 viikon dieetin vetäisi ketoosilla? Toimiiko se näin lyhyenä aikana? Jos jollain on kokemusta kertokaa ihmeessä! :)

Tässä on nyt oltu maaliskuun alusta ketoosilla ja todella hyvin toimi. Sai paljon rasvaa poltettua pois ja treenipainot suht hyvin samoissa ja jopa jaloissa noussut hieman. Johtunee kyllä varmaan siitä, ettei aikasemmin tullut jalkoja treenattua näin kovaa koska tuo polvilumpio ei tuntunut pysyvän paikoillaan. Mutta anyways, oon nyt harkinnut alkamaan syklittää: 2vk off/1vk on. Tämä sen takia että haluaisin vielä kesän pysyä mahdollisimman kireenä, mutta kasvattaa samalla hieman lihaa. Joten mitä ootte mieltä jos tän 1 viikon dieetin vetäisi ketoosilla? Toimiiko se näin lyhyenä aikana? Jos jollain on kokemusta kertokaa ihmeessä! :)

Toimii aika heikosti, ketoosi kun vaatii kuitenkin sen induktioajan jolloin kaikki glykogeeni poltetaan elimistöstä pois. Se on tapauksesta riippuen 1-3 päivää joten varsinaisessa ketoosissa ei olla pitkään. Kyllä se toimii, mutta parempia tuloksia varmaan saat olemalla ihan vaikka vhh safkoilla matalilla kaloreilla.

Joo pikkasen toi kuullostaa hankalalta. Nesteet sisään, nesteet ulos lähinnä. Ite oon nyt tässä reilu viikon mennyt 3pv velocity ja neljäntenä pari tuntia aikaa tankata. En sitten tiedä kuinka hyvää tekee kropalle, kun keikut tossa ketoosin rajamailla kokoajan, mutta eikös ihminen oo kehittynyt selviytymään.

Huh. Tuli vedettyä sitten hiilaripäivä, perse kuralla vieläkin. En tiedä sitten johtuuko siitä että tuli syötyä tulista thairuokaa vai sitten siitä että söin 150g sokerittomia karkkeja. Muutamalla bissellä tuskin oli osuutta asiaan. Onneks ei tullu lähdettyä minnekkään, olis menny kalsarit vaihtoon jossain vaiheessa.

^^ Johtui luultavasti sokerittomista karkeista. Mulla alkaa sattua mahaan jo ajatus siita etta vetaisin niita 150g, koska niilla saa mahan niin helposti sekaisin (oli sitten ketolla tai ei).

itellä meni pakki päivällä kanssa totaalisesti sekasin.. Eli oon ollu jo 2kk VHH:lla ja nyt ketoosilla reilun viikon.. oli pää niin paskana, että syömällä ajattelin piristää itteäni.. en ees kokonaista pizzaa saanu syötyä kun paska lensi ja ihan vetenä.. nyt ei enää lennä, mutta kyllä vatsassa vääntää vieläkin.. :/ eipähän tee mieli herkutella enää xD

Huh. Tuli vedettyä sitten hiilaripäivä, perse kuralla vieläkin. En tiedä sitten johtuuko siitä että tuli syötyä tulista thairuokaa vai sitten siitä että söin 150g sokerittomia karkkeja. Muutamalla bissellä tuskin oli osuutta asiaan. Onneks ei tullu lähdettyä minnekkään, olis menny kalsarit vaihtoon jossain vaiheessa.
Miksi sokerittomia karkkeja? Itse vedin tollaisen 300g haribopussin naamaan niin tuli kerralla hiilarit kuntoon. Joo, maha vähän reistailee.

Rasvaa pitäis saada aika paljon. Hyvä ohjenuora olis saada yhtämonta grammaa proteiinia ja rasvaa. Eli esim 160g prot 160g rasvaa menee tuonne aika lähelle 2000kcal joka on mun painolle ollut hyvä yleensä (88kg lähtö aikanaan).

Oorrait kiitos vaan, mutta mites tuota rasvaa sitten saadaan niin paljon kun protskua kattelin VHH safkoja ja huomasin että protskuja oli ylivoimasesti kaikessa enemmän kun rasvaa paitsi joissain VHH leivissä ym.. Ei viittis raakana rasvaa syödä. :P

Jostain luin että pitäisi välttää sokeria ja fruktoosia, en tiedä sitten.
Eihän sokereissa ole vikaa kun imeytyvät nopeasti tankkauksen alkuvaiheessa.
Noissa Hariboissa on laktoosia, vehnä-, ohra-, ruis- ja kauratärkkelystä ja glukoosisiirappia. Jos noissa ei ole fruktoosia niin ei pitäisi olla huolta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom