Miten kauan ajattelit vetää, ja pidätkö tankkauksen kerran viikossa? Voiko liian vähäinen rasvan määrä aiheuttaa väsymystä ym vastaavaa tunnetta. Tuntemukseni rinnastan lähinnä ylirasitukseen, mutta nyt tulin ajatelleeksi, etten ehkä ole saanut tarpeeksi rasvoja dieetin aikana, vaikka muuten mielestäni olen syönyt ja treenannut suht. fiksusti...
Yleensä vedän jotain 4-6 viikkoa, mutten määrittele sitä etukäteen. Lopetan sitten kun on tarvittava määrä fläsää lähtenyt tai tuntuu että keho ei enää kestä
![Smile :) :)](/smilies/smile.png)
Kyllä se rasvan puute voi tuota aiheuttaa - se on oleellista, jotta keho pystyy tuottamaan tarpeeksi niitä ketoneja joita sitten käytetään energiaksi.
Itsellä oli henkisesti aikanaan suuri kynnys ottaa tarpeeksi rasvasta niitä kaloreita, mutta huomattavasti paremmin toimii kun uskoo noiden CKD-juttujen kirjoittajia ja oikeasti syö sitä riittävästi. Elämä on helpompaa.
Kyllähän läski lähtee muillakin tavoilla, itse olen aikanaan kiristellyt monet kerrat tyyliin 300-350g protskua/60-80g hiilaria/50-60g rasvaa. Kamalaa mutta toimi sekin.
Pidän tankkauksen kerran viikossa, pe-iltana tyhjennystreeni, josta heti tankkausta sitten sunnuntaiaamuun asti. aiemmin olen yleensä tankannut Bodyopuksen mukaisesti sen pe-ilta---su-ilta, mutta haluan maksimoida rasvanpolton viikolla tällä kertaa. Ja tuokin aika riittää hyvään tankkaukseen. Ilman tankkausta en ole ketoosijuttuja tehnyt koskaan, uskon siihen anaboliseen reboundiin, jonka tankkauksen tekemällä - saa monenkin mekanismin kautta.
Mutta tosiaan jos ottaa saman grammamäärän protskua ja rasvaa/päivä niin ollaan aika hyvin kartalla, eikä sen selkeämmäksi tuota oikein voi enää tehdäkään, helppo muistaa.