Ketoosidieetti

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Vittu mitä asiantuntijapuheenvuoroja taas esiintyny :D

Mihis tuo perustuu????

JA miten v:ssä muka pienet painot sen paremmin säilyttäis.

Mitä V:ssä? Puhu suomea. Ketolla kroppa ei pysty tuottamaan ketoneja kovan treenin vaatimalla nopeudella, joten purkaa lihasta. Täällä tosiaan on melko urpoa porukkaa, jotka väittää tätä trolliksi :D Senkus treenaatte minun puolesta lihanne veks ketoosissa :D Mielestäni ei kannata ketoosia vetää, jonsei tiedä edes miten se pitää tehdä ;)

Mitä V:ssä? Puhu suomea. Ketolla kroppa ei pysty tuottamaan ketoneja kovan treenin vaatimalla nopeudella, joten purkaa lihasta. Täällä tosiaan on melko urpoa porukkaa, jotka väittää tätä trolliksi :D Senkus treenaatte minun puolesta lihanne veks ketoosissa :D Mielestäni ei kannata ketoosia vetää, jonsei tiedä edes miten se pitää tehdä ;)

Hetikun annat luotettavan linkin tälle tiedolle, tai Nightkin vahvistaa todeksi niin uskon.

Olen sanottavani sanonut :) Jatkakaa niinku parhaaksi näette :)

Joo eiköhän tää ole selvä peli.

"tiesitteks muuten että ketoosilla kertyy 3kg vettä päähän ja persreikä muurautuu umpeen. Emmä viitti perustella miks, mä sanoin jo ni kannattais vaa uskoo"

E.typo

Olen sanottavani sanonut :) Jatkakaa niinku parhaaksi näette :)

No ainakin sulla on mielenkiintonen näkökulma siitä miten kroppa toimii jos sun mielestä on tärkeää että kropan täytyy treenin aikana tuottaa ketoneja tarpeeksi jotta ne lihakset eivät häviä.

Onko joku huomannut treenatessaan VHH:lla että kun elimistö alkaa sopeutua siihen jossain vaihessa treeniä alkaa saamaan ylimääräistä energiaa.

Olen nyt vetänyt noin kolme ja puoli viikkoa VHH-dietillä ja kutakuinkin 30-40 minuuttia treenin alkamisesta sarjat ja palautuminen niistä alkaa omituisesti parantua.
Efekti on nyt näkynyt muutaman treenin ajan.

En syö juuri ollenkään hiilareita treenien välipäivinä, ainoastaan vihanneksia vähän ja rahkassa marjoja ilman sokeria.
Treenipäivinä otan hiilareita joku 50-70g, mutta aina vasta treenien jälkeen puhtaasti palautumiseen.
Välipäivinä hiilarit jäävät noin 20g tai alle.

Siis onko muilla havaintoja tuollaiisesta lopputreenien boost-ilmiöstä?

juttu001.jpg

Erittäin asiantunteva artikkeli leivästä. Jos Maija ja Jasminka syövät leipää, sen on pakko olla hyvää. Eli siitä vaan ketoosit helvettiin ja lautasmallin mukaan 6-9 palaa leipää päivässä!

Erittäin asiantunteva artikkeli leivästä. Jos Maija ja Jasminka syövät leipää, sen on pakko olla hyvää. Eli siitä vaan ketoosit helvettiin ja lautasmallin mukaan 6-9 palaa leipää päivässä!
Toi on kyllä ihan uskomaton artikkeli. Miten toimittaja kehtaakin tutkivan journalismin nimessä käyttää asiantuntijoina leipätiedottajaa ja kahta teinityttöä? Ja vaikka mä en ole koskaan alakarpannut ja syön leipääkin välillä, en tajua yhtään tuota 6-9 leipäpalan suositusta. Kuka tavallinen istumatyötä tekevä muka tuollaiseen edes pystyy? Ihan mahdoton yhtälö kaiken kaikkiaan.

Onko joku huomannut treenatessaan VHH:lla että kun elimistö alkaa sopeutua siihen jossain vaihessa treeniä alkaa saamaan ylimääräistä energiaa.

Olen nyt vetänyt noin kolme ja puoli viikkoa VHH-dietillä ja kutakuinkin 30-40 minuuttia treenin alkamisesta sarjat ja palautuminen niistä alkaa omituisesti parantua.
Efekti on nyt näkynyt muutaman treenin ajan.

En syö juuri ollenkään hiilareita treenien välipäivinä, ainoastaan vihanneksia vähän ja rahkassa marjoja ilman sokeria.
Treenipäivinä otan hiilareita joku 50-70g, mutta aina vasta treenien jälkeen puhtaasti palautumiseen.
Välipäivinä hiilarit jäävät noin 20g tai alle.

Siis onko muilla havaintoja tuollaiisesta lopputreenien boost-ilmiöstä?

Rasvahapostahan saa todella paljon enemmän ATP.ta irti kuin glukoosista, mutta happea tarvinnee myös aika paljon enemmän. En tiedä voisiko kenties tämä prosessi nopeutua hieman ns. sopeutumalla, periaatteessa glukoosin käytön pitäisi kuitenkin aina olla tehokkaampaa. Mä olen huomannut tän saman jutun omissa treeneissä, mutta kokenut ennemminkin, että esim. sarjoja jaksaa tehdä enemmän, ei lisää sarjapituutta. Nyt kun en ole ollut VHH:lla kolmeen viikkoon sarjoihin riittää kyllä potkua, mutta täysillä jaksaa treenata vain puolisen tuntia ja sitten äijä hyytyy -> helvetinmoinen nälkä.

Tarpeeksi kauan kun on VHH:lla mitokondrioiden toiminta muuttuu ainakin tehokkaammaksi. Palautuminenkin on ihan normaalivauhtista (siis DOMS.ien suhteen). Keskushermosto vaatii toki aina sitten enemmän lepoa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Päätin alkaa ihmiskokeisiin tämän asian puitteissa :D
Kävin mittauksessa samana päivänä kuin aloitin ketodieetin. 1kk kohdalla uudestaan mittauksiin, saa ainakin jotain numeroita tukemaan omia tuntemuksia :) Olen kuukauden ollut ilman tankkauspäiviä ja seuraavaan kk ajattelin niitä 2 vko välein ottaa. Jonka jälkeen kuun vaihteessa testiin, postailen numeroita tänne kunhan niitä tulee.

Hyvin ketju elää ja voi. Yritän toipua 2 viikon hiilari ja alkoholimässystä. Tänään oli eka ketoosipäivä ja jessus kun janottaa. 3kg tuli lisää painoa juomisella ja syömällä ihan saakelisti roskaruokaa ameriikan malliin. En voinut vastustaa esim reese's valmisteita, niitäki meni ainaki 2-3 päivässä. Eli huoleton saa olla. 2 viikon hillittömällä mässäilylläkään ei kauheasti mitään kerry. Olen todennäköisesti entisessä kuosissa viimeistään perjantaina.

En meinaa witherspoonia. Google auttaa.

Tänään täräytin itekkin taas ketoosia päälle. Lidlistä haettu 5e kilohintaan 3kg saksanhirvikäristystä. S-marketista kilo kurkkua, pari jäävuorisalaattia, 30kananmunaa ja 750g meetwurstia. Kyllä näillä pari päivää tarkenee..

2 viikkoa takana -5,4kg. Olo ihan hyvä. Treenit kulkeneet normaalisti enkä ole vielä havainnut puutumista.
Vielä kun jaksaa 2 viikkoa niin pääse ensimmäisen tankkaus päivän kimppuun :)

Työharjoittelua jäljellä vielä 6viikkoa, laitanpas CKD dietin koetukselle=) Eli siis itse tulin siihen tulokseen että omalle kohdalle parempi käyttää tuota "cyclikal keto diet". Suhteilla P/H/R 35%/3%/62%. 5pv viikossa vedetään ketolla ja vkl hoidetaan tankkaus, että jaksaa treenailla ahkerasti:P

Miten tuon treenaamisen laita? moni puhuu sarjojen ja toistojen olevan erit sillon kun ketoillaan, mites pitäis nämä laittaa?

Treenaan tälläisellä ohjelmalla:

Rinta, hauis

Penkki 4x5
Penkki kässäreillä 2x10
Vinopenkki 2x10
Viparit 2x30

Hauiskääntö tangolla 4x5
keskitetty hauiskääntö 3x10
tms

Eli vedän kaikissa treeneissä ensin massaliikkeellä kovilla painoilla, sitten pari avustus sarjaa niitten jälkeen ja lopuksi pumppisarjat, samat kaavat toimii jokaisena päivänä esim ojentajissa ja jaloissa yms yms.. toimii itsellä loistavasti ja kehitystä tullut joka vkl:P

Voinko jatkaa samalla kaavalla vai pitääkö tehdä jotain muutoksia sarjoihin/painohin? Kiitos!

Työharjoittelua jäljellä vielä 6viikkoa, laitanpas CKD dietin koetukselle=) Eli siis itse tulin siihen tulokseen että omalle kohdalle parempi käyttää tuota "cyclikal keto diet". Suhteilla P/H/R 35%/3%/62%. 5pv viikossa vedetään ketolla ja vkl hoidetaan tankkaus, että jaksaa treenailla ahkerasti:P

Miten tuon treenaamisen laita? moni puhuu sarjojen ja toistojen olevan erit sillon kun ketoillaan, mites pitäis nämä laittaa?

Treenaan tälläisellä ohjelmalla:

Rinta, hauis

Penkki 4x5
Penkki kässäreillä 2x10
Vinopenkki 2x10
Viparit 2x30

Hauiskääntö tangolla 4x5
keskitetty hauiskääntö 3x10
tms

Eli vedän kaikissa treeneissä ensin massaliikkeellä kovilla painoilla, sitten pari avustus sarjaa niitten jälkeen ja lopuksi pumppisarjat, samat kaavat toimii jokaisena päivänä esim ojentajissa ja jaloissa yms yms.. toimii itsellä loistavasti ja kehitystä tullut joka vkl:P

Voinko jatkaa samalla kaavalla vai pitääkö tehdä jotain muutoksia sarjoihin/painohin? Kiitos!

Eikö olisi parempi vetää vain yks tankkauspäivä, että pääsis jonkitason ketoosiinki joka vko.

Eikö olisi parempi vetää vain yks tankkauspäivä, että pääsis jonkitason ketoosiinki joka vko.

Joo siis se olikin tarkoitus, artikuloin ehkä vähän huonosti tuossa. Eli se tankkausvaihe alkaa Pe iltapäivästä ja kestää sinne lauantaihin päivään, tai vaikka lauantai aamusta sunnuntai aamuun eli 12-24h mittainen tankkausvaihe tulee, ei sen pidempi :P

Virallinen Anabolic Diet taitaa olla ma-pe ketoosissa ja la-su hiilihydraatteja tankaten. Kyllähän kroppa kerkiää tässä ketossa olemaan 1-2 päivää. Ja täähän ei ole varsinaisesti edes dietti. Tässähän kikkaillaan kehon hormonituotannolla; siihen se tehokkuus perustuukin. Rasva palaa, mutta silti kalorit ja proteiinit pysyy korkealla, jolloin lihaksella on kasvun edellytykset.

EDIT: taitaa tosiaan toi viikonloppu olla häilyvä käsite. Jotkut aloittaa jo perjantaina ja toiset vasta lauantaina.

Virallinen Anabolic Diet taitaa olla ma-pe ketoosissa ja la-su hiilihydraatteja tankaten. Kyllähän kroppa kerkiää tässä ketossa olemaan 1-2 päivää. Ja täähän ei ole varsinaisesti edes dietti. Tässähän kikkaillaan kehon hormonituotannolla; siihen se tehokkuus perustuukin. Rasva palaa, mutta silti kalorit ja proteiinit pysyy korkealla, jolloin lihaksella on kasvun edellytykset.

EDIT: taitaa tosiaan toi viikonloppu olla häilyvä käsite. Jotkut aloittaa jo perjantaina ja toiset vasta lauantaina.

Enemmän varmaan riippuu kaloreista, kasvaako se lihas vai ei. Tässä ei puhuta mitään kalorimääristä.

Minulle on kyllä edelleen epäselvää että palaako se rasva todellakin ketoosissa vaikka kalorit olis plussalla? Toiset väittää että palaa ja toiset että ei pala. Omat kokemukset puhuu sen puolesta että rasva ei pala jos ei ole miinuspuolella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom