Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihis tuo perustuu????
JA miten v:ssä muka pienet painot sen paremmin säilyttäis.
Mitä V:ssä? Puhu suomea. Ketolla kroppa ei pysty tuottamaan ketoneja kovan treenin vaatimalla nopeudella, joten purkaa lihasta. Täällä tosiaan on melko urpoa porukkaa, jotka väittää tätä trolliksi :D Senkus treenaatte minun puolesta lihanne veks ketoosissa :D Mielestäni ei kannata ketoosia vetää, jonsei tiedä edes miten se pitää tehdä ;)
Hetikun annat luotettavan linkin tälle tiedolle, tai Nightkin vahvistaa todeksi niin uskon.
Olen sanottavani sanonutJatkakaa niinku parhaaksi näette
![]()
Olen sanottavani sanonutJatkakaa niinku parhaaksi näette
![]()
Toi on kyllä ihan uskomaton artikkeli. Miten toimittaja kehtaakin tutkivan journalismin nimessä käyttää asiantuntijoina leipätiedottajaa ja kahta teinityttöä? Ja vaikka mä en ole koskaan alakarpannut ja syön leipääkin välillä, en tajua yhtään tuota 6-9 leipäpalan suositusta. Kuka tavallinen istumatyötä tekevä muka tuollaiseen edes pystyy? Ihan mahdoton yhtälö kaiken kaikkiaan.Erittäin asiantunteva artikkeli leivästä. Jos Maija ja Jasminka syövät leipää, sen on pakko olla hyvää. Eli siitä vaan ketoosit helvettiin ja lautasmallin mukaan 6-9 palaa leipää päivässä!
Onko joku huomannut treenatessaan VHH:lla että kun elimistö alkaa sopeutua siihen jossain vaihessa treeniä alkaa saamaan ylimääräistä energiaa.
Olen nyt vetänyt noin kolme ja puoli viikkoa VHH-dietillä ja kutakuinkin 30-40 minuuttia treenin alkamisesta sarjat ja palautuminen niistä alkaa omituisesti parantua.
Efekti on nyt näkynyt muutaman treenin ajan.
En syö juuri ollenkään hiilareita treenien välipäivinä, ainoastaan vihanneksia vähän ja rahkassa marjoja ilman sokeria.
Treenipäivinä otan hiilareita joku 50-70g, mutta aina vasta treenien jälkeen puhtaasti palautumiseen.
Välipäivinä hiilarit jäävät noin 20g tai alle.
Siis onko muilla havaintoja tuollaiisesta lopputreenien boost-ilmiöstä?
Työharjoittelua jäljellä vielä 6viikkoa, laitanpas CKD dietin koetukselle=) Eli siis itse tulin siihen tulokseen että omalle kohdalle parempi käyttää tuota "cyclikal keto diet". Suhteilla P/H/R 35%/3%/62%. 5pv viikossa vedetään ketolla ja vkl hoidetaan tankkaus, että jaksaa treenailla ahkerasti:P
Miten tuon treenaamisen laita? moni puhuu sarjojen ja toistojen olevan erit sillon kun ketoillaan, mites pitäis nämä laittaa?
Treenaan tälläisellä ohjelmalla:
Rinta, hauis
Penkki 4x5
Penkki kässäreillä 2x10
Vinopenkki 2x10
Viparit 2x30
Hauiskääntö tangolla 4x5
keskitetty hauiskääntö 3x10
tms
Eli vedän kaikissa treeneissä ensin massaliikkeellä kovilla painoilla, sitten pari avustus sarjaa niitten jälkeen ja lopuksi pumppisarjat, samat kaavat toimii jokaisena päivänä esim ojentajissa ja jaloissa yms yms.. toimii itsellä loistavasti ja kehitystä tullut joka vkl:P
Voinko jatkaa samalla kaavalla vai pitääkö tehdä jotain muutoksia sarjoihin/painohin? Kiitos!
Eikö olisi parempi vetää vain yks tankkauspäivä, että pääsis jonkitason ketoosiinki joka vko.
Virallinen Anabolic Diet taitaa olla ma-pe ketoosissa ja la-su hiilihydraatteja tankaten. Kyllähän kroppa kerkiää tässä ketossa olemaan 1-2 päivää. Ja täähän ei ole varsinaisesti edes dietti. Tässähän kikkaillaan kehon hormonituotannolla; siihen se tehokkuus perustuukin. Rasva palaa, mutta silti kalorit ja proteiinit pysyy korkealla, jolloin lihaksella on kasvun edellytykset.
EDIT: taitaa tosiaan toi viikonloppu olla häilyvä käsite. Jotkut aloittaa jo perjantaina ja toiset vasta lauantaina.