Ketoosidieetti

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
no ennyt ole varma mutta näissä "normi" dieeteis 40/30/30 ym.ym ku ollaa es. - 500kcal nii iha hyvä välilla buustata aineenvaihuntaa mättöpaskapäivillä mut atkinssilla sellaisia ei vissi ole... Tuli vaa mielee ku tässä tänäänki 2g tullu hiilareita ja jos ryypyle alkais nii mietin et kauanko mulla menee päästä takaisin ketoosi tilaan? tai sit jos ottais 12pulloa lite kaljoja/kirkasta viinaa nii hiilarit pysyy silti alle 20 ja sehän ei pitäis katkaista ketoosi tai tässä vaiheessa tarkemmin induktio tilaa?.. :p

jos pitää tuollaisia miettiä niin unohda dietit ja urheilu, rupea olemaan sitä mitä parhaiten osaat, vaikka sitten juomaan!!!
vituttaa tuollaiset velliperseet jotka ei voi olla juomatta edes dietillä, vaan pitää miettiä meneekö mun ketoosi pilalle jos tänäviikonloppuna nyt on pakko juoda!!!!

nyt oli vaan avautumisen paikka... :jahas:

jos pitää tuollaisia miettiä niin unohda dietit ja urheilu, rupea olemaan sitä mitä parhaiten osaat, vaikka sitten juomaan!!!
vituttaa tuollaiset velliperseet jotka ei voi olla juomatta edes dietillä, vaan pitää miettiä meneekö mun ketoosi pilalle jos tänäviikonloppuna nyt on pakko juoda!!!!

nyt oli vaan avautumisen paikka... :jahas:
Miksi ihmeessä dieetillä ei voisi juoda, jos on tulossa juhlia tai haluaa muuten vaan juoda?
Vituttaa tuollaiset ääripään ihmiset jotka eivät voi ymmärtää etteivät kaikkia halua olla tekemisissään liian ehdottomia vaan haluavat toisinaan esimerkiksi juhlia, mutta jotka silti haluavat sulatella ylimääräisiä läskejä pois.

onhan se tietty aika ääripään absolutisti jos pystyy esimerkiksi sen 2-3kk olemaan juomatta :rock:
mielenkiinnosta olisi mukava kuulla millaisia tuloksia on tullut esimerkiksi dietillä jossa tankkauspäivänä on nautittu alkoholia rasvan ja muun paskan lisäksi! Ovatko esimerkiksi tulokset nousseet jossain liikkeissä tai lihasmassa lisääntynyt rasvamassan vähentyessä jne. ?

Ketolla oltu 6pv tai ainakin melkein ketolla (joku sekasikiö dietti XD no täyttänee ketogeenisen dietin määritelmät kummiskin, Hiilarit ollut siinä 50-70g makrojen suhde P40% R40% H12% Kcal 2200 hienosti on ketoosin mennyt noillakin HH grammoilla tosin saattaa välillä katketa, mutta pääasia on että rasva tuntuu palavan ja ei tarvii ton rasvan kanssa niin hirveesti läträtä tuntus sopivan mulle paremmin. Ei se haittaa vaikka nälän tunnetta välillä pukkaa kyllä sen mies kestää jos on motivoitunut, mutta kysymys mättöpäivästä jos kalorit ja hiilarit pysyvät siinä 3k-3,5k HH 400-500g mättöpäivänä onko OK ja estääkö mahdollista aineenvaidunnan hidastumista?

Ihan ketostixeillä, olen käyttänyt ennenkin kun vedin vuosia sit Phil Phillipsin 4 päivän runsas/niukka hiilaridiettiä, oli doping lisäaineet noin 20v sitten :D urheilussa kirjassa, toimi kyllä sekin mutta laiskahkona aloin soveltaa 6 päivää niukalla ja yks tankkauspäivä, kuten kysyin aikasemmin askarruttaa vain riittääkö yksi mättöpäivä en mielelläni pitäisi enempää no eiköhän tuo selviä lähiviikkojen aikana

Mä olen pitäny 2viikon välein tankkauksen. Sitten vielä kerran viikossa kiskoin sisuaskin naamariin josta tulee 15g hiilareita niin johan kakka luisti.

Mä olen pitäny 2viikon välein tankkauksen. Sitten vielä kerran viikossa kiskoin sisuaskin naamariin josta tulee 15g hiilareita niin johan kakka luisti.

Kerroppa Vilu tuosta tankkauksesta lisää. Mulla on ollut VHH ruokavalio elokuusta 2010 lukien ja 11 kiloa on tippunu paino sinä aikana. Viimeiset 2 kk ei ole tapahtunut oikein mitään edistystä ja tankkaus/mättöpäiviä en ole pitänyt koko aikana. Tammikuun alkupuolella aloittelin muutaman kuukauden tauon jälkeen kreatiinin käytön joka nosti hetkellisesti painoa 3 kiloa mutta sittemmin se on palannut takas alaspäin.

Mietin vaan että pitäiskö mun kuitenkin tuota tankkausta kokeilla, joten laitas käytännön vinkkiä et miten se kandeis toteuttaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kerroppa Vilu tuosta tankkauksesta lisää. Mulla on ollut VHH ruokavalio elokuusta 2010 lukien ja 11 kiloa on tippunu paino sinä aikana. Viimeiset 2 kk ei ole tapahtunut oikein mitään edistystä ja tankkaus/mättöpäiviä en ole pitänyt koko aikana. Tammikuun alkupuolella aloittelin muutaman kuukauden tauon jälkeen kreatiinin käytön joka nosti hetkellisesti painoa 3 kiloa mutta sittemmin se on palannut takas alaspäin.

Mietin vaan että pitäiskö mun kuitenkin tuota tankkausta kokeilla, joten laitas käytännön vinkkiä et miten se kandeis toteuttaa.

Jos 2kk ei oo tapahtunut mitään niin tuskin enään ainakaan miinuskaloreilla meet. Paljonko VHH:si sisältää hiilareita? En usko jos mennään about 100 hiilareilla, että tarvisi paljoo tankkailla. Mutta pienillä hiilareilla kun mennään niin varastoja olisi hyvä täytellä, vaikka 2viikon välein. Yhtenä päivänä rasvaa mahd. Vähän ja 300-400 g hiilareita napaan. Saat toki syödä enemmänkin kunhan varaudut että seuraavina päivinä +3kg nesteitä kropassa. Hiilarit ois hyvä ottaa tietysti hyvistä lähteistä, mutta itellä tuo toiminut mättöpäivänä samalla eli kaikkee paskaa naamaan mitä mieli tekee.

No niin mättöpäivän jälkeinen aamu eipä hirveesti keränny nestettä itse asiassa oikeestaan mitään, aloitin aamun 40min kuntofillarillari sessiolla jotta sais lihakset tyhjenemään hieman, eipä nuo nyt hirveästi täyttyneetkään:P tämän viikon meinasin kuitenkin mennä 27g HH helpompi noudattaa duunissa, aikaisemman 50-70g sijaan ja tarvittessa treenipäivinä sitten syödä vaikka jonkun hedelmän kattoo nyt mikä fiilis,se miksi tähän ketoosidieettin olen ryhtynyt on, jos todellakin lihakset säästyy paremmin on kyllä hieno juttu. Motiivini tähän diettaamiseen siintää syksyyn ehkäpä jopa CBB kisat mielessä jos? kaikki menee niin kuin olen sunnitellut en taida enää normaaleihin BB skaboihin mennä viimeksi kilpaillut 1998 CBB tuntuisi ainakin niin sanotusti "terveemmältä" lajilta vaikee sit sanoo onko kaikki kilpailijat todellakin natikoita :D mutta uskon kyllä cheettaajat tunnistavani jos siellä lineupissa seison no joo.... pitkä aika syksyyn ja mieli voi muuttua monta kertaa mutta ainakin kesäkunnon aion hommata no matter what.

Jos 2kk ei oo tapahtunut mitään niin tuskin enään ainakaan miinuskaloreilla meet. Paljonko VHH:si sisältää hiilareita? En usko jos mennään about 100 hiilareilla, että tarvisi paljoo tankkailla. Mutta pienillä hiilareilla kun mennään niin varastoja olisi hyvä täytellä, vaikka 2viikon välein. Yhtenä päivänä rasvaa mahd. Vähän ja 300-400 g hiilareita napaan. Saat toki syödä enemmänkin kunhan varaudut että seuraavina päivinä +3kg nesteitä kropassa. Hiilarit ois hyvä ottaa tietysti hyvistä lähteistä, mutta itellä tuo toiminut mättöpäivänä samalla eli kaikkee paskaa naamaan mitä mieli tekee.

Mä en laske kaloreita enkä grammoja. Induktiovaiheen alusta lukien syönyt samalla tavalla, määrät toki vaihtelee. En vain syö mitään jossa hiilareita ennemän kuin 0 - 5 %. Lihaa, kalaa, kasviksia, kananmunia, öljyjä, voita, kermaa, maitorahkaa ja satunnaisesti pähkinöitä.

Kertaalleen aikaisemmin sain jumin pois kun korvasin proteiinia rasvalla. Nyt vois kokeilla sitten tuota tankkauspäivää.

Mulla on ongelma. Rasvaprosentti 8, mutta viskeraalista rasvaa on mittausten mukaan todellakin liikaa. Lähteekö viskeraalinen rasva tehokkaammin kuin ihon alainen rasva ketoosilla oltaessa? Rasvat on muuten sen verran alhaalla etten nyt hirveästi haluaisi enää kiristyä pintapuolelta.

Mulla on ongelma. Rasvaprosentti 8, mutta viskeraalista rasvaa on mittausten mukaan todellakin liikaa. Lähteekö viskeraalinen rasva tehokkaammin kuin ihon alainen rasva ketoosilla oltaessa? Rasvat on muuten sen verran alhaalla etten nyt hirveästi haluaisi enää kiristyä pintapuolelta.

Millasella dietillä oot ollu aikasemmin? Mulla ainakin on jostain jääny sellanen käsitys että viskeraalinen rasva lähtis helpommin pois kun ihon alainen rasva.

Millasella dietillä oot ollu aikasemmin? Mulla ainakin on jostain jääny sellanen käsitys että viskeraalinen rasva lähtis helpommin pois kun ihon alainen rasva.

Vuosi sitten olin yhteensä 6vk ketoosilla ja paino lähti 103kg->90kg. Sen jälkeen olen vain pitänyt painon samassa ja ruokavalio on vaihdellut. Tossa joululomalla tuli läträttyä viinan kanssa todella paljon normaalia enemmän, joten tota viskeraalista rasvaa on päässyt kertymään pelottavan paljon. Eli jos se lähtee nopeesti ni kai se sitten voi kertyäkin suht nopeesti? Oudointa tässä homassa on se, etten ole lihonut juurikaan ihon alaisista rasvoista.

Nyt olen aloittanut vähähiilarisen ruokavalion ja uskon tän kääntyvän ketoosille, ellen ole jo. Pääasia ois saada ne sisäelinrasvat alas ja nopeesti.

Vuosi sitten olin yhteensä 6vk ketoosilla ja paino lähti 103kg->90kg. Sen jälkeen olen vain pitänyt painon samassa ja ruokavalio on vaihdellut. Tossa joululomalla tuli läträttyä viinan kanssa todella paljon normaalia enemmän, joten tota viskeraalista rasvaa on päässyt kertymään pelottavan paljon. Eli jos se lähtee nopeesti ni kai se sitten voi kertyäkin suht nopeesti? Oudointa tässä homassa on se, etten ole lihonut juurikaan ihon alaisista rasvoista.

Nyt olen aloittanut vähähiilarisen ruokavalion ja uskon tän kääntyvän ketoosille, ellen ole jo. Pääasia ois saada ne sisäelinrasvat alas ja nopeesti.

Parhaiten keräät sisäelinrasvaa alkoholista ja fruktoosista. Eli hiilarit mielummin tärkkelyksestä kuin sokerista, esim. perunaa mielummin kuin hedelmiä. Perunassa on hiilaria 13 g/100 g joten mahtuu hyvin VHH-ruokavalioon kun määrät pysyy pieninä, ketoosin ei varmaan sovi (muuten kuin ehkä juuri ennen treeniä)

Onko kukaan huomannut että ketoosi jättäisi jotain pysyviä vaikutuksia? Itsellä ensimmäinen ketoosidietti lopetettu yli viikko sitten, mutta tuntuu että ruokahalu ei ole enää entisellään, kaukana siitä. Ruoka maistuu huonosti eikä nälkä tunnu koskaan vaivaavan, en pidä kyllä hyvänä asiana tätä. Tiedä sitten onko pelkästään kuvittelua vai voisiko jotain todella olla muuttunut.

Edellistä on kompattava! Olen syönyt VHH-ruokavaliolla 1 vuoden ja 8 kuukautta ja osan ajasta ollut ketoosissa. Päiväkohtainen hiilarimäärä on vakiintunut noin 40 grammaan. Sillon tällöin tulee täysin hiilarittomia päiviä, ja taas kun käyn mummin luona kahvilla, hiilareita voi tulla 100 gr =D

Juurikin nyt viimeisen kuukauden ajan olen huomannut, ettei oikeen mikään ruoka maistu, ja nälkäkään ei juuri vaivaa. Useimmiten on pakotettava itseni syömään, eli neljän tunnin välein pyrin 500 kcal jostain vetämään. Tämä ruokahaluttomuus ei varmaankaan ole teveellistä, mutta eipähän ole niitä ongelmia, mitä oli ennen VHH-ruokavaliota; koko ajan nälkä ja paino ei ainakaan laskenut.

saattais nuo kunnon mättöpäivät auttaa ruuan haluttomuuteen, itse ainakin sain niistä lisäpuhtia :) ja alkoi myös eri ruuat maistumaan taas.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom