Ketoosidieetti

Nyt on ensimmäinen viikko takana ja hyvin lähti keto liikkeelle. 3kg lähteny ja fiilis mitä paras. Proteiinin määrän laskin alemmas 260g:stä 200g:n pienen lueskelun ja MarqiisiDeRaudan ehdotuksesta. Aterioita tulee päivälle 4 + salipäivänä hera treenin jälkeen. Suunnitelmana pitää normiaamulenkit 2-4kertaa viikossa paitsi jalkapäivinä.

Itse ottaisin ketolla palkkarin (heran) ennen treeniä. Ja jos TKD:llä on, niin siihen yhteyteen jokin hiilariannos (banaani, marjoja...).

Itse ottaisin ketolla palkkarin (heran) ennen treeniä. Ja jos TKD:llä on, niin siihen yhteyteen jokin hiilariannos (banaani, marjoja...).

Mä olen kans vaihtelevasti ottanut ennen treeniä ja joskus treenin jälkeen. Joskus puolet ennen treeniä ja loput treenin jälkeen. Kaikki tavat jees, varmaan olennaisinta on koska on syönyt edellisen kerran ennen harjoittelua?

Keto vai "normi" dieetti ? Tässä nyt reilu vuoden verran tullut käytyä salilla ja painoa tullut lisää noin 8kg. Rasvaprosentti varmaan huitelee jossain 20% paikkeilla (Alkutilanne ennen salilla käyntiä oli varmaan sama, mutta sillon vaan oli pelkkää läskiä, eikä lihasta juurikaan). Nyt ajattelin ottaa loppuvuoden tavoitteeksi tiputella rasvat lähemmäs 10%, kuin 20% ja tätä ketjua lukiessa on ketolle siirtyminen alkanut houkuttaa. Mietinkin nyt, että onko lihaskadon riski suurempi ketolla, kuin ns. normi dieetillä?

Ketoa olen miettinyt juurikin siitä syystä, että mahdollisia tuloksia näkyy hieman nopeammin, joka taas motivoi jatkamaan diettailua. Ja tietty mahdollisuus mättää lihaa,kanaa,kalaa yms rasvaista/protsupitoista settiä naamaan kuulostaa hyvältä.

Itse ottaisin ketolla palkkarin (heran) ennen treeniä.

Muuten ihan jees mut mulla ei tunnu perse kestävän UFS heraa kuin VAIN TREENIN JÄLKEEN. Onks muut laktoosivammaset huomannu samaa? Ei viitti mennä prässiin jos tuntuu et jännäkakat ampasee heti ekalla toistolla kalsareihin. Voishan sitä tietty vetää muutakin heraa mut jos nyt eka tuhlaan ton 8kg ensin pois kuleksimasta.. :)

Muuten ihan jees mut mulla ei tunnu perse kestävän UFS heraa kuin VAIN TREENIN JÄLKEEN. Onks muut laktoosivammaset huomannu samaa? Ei viitti mennä prässiin jos tuntuu et jännäkakat ampasee heti ekalla toistolla kalsareihin. Voishan sitä tietty vetää muutakin heraa mut jos nyt eka tuhlaan ton 8kg ensin pois kuleksimasta.. :)

No sitten ehkä kannattaa ottaa se protsku treenin jälkeen. :D Nämä nyt ovat niitä pikkujuttuja, joilla ei kokonaisuuden kannalta ole suurta merkitystä. Kunhan muuten noudattaa keton pääperiaatteita.

Aika samoissa oon menny mitä vuos sitte. Tosin vuos sitte fillaroin 6x viikossa ja nyt oon kävelly sen 3x ja fillaroinu 3x. Tänä aamuna oli näköjään kadonnu 600g jonnekkin :)

Tuntuu et jotain on pielessä ku paino seilaa näin pahasti. 2 päivässä paino nous taas 200g ja sit tipahti 200g seuraavan 2 päivän aikana. Eli 4 päivän aikana ei oikeestaan yhtään muutosta painoon. Aamulla syön 2kpl muna, noin 0,5dl pähkinä, 1 makkara/tonnikala tai vastaava. Päivällä 200g-300g/kanaa/jauhelihaa/pihviä, 0,5dl pähkinä. Illalla sama ku päivällä. Joka aterialla pala kurkkua ja aamusin ja iltasin pellavansiemen rouhetta 1rkl. Aamusin 3kpl omega 3 kapselii, 2kpl vitamiininappi ja magnesium. Iltasin sama paitti ei vitamiineja. Päivällä viel yks monivitamiiniporenappi. Nyt oon tän viikon kävelly jokapäivä noin 1t lenkin

Tuntuu et jotain on pielessä ku paino seilaa näin pahasti. 2 päivässä paino nous taas 200g ja sit tipahti 200g seuraavan 2 päivän aikana. Eli 4 päivän aikana ei oikeestaan yhtään muutosta painoon. Aamulla syön 2kpl muna, noin 0,5dl pähkinä, 1 makkara/tonnikala tai vastaava. Päivällä 200g-300g/kanaa/jauhelihaa/pihviä, 0,5dl pähkinä. Illalla sama ku päivällä. Joka aterialla pala kurkkua ja aamusin ja iltasin pellavansiemen rouhetta 1rkl. Aamusin 3kpl omega 3 kapselii, 2kpl vitamiininappi ja magnesium. Iltasin sama paitti ei vitamiineja. Päivällä viel yks monivitamiiniporenappi. Nyt oon tän viikon kävelly jokapäivä noin 1t lenkin

Miltä peili näyttää? Pähkinät on tosiaan kaloripitoisia, mitä pähkinöitä vedät? Itse oon ottanut hasselpähkinöitä kuitujen takia samoin pellavansiemeniä.

Miltä peili näyttää? Pähkinät on tosiaan kaloripitoisia, mitä pähkinöitä vedät? Itse oon ottanut hasselpähkinöitä kuitujen takia samoin pellavansiemeniä.

No vyötäröstä ei ainakaa oo senttejä lähteny. Ihan perus maapähhkinöitä. Niissä tosiaan 560kal/100g. Hiiilaria sisältää taas alle 10g/100g.

No vyötäröstä ei ainakaa oo senttejä lähteny. Ihan perus maapähhkinöitä. Niissä tosiaan 560kal/100g. Hiiilaria sisältää taas alle 10g/100g.

koetas hasselpähkinöitä. Enemmän kuituja ja vähemmän hiilareita (n.3,5). Toki kaloreitakin on about 650/100g. Ja tietty hintaakin.. Mutta kokeilla kantsii.

koetas hasselpähkinöitä. Enemmän kuituja ja vähemmän hiilareita (n.3,5). Toki kaloreitakin on about 650/100g. Ja tietty hintaakin.. Mutta kokeilla kantsii.

Jees.. Pitää koittaa, taikka vähentää noita pähkinöitä ja kattoo mitä viikonpäästä sanoo. Vatta ainaki toiminu jokapäivä ;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jees.. Pitää koittaa, taikka vähentää noita pähkinöitä ja kattoo mitä viikonpäästä sanoo. Vatta ainaki toiminu jokapäivä ;)

Juu noista pähkinöistä tulee ihan pirusti kaloreita aika nopeasti ja huomaamata. Itse rajoitin niitä välillä kun joskus tuli popsittua kuin karkkia ja noista kertyy äkkiä 1000+ kilokaloria ilman ihmeempää ähkyäkään.

Kokeilkaapa ketoilijat Hampunsiemeniä! 590 kcal/100g, 34P,7,6HH,46R. Helvetin hyvän makuisia ja proteiini/rasvakoostumuksesta on tätä tuotetta paljon ylistetty.

Voisiko olla silti vain nestettä? Itsellä paino vaihtelee yli 500g aamusta riippuen. Ja tuo 200g ei tosiaan ole kuin lasillinen vettä enemmän edellisenä päivänä tai hieman vähemmän hikoiltu.

Moro! Aikeissa olisi aloittaa ketoosidieetti. Minkälaista ruokavaliota suosittelisitte 16v pojalle joka harrastaa jääkiekkoa + punttisali. Läskiä pitäisi saada mahan seudulta pois. Painoa tällä hetkellä 84kg, ja pituus 172cm. Mutta onko mitään järkeä vielä aloittaa dieettiä kun on jalka kipsissä, eli puntilla ei voi pahemmin käydä :D. Mutta kotona voin tehdä käsipainoilla, vedellä leukoja, vatsalihaksia yms..

Moro! Aikeissa olisi aloittaa ketoosidieetti. Minkälaista ruokavaliota suosittelisitte 16v pojalle joka harrastaa jääkiekkoa + punttisali. Läskiä pitäisi saada mahan seudulta pois. Painoa tällä hetkellä 84kg, ja pituus 172cm. Mutta onko mitään järkeä vielä aloittaa dieettiä kun on jalka kipsissä, eli puntilla ei voi pahemmin käydä :D. Mutta kotona voin tehdä käsipainoilla, vedellä leukoja, vatsalihaksia yms..

Vanhana lätkänpelaajana suosittelisin kyllä että et ainakaan jättäisi hiilihydraatteja täysin pois, koska et palaudu muuten ikinä. Kannattaa ehkä panostaa ruoan laatuun ja ykkösvaiheessa siivota roskaruoat, liiat leivät ym. pois. Puntti ja jääkiekko on v*mäinen yhdistelmä, koska käytännössä on aina paikat jumissa ja DOMS vaivaa. Mahan seudulta läski lähtee joillakin aika heikosti ja saattaa vaatia aika suuria pudotuksia. Riippuu pitkälti perimästä.

Todennäköisesti viisainta on, että syöt ihan perussafkaa + riittävästi proteiinia, mutta jätät kaikki kilkkeet (esim. leivät, karkit ym.) pois. Liikuntaa varmasti saat riittävästi.

edit. toisaalta miksi laihduttaa kun voi vedellä satakiloisena keskialueella pommeja :D

Morjesta. Tässä nyt tokaa viikkoa menossa ketodietti ihan hyvillä tuloksilla. Ongelmana on vaan tarpeeksi syöminen suurinosa päivistä menee miinuksella 800-1500kcal, niin kävi tässä mietityttämään, et onko mitään järkeä tehdä salipäivinä aerobista, jos en saa kumminkaan syötyä kyseisen liikunnan edestä vaan syömiset jää silloin enemmän alle kulutuksen ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom