Ketoosidieetti

Älä syö noin perhanan tiheään, 3 isoa ateriaa per päivä riittää. Varmasti vähemmälläkin proteiinilla pärjäät.

Kyllä sinun neuvosi on ihan päin persettä! alkaa oikein vituttamaa!!!!! mielummin dietillä kuuluu syödä 6kertaa päivässä kuin kolme!!

3 ateriaa ei ole optimi! vaan ennemmin kuusi !

Kyllä sinun neuvosi on ihan päin persettä! alkaa oikein vituttamaa!!!!! mielummin dietillä kuuluu syödä 6kertaa päivässä kuin kolme!!

3 ateriaa ei ole optimi! vaan ennemmin kuusi !

Nii-in, jos noudattaa vähärasvaista hiilaridieettiä, niin pitää puputtaa jatkuvasti. Ketoosidieetillä riittää tosiaankin kolme, max 4 ateriaa päivässä. Katsoppa esimerkiksi Nightkinin viesti muutama viesti ylöspäin.

Ja hei: ketoosidieetillä tulee harvemmin noita nälkäraivareita, suosittelen sinullekin sitä. ;-)

Viimeksi muokattu:
Nii-in, jos noudattaa vähärasvaista hiilaridieettiä, niin pitää puputtaa jatkuvasti. Ketoosidieetillä riittää tosiaankin kolme, max 4 ateriaa päivässä. Katsoppa esimerkiksi Nightkinin viesti muutama viesti ylöspäin.

Ja hei: ketoosidieetillä tulee harvemmin noita nälkäraivareita, suosittelen sinullekin sitä. ;-)

Itsekkin suosin ketoosidiettiä ja syön todellakin sen 3tunnin välein ..... kyllä ruoka maistuu aina :D

Mäkin ketoilen ja mulle paras ateriarytmi on 3 kertaa päivässä. Välillä tosin tulee syötyä 4 kertaa mutta ei koskaan sen enempää, parempi hampaillekin.

Mäkin ketoilen ja mulle paras ateriarytmi on 3 kertaa päivässä. Välillä tosin tulee syötyä 4 kertaa mutta ei koskaan sen enempää, parempi hampaillekin.

Juu, lähinnä oma jaksaminen sen päättelee kuinka usein päivässä tarvitsee syödä, tosin proteiinin osalta on hieman hankalampi, sitäisi saada suht tasaisin väliajoin (yksi pidempi väli päivässä ei varmaan haittaa). Tämä siis dieetillä, bulkilla ainakin tekee asiat helpommiksi kun yrittää syödä useammin.

Itselläni on jo tunti ruokailun jälkeen nälkä, mutta se menee ohitse nopeasti. Ollut joskus syömättä melkein kokopäivän eikä tuntunut missään kun nälkä meni aina ohi :)

Mikähän vikana? Reilu 1,5vk ollu dietillä ja ekalla viikolla paino tippu 2kg ja nyt 4 päivään ei oo tippunu yhtään. Tällähetkellä syön 3x päivässä. Hiilarit on alle 20g/päivä. Vuos sitte olin viimeks kuukauden verran ja paino tippu tasasesti, 4x päivässä oli ruokailut. Yhteensä 5,5kg tippu 1kk aikana.

Mikähän vikana? Reilu 1,5vk ollu dietillä ja ekalla viikolla paino tippu 2kg ja nyt 4 päivään ei oo tippunu yhtään. Tällähetkellä syön 3x päivässä. Hiilarit on alle 20g/päivä. Vuos sitte olin viimeks kuukauden verran ja paino tippu tasasesti, 4x päivässä oli ruokailut. Yhteensä 5,5kg tippu 1kk aikana.

Paljo kalorit miinuksella? Vähän itellä kans edistyny hitaammin kuin odotukset oli. Aloitin ehkä turhan alhaisilla rasvamäärillä, mutta nyt on tilanne parantunut.

Jumi lähti tosin heti kun aloitti aerobiset/vast. Perusaineenvaihdunta käy tosi hitaalla. Lisäksi peilikuva ja mittanauha kyllä kertovat paremmasta tuloksesta kuin vaaka.

Paljo kalorit miinuksella? Vähän itellä kans edistyny hitaammin kuin odotukset oli. Aloitin ehkä turhan alhaisilla rasvamäärillä, mutta nyt on tilanne parantunut.

Jumi lähti tosin heti kun aloitti aerobiset/vast. Perusaineenvaihdunta käy tosi hitaalla. Lisäksi peilikuva ja mittanauha kyllä kertovat paremmasta tuloksesta kuin vaaka.

Aika samoissa oon menny mitä vuos sitte. Tosin vuos sitte fillaroin 6x viikossa ja nyt oon kävelly sen 3x ja fillaroinu 3x. Tänä aamuna oli näköjään kadonnu 600g jonnekkin :)

Tuleehan jodia tarpeeksi? Merilevä: kelpasan, kelpamax vois olla kova lisä vaikkakin vain normiannostuksella, ei mitää megadoseja ellei halua ongelmia.

Ja vielä tuo ateriaväli. Miten ihmeessä pystytte syömään vain 3 krt päivässä?? Mulla tulee väkisinkin 5 ateriaa. Klo 7:30, klo 12, klo 16 (välipala yleensä vain sheikki), klo 18:30 ja iltapala n. 21-22. Yhtään vähemmällä en selviä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Koska kun kroppa iskeytyy ketoosi tilaan niin se polttaa kehon omia rasvoja jatkuvasti eikä vain yksinkertaisesti ole silloin pahemmin nälkä. Velipoika on ketoosilla parhaimmillaankin ja kehuu et toi 3 ruokailua päivässä on aika maksimi mitä voisi edes ajatella. Kun vain joka aterial vetää sen verran et se nälkä todellakin katoaa

Koska kun kroppa iskeytyy ketoosi tilaan niin se polttaa kehon omia rasvoja jatkuvasti eikä vain yksinkertaisesti ole silloin pahemmin nälkä. Velipoika on ketoosilla parhaimmillaankin ja kehuu et toi 3 ruokailua päivässä on aika maksimi mitä voisi edes ajatella. Kun vain joka aterial vetää sen verran et se nälkä todellakin katoaa

Ei tuokaan varmaan päde kaikkiin. itse olen ollut ketoosilla about 6kk.

Ja vielä tuo ateriaväli. Miten ihmeessä pystytte syömään vain 3 krt päivässä?? Mulla tulee väkisinkin 5 ateriaa. Klo 7:30, klo 12, klo 16 (välipala yleensä vain sheikki), klo 18:30 ja iltapala n. 21-22. Yhtään vähemmällä en selviä.

Sama. Eka vedin kolmella ruualla päivässä mutta tuntu että aineenvaihdunta hiipu nollaan. 4-5 ateriaa sopii mullekkin paremmin. Kai tässäkin ruokavaliossa saa kroppaansa kuunnella, jos sitä ruokaa tarvii useemmin niin sit tarvii. ;)

Sama. Eka vedin kolmella ruualla päivässä mutta tuntu että aineenvaihdunta hiipu nollaan. 4-5 ateriaa sopii mullekkin paremmin. Kai tässäkin ruokavaliossa saa kroppaansa kuunnella, jos sitä ruokaa tarvii useemmin niin sit tarvii. ;)

Joo ei se nyt siihen kaadu ja parempihan se on tasaisin välein syödä jos se tuntuu paremmalta. Se vaan jotenkin valuu toi ateriarytmi sellaiseksi kohtuuharvaksi toimistorotalla, 11.30 eka safka, 16.30 toinen, 18.30 heradrinkki ja sitten iltapala kello 21.00. Nälkää ei juuri ole näkynyt. Aamulla tosin saattaa olla 11.00 sellainen olo, että tarvis syödä jotain, varsinkin jos ei ole koneessa mitään näläntunnetta vievää.

Oon itse pitäytynyt ketolla aina "paljon ja harvoin" -tyyppisessä syömisessä. Pääateria on 16.30, jonka perään heti treeni. Ei varmasti sovi kaikille, mutta yritän huijata tällä yhdellä runsaalla aterialla (joka imeytyy anaboliseen ikkunaan) kehoa luulemaan, että energiabalanssi on positiivinen. Idea on siis maksimoida kasvumahdollisuudet loppuillasta ja sitten kituuttaa rasvaa poltellen aamut ja päivät. Toki jos nyt ei ole samanlaisia massankehittämistavoitteita, ateriarytmi voi olla hyvinkin erilainen.

MOT on nyt kiinni rasva-aiheessa. Aika populääriä linjaa ja vähän se veteli mutkia suoraksi, mutta olihan tuo kansantajuinen. Tänään oli eläinrasva, seuraavana kolesteroli.

Tässä olen nyt lauantaista saakka syönyt mielestäni ketoosimaisesti, jos näin voi sanoa ( hh alle 30g ) Ajattelin tähän kirjoittaa millasella jakaumalla(p/hh/r) ja miinuskaloreilla mennään, jos joku voisi kommentoida, että olenko ihan metsään menemässä.

Pituus 174cm, paino 86kg, ikä 22v, kalorilaskurin perusteella peruskulutus 2293kcal/pv

Lauantai: 128g(37%) / 30g(8%) / 84g(55%) / 1697 kcal alle kulutuksen
Sunnuntai: 161g(36%) / 28g(6%) / 115g(58%) / 1045 kcal alle kulutuksen
Maanantai: 136g(32%) / 24g(6%) / 119g(62%) / 1110 kcal alle kulutuksen

Tavoitteena on ollut pyrkiä -500kcal vajeeseen, mutta kuten näkyy ei ole tullut syötyä lähellekkään tarpeeksi :(

Lisäksi vielä semmonen, että uskalanko juoda mehuja ja limsoja joissa on etiketin mukaan se n 1kcal ja 0g p/hh/r eli pitäähän nämä todella paikkansa ?

Uskomatonta, mutta kaikkeen tottuu. Itse "massalla" syön jopa 7-8 ateriaa päivässä ja tämä tuntuu tuolloin juuri sopivalta määrältä. Mutta ketolle siirryttäessä ne ateriamäärät vain jotenkin automaattisesti putoaa 3-4:ään. Itsellä lähinnä niin, että aamulla kunnon ateria, päivällä pari pientä ateriaa ja illalla sitten kunnon annokset, nam.

Tällä hetkellä, kun yritetään kasvaa, niin ei pysty edes ajattelemaan, että söisi vain neljä ateriaa. Taas ketolla ollessa tuntee itsensä "vapaaksi", kun ei ole ruoan orja. Ei tarvitse aamulla lähtiessä pakata kassiin kolmea herajuomaa, eloveenaa yms. :D

Nyt on ensimmäinen viikko takana ja hyvin lähti keto liikkeelle. 3kg lähteny ja fiilis mitä paras. Proteiinin määrän laskin alemmas 260g:stä 200g:n pienen lueskelun ja MarqiisiDeRaudan ehdotuksesta. Aterioita tulee päivälle 4 + salipäivänä hera treenin jälkeen. Suunnitelmana pitää normiaamulenkit 2-4kertaa viikossa paitsi jalkapäivinä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom