Omien kokemusten mukaan ne hiilarit kannattaa kyllä ottaa treenin jälkeen. Ei tule verensokerin heittelyä ja hiilarit aiheuttaa serotoniin nousua jolloin olet happy...salille tarvitaan draivia, et voi olla happyhappy kun selässä on +200kg ja pitäisi kyykkiä.Sokerit sitten ennen treeniä ja nekin mahdollisimman yksinkertaisessa muodossa. Tärkkelys ei ole kovin hyvä veto. Syö task aamupalaks vaikka munakas.
Mitä nälän tunteeseen tulee niin itse olen ollut todella alhaisilla kaloreilla (1800 lepopäivä) vaikka oma paino oli aloittaessa +110kg (rasvat ~20% silleen et palikat viel näkyy) niin ainut minkä olen pitänyt korkealla on proteiini, rasvaa tulee sen verran mitä cleanissa lihassa on+10g kalaöljy+iltasin pähkinöistä/vast 20g, hiilaria treenin jälkeen max 50g, lepopäivinä ei muuta kuin kasviksista. Eikä nälkä ole juuri koskaan. Lähinnä joutuu tehdä töitä et saa noikin proteeini syötyä. En suosittele näin alhaisilla kaloreilla diettailua kuin max 4-6vk, mutta ei tää todellakaan mitään vaikeea ole.