Ketkä valmistautuu syksyyn 2006?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mä en ole luopunut vielä mistään...kaks viikkoa ennen jätän pepsi maxin ja hermesetaksen. Raejuustoakin syön loppuun asti. Seiti-puuro yhdistelmä on aikas karmeeta, mutta sitäkin on joskus kokeiltu...not this time.
kahviin lisään tilkan laktoositonta maitoa, ja se on sitten luovuttava kahvista kun maidosta luovutaan. Musta kahvi ei maistu mulle, paitsi jos se on tummaa presidenttiä.
Toki vähäntänyt jo tietoisesti limun kittaamista ja purkkaakaan ei tyhjään mahaan viitti jauhaa..
Vaikeintahan lopussa on juuri se jano, ja veden määrän rajottaminen ihan lopussa kun suu on kuin sahara. Vaikka ei mun mielestä lopussa mikään tunnu enää missään, helpointahan se on siinä vaiheessa kun kunto on jo tehty.

akki, noita maitotuotteita ja light-mehuja sun muita keinotekoisia tuotteita jätetään pois usein nesteen kertymisen takia. Sen takia siis lopussa limut, purkat ja sen semmoiset pois. Hiilihapolliset juomat kerää kans joillakin nestettä. Eipä tässä vaiheessa tarvii olla vielä kuiva, joten sinänsä kai sillä ei ole väliä. Viimeksi mulla oli vielä viimeisellä viikollakin raejuustoa ruokana, joten en tiedä jätänkö sitä nytkään kokonaan pois.

Jotenkin mietityttää vaan että pitäisikö sitä kehoa jotenkin "puhdistaa" kaikesta hötöstä mitä nuo teolliset tuotteet sinne ehkä kerää...? Varsinkin tuolla rapakon takana trendi tuntuu olevan, että lopussa mennään ihan puhtaalla parsakaali/parsa/salaatti-kana/kala/naudanfile -linjalla aamupalasta iltapalaan, eikä siellä ole MITÄÄN ylimääräistä. Edes mausteita. :jahas: Tuota mausteasiaa en tosin tajua, mikä lie järki siinäkin - mun mielestä suolaa varsinkin pitää tässä vaiheessa tulla runsaasti, että on mistä vähentää lopussa.

Meinaatteko olla ihan viimeisiin päiviin saakka töissä? Mulla puskee kaikennäköistä palaveria ja projektia vielä kisaviikolle, aargh... ei vaan kertakaikkiaan kyllä kehtaa sanoa, että "sori, emmä pääse keskiviikkona, ku mullon lauantaina kisat ja pää ihan jäässä koko viimeisen viikon". :D ei auta ku skarpata ja vääntää tietysti työtkin kunnolla loppuun asti. Ja tietysti heti kisan jälkeisenä maanantaina on taas tärkeä palaveri, ouch. Eipähän ainakaan pääse leijumaan kisafiiliksissä liian aikaisin, saati kisan jälkeen.

Protanista muuten kysymys. Viimeksi mut maalattiin yhdeksän kertaa, ja olin silti melko vaalea. Aloitettiin keskiviikkoaamuna ja siitä maalattiin kaksi kertaa päivässä kisoihin asti. Nukuin joka yö värit päällä ja ennen uutta kerrosta kävin huljauttamassa ohjevärin suihkussa pois, kuten valmentaja neuvoi. Nyt vaan mietityttää, että pitäisikö sittenkin maalata pari kerrosta suoraan vanhan värin päälle, kuten kisapäivänä (maalattiin aamuvarhaisella kerran ja kisapaikalla vielä kerran)? Miten saan väristä riittävän tumman, ilman että muutun harmaaksi tai vihreäksi alieniksi?

Mä olen kaksi päivää eli to ja pe vapaalla ennen Turun kisaa, maanataina sit normaali täys työviikko taas rullaa ja sama ennen SM-kisaa, 2 pv jos saan vapaata vaan. Ihan kiva jos ei tarvii värjäysten ja tankkaushommien takia olla töissä, toisaalta riippuu työstä. Mulla ei ole töissä säännöllisiä ruokataukoja niin kivempi olla himassa ja rauhassa nauttia reilua riisisatsia.
Toisaalta aika kuluu hitaasti kun on kotona mutta jotenkin on kiva rauhoittaa itsensä ja fokusoida ajatukset tulevaan kisaan. Tulee varmaan kans tehtyä koemeikki ja suunniteltava miten laittaa hiukset...kivaa naisellista puuhaa kisaviikolle.

Protanista muuten kysymys. Viimeksi mut maalattiin yhdeksän kertaa, ja olin silti melko vaalea. Aloitettiin keskiviikkoaamuna ja siitä maalattiin kaksi kertaa päivässä kisoihin asti. Nukuin joka yö värit päällä ja ennen uutta kerrosta kävin huljauttamassa ohjevärin suihkussa pois, kuten valmentaja neuvoi. Nyt vaan mietityttää, että pitäisikö sittenkin maalata pari kerrosta suoraan vanhan värin päälle, kuten kisapäivänä (maalattiin aamuvarhaisella kerran ja kisapaikalla vielä kerran)? Miten saan väristä riittävän tumman, ilman että muutun harmaaksi tai vihreäksi alieniksi?

FitCatin kanssa todettiin karusti viime kisaa ennen, että EI kannata läträtä väriä värin päälle. Tulee harmaa ja tunkkanen yleisväri. On paljon paremman näkönen, kun huljauttaa sitä vanhaa aina välillä pois ja sitten vasta uus kerros. Eli kisa-aamun pikasuihku ja yksi kerros siihen päälle, sillä pitäisi onnistua! Fitcat jatkakoot jos haluaa tarkemmin kertoa meidän sooloiluista ;)...

Fitcat jatkakoot jos haluaa tarkemmin kertoa meidän sooloiluista ;)...

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...
Ja hei, klikatkaa ihmeessä isommaksi...ei näin vajaita ilmeitä voi olla ku oikeesti vajailla!!!

Liitteet

• rusakot.webp
    rusakot.webp
    64,7 KB · Katsottu: 1 887
Hei, nyt mä en oikeesti kestä!! Kivan kuvan pykäsit kaikkien ihailtavaksi... Ah, mitä naiskauneutta ;)

Vielä en oo luopunut mistään erityisestä :) light-limsoja en juo oikeastaan muutenkaan. Oon vähän herkkävatsainen, että varmaan lopussa oon vielä tarkempi, mitä syön :) En oo huomannut, että joku tietty ruoka-aine keräis mulla nestettä...

Fiilikset on ihan hyvät, mutta fyysisesti olo vähän huono. Pari päivää on tehnyt pahaa, heikottanut ja pyörryttänyt...

Mulla ei oo tällä hetkellä muuta työtä kun jumpanohjaukset ja yhteen tenttiin lukemista. Aika simppeliä :) Luultavasti kisaviikolla to ja pe on vapaata jumpista. En viitsi väri päällä ohjailla vois naiset vähän kummastella :) Varmaan sitten taas kisojen jälkeen maanantai iltana on pari jumppaa.

Moniko mimmeistä käyttää rasvanpoltto valmisteita? Olis kiva kuulla kokemuksistanne :) Viime dietillä en käyttänyt mitään. Nyt otin kokeiluun.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minullakaan ei ole paljon mitään sellaista, mistä pitäisi luopua. Veden juontia olen vaan pikkasen vielä lisäillyt ja ottanut käyttöön vielä joitakin lisäravinteita, kuten L-tyrosiinin ja Kelpasanin.

Purkkaa olen joskus pahimpaan nälkä ahdistukseen muutaman palan jauhanut, mutta nyt olen laittanut senkin pannaan, samoin kun kaikki light-limsat ja mehut. Poikkeuksellisesti syön edelleen raejuustoa vielä tässä vaiheessa, eikä tuo nyt näytä hirveästi mihinkään nesteisiin vaikuttavan. Mutta varmuuden maksimoimiseksi senkin kyllä voisi jättää kohta pois....mutta kun se on niin hyvää riisin ja tonnikalan ja tomaatin kanssa..... :) Pieniä on dieettiläisen ilot.

Tuo Vilmiksen uusi avatar on kyllä rajun näköinen! Ihan mieletön selkä, huhhui sentään. Näkee että treenivuosia on takana useampi. Kyllä mullaki sitten joskus. :)

Mä taidan ensi viikosta tiputtaa pois viimeisetkin light-mehut (nyt oon pistänyt vielä rahkaan) ja nuo maitotuotteet kokonaan. Näkeepähän sitten onko niillä mitään vaikutusta vai ei. Purkkaa oon pidemmän aikaa syönyt vain puolikkaita palasia pari kertaa päivässä. On se tarkkaa. :jahas: Tosin taitaa mm. Lippe syödä purkkaa vielä vikalla viikollakin... eikä mitään puolikkaita palasia vaan puolikkaita pussillisia ennemmin. :D Vaikea sanoa mitkä niitä juttuja on, mitkä eniten merkkaa?

Mä taas aloitin purkan jauhamisen oikeestaan vasta nyt täl viikolla. Kun ei oo muutakaan jauhettavaa. Toisaalta musta tuntuu että se lisää vaan ruokahalua... Eilen oli sellanen päivä että voi sanoa etten ole ikinä ollut niin nälissäni, tai olen varmaan montakin kertaa mut hyvin palautui mieleen nää kuuluisat viimeiset viikot.

Luomis, nyt loppu nuo jutut! Älä vertaa itseäs muihin! Tiedät aivan takuulla jo nyt, että olet huimasti hienommassa kunnossa kuin viimeksi kisatessasi - eikö se ole jokaisen kilpailijan tavoite? Olet tehnyt pirun kovaa hommia, ja aivan takuulla saat olla tyytyväinen siihen mitä olet tehnyt. Pystytkö sanomaan, että olet tehnyt kaikkesi? Jos pystyt, niin jo sen pitäisi rauhoittaa sun mielesi ja antaa seesteisyyttä myös tulevaa kisaa varten. Jokainen kilpailee 100% itseään vastaan, siitäkin huolimatta että meitä verrataan kisassa toisiimme.

Katos tota mun signaturea, pohdi hetken aikaa ja muuta asennettasi... ok? :) Tyytyväisyys oman työn tuloksiin näkyy kyllä lavalla kasvoista!

Camu: Dieettaatko sä siis sillä kalorien nostamisen periaatteella? Ymmärsin tuosta sun viestistä että et... kun on nälkä? Kumma juttu, mulla ei pahemmin nälkää ole edelleenkään. Kulutus on aivan huima, kun treeniä tulee n. 20h viikossa, mutta 1500 kalorin sapuskoilla ja ketolla silti fiilis on hyvä ja nälkä pysyy poissa. Omituinen juttu... mut ehkä se on myös se syy miksi tää on junnannut - who knows. Jos ois paska olo niin ehkä se dieetti ois sitten toiminu paremmin. ;)

Eipä silti, tänään väsyttää ihan hitosti. Toooodella takkunen aamujumppa... yök.

Mä taas aloitin purkan jauhamisen oikeestaan vasta nyt täl viikolla. Kun ei oo muutakaan jauhettavaa..

Mulla sama homma. Ennen en syönyt purkkaa juuri ollenkaan, mut nyt vedän sitä kuin pieni orava :D En mä ainakaan mitään haittaa siitä huomaa, paino rytisee alas koko ajan kaikesta huolimatta. Mahakin on ruvennut kestämään kaikkea, mitä se ei ennen kestänyt (purkka, musta kahvi jne.).

Pahin vitutuskin on laantunut toistaiseksi, saa nähdä kauan hyvää fiilistä jatkuu! Huomista tankkauspäivää odotellessa :kuola:

Ja paino tänään alimmillaan mitä ikinä (ellei jotain 7. luokan painoa lasketa mukaan :D ) 50,5 kg :rock:

Mä taas aloitin purkan jauhamisen oikeestaan vasta nyt täl viikolla. Kun ei oo muutakaan jauhettavaa. Toisaalta musta tuntuu että se lisää vaan ruokahalua...
Sama homma minullakin. Purkka ja esim. Pepsi Max vievät hetkellisesti näläntunteen pois, mutta sitten tuntuu, että kohta onkin kahta karmeempi nälkä. Ei kiva.

Vaikka homma onkin edistynyt jopa omia odotuksiani paremmin, niin ei tuo psyyke tai positiivinen mieli enää oikein jaksa taikoa lisävirtaa mistään. Tänäänkin oli yksi osittain tosi mielenkiintoinen seminaaripäivä joka herätti omassa päässä paljon kysymyksiä, mutta en vaan yksinkertaisesti jaksanut avata suutani ja kysellä yhtään mitään, vaikka kysymykset oli ihan "kielen päällä". Hyvä, että jaksan just ja just keskittyä tähän tietokoneen näpyttelyyn. Äskenkin meinasin deletoida koko viestin ja aattelin, etten jaksa ees tätäkään kirjotella loppuun. Tämmöstä tää on.

Luomuporkkana, oot reenannu ja dieetannu kuin pieni eläin, joten älä edes ajattele sitä vaihtoehtoa edes leikilläs, että jättäisit kisat väliin. Huikeen kehityksen olet tehnyt sitten viime kisojen, ja niinkuin Faidra jo tuossa sanoikin, niin sehän se on se koko lajin suola, olla aina piirun verran parempi ja kokeneempi kuin aiemmin.

edit. ja vaikka painolla nyt ei sinällään tässä lajissa ole mitään merkitystä, niin pikkasen aina alkaa epäilyttämään tää oma kunto, kun vaaka on tosiaan alimmillaan näyttänyt 56.9kg ja se on tämmöselle minimimmille aika paljon. Naureskelinkin salilla yks päivä, että on varmaan pää niin täynnä pissiä, että toi paino johtuu vaan siitä.

Vilmis ja Faidra ootte rakkaita! oon vaan niin iso.enkä tarkoita positiivisella mielellä.kommenttinne kuitenkin oli mulle tosi tärkeitä, ehkä tää tästä.

olen ihan tyhjäpää minäkin täällä.unohtelen asioita,en tajua kun ihmiset puhuu mulle ja äskenkin ajoin nukkuessani busissa pysäkkini ohi, niin joku tosi ihana enkeli koputti olkapäähän ja sanoi ''eiks sun olis pitäny jäädä pois''.kyllä tähän maailman mahtuu ihania ihmisiä!! :haart:

Zone-sarja -42%
Faidran kysymykseen; Kalorit on mullakin 1500, keskiarvoltaan. Esim.tänään 1250 kcal ja kyllä sillon on nälkä koko ajan. Varsinkin kun syön seitä ja riisiä jne. Huvittavinta on se, että viikonloppuna söin kaksi päivää 2000 ja hiilaria 300g pv, niin nälkä kahta kauheempi. Ehkä osa 'pään nälkää', mut maha suorastaan huutaa...sen kuulee ja se valvottaa. No niin, ei valiteta enempää. Tarpeeks kauan kun on dietannut ja rasvat on jo vähissä niin siitä nälästä ei pääse mihinkään. Toki sen kanssa osaa olla ja elää, eihän tätä muuten tekisi.

Mäkin olen huomannut viime päivinä itsessäni jonkin asteista levottomuutta. Keskittymiskyky on laskenut ja olen hajamielinen. Eilen unohdin kotiavaimet lenkille lähtiessäni ja ei ollut puhelintakaan matkassa. Siinä odottelin pihalla orpona kunnes sain luuria lainaan ja soitettua talon huoltomiehelle että tulee avaamaan oven mulle. Tunti aamulenkin päälle pihalla venailua, kävi jo mielessä että vedän toisen lenkin siinä odotellessa. Mun koira vaan ei ollut samaa mieltä. Sille rupee jo 90 minuutin aamulenkit tyhjällä mahalla olemaan tarpeeks...se ressukka vinkuu ihan pienestäkin, tai sit mä oon vaan sille liian kova treenari.

Tyhmä, tyhmenpi ja kohta kunnossa....joo näkis vaan.

Pakkovielä kommentoida teitä naisia. Siis ensinnäkin toi Vilmiksen selkä...huokaus ja kaksi sanaa; paljon kehitystä! Olet aina ollut hyvä, nyt näyttäs vielä helkkarin paljon paremmalta...Lihaa on ja paksua sellasta.

Ja sit Luomis. Ihan käsittämätön itsekritiikki sulla. Mutta se on toisaalta hyvä niin kauan kun ymmärtää kuitenkin oman erinomaisuutensa. Sun se pitäis jo nähdä itsestäs. Olet sitä kaikkea mitä tarvii ollakin. Kisoihin kuitenkin lähdetään aina voittamaan, eikös?

Latest posts

Back
Ylös Bottom