LuomuPorkkana
living with Pupu
jätin perunan,makaronin,kevytmaidon ja näkkärit pois.juomana pelkkä vesi ja kahvi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Protanista muuten kysymys. Viimeksi mut maalattiin yhdeksän kertaa, ja olin silti melko vaalea. Aloitettiin keskiviikkoaamuna ja siitä maalattiin kaksi kertaa päivässä kisoihin asti. Nukuin joka yö värit päällä ja ennen uutta kerrosta kävin huljauttamassa ohjevärin suihkussa pois, kuten valmentaja neuvoi. Nyt vaan mietityttää, että pitäisikö sittenkin maalata pari kerrosta suoraan vanhan värin päälle, kuten kisapäivänä (maalattiin aamuvarhaisella kerran ja kisapaikalla vielä kerran)? Miten saan väristä riittävän tumman, ilman että muutun harmaaksi tai vihreäksi alieniksi?
Fitcat jatkakoot jos haluaa tarkemmin kertoa meidän sooloiluista ;)...
Mä taas aloitin purkan jauhamisen oikeestaan vasta nyt täl viikolla. Kun ei oo muutakaan jauhettavaa..
Sama homma minullakin. Purkka ja esim. Pepsi Max vievät hetkellisesti näläntunteen pois, mutta sitten tuntuu, että kohta onkin kahta karmeempi nälkä. Ei kiva.Mä taas aloitin purkan jauhamisen oikeestaan vasta nyt täl viikolla. Kun ei oo muutakaan jauhettavaa. Toisaalta musta tuntuu että se lisää vaan ruokahalua...