Ketkä valmistautuu syksyyn 2006?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Joo se on kyllä niin että jos ei saisi läheisiltä tukea niin eihän tästä tulis yhtään mitään kun on niin äärimmäistä tuskaa ja hajottaa muutenkin.

Ne vähät hetket kun nukun, on kyllä todella terapeuttisia. Näen aina unta vain, ja ainoastaan ruuasta. Oon ollut jo porukoiden joulupöydässä, kiinalaisessa, sukujuhlilla, pizza-raxissa, arnoldsilla ja makaronilaatikkojen äärellä useina öinä:D Sitten säpsähdän hereille ja nälkä on niin kova että joudun tunkemaan keksi tyynyä joilla saan työnnettyä mahanahkan kiinni selkänikamiin:D Kaupassa kuola valuu kaksi metriä perässä ja hajottaa niin että alan melkein itkeä kun joku syö jotain tuoretta vieressä. Tai siis, syö mitä vain tavallista. Ainakin on dietti satavarmana tehokas, kun tuntuu että voisin syödä vaikka dinosauruksen.

Luulin jo, että jumituksella olisi jotain rajoja, mutta aina kun joku alkaa kertoa jotain vähänkin keskittymistä vaativaa, oli se sitten kaveri tai opettaja, mielessä ei liiku joko mitään, tai sitten mietin erilaisia suklaita tai vaikkapa piiraita :kuola: Alkaa olla jo komediaa. Onneksi kukaan ei pysty lukemaan toisen ajatuksia :evil:

Oon kans sitä mieltä että ei se vaaka aina kerro kaikkea, mulla ainakin käy niin että ensin kiristymistä tapahtuu silmissä ja paino sitten putoaa kerran, pari kertaa kuukaudessa enempi kerralla kun jotain tapahtuu. Oli se sitten menkoista selviäminen tai vatsan toiminta pitkästä aikaa.

Kohta on turkkunen, kohta on turkkunen...pääsee hurraamaan kerrankin yleisöön. Ootan noita kisoja ihan törkeesti koska niistä on niin vähän aikaa expoon. Ja siellä pääsen jopa tankkaamaan kuukauden näännytyksen jälkeen :kuola:

Palataan (ruoka)astialle ja tsemiä viimeselle(?) junppaviikolle ennen turkua! :love:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oon ollut jo porukoiden joulupöydässä, kiinalaisessa, sukujuhlilla, pizza-raxissa, arnoldsilla ja makaronilaatikkojen äärellä useina öinä:D Sitten säpsähdän hereille ja nälkä on niin kova että joudun tunkemaan keksi tyynyä joilla saan työnnettyä mahanahkan kiinni selkänikamiin:D
Hohoh... alkaa alitajuisesti pukata ajatukset kirjoitusasuunkin :lol2:

Nälkäisille ja makeanhimoisille dieettaajille vinkki... tässä on nolla kaloria!

Hakekaa kaupasta Clipperin luomulakritsiteetä. Sitä saa ainakin Sokokselta. Ihan tajuttoman ihanaa, meinaa lähtee taju kankaalle kun saa kupposen höyryävää, makeaa teetä nenän alle. Tuo lakritsi antaa teehen makean maun, ihan kuin siinä olisi makeutusainetta mutta ei vaan ole. Mun ehdoton dieettisuosikki. Kiitos J-Ko:lle vinkistä... on pelastanut monta hetkeä dieetillä!

362314b.jpg

edit: Ainiin, meinasi unohtua. Kirjoitin edelliseen Hard Fitnessin numeroon jutun kuinka pysyä rentona kisapäivänä. Ehkäpä sen lukemalla kisafiilis alkaa nousta pintaan ja seuraavien viikkojen tohinat helpottuvat. Tsekkaa juttu täältä.

Nälkäisille ja makeanhimoisille dieettaajille vinkki... tässä on nolla kaloria!

Hakekaa kaupasta Clipperin luomulakritsiteetä. Sitä saa ainakin Sokokselta. Ihan tajuttoman ihanaa, meinaa lähtee taju kankaalle kun saa kupposen höyryävää, makeaa teetä nenän alle. Tuo lakritsi antaa teehen makean maun, ihan kuin siinä olisi makeutusainetta mutta ei vaan ole. Mun ehdoton dieettisuosikki. Kiitos J-Ko:lle vinkistä... on pelastanut monta hetkeä dieetillä!

Kiitos vinkistä Faidra! Eipä tarvii kauaa miettiä, mistä tää herkkuperse itsensä löytää töiden jälkeen :D

Näitä kun lukee niin muistaa, ettei oo yksin olojensa kanssa. Tai on ja yksinäistähän tää on aina, pohjalla ja huipulla. Kuten sanotaan.
Mä en kans enää haluais tuijottaa vaakaa, mutta oma silmä ei sitä totuutta kerro ja muutoksia ei nää realistisesti. Mitä tässä enää voi tehdä muuta kun kaikkensa ja jos ei se riitä niin sen on riitettävä!!:whip:

Töissä on kaikista helpointa, kun ei ole aikaa miettiä itseään. Ei ole aikaa syödä eikä ruokaakaan joten peace of cake.
Mutta onko nämä fiillikset oikeasti sitä kaikkea väsymistä ja kehon rasituksesta johtuvaa, vai oikeesti sitä että tietää että ei ole anää kauaa aikaa ja alkaa sen takia asenne ja energia häviämään? Jos kisoihin oiskin vielä 2 kuukautta niin näille tuntemuksille ei vielä saisi olla tilaa?
Nyt kysytään urheiluhenkeä. Nimittäin me ollaan aika pirun etuoikeutettuja että saadaan valita mitä harrastetaan ja tehdään ja vieläpä näin kovassa lajissa? Siihen ei ihan joka tyttö pysty, eikä pystyis vaikka haluaisi. Ja todellinen urheiluhenki on sitä että pienistä ei itketä ja nälkä on kuitenkin aika pieni asia, kun mehän syödään koko ajan....(käänteispsykologiaa)
Tässä vaiheessa varmasti kaikilla ailahtelee fiilikset ja hermotus ei pelaa täysillä, mutta ei sen saa antaa vaikuttaa.Silti tehdään ja jaksetaan ja otetaan joka päivä treenissä itsestä mittaa. Lopussa, siellä lavalla se on jo puhdasta nautiskelua ja siihen ei montaa päivää oo.

Musta tää on toisinaan niin koomista, että ei voi kun nauraa itselleen ja silti todeta että hitto kun tuntee elävänsä ja en mä tekis tätä päivääkään jos en tästä nauttisi.

Ninuli, harmittaa sun puolesta todella. Olet koko olemuksellasi 100% urheilija. Toivottavasti saat tulevaisuudessa tilaa toteuttaa haaveesi kisoista.
Hyvää syksyn jatkoa sulle ja kovaa treenia jatkossakin!

Lapset asetan kuitenkin kaiken yli, tietysti! Niin homma oli pakko lopettaa. Äijäkin ollut aikasemmin aamu-uninen, mutta rupes käymään aamulla salilla, etten mä vaan pääse..

todella kurjaa kun et pääsekään elämäntilanteestasi johtuen kisaan! ja asiahan ei mulle kuulu, mutta erikoista käytöstä puolisoltasi!!!! sinäkö hoidat lapset yksin?

toivottavasti saat asiat kuntoon ja olosi helpottuu, ja herkuttele nyt munkin puolesta,jooko?!:love:

Kiitos ihan kauheasti teille kaikille!!! Täällä tuli tippa linssiin, kun jaksatte vielä viimeisillä voimillanne sympatiseerata. On se kyllä herkässä viime aikoina ollutkin.. Kyllä se kuppe hoitaa lapsia aika hyvin, mutta KAIKKI muu onkin ollut mun hommaa. Treenaamaan se menee, kun se haluu ja mie meen, kun pääsen. Juu herkutellutkin olen, mutta se on ollut sellaista suru/vitutus-syömistä, missä ei ole mitään järkeä. Nyt otankin itseäni niskasta kiinni, koska tästä alakulosta ei ole kellekään hyötyä. Kun olen tyytyväinen yh, niin palataan taas "Kuka valmistuu vuoden? kevään/syksyn kisoihin"-otsikon alla!!!

Kyytiä vailla Turkuun

Heippistä kilpasiskot!

Mulla on edennyt dietti todella kiitettävästi ja koko ajan on ollut enemmin kuin hyvä olla. Tietty matkalle mahtuu heikotusta ja sen semmoista, mutta eikös se vähän tähän hommaa kuulukkin.
Nyt vaan olisin kyytiä vaille valmiina Turkuun eli olisiko kellään Vantaa-Helsinki akselilta Turkuun perjantaina menevällä autossa tilaa?
Seurassa olisi kivempi matkustaa kuin yksin julkisilla.

Täällä ollaan edelleen kipeänä :( Luulin jo päihittäneeni taudin. Eilen oli hyvä olo, ei lämpöä. Tänään lähdin lenkille ja kävin myös salilla tekemässä kevyen jumppailun. Kun pääsin kotiin salilta olo oli hirveä...mittasin kuumeen ja pieni lämpö oli noussut. Kyllä v*****aa...Monta asiaa pitäis vielä hoitaa ensiviikolla ja mua ei jaksa kiinnostaa mikään!

No ehkä tämä tästä huomisen kun lepäilee...

Mietityttää toi aerobinen vikalla viikolla. Moniko teistä käy vielä kisaviikolla aamulenkillä? Itse suunnittelin käyväni keskiviikkoon asti, mutta taitaa nyt jäädä väliin kuten myös huominen treeni. Mietin miten vaikuttaa tyhjennyspäiviin? Osaisko joku viisaampi neuvoa?

Heissan kisasiskot! Mulla oli tänään viimeinen ketopäivä ja huomenna aletaan hissuksiin tankkailemaan. Mielenkiintoista nähdä miten kroppa käyttäytyy kun monen viikon tauon jälkeen tuleekin hiilaria moninkerroin...

Aivi, mulla on kevyitä aamukäppäilyjä torstaihin saakka. Ei mitään tyhjennysmeininkiä vaan kevyttä tallustelua 45-60min. Sen päätteeksi poseerausta ja venyttelyä.

HUIPPUA päästä lavalle! Fiilis on mainio ja odotan lauantaita jo duracell-innolla :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täällä odotellaan myös innolla lavalle pääsyä :) Ei meinaa tajuta, että se on niin lähellä. Siis mihin tää aika meni :D

Mulla oli eilen eka tyhjennyspäivä...ke ja to sitten tankkailen. Ekakerta kun kokeilen mitään "kikkailuja" joten aika iisisti tankkailen, ettei mee överiksi...

heissan täältäkin suunnalta!
Meidän kisat peruttiin osallistuja pulan vuoksi:eek: mutta ajattelin mennä, ja menenkin heittämään vaparin. Ajaattelin että saan siitä vähän kisameininkiä kun en aikaisemmin ole osallistunut tämän lajin karkeloihin. Ja samalla nään vähän miten homma toimii.
Apua, mua jännittää ihan hirveesti teidän puolesta, jotka astutte kisakunnossa lavalla. Jännää ja tosi hienoa nähdä teidät kisameiningeissä. Itse en ole vielä siis kisakunnossa kun ne kerran peruttiin mutta tuleepahan vapari korkattua, niin ei sitten jännitä niin paljoa Lahdessa, ei vaaarmaaan niin:anssi: mutta kuitenkin.
tsemppiä kaikille loppurutistukseen ja toivottavasti Lahdessa nähdään. Tietenkin nähdään:rock:

Tsemppia Durasel sinne lavalle! Mä luulen/veikkaan et sun vapari on näkemisen arvoinen :thumbs: ...vaikken sua tunnekkaan.. mut sen mitä oon sun taustoista lukenut ni sen täytyy olla hyvä :rock:
Olisi kyl ihan mielenkiinnosta kiva nähdä vaparipuolen osallistuja lista...päivitettynä...mä oon perunu ja mun mielestä Mimmi Jokinenkaa ei tuu Lahteen (olkapää vamman vuoksi..luki Blogissa)...
Onko kukaan pyörimässä videpkameran kanssa Turussa??...olisi kiva saada koneelle Duraselinki vapari :)

sun taustoista lukenut ni sen täytyy olla hyvä :rock:
Olisi kyl ihan mielenkiinnosta kiva nähdä vaparipuolen osallistuja lista...päivitettynä...

Tässä taitaa olla fitneksen porukka Lahdessa:

Nina Pirttilahti, Nokia
Carla Do Nascimento, Raisio
Marjo Krishi, Järvenpää
Nora Yrjölä, Helsinki
Birgitta Tuomiranta, Oulu
Jatta Kokkonen, Luleå

ÖÖÖ...toi lista ei pidä paikkaansa :) sen vannon kautta kiven ja kannon ...että jatta ja birgitta EI oo kyl lahdessa kisaamassa:D jos sanani syön niin mörökölli minut syököön :D

Zone-sarja -42%
ÖÖÖ...toi lista ei pidä paikkaansa :) sen vannon kautta kiven ja kannon ...että jatta ja birgitta EI oo kyl lahdessa kisaamassa:D jos sanani syön niin mörökölli minut syököön :D

en taida tietää mistään mitään...fitness newsissä on varmaan aika paikkansa pitävä lista.

Marke Hietapakka, Lahti
Piia Ratilainen, Vantaa
Onko nääki tippunu pois? tietääkö kukaan?Pinja?
Mistä ton fitness news:n näkee?

Marke Hietapakka, Lahti
Piia Ratilainen, Vantaa
Onko nääki tippunu pois? tietääkö kukaan?Pinja?
Mistä ton fitness news:n näkee?

se on sellanen k&f fitness lehden tyyppinen sanomalehti joka tulee nyt kisojen alla saleille. Tässä sen lehden lista (jätin nyt Jatan pois):

Nina Pirttilahti, Nokia
Marke Hietapakka, Lahti
Carla do Nascimento, Raisio
Marjo Krishi, Järvenpää
Nora Yrjölä, Espoo
Tiia Suursalmi, Helsinki
Hanna Hyyryläinen, Lahti,
Heidi Lipponen, Lahti
Elise Laakso, Espoo
Piia Ratilainen, Vantaa

Varmaan voi vielä olla joitain, jotka jää pois..

Mä jo ajattelinki et eiks tosiaan oo ku muutama kisaaja...ihan kivastihan noita nyt näyttää olevan siellä...tsemppiä kaikille :thumbs:
Ja joku nauhoittaa sit noi vaparit et me raukat jotka ei päästä paikalle katsoon nii voidaan tiirailla videopätkiä :D

Omasta puolestani täytyy sanoa etten kisaan asti selvinnytkään ja harmittaa tosi paljon . Dieetillä ehdin olla viisi viikkoa ja kun ei lähtenyt sujumaan, niin jätin leikin kesken ja suuntasin ajatukset vuoden päähän!kroppa ei kestänyt kahta dieettiä vuodessa!:( Mutta, ensi vuonna sitten entistä ehompana!tsemppiä kovasti kaikille mukana olijoille!:worship:

marke

Latest posts

Back
Ylös Bottom