Ketkä valmistautuu syksyyn 2006?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Kiitti Ebba tsempistä, sitä tarvitaan! Harmi kun et pääse tulemaan. Meitä vaparin tekijöitä tarvitaan!! Mun oma sukunimi ei ole Pirttilahti, vaan se on tullut naimakauppojen myötä, että taustat, joita olet lukenut, on varmaan jonkun toisen taustat;) Ja kyllä täytyy varmaan vähän hullu olla kun menee ehdoin tahdoin itseään "rääkkäämään" vaikkei mistään kisasta olekaan kysymys. No, tuleepahan kokemusta........
Ja vielä kerran tsemppiä kaikille lavalle menijöille!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mä jouduin perumaan omalta osalta kisat tosta koirulista johtuen..mulle koiruli on tärkeempi kun yhdetkään kisat...
vapari oli viilausta vaille valmiina ja dietti meni odotusten mukaan..heinäkuus aloin olla jo samas kunnos ku kevääl 2005 ..jos kuviin on uskominen :) ...mut tälläkertaa näin.. elämä ei oo aina kivaa :(
Tsemiä sulle Duracel kisoihin :thumbs: ei missään nimessä huono ajatus käydä pyöräyttään vapari jo Turus...varmasti saat varmuutta lahtea varten roppakaupalla :) Ei muuta ku nautit vaan menosta :)!
Innolla odottelen et joku laittaa nettiin sun vaparin :)!

se on sellanen k&f fitness lehden tyyppinen sanomalehti joka tulee nyt kisojen alla saleille. Tässä sen lehden lista (jätin nyt Jatan pois):

Nina Pirttilahti, Nokia
Marke Hietapakka, Lahti
Carla do Nascimento, Raisio
Marjo Krishi, Järvenpää
Nora Yrjölä, Espoo
Tiia Suursalmi, Helsinki
Hanna Hyyryläinen, Lahti,
Heidi Lipponen, Lahti
Elise Laakso, Espoo
Piia Ratilainen, Vantaa

Varmaan voi vielä olla joitain, jotka jää pois..

Aivan loistavaa! Kilpailijoitahan on varsin paljon fitness sarjassa. Jee! Multa on kyllä mennyt ihan ohi tällainen osallistujalista, mutta mitäpäs tuosta. :)

Huhuu tyttöset... mikäs on fiilis kun kisoihin on enää 3 YÖTÄ?! Aapuuuva!! Mulla alkaa perhosia lennellä jo vatsassa ja on semmonen ihanan innostunut kihemöinti. Aamukäppäilyllä hymyilyttää ihan kuin olisin joku tahvo... yksikseni tuolla tassuttelen ja naureskelen. Hiilarit väsyttää ihan hitosti, illat on aivan pelkkää koomaa. Muuten fiilis on mainio! Nyt pitäisi venytellä ihan hulluna ettei kroppa jumittuis... mulla meinaa lavat kiristää niin ettei selkä aukea kunnolla. Toivottavasti ei ole näin kireänä enää lauantaina kun venyttelen huolella monesti päivässä.

Tänään sitten alkaa protanit tuoksua, hih! Tsemppiä viimeisille päiville joka ikiselle. Turussa nähdään! Muistakaa pitää hauskaa ja nauttia kisasta, eiks je? :love:

Aivan loistavaa! Kilpailijoitahan on varsin paljon fitness sarjassa. Jee! Multa on kyllä mennyt ihan ohi tällainen osallistujalista, mutta mitäpäs tuosta. :)

Multa oli kans kyl menny ohi tollanen lista :) Mut hyvä näin..saapahan tuijottaa sit vapareita koneelta taas antaumuksella :)!

Mulla ne parin viikon takaiset vitutukset ja mieliteot on taaksejäänyttä elämää ja tällä viikolla oon ollu ihan ku uusi ihminen :) Ihana touhuta kaikkea, vetää viimeiset treenit, sovittaa asuja, käydä kampaajalla ja tosiaan, tänään alkaa maalaus. Musta se on ehkä jännittävintä tähän mennessä näissä valmisteluissa :eek:

Hirveän mielenkiinnolla odotan sitäkin, mitä kropassa vielät tapahtuu viimeisinä päivinä, nyt kun kaikkia loppusäätöjä tehdään. Kroppa on tähän asti käyttäytynyt juuri niin kuin on pitänytkin, toivotaan että sama tahti jatkuu loppuun asti :)

Ja jes, viikonloppuna mentiin painossa uudelle kymmenluvulle, eli alle viiteenkymppiin. Tuntui saakelin hyvältä, kun se oli juuri se paino, mikä dieetin alussa tavoitteeksi asetettiinkin :rock:

Ja eilen tajusin, että kisan jälkeen saan suffelipuffien yms. lisäksi syödä SIPSEJÄ!!! En tajua miten oli onnistunut sulkemaan Taffelin poimuperunalastut niin totaalisesti mun mielestä. Mut onneksi sentään muistin että niitäkin on olemassa :D

Vielä lopputsempit kaikille!!! Ja tosiaan, 3 YÖTÄ!!!!!

PS. Tässä sen edelleen näkee, että herkut ne vaan mielessä pyörii :D

Keväällä tuli leivottua mokkapaloja ja käytyä hakeen mukaan odottamaan pari karkkipussia ja Arnoldsin donitseja, mutta silti parhaimmalta maistui vaaleat karjalanpiirakat kalkkunaleikkeleellä ja kevytlevillä! :D

Jesh, lempiaiheeseen on näköjään päästy, niin tarkennettakoon vielä, että suffelipuffien ja sipsien lisäksi tämän tytön kisojen jälkeisestä herkkukassista löytyy vielä neekerinpusuja (makuja en vielä oo päättänyt :D ) ja ässämix-lakuja. Illalla kunhan palataan Treelle, suunnataan 2h+k:hon syömään etanoita jossain valkosipulijuustokastikkeessa ja huuhdellaan ne alas oluella ja punaviinillä :kuola: Vatsakipua odotellessa :D

Huh aika rankkoja herkkulistoja :) Mulla olisi tarkoitus pysyä kohtuudessa tuossa herkuttelussa, mutta eilen kolmannen tyhjennyspäivän iltana mieleeni tupsahti ajatus totaalisesta mätöstä sunnuntaina :) Ehdottomasti karjalanpiirakoita uuniin...Joku omenapiirakka tai paistos jäätelön kera vois olla aika namia. Mieli tekee myös jostain kumman syystä protskupatukoita :) Ja nyt kun akki mainitsit niin sipsit vois olla hyviä...

Mutta itse asiaan. Tyhjennyspäivistä ja armottomasta nälästä sekä pirun flunssasta huolimatta olo on hyvä. Ja kuten Faidrakin sanoi vähän alkaa vatsanpohjassa jännittää...Huh mihin sitä on itsensä taas laittanut...Biksuja sovittelin just rakkaani "kriittisen" silmän alla ;)

Täytyy kyllä myöntää, että vähän oon myös kiukutellut lähinnä itselleni. Välillä kunto miellyttää ja seuraavassa hetkessä taas ei. No parhaani olen tehnyt mitä sitä jossittelemaan tässä vaiheessa. Pää pystyssä vaan lavalle :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oujee, väriä pintaan! Nyt alkaa väistämättä kisafiilis hiipiä... hih! Joko siellä muut likat alkaa olla mutakaivossa uiskennelleen näköisiä? :D

Tänään melkeinpä ekaa kertaa teidän juttujen innoittamana mietin mitä haluaisin syödä kisan jälkeen... kävin ostamassa jogurtticashewpähkinöitä ja crunchy peanut butteria. :kuola:

Tiedän kuitenkin että parasta tulee olemaan kevytmaito ja perunarieska oivariinin ja edamin kera!

Flunssa päällä, ja protan käryää täälläkin! Äänikin on lähtenyt, ehkäpä se palautunee vielä lauantaiksi. Tankkaus on kyllä mukavata ja hyvin uppoaa megasatsit hiilaria.
Pari yötä ja sit se ois peli käyntiin! Tsemppiä mimmit!

Täytyy kyllä myöntää, että vähän oon myös kiukutellut lähinnä itselleni. Välillä kunto miellyttää ja seuraavassa hetkessä taas ei. No parhaani olen tehnyt mitä sitä jossittelemaan tässä vaiheessa. Pää pystyssä vaan lavalle :D

Ällös muuta virka, ja olen myös yrittänyt itelleni tolkuttaa, että kyseessä on tosiaan vasta karsinta ja jos siitä jatkoon mennään, niin on vielä jokunen viikko aikaa riuduttaa. Ja riutuuhan sitä, kun oikein riudutetaan. Tosin on tästä vielä varaa kyllä riuduttaakin :D

Noista herkuista... taidan tilata iskältä ja äitiltä jättikulhollisen kotikutoista savukinkku-pastasalaattia ja tuoreita Kouvolan lakuja. Tosin meinasin pe illalla kokeilla aiemmasta poiketen kohtuu mättötankkausta, joten voi olla, että saan pahimmat himot tyydytettyä jo silloin eikä kisan jälkeen teekään mieli juuri mitään, paitsi vettä, vettä ja vettä.

Minne ne kaikki viikot on oikeesti kadonneet, enää pari hassua yötä, ja siellä sitä pitäis olla lavalla tip-top. Jännittää. Kovasti.

Täällä myös 2 kerrosta tania päällä, töissä herättää hienosti huomiota :D
Eilisen hurjan muodonmuutoksen jälkeen olo on kyllä mitä mahtavin, tätä se kisafiilis varmasti nyt sitten on. Hiusten väri muuttui eilen radikaalisti ja nahan väri myös. Tänään vielä hakemaan asut ompelijalta ja ostamaan uutta sähäkän väristä huulipunaa, niitä herkkuja unohtamatta :haart:

Huvittaa vieläkin aamuinen puhelu Faidran kanssa. akki: "moi, aattelin soitella, onko paha paikka?" Faidra: "Ei, tässä just alasti protaneja kuivattelen..." akki: "Ai kappas, mulla sama homma" :D On niin ihanaa että voi jonkun kanssa jakaa juuri kaikki nämä samat tilanteet ja fiilikset, kiitos Faidra siitä ja kaikesta avusta mitä oon sulta saanut :love: Ja tietysti samassa tilanteessa olevaa poikaystävää unohtamatta :haart:

Täällä hillutaan myös nakuna :) Kolmas kerros jo väriä päällä. Kisa fiilikset nousee :) Sellanen kysymys tähän väliin, että moniko mimmi laittaa öljyä värin päälle? Jos niin mitä öljyä ja mihin kohtiin?

Täällä hillutaan myös nakuna :) Kolmas kerros jo väriä päällä. Kisa fiilikset nousee :) Sellanen kysymys tähän väliin, että moniko mimmi laittaa öljyä värin päälle? Jos niin mitä öljyä ja mihin kohtiin?

Kaikki öljythän on täysin kiellettyjä, mutta esim. Essex kosteusvoide on ihan huippu, kosteuttaa ja syventää väriä. Ja sitä voi laittaa kevyesti kauttaaltaa, ei "pehmennä". Ja extra sipaisut pyöreimpiin kohtiin.

Mutta yleisesti öljyistä sen verran, että maltti on valttia ja öljyä on tarkoitus laittaa lihasten huippuihin, ei uriin. Ja jos kunto on yhtään pehmeä tai nesteinen, niin liiallinen öljyllä läträys vaan pahentaa tilannetta.

Zone-sarja -42%
Mä hain uudet biksuni aamupäivällä, oikein tyytyväinen olin. Nyt ahkeroin ankarasti iltavuorossa aina ilta kymmeneen asti, eli ensimmäistä kerrosta maalaillaan vasta puoliltaöin. Ei silti kiirettä tule, onhan tässä aikaa ja pohjaväri on hyvä.

Hiukan jänskättää, vaikka en mitään sen kummempia valmisteluja ole kerinnyt/halunnut tehdä. Lahti on kuitenkin se päätavoite. Ja siihen ehtii sitten valmistautua rauhassa kun on jopa hiukan lomaakin sitä ennen. Ei työvuorot ja älyttömät ylityöt häiritse niinkuin nyt.

Noihin kilpasiskojen kisanjälkeisiin "mättösuunnitelmiin" viitaten; mun kroppani ei kyllä moista kestä, mä aloitan sunnuntaina normaalisti aamulenkillä ja diettiruokavaliolla...ja tietenkin kymmenen tunnin iltavuorolla.. Nesteillä ja hyvällä ruualla toki tankkailen lauantaina kisan jälkeen, mutta kropan ja psyykeen takia on parempi palauttaa itsensä ruotuun mahdollisimman äkkiä. Lahteen on muutama hassu päivä aikaa...

Tsemppiä kaikille ja turvallista matkaa Turkuun!

Kaikki öljythän on täysin kiellettyjä..
Juha79 tuossa jo laittoikin viestiä, eli ainakin jokunen aika sitten tulleen liiton tiedotteen mukaan öljyä voikin käyttää (myös muissa sarjoissa kuin kehonrakennus), mutta järkevissä määrin, eli se ei saa valua. Ja nyt kun fitnesskisa jää Turusta pois, niin ei ole sitä vaaraa, että fitnesskisaajat liukastelisivat vaparin aikana lattialla, missä saattaisi olla öljyisiä kohtia.

Hmmmm... missä välissä te oikein vetelette tuota kosteusvoidetta kroppaan? Värin kuivumisen jälkeen ennen seuraavaa suihkua vaiko vasta suihkun jälkeen ennen seuraavaa värin levitystä?

Ehkäpä sillä saisin värin luonnollisemmaksi, tänään näytin ihan naispuoliselta Hulkilta ainakin salin lamppujen alla. :lol2: Ei se onneksi kotona ihan niin pahalta näyttänyt... eikä myöskään nyt enää kun väriä on pinnassa jo neljä kerrosta.

Nälkä! Mut en tiedä kumpi on isompi, kisanälkä vai ruokanälkä :)

Latest posts

Back
Ylös Bottom