Ketkä valmistautuu syksyyn 2006?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ja sit Luomis. Ihan käsittämätön itsekritiikki sulla. Mutta se on toisaalta hyvä niin kauan kun ymmärtää kuitenkin oman erinomaisuutensa. Sun se pitäis jo nähdä itsestäs. Olet sitä kaikkea mitä tarvii ollakin. Kisoihin kuitenkin lähdetään aina voittamaan, eikös?

emmä tiedä...kun painoa on niin paljon enemmän ku koskaan.noi jalat taitaa jäädä löysiks edestä.olenko mä sitten sokeutunut vai oikeassa...kyllähän mä näytän värit päällä ja nesteettömänä varmaan vähän eriltä,mutta joo..

tuntuu vaan pelottavalta kun kattelee teidän gurujen kuvia:worship:
säkin oot camu vetäny ittes kuntoon alle 3kuukaudessa, minä oon jyystäny maaliskuulta:wall:

OLETTE RAKKAITA:haart:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ihana huomata ettei ole yksin näiden murheidensa kanssa :) Ymmärrän sua Luomu ei sais itseään haukkua, mutta mullakin hiipii välillä sellanen epäluulo. Tiedän kehittyneeni ja kiristyneeni ym mutta joinakin päivinä totaalinen epävarmuus iskee.

Väsymys on kova!Tuntuu ettei jalat kestä enään yhtään lenkkiä/aerobista...Nälkä on hetkittäin hirmuinen. Yritän kehitellä kaiken maailman "kikkoja" miten sais syödä enemmän ilman lisä kaloreita :) Sitä ei tosiaan muistanutkaan kuinka rankkoja nää vikat viikot on...

Onneksi joukkoon mahtuu myös hyviä päiviä. Mulle energiaa antaa ehdottomasti läheiset ja heidän kannustuksensa :) Tietysti myös se kun näkee kuntonsa parantuneen, niin siis niinä päivinä kun näkee :)

Mulla oli eilen tosi epätoivoinen olo. Oikeasti mietin, että onko tää sittenkään mun kisa, lähdenkö ollenkaan mukaan. Mietin, mitä järkeä on mennä lavalle taas tietäen että on liian pehmeässä kunnossa omaan tavoitteeseen nähden? Mun alin paino on ollut 58.8kg ja se on myös mun pituiselle, 168cm, liikaa lavalle. Kisoihin on kaks viikkoa ja valmentajan mukaan kisoissa pitäis olla enintään 55kg. Tosihan se onkin - oon satavarma, että mun ihanteellinen kisapaino olis n. 53kg ja sillon voisin sanoa olevani kunnossa. Yksinkertainen totuus on, että mun kunto on vielä kovin kaukana kisakunnosta. Vaikka vaakaa ei pidä tuijottaa, niin jotain sekin kuitenkin kertoo.

Käsittämättömintä mielestäni on se, että voin sanoa että olen dieetannut valmentajan ohjeiden mukaan 100%. Tällaisessa pisteessä vaan väkisinkin mietityttää, että mikä v*ttu siinä on että olen silti tässä tilanteessa? Mitä mä olen tehnyt väärin, tai mitä mun dieetissä on suunniteltu väärin, kun jälleen edessä on sama juttu kuin keväällä - jumalaton kiire, ja liian vähän aikaa. Asenteesta se ei ole kiinni, eikä työnteosta. En ole huijannut, enkä ole lepsuillut missään. Olen jauhanut sitä aerobista sen 9-13h viikossa, olen treenannut niin kovaa kuin olen pystynyt nostaen treenipainoja progressiivisesti koko dieetin ajan, olen syönyt p200/hh30/r65 niinkuin on käsketty. Olen nukkunut 8h yössä ja juonut vettä 5-6 litraa. Joten mikä helvetti siinä on, kun silti joudun katsomaan peiliin jälleen näiden samojen ajatusten kera?

Tää on nyt ihan täyttä ajatuksenvirtaa ja tulee suoraan mun pumpulisesta ketopäästä. Tänään on ollut tosi hämärä olo. Jalat painaa tuhat kiloa, silti tuntuu kuin kävelisin ilmassa... pää on ihan höttöä, selostan koko ajan jotain mutta en muista enää edes mistä olen 5min aiemmin puhunut. Nyt kirjoittaessa tuntuu kuin kädet olis irralliset mun kehosta ja istuisin ilmassa. Harvinaisen erikoinen olo. :eek:

Kiitos muuten camulle, fitcatille ja akkille, kun olette olleet mulle vertaistukena... olen tosi kiitollinen. :)

Tällä hetkellä ajatus kisasta on siis kuitenkin se, että viimeiseen iltaan asti teen ihan kaikkeni. Vaikka arvioisin tilannetta miten päin tahansa uudelleen, niin en ole valmis pistämään hanskoja tiskiin näin lähellä kisoja. Pakko on nähdä, mihin asti pääsen.

Olen Faidra suunnilleen sun mittaisesi (169cm) alimillaan tällä viikolla paino on ollut 56,3kg. Olen nyt dietillä 12vkoa ja paino on pudonnut tuona aikana peräti 3kg. Kuten sanoit painoon ei saisi tuijottaa...mutta rajaksi itselleni oon asettanut myös tuon 55kg mieluusti vähän alle. Viimeksi painoin alimmillaan (kevään 2005 kisassa) 52,8kg. Mutta nyt on tullut tietty lihasta :) joten pari kiloo vois lisätä siihen. Ootko tosiaan sitä mieltä, että 53 olisi sun kisapaino? Mitä oon sun kuvia katsonut lihasta kyllä löytyy :) Tietenkään en voi suoraan verrata itseäni sinuun, mutta suuntaa antavasti...

Oon tää dietillä olo välillä aika turhauttavaa. Tekee kaikkensa, mutta paino ei putoa. Mulle sanotaan usein, että kun sussa ei oo mitä pudottaa ym, mutta kun itse näkee, että vielä tarvis kiristyä. Ok vatsat näkyy selkä ja kädet kireet, mutta persaus. Ei oo "iso" :) mutta ylimääräistä vielä on. Kuka nyt haluis siellä lavalla olla ok kunnossa? Tietty kun tekee kaikkensa, mutta ei vaan kiristy niin minkä sille mahtaa?

Mulla on tällä viikolla vasta alkanut olla olotilat t0della sietämättömiä. Olen sellanen elävä kuollut ja maailman surkeinta seuraa varmasti. Ja kun aloitan lauseen, unohdan mitä olin sanomassa ja sitten vain jumitan tyhjyyttä ja hakee, hakee, hakee.... jengi odottaa että niin? sanon sitten että ei mitään. Nolointa on kun koulussa tunnilla yritän päteä (kuten yleensä :nolo: )ja aloitan tomerasti jonkun jutun eikä siinä ole päätä eikä häntää. Sitten opettajat vaan sanoo että "kyllä mä uskon että sulla oli joku mielessä". Aiheuttaa lievää huvittuneisuutta kavereissa... :jahas:

Fyysinen ja psyykkinen jaksaminen on niin vaakalaudalla että silkalla sisulla painan menemään. Rehellisesti myönnän, että VIHAAN tällä hetkellä treenejä ja aerobisia, ne on silkkaa tuskaa, kärsimystä ja pakkosuorittamista. Perjantaina melkein kilahdin kun tuttu uimavalvojatyttö tuli opastamaan mulle parempaa vesijuoksutekniikkaa.

Painosta en sano mittään (paino on vain numeroita, kuten myös ikä ja hauviksenympärys) mutta kyllä mä kuntoon pääsen ellei kroppa vedä ihan blokkiin tuon unettomuuden takia. Kun yöunet on luokkaa 2h niin se ei varmana palvele mitään tarkoitusta. TUskaa, vitutusta ja kärsimystä mutta savolainen vaan painaa :whip: Ainut motivoiva juttu on tosiaan vertaistuki muilta kisaajilta ja etenkin Jossulta (you ROCK! :love: ) samoin Faidra on aina niin kultainen:)

Mukavaa kun enää kaks viikkoa turun kisoihin, pääsen eka kertaa elämässäni KATSOMAAN FITNESSKISOJA LIVENÄ :eek:

Vitsit mä niin haluen antaa kaiken mun tuen ja energian ja voiman teille, jotka painatte kohti kisaa:haart: !!!
Ja samalla kiitän omaa päätäni, joka siis kerto mulle, et nyt jätät dietin ja keskityt tähän uuteen duuniin... Kun lukee näitä ja jo jotain tietää tyypeistä tekstin takana, ni todella ymmärtää kuinka paljon on pystyttävä panostaan. Satasella:worship: .
Hymyjä ja Iloa. Vielä tulee ne helpommatkin päivät taas elettäviks.

Viimeksi muokattu:
Zone-sarja -42%
*huokaus*

Aerobicsali + loisteputkilamput + kamera = järkyttävää

En sitten kuitenkaan taida edes suunnitella mitään kaloreiden nostamista, kyllä se on näköjään vaan yritettävä sitkistellä näillä pikkuvauvojen eväillä, ja vaikka sitten ryömittävä nuo aerobiset... jösses. Mulla olis pikkasen jalkoja ja pohjetta myytävänä, anyone?

edit. Ai niin, aina pitäs yrittää jotain positiivistakin sanoa. Noh, kisa-asut näyttää hyviltä ja tykkää niistä älyttömästi :)

:whip: Faidra luinko oikein onko sun hiilarit vain 30g aikas vähän.
Onhan tässä tovi vielä aikaa ja eikös viimesellä viikolla putoa huimat 3kg.
Nesteet ja suolat kun jätetään pois.:whip: :whip:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihana kyllä lukea teidän kaikkien juttuja, ihan ku ne ois itseni kirjoittamia. Tajuaa ettei ole yksin näiden fiilistensä kanssa. Mullakin on viime viikosta asti ollut ihan ihmeellisiä tuntemuksia, mielialat vaihtelee päivästä toiseen. Kaikki rutiinihommat menee, mutta heti jos tulee uusi tilanne (esim. koulutuspäivä Helsingissä tms.) niin ei vaan jaksa. Ei jaksa olla sosiaalinen eikä jutuissa mukana, ei jaksa kuunnella ihmisten turhanpäiväisiä höpinöitä asioista, kaikki pikku asiat ärsyttää heti, jos ne ei mene putkeen jne.

Omaa kuntoaan kyseinalaistaa jatkuvasti, vaikka paino tippuu tasaisesti ja peilikuvakin näyttää suht ok:lta. Silti miettii millä tavalla vois olla parempi ja mitä ois voinu tehdä eri tavalla. Oisinko parempi kilpailija, jos oisin tehnyt kaiken kovemmin koko ajan, syönyt vaan tietynlaisia ruokia, treenannut koko ajan tajunnan rajamailla ja kitunut koko dieetin. Koska kuitenkin tää tähän asti on ollut mulle äärimmäisen helppoa :rolleyes:

Mullakin on jaloista nyt veto ihan pois ja jalat on ihan levottomat ja omituisen tuntoiset. Mikähän siinäkin on. Tän päiväistä jalkatreeniä odotellessa...huoh...
Ja nuo mieliteot...nyt huomaa koko ajan miettivänsä, että mitä kaikkea voikaan syödä sitten kun dieetti on ohi. Ja sit analysoi myös sitä, että tuleeko sitä sitten syötyä kun saa, vai jatkaako vaan tiukempaa linjaa siinä pelossa, ettei paino pääse nousemaan hirveisiin lukemiin. Ja sitäkin mietin, että saako kisapäivänä kisan jälkeen edes syödä mitä huvittaa, vaikka jatkoon pääsisikin? Eli valmentaja, jos luet tämän, niin saanhan ostaa Turussa Suffelipuffeja ja kassillisen ässämix-lakuja, saanhan??! :D

Ja Faidra, vertaistukea tarjolla tällä viikolla..Tuu sen posevideos kanssa mun luo. Lämmitetään treenin jälkeen Palatsin (TM) sauna ja parannetaan maailmaa. Syödään vaikka mun uutta herkkua, raejuustoa ja mustikoita :haart: Ja opetellaan levittämään se mun selkä :D

missuliini84: Ketodieetillä hiilarit on juurikin noin alhaalla. :) Minulle ketodieetti sopii, kroppa kiristyy kyllä ja päivittäin on ero nähtävissä. Tuo mun edellinen viestini ehkä antoi mun fiiliksistä paljon negatiivisemman kuvan kuin mitä todellisuus on - kuten kirjoitin, se oli ihan puhdasta ajatuksenvirtaa. Mulla tunnetilat menee äärilaidasta toiseen ja harvoin mikään päivä on pelkkää tasaista pakertamista. (Pulla-parka...) Ketodieetillä kroppa ei juurikaan enää pidä sitä nestettä, joten tuskinpa kolmea kiloa paino romahtaa. Ja sama se sille - en minä nesteestä panikoi, vaan rasvan määrästä. Erotan kyllä missä sitä rasvaa on vielä liikaa, mm. alaselkä ja jalat, vatsa. Tai no, joka paikastahan sitä voisi helposti kaapia vielä pois monta kiloa...

Aamulla ku kävin suihkussa, niin näin kyljissä omituisia juttuja :eek: Onkohan nuo ne sahalihakset tai jotain... vai kylkiluut? :lol2: Musta tulee laihaläski etiopialainen nälkälapsi kisoihin mennessä. Jäljellä on vaan pullamasu ja rimppakintut, hehe.

Akki, kyllä, tuun ehdottomasti!! Sovitaanpa vaikka mesessä millon ois hyvä aika. Valitettavasti raejuusto ei mulle enää sovi ku nuo maitotuotteet on nyt pannassa, mut voin tulla sinne mun kanasalaattini kanssa. Nam!

Pakkovielä kommentoida teitä naisia. Siis ensinnäkin toi Vilmiksen selkä...huokaus ja kaksi sanaa; paljon kehitystä! Olet aina ollut hyvä, nyt näyttäs vielä helkkarin paljon paremmalta...Lihaa on ja paksua sellasta...
Miten en aiemmin ole huomannut tätä olleskaan? No joka tapauksessa kiitos Camu :) Ite henkilökohtaisesti odotan myös mielenkiinnolla, mitä sinä olet saanut tuon pienen kisatauon aikana aikaiseksi. Ainakin noiden Mikan ottamien kuvien perusteella et ole itekään et soffan nurkassa joutanut aikaasi viettämään :thumbs:

Nyt oikeesti voin myöntää, että alkaa tää dieetti tekemään ihan hiton tiukkaa päänupille. Ruuan tarve ja "himo" on jotain ihan järkyttävää. Tuntuu, että koko kroppa huutaa ruokaa ja pää meinaa hajota, kun vaan katonkin jotain makaroonilaatikkoa tai ihan mitä tahansa ruokaa nyt yleensäkin. Ei pysty kohta enää olemaan kotona iltasella ollenkaan kotona, kun alkaa vaan hajottamaan niin paljon. Noh, ei muuta kuin junnari rattaisiin ja juoksentelemaan (hiipimään) jonnekin puistoon.

Ja niin kun joku totesikin, niin on oikeesti helpottavaa ja tärkeetä lukea täältä näitä muiden samansuuntaisia aatoksia. Jaettu tuska, pienempi tuska. :haart:

Koska en pysty teille taikomaan päiviinne extra kcallia.. ja kuitenkin haluan olla apuksi , niin kipitin ärrälle, ostin pattereita kameraan että sain otettua teille kuvan uusimman Ruotsin BODY lehden kuukauden gluteuksesta..

Toivottavasti tämä lisää motivaation palleroisia elämäänne ja jaksamista viimeisille viikoille. Vilmis nyt ainakin vetää tuon voimalla joka aamu maratonin...:haart:

attachment.php

Liitteet

• Fodor 003.webp
    Fodor 003.webp
    48,1 KB · Katsottu: 902
Koska en pysty teille taikomaan päiviinne extra kcallia.. ja kuitenkin haluan olla apuksi , niin kipitin ärrälle, ostin pattereita kameraan että sain otettua teille kuvan uusimman Ruotsin BODY lehden kuukauden gluteuksesta..

Toivottavasti tämä lisää motivaation palleroisia elämäänne ja jaksamista viimeisille viikoille. Vilmis nyt ainakin vetää tuon voimalla joka aamu maratonin...:haart:
Oi Annie Pannie! Maratonista en nyt tiedä, mutta taatusti tehokkaat fillaroinnit ainakin :)

Helöy kaikille kisamimmeille. Teillä näyttää elämä olevan melkolailla kurjaa tällä hetkellä. Vaikka viimeiset hetket ennen kisaa ovat ikäviä, niin teillä on jotain superhypermahtavan tärkeää!! Nimittäin läheisten tuki!!!! Kun se puuttuu, tietää kuinka tarpeellista se olisi.. Minun dieetti loppui pari viikkoa sitten. Maki, anteeksi ihan kauhean paljon!! Hakkasin päätä tiiliseinään niin kauan, että taju lähti. Oli pakko luovuttaa. Meillä on kotona tosi paskaa. Siis todella!!! Fiilikset on pohjamudissa koko ajan.

Harrastuksen pitäisi olla kivaa ja sekään ei enää ollut. En ole miinuskaloreilla muutenkaan äiti aurinkoinen, niin se oli yhtä räyhäämistä.. Lapset asetan kuitenkin kaiken yli, tietysti! Niin homma oli pakko lopettaa. Äijäkin ollut aikasemmin aamu-uninen, mutta rupes käymään aamulla salilla, etten mä vaan pääse..

Se on sillä tavalla, että mun on turha haaveillakaan kisoista, ennen kuin pääsen siitä eroon. Tää paska olo ei muuten lähe mihinkään. Se on sitten vain salin vaihto sellaiseen, jossa on lastenhoitaja. Että tällaiset tilitykset.. Muistakaa kovasti kiittää ja halata tukijoitanne ja megatsempit loppusuoralle!!!

Helöy kaikille kisamimmeille. Teillä näyttää elämä olevan melkolailla kurjaa tällä hetkellä. Vaikka viimeiset hetket ennen kisaa ovat ikäviä, niin teillä on jotain superhypermahtavan tärkeää!! Nimittäin läheisten tuki!!!! Kun se puuttuu, tietää kuinka tarpeellista se olisi.. Minun dieetti loppui pari viikkoa sitten. Maki, anteeksi ihan kauhean paljon!! Hakkasin päätä tiiliseinään niin kauan, että taju lähti. Oli pakko luovuttaa. Meillä on kotona tosi paskaa. Siis todella!!! Fiilikset on pohjamudissa koko ajan.

Harrastuksen pitäisi olla kivaa ja sekään ei enää ollut. En ole miinuskaloreilla muutenkaan äiti aurinkoinen, niin se oli yhtä räyhäämistä.. Lapset asetan kuitenkin kaiken yli, tietysti! Niin homma oli pakko lopettaa. Äijäkin ollut aikasemmin aamu-uninen, mutta rupes käymään aamulla salilla, etten mä vaan pääse..

Se on sillä tavalla, että mun on turha haaveillakaan kisoista, ennen kuin pääsen siitä eroon. Tää paska olo ei muuten lähe mihinkään. Se on sitten vain salin vaihto sellaiseen, jossa on lastenhoitaja. Että tällaiset tilitykset.. Muistakaa kovasti kiittää ja halata tukijoitanne ja megatsempit loppusuoralle!!!

Ei sun tarvi pyydellä anteeksi. Tiedän tuon tunteen kun ei saa läheisen tukea (avokilta). Joku täällä foorumilla sanoikin, että ei ne kisalavat mihinkään katoa, joka vuosi on kisoja.

Samallaisia fiiliksiä mullakin on mitä muutkin on sanonu. Väsyttää, pinna kireällä, nälkä, työt ei huvita ja tekis mieli "heittää hanskat tiskiin". Mutta saan valmentajalta, ystäviltä ja nyt myös mieheltä tukea jatkaa loppuun asti.

Tsemppiä kaikille kisailijoille!

Hooouli tsiisus! Annielle :love: ja kiitos tuosta megaihanasta Linda Fodorin hyppyripyrstöstä, tuostapa se ei paljon täydellisemäksi voisi muuttua!

Ninulille :haart: Lavat ei sieltä mihinkään katoa, sun kisa-aika tulee takuulla vielä!

Täällä painetaan ihan täpöllä, FIILIS ON MAHTAVA ja kroppa kiristyy. Oon päättänyt että mun vaakani on viallinen, joten sitä ei enää kuunnella. Kamera, peili, vaatteet ja käteen otettu silmä kertoo enemmän. Meen lavalle ylpeänä siitä mitä olen saanut aikaan, koska eläissäni en ole ollut näin hyvässä kunnossa. Mun mielestäni se on jo sellainen saavutus, että näiden ajatusten siivin jaksan tehdä töitä nyt ja tästä eteenkin päin. Tästä ei voi kuin aina vaan parantaa. :)

Negatiivisilla ajatuksilla ei ole nyt enää tilaa mun pääkopassani, joten heihei niille ja täydellä tsempillä nyt viimeiset viikot pakettiin!

Latest posts

Back
Ylös Bottom