Ketkä valmistautuu syksyyn 2006?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Mun pitäis kans päästä tekemään toi saunatesti niin tietäis ollaanko aikataulussa. :lol2:

Ei vaan... oli puhelimessa vielä yks viesti jonka kirjotin eka itselleni tossa viime viikolla, mut lähetinpä sitten parille ystävällekin. Mulla on tapana kirjottaa itselleni tekstiviestejä koska niihin saa usein monta ajatusta yllättävän pieneen tilaan. :D Laitetaan se nyt tännekin, ehkä se antaa jollekin muulle samassa pisteessä tarpovalle edes pienen pilkahduksen siitä fiiliksestä mitä Annie tuossa varmastikin ajoi takaa. Tuolta musta tuntuu nimittäin usein iltaisin, on yhtä aikaa ihan hiton väsynyt mutta onnellinen.

Joskus näinä vaikeina päivinä tulee mietittyä että miks helvetissä sitä pitää aina koetella itseään. Onko tää joku tapa todistella itselle, että hei, oon olemassa, ja mulla vois olla hieno elämä jos en hukkais sitä näin? Mutta sit kun päivä alkaa olla ehtoopuolella, treeni on vedetty taas kunnialla läpi, ennätyksiä tehty väsymyksestä, nälästä, niistä päivällisistä tuntemuksista huolimatta... niin se sama tunne valtaa jälleen kerran koko tytön: tätähän mä rakastan! Täähän on juuri se syy, miksi tätä teen joka ikinen päivä! Se on ihan sama syy, miksi jotkut harrastavat vuorikiipeilyä tai toiset laskuvarjohyppyä. Se on joka ikinen päivä sitä vuorenhuipun tavoittelua. Se on aamusta yöhön sama haaste, jonka vuorikiipeilijäkin kokee kun lyö sen hakun vuoren rinteeseen kerta toisensa jälkeen. Ja kun kisapäivä koittaa, se ikioma Mount Everest on valloitettu. Se vaatii rohkeutta, sisua, pitkäjänteisyyttä, paloa. Hulluutta ja rakkautta!

edit: Nyt ku sain takaisin mun huumorintajuni aamun vitutuksesta huolimatta, niin pistetään päivän shoppailuvinkki kaikille kisakunnon tavoittelijoille. Mä tilasin jo omani Danitzalta (kuvassa) ja se saapui eilen postissa... eikös tota voi nyt tässä kisojen lähetessä pitää ihan hyvällä omallatunnolla. ;)

600_100_7144.JPG

600_100_7145.JPG

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Faidra tiedän et on turhaa ja tyhmää antaa mitään dietti neuvoja täällä kun itsekin olen sitä mieltä et valmentajaa kuunnellaan ja muiden ravintoneuvot jätetään siksi ajaksi sivuun et pysyy punanen lanka käsissä :) mut voisit keskustella rasvoista ja aerobisen määrästä valmentajan kanssa...sillä jos oikeen muistan ni Puralan Karoliina sanoi mulle kerran saanensa yhden dietin jumin jälkeen liikkeelle vähentämällä aerobisia kun niitä tuli ihan julmetusti ..ja riipuen tietenki tän hetken rasvojen määrästä..niin niiden lisääminen??
Ja ihana huomata et muutki tappelee väsymistä vastaan...mulla on ihan hirveen hankalia ollu tankkauksen jälkeiset 2 päivää...en tiedä miksi mut hirveitä ovat olleet ...:( mut niinhän se kai on mitä kamalampaa nii sitä paremmas kunnos :D Tsemppiä Faidra sulle!

Toi sun edellinen viesti kiteytti kyl munki joka iltaiset/aamuiset ajatukset :)

Silloin kun sain ton viestin niin sen ajoitus oli niin oikea. Säilytän sen puhelimessani ikuisesti....;) :haart: , kiitos siitä sielunheimolaiselleni!
Pus & kram , Faidra :love:

Eilen oli mulla sellanen päivä että oikein korpes ja otti niin päähän oma asenne ja väsymys ja kestov.....s! Ei vaan, niitä päiviä on ollut ihan muutama kun väsyneenä kaikki tuntuu ylivoimaselta.

Mua rasittaa eniten ajankäytön hallinta. Kun työvuorot on joka päivä erilaiset, treenit ja lenkit lähes joka päivä eri aikaan niin käytännössä olen koko ajan menossa. Näinhän se ei saisi mennä mutta näin se menee. Laskin tossa että vapaapäiviä on tässä kuussa tasan 3. Käytännössä viikolla on pakko pitää palautumispäiviä että polla kestää. Ja sehän kestää, kun se on siihen ohjelmoitu. Stressinsietokyky on mulla kehittynyt, kiitos kisaamisen. Jokatapauksessa kisakauden jälkeen nollaan ottamalla viikon loman ihan satavarmasti.

Huh, mikä vuodatus...ja helpotti heti kummasti.

Ymmärrän Faidra täysin sun tuskas. Mulla ei oo kans noin 3.viikkoon paino pudonnut yhtään. tiedän, ettei vaaka kerro kaikkea, mutta luulis sen edes vähän liikkuvan alaspäin? Just se ottaa päähän kun tekee "kaiken kuten pitääkin" ja on motivoitunut ym...mutta silti ei mitään.

Voisko olla, että kroppa on joteskin "sekasin" Aerobista ja muuta touhua on niin reilusti. Ja sullahan Faidra vasta sitä aerobista onkin...

Nälkä on kyllä koko ajan ja vatsa toimii :) että luulis rasvan palavan...

Nonniin, huomisesta sitten pistetään keto päälle. Jos nyt ei ala suhina kuulumaan niin johan se on kumma! Ei ole kuulemma tässä vaiheessa enää muita vaihtoehtoja. Tää tais olla se valmentajan "panic button". Parempi etten vielä yksikseni mee lyömään sitä "self destruct":ia. :D

Taidan tipauttaa aamulenkit loppuviikoksi sille tasolle mitä ne oli dieetin alussa. Ts. aamuhyppelyä... eli rentoa käppäilyä ilman sykemittaria ja pakkokuluttaaihanhulluna-ajattelua. Ei tässä nyt ainakaan taaksepäinkään kai voida mennä.

Tänään oli jäähyväiset hiilareille... keton myötä tervetuloa duracell-mania, etova ketohengitys ja nälän loppu! :evil:

Eikö sulla tule Faidra hounovointisuutta siinä ketoon siirtymisessä? Mä muistan kun ekalla kisadietilläni olin myös ketolla ja kärsin siirtymäajalla kamalista oksennusfiiliksistä :urjo: varsinkin aamulenkillä. Mulle keto ei ollut ratkaisu, vähät lihat suhahti ja kun kaikki paine oli pois kropasta, olo ei ollut mikään nautinnollinen. Mutta sulla on tainnut aiemminkin toimia toi ketoilu, joten good 4 you ! Aina on hyvä olla joku ässä hihassa ;).

Ei mulla tule huonoa oloa. Ekoina päivinä olo on semmoinen pumpulinen ja pää ihan höttöä, sit kun keto lähtee rullaamaan niin energiat nousee pilviin ja oon ihan supertehokas.

Mä toivon ja oletan että tuo hica edes vähän säästelis mun pieniä lihanpalasia, etten polttelis kaikkea pois. Aerobiset on nyt olleet melko rasittavia kropalle joten niiden suhteen höllennän vähän tahtia ja teen niitä kovaa 3-4 kertaa viikossa. Muut lenkit saa olla hissuttelua ja rasvanpolttosykkeellä jolkottelua. Turussa nähdään miten ämmän kävi. :D

Hih, ompelijalta tuli maili että mun asut on leikattu nyt ja seuraavaksi ompelukone surisee!

Mielenkiintoiseen väliin muuten tulee tuo Olympia-reissu. Lento San Franciscoon 4pv Turun kisan jälkeen... reissussa kuvauksia, artikkelien ja haastattelujen tekoa ja Olympiassa pää kolmantena jalkana ke-su. Sitten 4.10. takas kotiin... huoltaja sais kyllä olla Helsinki-Vantaalla pensseli ojossa protanin kanssa, jos sattuis niin onnellisesti että pääsisin vielä Expoon. :lol2: Niin joo... ja jos en pääse, niin CHEESECAKE HERE I COME!!

ite oon täällä ihan itku kurkussa koska en oo missään kunnossa. tuntuu siltä ettei musta oo mihkään. ihan hanurista tää fysiikka.

Kävin katsastamassa sun kuvia ja hyvältä näyttää :) Jos susta ei oo mihinkään niin, mihis musta sitten on? Lopeta heti tollaset puheet! Tai mä oon itku kurkussa...Tunnen itseni ihan lihaksettomaksi...

Kävin katsastamassa sun kuvia ja hyvältä näyttää :) Jos susta ei oo mihinkään niin, mihis musta sitten on? Lopeta heti tollaset puheet! Tai mä oon itku kurkussa...Tunnen itseni ihan lihaksettomaksi...

tällä hetkellä tuntuu ettei mihinkään.oon vihannes.masentunu vihannes.tiedän,että fysiikka saattais riittää johonkin,mutta jonku toisen päällä.harmi kun kehoja ja päitä ei voi vaihtaa:lol2: hehe tosi hyvä läppä.nyt meen makaan x:nä ja taju pois.mun lihakset on vaan paperilla.

Aivi olet kuitenkin ihana tapaus.:haart:

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Luomuporkkana; Fysiikasta sun kisa ei jää kiinni. Korvien välihän tässä kaikilla on hetkittäin se puntari. Jos ei itse usko itseensä niin ei usko kukaan muukaan.
Oon lueskellu sun blogia ja oon samaistunut niin sun tunnelmiin ja ajatusmaailmaan. Miten joku voikin ajatella asiat kuten mä? Ihme homma. Samassa veneessä keikutaan....:haart:
Tsemppiä sinulle ja ihan jokaiselle kisahermoja kiristeleville...ei oteta liian vakavasti,elämää ainakaan!

Luomuporkkana; Fysiikasta sun kisa ei jää kiinni. Korvien välihän tässä kaikilla on hetkittäin se puntari. Jos ei itse usko itseensä niin ei usko kukaan muukaan.
Oon lueskellu sun blogia ja oon samaistunut niin sun tunnelmiin ja ajatusmaailmaan. Miten joku voikin ajatella asiat kuten mä? Ihme homma. Samassa veneessä keikutaan....:haart:
Tsemppiä sinulle ja ihan jokaiselle kisahermoja kiristeleville...ei oteta liian vakavasti,elämää ainakaan!

kiva kun piristit:love:
oon tyytyväinen fysiikkaani, mutta etenkin reidenetuosan kireys on tällä erää tykyttävänä paineena ohimoilla ja tupruavana savuna korvissa.

puntaria en enää vaani,pörrään peilin edessä senkin edestä.sekä armas mieheni on yllättänyt minut vaatimalla poseerausharjoituksia joka ilta:love:

tuntuupa kivalta kuulla kun ajatuksesi pyörii samoilla aalloilla näissä blogini kirjoituksissa. sinä oot kyllä niin makea pakkaus uusista kuvistakin päätellen,hirmu kireä!!

Muistapas Luomis se, että ei meidän lajissa säikeitä pidä lavalla näkyäkään. Varmaan tiesitkin, mutta ajattelin vaan muistuttaa... kun tunnut huolehtivan kamalasti nimenomaan etureisien tiukkuudesta. ERITTÄIN harvalla kisaajalla näkyy juuri mitään erottuvuutta lavalla jaloissa. IFBB:n tuomaristo (ainakin rapakon takana) nimenomaan on sanonut, että "ABSOLUTELY no separation in thighs". Ja jos tämä on USA:n national-tasolla... ja meidän kansallinen taso siihen verrattuna on... no, osaat itsekin päätellä.

Eri asia olis jos olisit menossa sinne bodypuolelle. Body fitness -kisaajan ei kuulu näyttää kehonrakentajalta. Ei lihasmassaltaan, eikä tiukkuudeltaan. Siitähän voidaan sakottaa ja sen vuoksi tiputtaa sijoja. Ainakin sun kuvathreadia katsoneena mä voin ainoastaan äimistellä, miksi olet niin kovin peloissasi että kireys ei riitä?

Tämä siis vain tsemppauksena! :love:

Täällä paahdetaan keton voimin eteenpäin ja fiilis on mahtava! Energiaa piisaa, järki juoksee terävämmin kuin viikkokausiin ja treeneissä painot sen kun nousee. Olisi varmaan pitänyt heittää tuo ketovaihde päälle jo aikaisemmin. Se vaan yksinkertaisesti sopii mun keholleni - ja mielelle myös. Olo on suorastaan aurinkoinen. :) Hämmästyttävää, miten viikossa voi tapahtua niin iso muutos olossa. Edellisenä viikonloppuna olin Pullan valmistujaisissa aivan vihannes, ei olis jaksanut millään keskustella kenenkään kanssa ja huumorintaju oli ihan nollassa. Viikko sen jälkeen olin kotipuolen juhlahumussa aivan täysillä mukana, mökkipippaloissa naureskelin ja jaksoin jutella tuikituntemattomienkin ihmisten kanssa. Ei voi kun olla tyytyväinen, tietysti.

Tästäkin näkee vaan sen, miten erilaiset jutut sopii eri ihmisille. Vaikka aiemmin oon kirjoittanut, etten enää haluaisi ketolle niin olon puolesta ainakin se on mulle ihan selvästi ns. helpoin dieetti. Niin ja toimivuuden kai myös - viikossa vaatteet on löystyneet niin että jouduin aamulla miettimään, mitä kehtaan pistää päälle kun kaikki housut roikkuu. :eek:

Tsemppiä dieettisiskot!!

Niin ja toimivuuden kai myös - viikossa vaatteet on löystyneet niin että jouduin aamulla miettimään, mitä kehtaan pistää päälle kun kaikki housut roikkuu. :eek:

Ja eilisen näköhavainnon perusteella kiristymistä on silminnähden havaittavissa reilusti :thumbs:

Muistapas Luomis se, että ei meidän lajissa säikeitä pidä lavalla näkyäkään. Varmaan tiesitkin, mutta ajattelin vaan muistuttaa... kun tunnut huolehtivan kamalasti nimenomaan etureisien tiukkuudesta.
pitää paikkaansa, mutta mulla on siinä mössöä.
sillai,että kutsit näkyis.
noh näette sitten kaikki mitä tarkoitan jos kehtaan mennä lavalle.:itku:
ERITTÄIN harvalla kisaajalla näkyy juuri mitään erottuvuutta lavalla jaloissa. IFBB:n tuomaristo (ainakin rapakon takana) nimenomaan on sanonut, että "ABSOLUTELY no separation in thighs". Ja jos tämä on USA:n national-tasolla... ja meidän kansallinen taso siihen verrattuna on... no, osaat itsekin päätellä.
esim Anna-Mari Puranen(joka on:worship: )voitti ja K.P. kehui sen pullottavia lihoja ja hyvää reisierottuvuutta.

Pia Marlen kyllä ihmetteli ettei IFBB:n kisaajat olleetkaan niin kireitä, ja tuomari Pialle totesikin,että olet liian kireä.
Se von myös outoa,että Lisa Bickels kisaa bf:ssä ja kehossa..

Sun kuvias katelleena,totean taas,että MITKÄ LIHAT SULLA ONKAAN OLISSA JA SELÄSSÄ.PERSEKIN ON NYKYÄÄN NIIN PIRUN PIENI!!

Tuohon reisierottuvuuteen... Mun makuun viime syksynä Vahan Johanna esitti sitä loistavaa reisierottuvuutta!:thumbs: Paremminkin niin päin ollut mun silmään Suomen lavoilla, että tytöillä on jäänyt alakerta.. jalat mukaanlukien.. ihan liian löysäksi. Mutta tämä on vain minun näkemykseni....

Onnen palloja vaan tytöt! :haart: Ei enää montaa viikkoa ... !!

Tsiisus... mikä mua vaivaa?! 10h työpäivä takana, ruuat loppu kesken (ei ollut tarkoitus olla noin myöhään) ja kotiin tullessa ihan kamala nälkä. Söin eka tavallisen ruuan ja sen jälkeen aattelin että jos mä yhden porkkanan... mutta se yksi muuttuikin siihen että söin puoli kiloa porkkanoita yhdeltä istumalta :eek: Nyt on kyllä ähky... kalorit meni yli huimat 85kcal ja hiilaria on nyt 23g liikaa- käytännössä siis ei vahinkoa, mutta silti. Tai no, korkeintaan keto katkeaa... Mikäs hitto se tällainen on, ei ole ikinä aiemmin käynyt kisadieetillä vastaavaa!

Nooh.. pitää ajatella positiivisesti. Onneksi se ei ollu 500g suklaata (sitäkin olis ollut kaapissa). :lol2:

Nyt kun kirjotin ton tähän niin ei se tunnukaan niin katastrofaaliselta kuin mitä ajattelin sen porkkanapussin tyhjennettyäni.

Onko täällä muita jotka nostaa käden pystyyn kun kysyn onko teille tullut hetkiä, jolloin tekis mieli tyhjentää koko ruokakaappi/ruokapaketti tms?

Tsiisus... mikä mua vaivaa?! 10h työpäivä takana, ruuat loppu kesken (ei ollut tarkoitus olla noin myöhään) ja kotiin tullessa ihan kamala nälkä. Söin eka tavallisen ruuan ja sen jälkeen aattelin että jos mä yhden porkkanan... mutta se yksi muuttuikin siihen että söin puoli kiloa porkkanoita yhdeltä istumalta :eek: Nyt on kyllä ähky... kalorit meni yli huimat 85kcal ja hiilaria on nyt 23g liikaa- käytännössä siis ei vahinkoa, mutta silti. Tai no, korkeintaan keto katkeaa... Mikäs hitto se tällainen on, ei ole ikinä aiemmin käynyt kisadieetillä vastaavaa!

Nooh.. pitää ajatella positiivisesti. Onneksi se ei ollu 500g suklaata (sitäkin olis ollut kaapissa). :lol2:

Nyt kun kirjotin ton tähän niin ei se tunnukaan niin katastrofaaliselta kuin mitä ajattelin sen porkkanapussin tyhjennettyäni.

Onko täällä muita jotka nostaa käden pystyyn kun kysyn onko teille tullut hetkiä, jolloin tekis mieli tyhjentää koko ruokakaappi/ruokapaketti tms?

Ilmoittaudun! Omaan hyvän itsekurin, mutta viime aikoina on pelännyt sen pettävän :) Nälkä on ollut pari päivää järkky. Ja "jouduin" eilen leipomaan rakkaalleni synttäreitä varten suklaakakun. Teki mieli heittää muutama suklaa pala huiviin ym aineksia. Tuntuu, että tuo nälkä välillä sumentaa ajattelu kyvyn. Sit sitä havahtuu todellisuuteen tai jotain :)

Huomenta taas, rakkaat dieettisiskot :)

Ajattelin jakaa tämän teidän kanssa kun sattui netissä hyvä testi silmään (korjasin sitä hiukan... puhutaan ennemmin muista harrastajista kuin työtovereista ;)). Pohtikaapa tätä juttua ihan ajatuksen kanssa. Mielestäni jokaisen kisaajan pitäisi pyrkiä positiiviseen ajatteluun ERITYISESTI dieetillä.

AJATTELETKO MYÖNTEISESTI?

3:n minuutin koe:

Myönteisen ajatteleminen tarkoittaa, että uskoo menestykseensä. Vain se, joka uskoo menestykseen, pyrkii siihen kaikin voimin.

Miten on oman ”moraalisi” laita? Vastaa rehellisesti?

* Iloitsen omasta menestyksestäni, mutta en lepää laakereillani.

* Analysoin menestykseni syitä ja käytän kokemuksia hyväksi uusia onnistumisia valmistellessani.

* Analysoin epäonnistumisieni syitä ja käytän kokemuksia hyväksi välttääkseni tappioita tulevaisuudessa.

* Virheet eivät masenna minua. Näen ne tilaisuuksina korjata puutteitani.

* Siedän arvostelua. Lääke tuntuu joskus karvaalta, mutta se auttaa.

* Ihailen muita menestyviä harrastajia. Yritän saada selville, mikä on heidän menestyksensä salaisuus, ja käyttää heidän menetelmiään.

* Hakeudun mielelläni menestyvien muiden harrastajien seuraan, koska saan heiltä virikkeitä ja vahvistusta itsetunnolleni.

* Minusta on mieluisaa kehittää ja kokeilla uusia menetelmiä. Rutiini ikävystyttää.

* En kersku onnistumisillani. Tiedän, että riskeeraan menestykseni tulevaisuudessa, jos minua aletaan pitää ylimielisenä.

* Uskon, että minulla on voimia ja kykyjä, joita en ole vielä käyttänyt.

Sydämelliset onnittelut, jos vastasit kaikkiin myöntävästi! Ehkä joukossa on kuitenkin kysymyksiä, joihin jouduit vastaamaan ”Ei”. Opettele ajattelemaan myönteisesti myös niiltä osin.

Lähde

Täällä meni hommat vähäsen metsään mutta dieetistä ei luonnollisesti ole tingitty:D Sairastin lähes viikon ja siitä väsyneenä kolaroin isäni autolla:( Ei juma***ta miten on ollu vastoinkäymisiä taas vähälle aikaa. Jos tänä syksynä minut nähdään lavalla niin sitten selviydyn kyllä MISTÄ VAAN :whip:

Paino ei ole pudonnut mutta nyt ne letkut alavatsassa on jo aika häijyt :eek: Ja muutenkin olo hieman tiiviimpi. Tänä aamuna uin puolitoista tuntia ja kerrankin oli hyvä veto päällä. Ootan kovasti turun kisoja jossa oon huoltajana, siitä onkin enää kivenheitto lahteen, aww...pro-tanin tuoksua ilmassa :kuola:

Niin ja, minäkin olen (levottomissa unissani) tyhjentänyt koko ruokakaapin :rolleyes:

Latest posts

Back
Ylös Bottom