Mun aamukäppäilyt on kans tuollaisia niinku sanoit, syke ei meinaa nousta sitten millään ellen juokse rappusia tai huhki ylämäkiä raivolla. No, se nyt ei haittaa koska aamulenkit oon pääosin tehnytkin kevyesti. Tai siis yrittänyt. Joku kumma siellä päässä vaan takoo aina että "kovempaa, kovempaa"... tai ehkä se on ennemmin tuo mun mp3-soitin. Trancen tahtiin on tosi hankala kävellä hitaasti. :D
En usko että mun aerobiset on omituisia, mut aika erilaisia kuin moni muu tekee. Mä tykkään nimittäin käydä aerobicissa ja tanssitunneilla. Ne on mun kovimpia aerobisia rääkkejäni, tosin voi kai niihin koviin kyllä lukea myös sen viikottaisen porras+loikkatreenin. Ohjatuilla tunneilla syke pysyy kuitenkin koko ajan ylhäällä kun liikkeessä ollaan jatkuvasti. Mun viikkojen paras piristys on ollut Bodyjam-tunnit, joilla oon käynyt 1-2 kertaa. Ihan mieletön fiilis aina tunnin jälkeen! On vielä niin hyvät vetäjätkin tuolla Fressillä. Yhdenkin tunnin jälkeen olo oli jotenkin niin ihanan euforinen... olin mennyt sinne ihan hirveän päivän jälkeen, ja ohjaajan hullu meininki ja iloisuus piristi mutkin niin että olin tunnin jälkeen ihan vedet silmissä liikutuksesta. PARASTA. :haart:
Pakko vielä hehkuttaa. Kisat lähenee ja treenipainot nousee taas, ihan huippua!! Tein äsken yksin 18kg käsipainoilla pystypunnerrusta aamutreenissä, en oo koskaan tehny noin isoilla. Jees! :whip:
Tänään on huippu päivä. Muruseni vie mut Haikkoon lillumaan porealtaaseen ja ravintolaan ketoaterialle... viimeinen kerta kun syön ulkona ennen kisoja. Toivottavasti kykenevät laittamaan ne kanat ja kasvikset ilman kastikkeita. Ihana nautiskella rennosta oleilusta keskellä dieettiä. Nämä jutut ainakin pitää mun pään kasassa. Tosi tärkeä ottaa sitä aikaa rentoutumiselle ja sille, ettei koko ajan tarvii paahtaa pää kolmantena jalkana paikasta toiseen kaloreita päässä ynnäten. Haukkari, voisit ottaa vähän oppia... Ja LEPÄÄT kans tänä viikonloppuna!
Missäs fiiliksissä muut likat odottelee viikonloppua?