Ketkä valmistautuu syksyyn 2006?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Yhtä#Hauista sanoi:
Jos tänä syksynä minut nähdään lavalla niin sitten selviydyn kyllä MISTÄ VAAN :whip:

Hanna,

vaihdetaan tuon "jos" sanan tilalle KUN! :thumbs:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hanna,

vaihdetaan tuon "jos" sanan tilalle KUN! :thumbs:

Kyllähän sä tiedät että mä en pelistä noin vain pois jää;) No, ainakin luonne vahvistuu... ja sitten vuoden lopussa mun taloudessa ainut laiha asia on posani:D grrr... en taida enää autoilla dieetillä.ainakaan ahtaissa paikoissa.

Tuohon reisierottuvuuteen... Mun makuun viime syksynä Vahan Johanna esitti sitä loistavaa reisierottuvuutta!:thumbs: Paremminkin niin päin ollut mun silmään Suomen lavoilla, että tytöillä on jäänyt alakerta.. jalat mukaanlukien.. ihan liian löysäksi. Mutta tämä on vain minun näkemykseni....

Onnen palloja vaan tytöt! :haart: Ei enää montaa viikkoa ... !!

Olen samaa mieltä, Johannan jalat ovat kireydeltä juuri sitä mitä itsekin joskus toivoisin saavuttavani.:worship:

Mutta tsemppiä mimmit viimeiseen puristukseen, nyt alkaa tekemisen meininki! Upeeta, kohta päästään huutamaan teille Helgan kanssa!:)

Ouraiiiit nyt ois enää vajaat puolitoista kiloa matkaa helsingin kisapainoon ennen viimeistelyjä :rock: Ihan ykskaks se kosahti alaspäin vaikka en oo tehny mitään erikoista. On tosin tullu tällä viikolla kroolattua 15km (reilut 6h) ja vedettyä koko kroppa läpi nelijakosella ohjelmalla. Nyt on niin uuvuksissa että taidan pyhittää loppuviikon huilaamiselle. Olo on muutenkin jatkuvasti puolikuntoinen, kuin flunssan rajamailla, mutta syyllinen taitaa löytyä tuosta hirveestä uinnin rytkeestä. Se tekee t0si hyvää kiristymiselle mutta kloorivesi piinaa muutenkin kuivia limakalvoja ja sairastun ehkä keskimääräistä helpommin. Jaa jaa... ken tietää mutta aina kun ui paljon niin ylähengitysteiden limakalvot huutaa hoosiannaa. Ei niin hyvä laji ettei jotain huonoakin :rolleyes:

Tekeekö joku muu täällä vähän "oudompia" aerobisia kuten mie? Mä oon huomannu että mulla ei kävelystä oo mitään hyötyä kun syke ei nouse edes 80 ja saan kinttuihin helposti kaikenmaailman rasitusvammoja. Sitäpaitsi uinti on ihanaaaaa :haart:

Mun aamukäppäilyt on kans tuollaisia niinku sanoit, syke ei meinaa nousta sitten millään ellen juokse rappusia tai huhki ylämäkiä raivolla. No, se nyt ei haittaa koska aamulenkit oon pääosin tehnytkin kevyesti. Tai siis yrittänyt. Joku kumma siellä päässä vaan takoo aina että "kovempaa, kovempaa"... tai ehkä se on ennemmin tuo mun mp3-soitin. Trancen tahtiin on tosi hankala kävellä hitaasti. :D

En usko että mun aerobiset on omituisia, mut aika erilaisia kuin moni muu tekee. Mä tykkään nimittäin käydä aerobicissa ja tanssitunneilla. Ne on mun kovimpia aerobisia rääkkejäni, tosin voi kai niihin koviin kyllä lukea myös sen viikottaisen porras+loikkatreenin. Ohjatuilla tunneilla syke pysyy kuitenkin koko ajan ylhäällä kun liikkeessä ollaan jatkuvasti. Mun viikkojen paras piristys on ollut Bodyjam-tunnit, joilla oon käynyt 1-2 kertaa. Ihan mieletön fiilis aina tunnin jälkeen! On vielä niin hyvät vetäjätkin tuolla Fressillä. Yhdenkin tunnin jälkeen olo oli jotenkin niin ihanan euforinen... olin mennyt sinne ihan hirveän päivän jälkeen, ja ohjaajan hullu meininki ja iloisuus piristi mutkin niin että olin tunnin jälkeen ihan vedet silmissä liikutuksesta. PARASTA. :haart:

Pakko vielä hehkuttaa. Kisat lähenee ja treenipainot nousee taas, ihan huippua!! Tein äsken yksin 18kg käsipainoilla pystypunnerrusta aamutreenissä, en oo koskaan tehny noin isoilla. Jees! :whip:

Tänään on huippu päivä. Muruseni vie mut Haikkoon lillumaan porealtaaseen ja ravintolaan ketoaterialle... viimeinen kerta kun syön ulkona ennen kisoja. Toivottavasti kykenevät laittamaan ne kanat ja kasvikset ilman kastikkeita. Ihana nautiskella rennosta oleilusta keskellä dieettiä. Nämä jutut ainakin pitää mun pään kasassa. Tosi tärkeä ottaa sitä aikaa rentoutumiselle ja sille, ettei koko ajan tarvii paahtaa pää kolmantena jalkana paikasta toiseen kaloreita päässä ynnäten. Haukkari, voisit ottaa vähän oppia... Ja LEPÄÄT kans tänä viikonloppuna! :)

Missäs fiiliksissä muut likat odottelee viikonloppua?

Meikäläinen on justiinsa lähdössä pienelle lomareissulle :) Eväät on pakattu mukaan ja huomenna on lepopäivä treenistä. Kiva tosiaan ajatella välillä jotain muuta.

Aerobisista sen verran, että lähinnä tulee pyöräiltyä tai kävelen mäkilenkkejä tai juoksen portaita yms. Välillä sitten salilla esim crostraineria. oon myös miettiny tota uimista, jos vaan sais itsestään irti :) Kävelyssä ei tosiaan meinaa syke nousta tarpeeksi ylös, jollei vedä mäkiä tai juokse väliin spurtteja.

Paino ei oo hirveesti pudonnut tällä viikolla, mutta ei tarvitsekkaan, kun kuitenkin olen kiristynyt :)

Joo Faidra, mä olen jotenkin niin tyhymä että en osais levätä tarpeeks jos ei kroppa ilmottas aina väkisin että nyt pakko rauhottaa. Tämä siis dietillä. Jotenki mulla on semmonen päähänpinttymä että mitä enemmän tahkoaa sitä kovempaan kuntoon pääsee :david: Etenkin koska välillä näyttää että mitään ei tapahdu, ja sitten edistystä tapahtuukin ihan yllättäen jopa viikkojen näennäisen jumittamisen jälkeen.

Mutta eikös ole kiva että aina on jotain opittavaa elämästä;)

Missäs fiiliksissä muut likat odottelee viikonloppua?
Hyvissä tunnelmissa aloittelen viikonlopun viettoa, eka työviikko loman jälkeen takana, ja hommat alkoi työmaalla luistamaan mukavasti. Tänään kevyt tankkaus, niin jaksaa taas painaa etiäpäin.

Just äsken tuossa mallailtiin ja tehtiin kuntokartoituksia/vertailua tuon paikallisen kisasiskon kanssa, ja kyllä se nyt ihan oikeasti siltä näyttää, että ehdin kuin ehdinkin itseni repimään Turun karsintaan mennessä semmoseen kuntoon, että sinne lavalle edes kehtaa nousta. Tosin olin kyllä tuon "siskosen" rinnalla aikamoisen jytkyn näköinen, mutta uskotellaan ainakin, että se kaikki massa on vaan ihan pelkkää lihasta :D Tällä hetkellä painoa vielä kymmenen kiloa enemmän, kuin 2002 SM-kisassa..hehe. *hysteeristä / järkyttynyttä naurua*

Yleensä tässä vaiheessa dieettiä on jo kovasti toivonut, että kisat olisivat jo, mutta nyt oon pelkästään iloinen, että on vielä 4 viikkoa aikaa tehdä töitä kisakunnon eteen :whip:

Iltapalan hiilarit?

Iltapalalla kehotetaan välttämään hiilareita varsinkin dietillä. Olisinkin kysynyt miten paljon te muut diettaavat mimmit syötte illalla hiilareita? Onko haitaksi rasvanpolton kannalta jos illalla syö esim rahkaa ja marjoja? tai sitten vaikka kasviksia valkuaisten kanssa? Vai olisiko paras jättää kaikki hiilarit pois iltapalasta? Mietin vaan onko sillä suurta merkitystä jos illalla syön 15g hiilareita tai sitten 0g? Olisin kiitollinen jos joku ehtis vastata. Mulla on joku viime hetken paniikki karsia kaikki "ylimääränen" :)

Mulle joskus valmentaja sanoi, että 20g on joku maaginen yläraja niille iltahiilareille... tosin harvoin hiilaridieetillä tuli edes tuota, mutta kuitenkin. En usko että se 15g siellä mitään haittaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on kauhea mania ollut viimeaikoina... monena päivänä tuntunut että kaikki on helvetin hienoa ja oon loistavalla tuulella. Vaikka oon tosi väsynyt fyysisesti niin mieliala ei ole ollut nyt pohjassa. Nälkäkään ei ole lannistanut ja oon lukenu englanninkielistä 700-sivuista fysioterapiaraamattua hullun lailla monta tuntia päivässä, opinpa jotain taikka en:D Odotan kauhulla milloin ne ahdistukset sun muut alkavat... vai alkavatkohan ne lainkaan?

Onko muilla ollut "maniaa"? Mulla tuo tuottaa ongelmia yöunten kanssa... liikaa ajattelemista, positiivista ja myös stressiä tulevasta syksystä koulun ja kisojen suhteen. Tuntuu kyllä että kierroksia vois vähän hiljentääkin... mutta miten?

Hmm. Ei mulla kyllä mitään normaalia kummempaa maniaa. :D Oikeastaan on harvinaisen normaali olo. Tänään vähän väsyttää, ei muuta. Nyt on parina päivänä ollut nälkä... mut olo on kaikin puolin niin hyvä, että ei tuu edes ajateltua tätä dieettinä sen kummemmin. En jotenkin oikein edes tajua että kisat on tosiaan niin lähellä.

Zone-sarja -42%
Onko muilla ollut "maniaa"?

No juu, jotain tuollaista taitaa olla ilmassa täälläkin. Kohtuu pitkä ja ankara dieetti takana ja viikkoja vielä edessäkin ja olo on lähinnä tuommonen -> :hyper: :D

Aurinko paistaa ja rasva tirisee niin, että sen huomaa joka ikinen aamu peilistä. Kisa-asut valmistuu ja kaikki toimii... Töissä oon tehny suunnitelmat lähes kaikille syyslukukauden tunneille valmiiksi ja jotenkin asiat vaan loksahtelee paikoilleen ja virtaa riittää. Ja ehkä juju onkin siinä, että sitten kun kone (nainen) pysähtyy, niin tulee semmonen totaalisen tyhjä olo. Eli itseäni tuntien, mun pitäisi kyllä jo tehdä selkeitä suunnitelmia myös niiden kisojen jälkeiselle ajalle, ettei tulis kovin kovaa pudotusta normaaliin arkivauhtiin. Muuten voikin mennä kisojen jälkeiset viikot nukkuessa ja semmoisessa kivassa hiilaripöhnässä..

Ite oon huomannut, että vaikka sapuskat pienenee ja liike lisääntyy, niin tuo ihmisen psyyke on vaan ihmeellinen juttu. Mitä kireemmältä alkaa näyttämään ja mitä enemmän tulee positiivista palautetta tästä lajista ymmärtäviltä ihmisiltä, niin sen kauheemmin vaan jaksaa tahkota, ja treenitpainotkin on jopa kasvaneet koko dieetin ajan tai vähintään pysyneet samoina.

Eipä ole enää tosiaan montaa viikkoa jäljellä, huisisti tsemppiä kaikille syksyn kisaan valmistautuville!

Laitanpa tännekkin kun aikaisemmin laitoin tonne lemmikki osiolle... :itku: Mun rakas koiruli (1 v) sai tylyä tuomiota lääkäriltä...lääkäri suositteli eutanasiaa mutta sanoi että jos haluan yrittää niin voi kokeilla leikata 50% onnistumis mahdollisuudella..2 leikkausta ..toipuminen kestää vuoden kun molemmat lonkat leikattava..3kk välein...ei voi taata onnistumista kun molemmat kintereetkin vialliset..eikä kivuttomuutta..2 viikon sisään pitäisi päättää kumpaan lähden..:itku: :itku: kuka haluaisi koiransa kärsivän vuotta lisää jos sillä ollut nyt jo pitempään vammastaan kipuja, mutta kuka haluaisi jättää käyttämättä pienen toivon...Ja kun koiruli parka vaan kiehnää jaloissa tuijottaen silmiin :..et hei koska mennään lenkille?....EI voi ymmärtää tätä..:itku:
..ja sinne ja tähän kyl loppui mun kisadietti,budjetti ja motivaatio...aavistin kyl jo viikko sitten et jää mun kisasuunnitelmat sinne eläinlääkäriin vaikkei sitä ihan ehkä uskonutkaan..mut IHAN sama kunhan saisin koirulin takas terveeksi mikä taitaa olla turha toivo :itku:

Voi Ebba.... Kaikki tuki täältä sulle!! Kamalaa, kun oman rakkaan kohdalle käy noin :(. Mulla on kokemusta samasta, kun oma poni aikoja sitten piti lopettaa jalkavaivojen vuoksi. Se oli pikkutytölle kyllä aivan liikaa silloin. Ja liikaa se olisi nytkin, joten tsemppiä ja jaksamista sulle!

Ei voi olla totta, Ebba! Mulla tuli ihan vedet silmiin kun luin sun tekstin. :itku: Megaiso voimahali täältä sulle!! Tiedän ettei se auta, mutta ainakin tiedät että myötätuntoa riittää... ei pahempaan saumaan vois tuollaista tulla. Se on jännä miten kovasti noihin karvakorviin kiintyy. Mulla kiristää nuo kissojen touhut välillä hermoja niin että oikeasti toivon että ne karkais, mutta jos tosipaikka tulis niin kyllähän sitä itkun kanssa niitä silloin etsittäis.

En osaa muuta sanoa ku että koita jaksaa! :haart:

Hajottaa:D

Kalorit alemmas ja enää yksi latinki ennen lahden tsempaloita. N00h duke nukem-ilme naamalla eteenpäin....

On kyllä saatanallisia nuo uniongelmat:curs: Miksi ihminen ei saa nukkua edes dieetillä, juuri kun sitä unta tarvitsisi :itku: Antaisin mitä vain jos pystysin lepäämään. Ojentajan jännekin on tulehtunut enkä voi uida tai treenata mitään järkevää (ootteko huomannu että lähes joka liikkeessä kyynärpää liikkuu ja se tekee KIPEÄÄÄÄÄÄ :curs: )

ah miten ihana avautua tänne. Nyt on pahapaha päivä. Pääsisi taas "maniaan"...:rolleyes:

Mulla taas on ollut loistava päivä, siitä huolimatta että aamulenkki meni kaatosateessa! Se sun mania tais tulla ukkosen myötä/lailla tänne Tampesteriin, Haukkari...

Oon ollu tänään supertehokas jopa diplomityön kirjoituksenkin kanssa. Ihme juttu. Eilen jotenkin psyykkasin itseäni aerobista tehdessä tähän viimeiseen kahteen viikkoon. Nyt pistetään hippulat vinkumaan ja vedetään ihan täysillä nämä jäljellä olevat kovat treeniviikot.

Viikonloppu oli kyllä taas niin ihanan rentouttava että ei mitään rajaa. Dieetillä nauttii hassuista asioista jotenki niin täydellä sydämellä... leffaa, murun kanssa oleilua, loikkatreeniä kera ihanan ystävän, tyttöjen iltaa viikonloppuvieraan kanssa, UNTA. :haart:

Jokos te olette alkaneet puhdistelemaan ruokavaliosta viimeiset extrat pois? Mitä ylipäätään jätätte pois - maitotuotteet, light-mehut tms? Mä vähensin maitotuotteeita mutta en kokonaan jättänyt pois, kun ei semmoista käskyä tullut. Light-limut jäi jo pois. Steviaa vaan sitten makeutukseen, jos johonkin tarvii..

Mulla oli eilen varmaan dieetin vaikein päivä. Hajotti kyllä niin paljon, että ehdin jo miettiä että linnoittaudun kämpille loppudieetin ajaksi jos fiilikset jatkuu tuollaisina. Ei ois huvittanut nähdä ketään eikä jutella kenenkään kanssa, ois tahtonut vaan maata ja syödä. Samalla ois sitten pitänyt lukita jääkaappi aikalukolla, jolloin sieltä olisi hetkittäin saanut vain asiaan kuuluvia ruokia tietyn määrän. Olin ihan varma, että käyn yöllä unissani syömässä jääkaappiin jääneen suklaavanukkaan, mutta en kai sitten käynyt. Tai no en kyllä aamulla tarkastanut :eek:

Faidra saikin osansa tästä fiiliksestä eilen, ja kiitos, avautuminen helpottaa aina :haart: Tänään on taas jo ihan normaali päivä. Pienet kivet eivät näyttäneet enää herkullisilta, kun tulin töihin ;) Ja työkaveri toi mulle 5 mansikan makuista protskupatukkaa, jotka ilman pienintäkään kuolaneritystä siirsin pois näköpiiristä odottamaan sellaista päivää, milloin on ylimääräistä tilaa 300 kalorille.

Faidran maitotuote- ym. kysymyksestä...Mulle ei ole ainakaan sanottu että noita pitäisi jättää pois...Tosin en ole vielä saanut ohjeita muuta kuin tätä viikkoa koskien. Miksi noita pitäisi jättää pois? Mä en tahdo luopua light colasta!!!? Herraisä jos sen joutuu tekemään :eek:

Mulle ei ole ainakaan sanottu että noita pitäisi jättää pois...Tosin en ole vielä saanut ohjeita muuta kuin tätä viikkoa koskien. Miksi noita pitäisi jättää pois? Mä en tahdo luopua light colasta!!!? Herraisä jos sen joutuu tekemään :eek:

Toiset jättää, toiset ei jätä.
Light-limpparit pitäisi jättää viim. tyhjennysvaiheessa ja tuskin siis välttämättä vielä juuri tänään.. :) Bf-kilpailijat ei kai kaikki edes tyhjennä-tankkaa ,ainakaan rankemman päälle (näin olen kuullut eri valmentajilta), joten jokaisen kannattaa varmaan toimia omalla tavallaan tai niiden ohjeiden mukaan mitä noudattaa.

Latest posts

Back
Ylös Bottom