akki
From fitness to fatness
- Ikä
- 46
Heippa mimmit! Miten homma etenee? Onko tankkauspäiviä jo tiedossa ja mikä on yleisfiilis? ja viikon päästä eka hiilutankkaus, cant`t wait
Kysyitpä hyvään saumaan, koska juuri tänään soittelin valmentajan kanssa ja sain kuulla, että täälläkin tankataan lauantaina ekaa kertaa. Kroppa (eikä pää) ei ihan vielä vaadi tankkausta, mutta tokihan minä tankkaan kun kerta käsketään :D
Flunssaa edeltävinä viikkona paino rysähti kunnolla alas, mutta nyt tuli stoppi, joka olikin vähän odotettavissa. Huomena kalorit tippuu -200 kcal ja otetaan vähän hiilarikikkailuja mukaan tankkauksineen. Toivottavasti toimii, kuten ennenkin
Fiilikset on muutenkin hyvät, treeni kulkee kuin unelma ja virtaa riittää. Vähän meinas v-sanoja aamulla puntarilla käynnin jälkeen pukata, mutta tällä kertaa ajattelin, että kerran valmentaja ei ole huolissaan, en ole minäkään. Alankohan mä viimeinkin oppia jotain :D
Cirpulle hyvää ekaa tankkauspäivää!! Muistan oman ekani ikuisesti, kun sai mennä sinne kauppaan ja ostaa kaikkea, mitä oli kauan joutunut välttelemään. Olin varmaan ihan tälleen siellä leipähyllyjen välissä