Ketkä valmistautuu kevääseen 2008?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cirppu
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Heippa mimmit! Miten homma etenee? Onko tankkauspäiviä jo tiedossa ja mikä on yleisfiilis? ja viikon päästä eka hiilutankkaus, cant`t wait :kuola:

Kysyitpä hyvään saumaan, koska juuri tänään soittelin valmentajan kanssa ja sain kuulla, että täälläkin tankataan lauantaina ekaa kertaa. Kroppa (eikä pää) ei ihan vielä vaadi tankkausta, mutta tokihan minä tankkaan kun kerta käsketään :D

Flunssaa edeltävinä viikkona paino rysähti kunnolla alas, mutta nyt tuli stoppi, joka olikin vähän odotettavissa. Huomena kalorit tippuu -200 kcal ja otetaan vähän hiilarikikkailuja mukaan tankkauksineen. Toivottavasti toimii, kuten ennenkin :)

Fiilikset on muutenkin hyvät, treeni kulkee kuin unelma ja virtaa riittää. Vähän meinas v-sanoja aamulla puntarilla käynnin jälkeen pukata, mutta tällä kertaa ajattelin, että kerran valmentaja ei ole huolissaan, en ole minäkään. Alankohan mä viimeinkin oppia jotain :D

Cirpulle hyvää ekaa tankkauspäivää!! Muistan oman ekani ikuisesti, kun sai mennä sinne kauppaan ja ostaa kaikkea, mitä oli kauan joutunut välttelemään. Olin varmaan ihan tälleen siellä leipähyllyjen välissä :hyper:

Enpä tankkaakaan! Homma lähti toimimaan ihan rytinällä nyt, eli näin mennään niin kauan ku homma jatkuu. Ihan loistava fiilis :rock:
3 päivässä -900 g!!!!

dieetin "murheet"

Onks muilla vastaavanlaisia "ongelmia" :)?... Alkaa käydä hieman hankalaksi aamuisin vaatteiden valinta töihin, kun kaikki housut on käyneet ihan liian isoiksi. Kaikki ennen dieettiä sopivat (/liian pienet) housut roikkuu nyt päällä, eikä puhettakaan että niitä voisi käyttää. Onneksi kaapin pohjalta löytyy joitakin jo vuosia sitten pieniksi jääneitä housuja, joiden en ois uskonut koskaan enää mahtuvan päälle. Ne oon vielä toistaiseksi saanut jotenkin kursittua vyön avulla päällä pysyviksi...näyttävät silti törkeiltä! Uusia housujakin olen ostellut joitakin, mutta nekin näyttävät nyt olevan liian löysiä. Tulee liian kalliiksi ostaa uusia housuja kahden-kolmen viikon välein:( Ois helppoo jos vois töissä käyttää vaan verkkareita tai salivaatteita, mutta kun en voi. Hämmentävä ongelma...toisaalta kiva huomata vaatteista, että painoa todella ON lähtenyt ja paljon:hyvä:. Mutta toisaalta harmittaa kun ei löydy mitään päälle pistettävää:jahas:

Hyvä Akki :rock: Täällä kyllä tankataan, vaikka homma tuntuis toimivan. Enpä mie pistä pahitteeksi 700 gramman hiilumättöjä (joka on muuten ihan helvetillinen määrä :wtf:).

Aino: Vähän samantapaista probleemaa täällä. Tulee kyl oltua niin paljon himassa, että hiihdän aika pitkälti verkkarilinjalla, mut kun pitää jonnekin lähteä niin vaatteet meinaa vähän lököttää.

Hejsan hei tytöt :)

Onneksi oma työ on sellainen jossa voi aina olla verkkarit tai treenivaatteet päällä:D Sit koulussakin on aina verkkareissa tai työasu päällä joten ei oo paljon vaatteiden kanssa dilemmaa. Viime vkonloppuna oli kyllä ihana huomata kun laittoi ns.normaaleja vaatteita päälle, että mahtui farkkuihin johon on viimeksi mahtunut keväällä 2005 !!!...kai sitä on sit jotain lähtenyt:dance:

Dieetti kulkee ihan hyvin. Valmentajaa piti nähdä viime tiistaina, mutta kesken olevan opinnäytetyön vuoksi jouduin siirtämään tosiaan ensi viikolle:(. Sitä pvää odotellessa...katsotaan mikä on tuomio...onko tankkauspäiviä tms. tulossa vai kiristetäänkö tahtia...:whip:ken tietää. Itsellä kuitenkin todella hyvä fiilis...edelleen...ja hirveellä tahdilla mennään.

Hemmetti...flunssa iski. Toivottavasti ei ois kovin sitkeetä laatua. Ei onneks vaikuta siltä. Ehkä jo viikonloppuna pääsee jatkamaan taas normaaleja treenejä. Onko joku teistä kilpailijoista muuten tilaamassa bikinejä Stella Speiosta...onko teillä ollut ongelmia asujen aikatulujen tms. suhteen? Mulla on sieltä tilattu vapariasu+bikinit, mutta mitään edes alustavia suunnitelmia en ole tähän mennessä saanut, vaikka tein varauksen jo todella hyvissä ajoin ja lupailivat jo ennen joulua tai heti alkuvuodesta laittaa ekoja suunnitelmia asuista. Ärsyttää tämmöinen touhu, joku aiheuttaa vaan ylimääräistä stressiä:(

Hemmetti...flunssa iski. Toivottavasti ei ois kovin sitkeetä laatua. Ei onneks vaikuta siltä. Ehkä jo viikonloppuna pääsee jatkamaan taas normaaleja treenejä. Onko joku teistä kilpailijoista muuten tilaamassa bikinejä Stella Speiosta...onko teillä ollut ongelmia asujen aikatulujen tms. suhteen? Mulla on sieltä tilattu vapariasu+bikinit, mutta mitään edes alustavia suunnitelmia en ole tähän mennessä saanut, vaikka tein varauksen jo todella hyvissä ajoin ja lupailivat jo ennen joulua tai heti alkuvuodesta laittaa ekoja suunnitelmia asuista. Ärsyttää tämmöinen touhu, joku aiheuttaa vaan ylimääräistä stressiä:(

Voih, inhottavaa tuollainen :( Koitahan parantua mahdollisimman pian. Nyt vaan lepoa jonkin aikaa niin kyllä se sitten siitä:)

Mä kans Stellassa teetän mun vapariasun, mutta en ole itsekään vielä sen perään kysellyt joten...voin kyllä kertoa sulle jos itselläni ilmenee samanlaisia ongelmia myöhemmin.

Onko joku teistä kilpailijoista muuten tilaamassa bikinejä Stella Speiosta...onko teillä ollut ongelmia asujen aikatulujen tms. suhteen?

Mä oon asioinut Stella Speion kanssa joka kisoissa ja ei kyllä ole mitään pahaa sanottavaa. Eli mun kohdalla homma on ainakin toiminut. Viime viikolla kävin ekaa kertaa juttelee asuista ja huomenna meen kattomaan biksukankaan, joka oli saapunut myymälään, jee :)

Enpä mie pistä pahitteeksi 700 gramman hiilumättöjä (joka on muuten ihan helvetillinen määrä :wtf:).

Herraisä mikä määrä :wtf: Mä söisin vaan varmaan pelkkää karkkia, jos joskus saisin noin ruhtinaallisesti tankata. Ehkä ihan hyvä etten saa :D Uisin jossain Makuunin karkkilaarissa...

Niin ja tänään kysyin työkaverilta, että katoppa näitä mun housuja. "Joo, on ne tommoset lököt." Toinen työkeskustelu: "Ei saakeli, kato näitä mun tissejä. Ei niitä oo enää." "No ei kyllä ookkaan. Eikö sulla oo topatut rintsikatkin nyt." "On joo." "Aika surullista." "Joo..." :D Ja toinen osapuoli oli sitäpaitsi mies. Näin meillä toimistolla :D

Akki on koneeeee...:dance:! Ihan hyvä ettet saa tankata noin paljon, koska suahan ei löytäs siltä karkkien seasta.....varsinkin jos tuota menoa kutistut! Onneksi kun työntäs kätensä Ässämix laatikkoon niin vatsapalkkien kolinasta sut sieltä löytäs.... :hyvä:

No mutta asiaan...Hyvä hyvä kutistuva taskuraketti miniA ja kaikki muutkin! Minulla tämä homma takkuaa ja pahasti. Mutta periksi en anna!:rock: Täältä tullaan vielä!!!!:hyper:
Onneksi minut on luotu takkuaan näillä dieteillä vuodesta toiseen, vaikka seison päälläni niin tuo kunto sen kun on ja pysyy ennallaan... No saanpahan ainakin tehdä kaksin verroin töitä... ettei vain liian helpolla pääse!

Sitten vielä loppuun kommetti tuosta Stellasta, ihan ok on mulla homma pelannut onneksi, ettei ole tarvinnut ihan :itku: vääntää! :)

:kippis1: vain kaikille mutta vain vettä! Hyvät viikonloput ja ne jotka nauttii tankkauksesta niin nauttikaa sitten oikein kunnolla!
:D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Heipatirallaa vaan tyttöset!
Huomenna on SE päivä, pääsee syömään niitä ihania hiilureita:hyper:
No eihän mulla olekkaan diettiä kun 16 vkoa takana että tulee kyllä tarpeeseen:D Mulla on ollu kalorit koko aika korkeella ja varmasti sen myötä toi vitutuskäyrä ei ole lähtenyt nousuun kun vasta tossa viikko sitten. Juteltiin sitten valkun kanssa ja nyt sitten syödään, loistavaa:)
Mutta tänään käydään vääntämässä vielä kova mave treeni:whip:
ja huomenna relataan, kyl tää elämä maistuu hyvälle:lol2:

Hehee, huomenna todellakin relataan :hyper: Apuna ikkupikku koomailuun on: mannapuuro mansikkahillon kanssa, karjalanpiirakat, valkosipulipatonki, mysli vaniljajogurtin kera, lohkoperunat, hetki-puuro, tuoreet sämpylät, kevytjätski, risifrutti...:hyvä: Ihii, kunhan selvitään aamulenkistä hengissä, niin taivas aukeaa :dance:

Hehee, huomenna todellakin relataan :hyper: Apuna ikkupikku koomailuun on: mannapuuro mansikkahillon kanssa, karjalanpiirakat, valkosipulipatonki, mysli vaniljajogurtin kera, lohkoperunat, hetki-puuro, tuoreet sämpylät, kevytjätski, risifrutti...:hyvä: Ihii, kunhan selvitään aamulenkistä hengissä, niin taivas aukeaa :dance:

Voih miten hyvältä noi sun ruoat kuulostaa...:kuola: Täytyy vaan toivoa, että itsekin saisi tollaisen pvän tässä lähiaikoina tai edes joskus...Yllättävän samoja safkoja ajattelin juuri itsekin ostella jos tilaisuus tulee...Tiistaina taitaa selvitä. :hyvä:

Sitten muihin fiiliksiin, jotka ovat ihan hyvät. Kaiken kaikkiaan alusta alkaen paino on tippunut 9kg :dance:, mutta matkaa on vielä kuitenkin jonkin verran joten töitä täytyy vielä tehdä :whip: En olisi kuitenkaan joskus uskonut, että musta olisi tällaiseen touhuun ihan täysin, mutta näköjään mussa asustaa joku pieni masokisti :D Dieetti sujuu kyllä omaan silmään hyvin, mutta niinkuin totesin niin tiistaina taitaa valmentaja palauttaa maanpinnalle...:) tai katsotaan nyt mitä se kommentoi. Ihan mahtavaa tää on kuitenkin ollut. Vapari alkaa olla pulkassa melko hyvin, pientä hiomista vielä vaatii. Tampereelle pitäisi matkustaa asun vuoksi, mutta se on pientä...mä matkustan tän lajin vuoksi vaikka Indokiinaan tällä hetkellä :D Enään 11vkoa !!! IIK :hyper:

Huh, nyt on hiilupäivästä selvitty. Otin eilen jopa kahdet päikkärit, olin niin väsy tosta vetämisestä:jahas:
Reippaat 3600 kcal ja hiiluja tais tulla 650:lol2:
Samanlaisilla eväillä mentiin kuin Cirppu tuossa luettelikin, lisätään vielä pikkusen noita namuja:D
Mitenkä Cirpun tankkaus meni?:)

Huh, nyt on hiilupäivästä selvitty. Otin eilen jopa kahdet päikkärit, olin niin väsy tosta vetämisestä:jahas:
Reippaat 3600 kcal ja hiiluja tais tulla 650:lol2:
Samanlaisilla eväillä mentiin kuin Cirppu tuossa luettelikin, lisätään vielä pikkusen noita namuja:D
Mitenkä Cirpun tankkaus meni?:)
Kiitos, hyvin män täälläkin ja aamulenkillä tuli aikas infernaalinen hiki :D Mä pääsin samoihin lukemiin kuin sinä ja olisi vielä saanut syödäkin, mutta rasva-ja protskulimitit tuli täyteen, eikä illalla ollut kuin omppumehua jäljellä (enkä viitsinyt ruveta taloussokeria kiskomaan ;)). Vähän maha puhelee nyt kummia, mut eiköhän se tuosta tasoitu. Nyt vain kaikki ilo irti kunnon energiavarastoista ja tekemään kovaa jalkareeniä :thumbs:

Jee, sain vapariasusta nyt vihdoinkin ekan suunnitelman. Hyvältä näyttää:) Ja lauantaina selviää milloin saan pitää hiilaripäivän. Hyvillä mielin siis mennään taas viikkoa eteenpäin:rock:

Mä oon kanssa menossa ensi vkon lauantaina tsekkaamaan vapariasun suunnitelmia, joten samoilla linjoilla ollaan Ainon kanssa :)

Tänään myös selvisi, että tää tyttö saa syödä sunnuntaina !!! :dance:Ihanaa...pitää varmaan tehdä jonkinlainen lista ettei juoksentele ihan päättömänä siellä hyllyjen välissä:hyper: Kiva kuitenkin saada yksi pvä kun voi ottaa vähän rennommin. Kuntokin on valmentajan mukaan mennyt ihan hyvin eteenpäin ja hyvillä fiiliksillä voi olla.:) Ensi vkon maanantaista eteenpäin laskee sitten kalorit, joten sitten mennään 10vkoa täysillä !!!:whip:

Niin se flunssa sai nyt yliotteen, oon tämän päivän saikulla, voi että v*****aa:curs:
Sunnuntaisen tankkauksen jälkeen maanantaina mulla oli aika kipeä
olo jo. Ja kun olin niin innoissani että maanantaina pääsee vetäsemään kunnon treenin energiavarastojen ollessa täynnä. Kyllä mä kävin tekemässä tooodella kevyen käsitreenin tooodella pienillä painoilla, ja ihme kummaa tuli helkkarinmoinen pumppi:wtf:
Ojentajat on vieläkin kipeet tosta treenistä:jahas:

Noh, nyt maltan levätä tämän päivän ja huomenna pääsee jo sitten normirytmiin, toivotaan näin!

Niin se flunssa sai nyt yliotteen, oon tämän päivän saikulla, voi että v*****aa:curs:
Sunnuntaisen tankkauksen jälkeen maanantaina mulla oli aika kipeä
olo jo. Ja kun olin niin innoissani että maanantaina pääsee vetäsemään kunnon treenin energiavarastojen ollessa täynnä. Kyllä mä kävin tekemässä tooodella kevyen käsitreenin tooodella pienillä painoilla, ja ihme kummaa tuli helkkarinmoinen pumppi:wtf:
Ojentajat on vieläkin kipeet tosta treenistä:jahas:

Noh, nyt maltan levätä tämän päivän ja huomenna pääsee jo sitten normirytmiin, toivotaan näin!
Voe rähmä :( Toivotaan, että pääset pian back on track ja treenien makuun *tsemppihali* :)

Kiitos Cirppu:haart: Kyllä tää tästä taas lähtee, malttasin vaan levätä...
Treenit jätän nyt suosiolla ens vkoon ettei tää flunssa pitkittys vaan.

Kisoihin enää 10 vkoa:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom