Ketkä valmistautuu kevääseen 2008?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cirppu
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Päivää :hyper: Voi jesaja..Yksi unelma tulee toteen kun pääsee Lindan kanssa lauteille. Ei voi olla totta.. Vatsa heittää sellaista kuperkeikkaa ettäh..
Ette voi uskoa, kuinka tolkuttoman kateellinen olen teille kaikille kevään kääpiösarjan kisaajille. Tän jos oisin tiennyt tarpeeksi ajoissa, niin oisin raahannut ruhoni sinne Kultsan lavalle vaikka väkisin.

Ei muuta, kun pikkasen turbovaihdetta päälle siellä aamulenkeillä!

Täällä on ollut aika hiljasta lähiaikoina niin kirjottelenpa sitten...

Dieetti etenee ainakin omaan silmään liian hitaasti :( Suht luotettavalta tasolta kuitenkin kuulin eilen, että hyvällä mallilla ollaan. Valmentajaa pitäisi nähdä ensi vkon alussa joten sillon taitaa tulla sitten totuus, että kiristyykö tahti vai jatkuuko näin...Toivotaan tietty, että asiat olisi hyvin. :whip::D

Se on kyllä ahterista, että jotenkin sitä on itsellä ihan kauhea stressi omasta kunnosta...:(ei sille kai mitään voi, täytyy yrittää vaan pysyä positiivisena ja puskea treeniä minkä kerkeää:whip:

Treenit kulkee kyllä hyvin ja vapari on mallillaan joten hyvin tää mennööpi.:dance: Kisaleiri on onneksi jo ensi viikolla niin pääsee muidenkin kisaavien tyttöjen kanssa fiilistelemään tuntemuksia. Kohta nähdään:hyper:

Kyllä on itsekin huomannut, että kisat lähestyy.. Perhosia alkaa olemaan vatsassa. :D Onneksi on vielä kuutisen viikkoa peliaikaa jäljellä! Täysillä painetaan loppuun asti. Lavalle sen sitten näkee, mikä se kunto on :rolleyes: Kunhan ei joutuis Lindan viereen heti alussa..

Kyllä on itsekin huomannut, että kisat lähestyy.. Perhosia alkaa olemaan vatsassa. :D Onneksi on vielä kuutisen viikkoa peliaikaa jäljellä! Täysillä painetaan loppuun asti. Lavalle sen sitten näkee, mikä se kunto on :rolleyes: Kunhan ei joutuis Lindan viereen heti alussa..

Koskas susta saadaan :kuvia:

Mäkin huomaan ajattelevani yhä seammin, että ENÄÄ kuusi viikkoa tms. :eek: Aika mennyt niin vauhdilla. Täällä dieetti mennyt mukavasti omalla painollaan. Nyt on kiristetty tahtia, mutta sunnuntaina onkin vapaapäivä dieetistä. Siis täysi nollaus, jolloin en aio laskea yhtikäs mitään. Voitte vaan kuvitella, mitä oon viime päivinä miettiny nukkumaan mennessä..

Henkisesti olen ollut aika..noh, haastava viime aikoina. Jäkättänyt varmaankin enemmän pienistä asioista ja ollut huumorintajuttomampi ja hymyttömämpi. Ruoka vain mielessä, eikä mitään ylimääräistä jaksaisi ollenkaan. Olen jaksanut toisaalta muistuttaa itseäni ja miestä, että tämä on vain väliaikaista ja en mä oikeasti ole mikään kiukkunen akka :D

Hei likat, reilu kuusi viikkoa ja reilu viikko leiriin - Ihqua! Tsemppiä ihan hulluna kaikille!

Hullua kyllä...viikot käy vähiin:)Oon ollut niin pitkään tällä dieetillä, että mahdankohan enää edes muistaa miten olla muuten...no, eiköhän se muistu mieleen pastakulhon ym. äärellä;) Fiilis on nyt taas todella korkeella hieman huonomman "jakson" jälkeen...viikon verran oli ihme "flunssaa" ja muuten paha olo ja jouduin treenaamaan kevyemmin. Nyt näyttäis olo olevan taas suht normaali ja alkaa kunnon loppurutistus. Ens viikon leiriä odotan todella innolla:dance: Tsemppiä kaikille, täysillä vaan eteenpäin:rock:!

Heip vain minunkin puolesta!

Viime viikko meni Saariselällä lomaillessa. Wou mitkä kelit ja rinteet.... :rock:
Kuulkaa kamut siellä tietsikoiden ääressä oli meinaan mukava olla dietillä, kun aurinko paistoi ja hanki hohti hopeaa! Oli mieltä ylentävää ajatella muutakin kuin vain salia ja aamulenkkiä.... :D8 päivää laskettelin, laskettelin ja laskettelin...
Ekaks ajattelin, että no kai se hyvin mennyt dietti jämähtää tähän mutta paino jatkoi tippumistaan ja 1kg pudotus tuntui kruunaavan koko loman.:dance:

No mutta jos oli täydellinen loma niin nyt sitten sain sen nuhan mitä on liikenteessä yhdellä jos toisellakin...:(
Nuhasta huolimatta on hyvä fiilis!!! Uusi työ laittaa aatokset muualle.
Dietti menee tuossa omalla painollaan, kun uusi työ kaivertaa tuolla mielessä... Päivät kuluvat tässä niistäessä ja synnytysoppia lukiessa...:hyvä:

No siinä meikäläisen kuulumiset! Tsemppiä vain viimeisille viikoille kaikille! Yritettään jaksaa hymyillä... aina välillä!:hyper:

Nyt on kiristetty tahtia, mutta sunnuntaina onkin vapaapäivä dieetistä. Siis täysi nollaus, jolloin en aio laskea yhtikäs mitään. Voitte vaan kuvitella, mitä oon viime päivinä miettiny nukkumaan mennessä..

Henkisesti olen ollut aika..noh, haastava viime aikoina. Jäkättänyt varmaankin enemmän pienistä asioista ja ollut huumorintajuttomampi ja hymyttömämpi. Ruoka vain mielessä, eikä mitään ylimääräistä jaksaisi ollenkaan.

Ihan kuin mun kirjoitusta. Eli YLIHUOMENNA (!!!) täysi vapaapäivä, kun iskä juhlii pyöreitä. Aamun aloitan karjalanpiirakoilla, jatkan voileipäkakulla, täytekakulla ja äitin leipomilla ÄSSILLÄ :haart: Tää viikko onkin sit menty tosi alhaisilla hiilareilla ja tää ja huominen extra-alhaisilla. Ei tuu herkut ilmaiseksi siis.

Fyysisesti on ollut ihan ok olo, mutta huomaa stressaavansa siitä, että ruoka pyörii mielessä koko ajan ja tää viikko on vaatinut tarkempaa huomiota just noiden hiilareiden takia. Tänään on vielä tiedossa 6 tunnin junamatka Kajaaniin, joten eväiden miettiminen toi oman osansa hommaan...No nyt on tän ja huomisen päivän ruoat kumminkin mietitty, eli työpäivän jälkeen vaan junaan (toisaalta ihana ku joutuu olla 6 h tekemättä kerrankin mitään!!) ja sunnuntaita odottelemaan.

Muutenkin oon tän viikon ollut jotenkin "henkisesti" väsynyt. Pienet asiat kiristää pinnaa ja työpäivän jälkeen on sellainen olo, että voi ku sais vaan olla rauhassa. Toista osapuolta (ikävä kyllä) näkee niin harvoin, ettei se joudu liikaa mun kireydestä kärsimään (good for him :D)...mut oon mä kai ainakin tähän asti saanu hyvin skarpattua ne päivät, kun yhteistä aikaa on ollu ;)

Mutta todellakin, ENÄÄ 6 vkoa!! Voi jestas että on aika mennytkin äkkiä!!

Hohoo, PAKKO oli tulla hehkuttaa vielä huomista - nyt kun on kauppaankin ehditty :D Ja mitä sieltä tarttuikaan matkaan:

- tulisia rapunuudeleita (meitsin herkkua offilla)
- jogurttipäällysteisiä cashewpähkinöitä ym joguherkkuja
- Hetki-puuroa
- Country cookies -keksejä
- erilaisia makujugurtteja myslin marjamyslin kanssa nautittavaksi + puolukan makuinen cottifrutti
- turkin pippuri -laku
- kevyitä lohkoperunoita nautittavaksi Hornettien kanssa
- lämpimiä chilitonnikalaleipiä varten ainekset
- makaronilaatikkoainekset kullan tekemää makaronilootaa varten
- aamuksi tuhdin puuroannoksen tueksi karjalanpiirakoita, pari lihapasteijaa ja korvapuusti
- hiilaripainotteisia energia- ja myslipatukoita

Tähän voi laittaa vain yhden hymiön: :hyper:, ja myöskin :kuola:, toivottavasti ei tule iltasella :urjo:.

Oon odottanu niin paljon huomista, ettei sanat riitä. Eilinen ja tämä päivä ovat olleet varmaankin dieetin rankimpia: aivan järkky väsymys, pohjaton nälkä ja kroppa ihan tyhjä (etenkin kintut). Huomenna herään normaalia aikaisemmin, taistelen aamulenkin hymy huulilla ja rantaudun valmiiseen aamupalapöytään, johon kaikki on laitettu minua varten. Aion nauttia oikein kunnolla, töllötellä päivän dvd-leffoja ja vain nauttia :)

Akkille hali pohojoseen :kippis1:

Täällä myös aletaan laskea kohta tunteja. Oon äidin apuna laittanut juhlapöytää valmiiksi ja kiduttanut itseäni laittamalla pikkuleipien väliin hilloa ja pyörittelmällä niitä sokerissa. Vähän väliä haistelin niitä ja ajattelin, että ei tässä oo mitään järkeä :D Haettiin leipomosta voileipäkakut ja katselin niitä sen paketin läpi ja tuntu että kuola valuu lattialle asti.

Huomenna pidän treeneistä totaalilevon (tajusin että viimeksi oon pitänyt ystävänpäivänä :rolleyes:) ja keskityn vaan SYÖMISEEN. Ja nyt oikeesti tuntuu siltä, että oon ton päivän tarpeessa sekä henkisesti, että fyysisesti. Tää viikko on ollut tän dieetin rankin ja huomenna se onneksi palkitaan :)

Nautitaan Cirppu huomenna!!! :kippis1: (lasissa tosin vaan pepsimaxia...)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tämä päivä tiivistettynä: :kuola::hyper::kuola::hyper: (tunnin syömättömyys järkyttävän ähkyn takia) :kuola::hyper::kuola::hyper:. Tällä hetkellä lähinnä :urjo: mutta silti :haart:

Huokaus. Eniten teki hyvää päälle. Tän avulla jaksan ihan varmasti vaikka päälläni seisoen ilman ruokaa viimeiset 6 vkoa.

Mä yllätyin eilen kyllä oman massun pienentymisestä. Meni osa safkoista ihan hukkaan, kun ei vaan jaksanut. "Pientä" suuruuden hulluutta oli havaittavissa syömissuunnitelmissa :lol2: No juu, mutta päivä oli ihana ja kinkkiruoka NIIN hyvää. Illalla vielä Ben & Jerry's -kooman sain aikaiseksi ja tämä päivä onkin menty hyvillä energioilla pientä kiveä vatsassa sulatellessa :D

Cirppu: Mulla oli toi aivan sama tunne oman tankkauspvän jälkeen tossa joku yli kk sitten:urjo:...Itekki oli hiukan yliarvioinut ton vatsalaukun koon ja olo oli sen mukanen. Oikein teki mieli taas safkailla kanaa ja riisiä seuraavana pvänä:D

Fiilikset on kyllä tällä hetkellä aivan loistavat! Näin valmentajaa tänään ja se oli tyytyväinen, joten itekki on nyt sitten ihan:hyvä: Nyt tuli vielä 100x hullumpi motivaatio ja jatkan kyllä nää viimiset vkot vaikka pää kainalossa:rock:, mutta täysillä mennään loppuun asti, se on varma!!! Ihan mahtavaa tosiaan, että on toi kisaleiri tulossa niin siitäkin saa vielä lisäpotkua...lähellä aletaan tytöt olemaan...ihan loistavaa!!!:dance: Ei malttais millään odottaa, mutta jotenkin uskon, että nää tulevat viikot tulee menemään vauhdilla...Mihinköhän muutenkin tää 21vkoa dieettiä on mennyt:eek:...ööö...en mä edes tajua et on näin pitkän matkan tullut. Jee jee !!! :hyper:

Tsemppii kaikille loppumetreille, kohta tönötetään vierekkäin

Jee, ei oo enää montaa päivää leiriin:hyvä: On sitä odotettukin:) Ja viikot käy vähiin muutenkin...mut vielä jaksaa tsempata tämän loppusuoran:rock: Hieman alkaa kyllä kroppa jo ilmoitella väsymisen merkkejä ja pääkoppa tekee ihme temppuja. Välillä tekee mieli ihan selittämättömiä asioita...siis ruokaan liittyen. Mutta olo on kuiteskin pääosin erittäin hyvä ja treenimotivaatio korkealla. Tällä viikolla oon kokeillut tyhjennys-tankkaus- juttuja. On ollut aika jännä huomata miten kroppa reagoi. Sellaista tuli mieleeni, että jos joku tarvitsee kyytiä leirille Tampereelta, niin minun kyydissä pääsisi. Lähden ajelemaan Tampereelta Helsinkiin lauantaina aamulla niin, et oon hyvissä ajoin, about 9.30 aikaan sit GB-gymillä. Ilmoittele jos on kyydin tarvetta!!

Sunnuntaita arvon kohtalotowerit!

Mulla pyyhkii oikein mukavasti vaikka kahden viikon ajan olen joutunut karttamaan salia kuin ruttoa ja aamulenkit on täynyt tyytyä vain nukkumaan.
Silti - 1,6kg kevyempänä alkoi tämä sunnuntai!:dance::dance::dance:
On muuten hieman kevyt olo mennä päästeleen maailmaan uusia huutavia ja punaisen ruttuisia ihmisenalkuja. Ihan mieletön fiilis.:hyvä::D

Uusi koti ja sen remontin suunnittelu sekä tämä uusi/vanha duuni saa ajatuksen muualle kuin tähän diettiin. Menee niin kuin siinä sivussa. Hui viikot siis sen kun hupenee ja mä en ainakaan ehdi jännittään!

Jeba, jeba kuulkaa tytsyt, ei muuta kuin annetaan mennä täysillä ja jos mä unohdan :rolleyes:saapua 19.4. kultsalle niin olen saattanut jäädä jumiin uuteen työhöni sen verran innoissani siitä olen... :rock::hyper:

Tsemppii :thumbs:

Heippa taas kaikki! Viimeisiä viikkoja viedään. Uskomatonta, että ihan kohta on jo huhtikuu...vaikka ei tuosta kelistä sitä kyllä uskoisi:wtf: Kroppa on väsynyt ja mielialat vaihtelee välillä hurjasti epätoivosta lähes maaniseen energisyyteen:D Mutta nämä viimeiset viikot jaksaa kyllä painaa. Nyt on hurja tsemppi päällä! Onks kukaan muuten tulossa 5.4 Lahteen Body-lehden kuvauksiin...? Jaksamista kaikille!!!

Juups, aika menee järkyttävän nopeesti! Alkaa olemaan pieni tutina kintuissa! Mä yritän selvitä jotenki noihin kuvauksiin, työpäivä tosin silloin, mutta jos sen jälkeen kerkeisin...

Joo, tääkin ihmettelee että mihin on kadonnut koko puolen vuoden dieetti kun nyt on enään päivistä kyse...WTF !?! :eek: Jotenkin toi riisi ja kanakin on alkanut maistumaan lähipäivinä paremmalta kun tietää, että ainakin ton riisin voi hetkeksi jättää pois kokonaan ruokavaliosta...:kuola::D

On kuitenkin aivan loistavat fiilikset !!! Loppumetrit, jee jee !!!:dance::hyper::hyvä::whip: Noi kuvastaa hyvin mun tän hetkistä fiilistä...:D

_MeZe_ Toivottavasti pääset Lahteen, tosin itse ehkä olen jo silloin poistunut paikalta :(

Jepujee, se on neidit kaksi ja puoli viikkoa vielä niin lavan takana täristään :eek: En tajua miten tämä aika on mennyt näin sukkelaan. Tällä hetkellä innostus on ihan järisyttävän kova, mieli hyvä (mahtaakohan johtua korkeahkoista kaloreista viikkojen rökistyksen jälkeen :rolleyes:) ja tahtois vaan jo päästä sinne lavalle hymyämään. Pahoin pelkään, että kunto jää vajaaksi, etenkin kinttujen kohdalta, mutta toivotaan että vikojen päivien kikkailut niitä vielä pienentäis. Toivossa on hyvä elää :D

Ja vaikka kevätaurinko paistaakin ehanasti, niin tää ainakin vetää nuttua vaan tiukemmin päälle. Ei olisi eka kerta, että lämpimien kelien koittaessa iskisi flunssa - varsinkin nyt kun vastustuskyky on mitä on :thumbs: Paljon tsemppihaleja kaikille likoille, ollaan tehty melekonen työ ja kohta päästään näyttää sen hedelmät yleisölle :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom