Ketkä valmistautuu kevääseen 2008?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cirppu
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
No niin, kaksi viikkoa aikaa. Ajattelin kantaa vastuuni teistä ja antaa pari vinkkiä kisaan ;)

VINKKI 1/Kuva 1: Varmista, että mukanasi on hyvä huoltaja. Tarkoitan HYVÄ, joka on valmiina kaikkeen.

VINKKI 2/Kuva 2: Pakkaa tankkausevääsi ja kisan jälkeiset appeesi hyvin, ettet joudu katselemaan tilannetta, kun vaahtokarkkisi lähenevät kohti lattiaa..

VINKKI 3/Kuva 3: Sen jälkeen kun olet räpeltänyt värejäsi, älä pyyhi sillä naamaasi. Ainakaan lavalla..

VINKKI 4/Kuva 4: Harjoittele myös esittäytymistä yleisölle. Joskus se voi näyttää koomiselta....

VINKKI 5/Kuva 5: Ne nimet siellä CD:ssä kannattaa ihan oikeastikin olla...

VINKKI 6/Kuva 6: Muista, värin ei ole tarkoitus olla punainen...

VINKKI 7/Kuva 7: ...eikä myöskään valuva..

VINKKI 8/Kuva 8: Muistathan tsekata asujen istuvuuden/koon ja liimata ne kaikista tarvittavaista paikoista niin, etteivät mitkään ulokkeet pyri esiin...

VINKKI 9/Kuva 9: Itsensä hiplaaminen ja katselu on parempi suorittaa muissa tiloissa kuin lavalla..

VINKKI 10/Kuva 10: Jos ajattelit voittaa enemmänkin, varmista, että jaksat myös kantaa..

Noh, leikit sikseen:lol2: Toivottavasti en maalaillut kovin kamalia kauhukuvia, miten voi käydä! Jaksakaahan vielä pari viikkoa!

Liitteet

• coach.webp
    coach.webp
    20 KB · Katsottu: 261
  • stefan2.webp
    stefan2.webp
    23,5 KB · Katsottu: 280
  • doh.webp
    doh.webp
    17,8 KB · Katsottu: 295
  • esittely.webp
    esittely.webp
    55 KB · Katsottu: 306
  • musik.webp
    musik.webp
    41,6 KB · Katsottu: 262
  • punav.webp
    punav.webp
    46,3 KB · Katsottu: 311
  • valuu.webp
    valuu.webp
    51,7 KB · Katsottu: 309
  • tissitesiin.webp
    tissitesiin.webp
    55,4 KB · Katsottu: 313
  • ite.webp
    ite.webp
    20,3 KB · Katsottu: 298
  • piajansson01.webp
    piajansson01.webp
    33,6 KB · Katsottu: 255
Heh...näähän oli hauskoja...toisaalta kuin suoraan mun painajaisunista, jotka jotenkin kummasti tässä kisojen HURJAA vauhtia lähestyessä ovat lisääntyneet. No, eiköhän noista kisoista kunnialla selvitä:) Ja sitten saa onneksi ostaa tämän kevään ensimmäisen jäätelön...:kuola: Viimeisiä viikkoja viedään, go girls!!!!:rock:

HUI! Mua alko jänskättää ihan hulluna! Mä jo kelailen kauhukuvia siitä miten onnistun mokaamaan itteni lavalla!
Mutta miettikääpä tyttöset miten vähän enää aikaa! Kohta tavataan lavalla! Tosin huoltaja varmaan joutuu työntämään minut sinne, niin paljon mua taitaa ensiesiintyminen pelottaa!:)
Hurjasti tsemppiä kaikille ja voimia loppurutistukseen!:rock:

Hejsan kaikki !

Viimistä viikkoa aletaan vedellä kirjaimellisesti...iik :eek:!!! ja toisaalta jee !!!:hyvä: Ei tässä oikein tiedä miten päin olisi. Oon niin rakastunut noihin bikineihin, että voisin heilua ne päällä kotona 24/7, mutta onneksi olen saanut rajoitettua tän intoilun vaan pariin pakolliseen sovituskertaan. Katsotaan mitä tapahtuu tänään kun vapariasu kävelee ovesta sisään...hihii...:hyper:

Ihan loistofiilikset lähenevästä kisasta, mutta eilen tuli kyllä joku maailman kaamein olo:(...treenasin normitreenin ja sitten vaparia aloin käymään läpi jolloin iski hullu pyörrytys ja totaaliluhistuminen.:urjo: Siitä sitten taksilla lekuriin ja nyt sitten ensi viikon perjantaihin asti saikulla ihan suosiolla...Parempi näin niin pystyy keskittymään kisoihin ainakin kunnolla. :rolleyes:

Tunnelma on kuitenkin pääasiallisesti katossa:dance: ja tässä juuri kuluvina päivinä testaillaan vähän tota ensi viikon kikkailuja. Katsotaan miten tää ruho muuttuu esim. vähenevästä vesimäärästä...Maanantaina sitten revitään tän neidin karvat pois, en malta odottaa ja sitten keskiviikkona rakas Päivi tuleekin sitten vetäsemään ekan ProTan kerroksen. Sillon taitaa vasta konkretisoitua se, että oikeasti on menossa lavalle...ei oikein vielä taida tajuta. Miken kuvattavaksikin pitäisi vielä mennä alkuviikosta, niin kivvoo:) Jossain vaiheessa viikkoa tietty on tiedossa kauppareissu, josta onneksi saa ostaa jotain muutakin kuin kanaa ja riisiä...Lauantaina kisojen jälkeen vanhempien seurassa nautinnollinen ateria kokkisiskoni valmistamana, nams:kuola:

Hirveesti tsemppii ja jaksamista kaikille!!! Ensi viikon perjantaina jo nähdään !!!:dance::hyper:

Minä täällä odotan kisapäivää pelonsekaisin tuntein. Päivässä ennättää mieliala vaihtua moneen kertaan, mikä tietty on naisille ominaista muutenkin, mutta välillä olen ihan super tyytyväinen tekemääni työhön ja en malttaisi odottaa lavalle astumista ja hymyilyttää koko ajan. Siten kohta jo miettii, että mikä kaikki voi mennä vikaan ja toivoo, ettei olisi koko hommaan ryhtynyt.

Jännitän jo sitä jännityksen tunnetta, mikä valtaa koko kropan ennen tärkeää suoritusta. Se tukahduttava tunne varpaista poskiin asti, kun pelottaa ihan pirusti. En tiedä tiedättekö mistä puhun, mutta se on se minkä haluan selättää lavalle astumalla. :whip:

Toivottavasti jalat toimii ja hymy ei hyytyisi, sillä tällä hetkellä tuntuu hyvältä. :dance:

Heips likat, mulla ois pari kysymystä:

Onko jollain kokemusta erivapausanomuksen täyttämisestä ADT:lle allergia/astmalääkkeiden suhteen? En viitsi häiriköidä liittoa tällä tavalla viikonloppuna, mutta lääkkeet on saatava. Koska olen maksanut lisenssin, on kisakauden ulkopuolisten testien mahdollisuus on olemassa. Lähinnä hätävarjelun liioittelua varmaan tehdä se ilmoitus, mutta kun ei voi ikinä tietää. Voiko allergialääkkeitä kuitenkin käyttää, vaikka ilmoitus olisi vasta menossa liittoon?

Onko jollain kokemusta erivapausanomuksen täyttämisestä ADT:lle allergia/astmalääkkeiden suhteen? En viitsi häiriköidä liittoa tällä tavalla viikonloppuna, mutta lääkkeet on saatava. Koska olen maksanut lisenssin, on kisakauden ulkopuolisten testien mahdollisuus on olemassa. Lähinnä hätävarjelun liioittelua varmaan tehdä se ilmoitus, mutta kun ei voi ikinä tietää. Voiko allergialääkkeitä kuitenkin käyttää, vaikka ilmoitus olisi vasta menossa liittoon?

Ei ole liiottelua, olen ollut jo pari kertaa kilpailukauden ulkopuolisissa testeissä, vaikka en tosiaan ole menossa skabaamaan.

On todellakin kokemusta, astmalääkkeiden suhteen. Ja ihmeessä kannattaa täyttää ne laput, itsekin käynyt testeissä pari vuotta sitten juuri laput ADT:lle lähetettyäni. Nyt hakemus on tehtävä uudelleen koska 2 vuotta kuluu kohta umpeen. Kannattaa varata lääkäriltä aika hyvissä ajoin.

Joitain allergialääkkeitähän voi käyttää ilman ilmoituksia (esim. mulla Aerius), mutta astmalääkkeitä varten tarvii sen luvan. Mä anoin sen varuulta, vaikka en tiedä, tarviinko tänä keväänä piippuja. Mut se lupa on nyt anottu siitepölykautta varten. Eipähän tule ongelmia sitten missään vaiheessa.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Eka värikerros levitetty..hitsin jännää:) Ihan älytön kisafiilis jo päällä! En voi uskoa...enää 4 yötä:dance:!!!! Nähdään perjantaina:hyper:!

Se on nyt sitten ohi..

Kisat käyty ja on superonnellinen olo! Mahtava kokemus! :dance: Onnittelut kaikille kanssakilpailijoille hienoista suorituksista!! :hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom