Ketkä valmistautuu kevääseen 2008?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cirppu
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Mulla on jo tässä dieettiä takana useampi kuukausi...lähtötilanne dieetille oli aika masentava, mutta nyt alkaa tulosten myötä vähitellen usko, toivo ja rakkauskin tähän hommaan löytyä:) Uskomattoman nopeasti on jo aika mennyt, kohta on dieetin puoliväli ohitettu. Fiilikset on korkealla :dance: Vaparileiriä jo kovasti odottelen:)

Mummikin voisi tulla siihen fitness-kisaan huhtikuussa jos pysyy terveenä, hih.

Fitness vai bf ???

Juu, joulut on takana päin ja uusi vuosi käynnissä :) Nyt alkaa sitten se kovin puurtaminen kohti lavaa, tähän asti tää on ollut mulle nautintoa. Kiva kun kiloja karisee vaikka kisakuntoon onkin vielä paljon matkaa. En voisi tällä hetkellä kuvitella mitään mieluisampaa kuin tää kisoihin valmistautuminen ja dieetti...taidan olla vähän sekasin :D Aamuaerobiset alkoi vasta muutama vko sitten ja nekin on niiiiiin ihania:dance:...ainakin vielä:) Ei malttaisi millään odottaa huhtikuuta mutta uskon, että se kuitenkin sieltä aika nopeasti tulee. Hirvee hytinä päällä:hyper:

Mitäs teillä muilla menee ?...aika hiljasta on vielä ainakin täällä ollut...:(

Täällä otettiin vuoden vaihtuminen vähintäänkin rauhallisesti vastaan - en nimittäin edes jaksanut valvoa puoleen yöhön :D Dieettirintamalla kaikki loistavasti. Jotenkin tästä nauttii ihan sikana ja fiilistelee vähitellen muuttuvaa ulkomuotoa, mutta toisaalta elää elämäänsä dieetin kulkiessa siinä sivussa mukana. Menee vain virran mukana murehtimatta liikoja :) Viikot on menneet vauhdilla ja nyt voi jo sanoa, että kisat on tänä vuonna :D Mä odotan niitä NIIN kovin, mutta aion ottaa tästä matkasta kaiken irti - toistaiseksi matka on ollut helppo ja miellyttävä.

Toivottavasti tämä kisathredi saisi paljon uusiakin kirjoittelijoita lähi aikoina.. :)

Toivottavasti tämä kisathredi saisi paljon uusiakin kirjoittelijoita lähi aikoina.. :)

Kai se on mullakin tullut sitten aika aloittaa tänne kirjoittaminen, kun ilmoittautuminenkin täytyy pian hoitaa. Virallistetaan tää nyt eka kuitenkin täällä :D

Dieettiä takana joulukuu, joka tosin otettiin aika rennosti vielä. Nyt on sit täysi tohina päällä, tänään saan taas tarkempia ohjeita aamulenkkien ja muiden suhteen. Olo on keventynyt jonkin verran ja jotain muutosta on silmilläkin jo havaittavissa, mutta vielä on pitkä matka edessä. Fiilikset kuitenkin hyvät, vaikka alussa tuntui, että ei kai taas :D Mutta oma viehätyksensä tässä hommassa vaan on, ei sille mitään voi.

Sarjana siis bf, kääpiöt.

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti!! "Enää" vajaa 16 vkoa... ;)

PS. Mun viime kisan punaiset biksut on vielä myymättä. Lisäinfoa kisa-asujen myyntiosiolta...

Hän nöyrimmästi pyytää... Saako tänne tulla jo fiilistelemään syksyä? Kun mulla on jo dieetti alkanut, enkä haluu dieetata yksin :nolo: Dieettailen teidän kanssa kevään kisoihin saakka, otan kaloriennostokauden ja sen jälkeen jatkan kohti syksyä. Tuolloin porskutetaan sitten kohti SM-karsintoja ja toivon mukaan SM:iä, sarjana body fitness köh.. heinäseipäät.

En tajua vaan miksi aina käy näin, että kun dieetti alkaa niin 2-4vk päästä aloituksesta tulen sairaaksi tai loukkaan jonkun paikan ja joudun vuodelepoon. Siinä kohti menee aina nollille siihen mennessä saadut tulokset ja taas aloitetaan alusta. Huoh! No, eipä auta kuin nostaa asennehäntä pystyyn... damn the torpedoes, chaaaaaarge! :D

Minun puolestani ainakin...tervetuloa vaan Faidra dieettifiilistelemään:dance: Ainakin minulle näin ekaa kertaa dieettavana kaikki "vertaistuki" ja fiilisten jakaminen tulee tarpeeseen. Dieetti etenee taas pienen painon jumitus-jakson jälkeen suhteellisen hyvin:)

No heipä hei!
Täällä yksi uusi pakkislainen... siis ihan tällaisena kirjoittelevana versiona...ennen vain harjoittelin tuota lukemista!:hyvä:

No niin siis asiaan. Minä siis saparo74 ilmoittaudun mukaan tähän yhteisdiettiin ja olikos takoitus johonkin kisaankin vielä mennä???

Niin ja sarja on bf ja hukka eli jämäpätkät! Sama kuin Akki, Mansen oma miss pyykkilautavatsa!:hyper:

Niin ja sarja on bf ja hukka eli jämäpätkät! Sama kuin Akki, Mansen oma miss pyykkilautavatsa!:hyper:

Tervetuloa joukkoon miss takareisi :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
No heipä hei!
Täällä yksi uusi pakkislainen... siis ihan tällaisena kirjoittelevana versiona...ennen vain harjoittelin tuota lukemista!:hyvä:

No niin siis asiaan. Minä siis saparo74 ilmoittaudun mukaan tähän yhteisdiettiin ja olikos takoitus johonkin kisaankin vielä mennä???

Siistismiä, lisää hukkapätkiä :D! Teretulemast.

Joo kuulkaa kiitos vain!:worship:

Kyllä mä jo 5 päivän dietin jälkeen taas mietin et hulluko mä olen alkaessani tähän hömpötykseen. Mutta onneksi Akki, superturpo mikä lie hukkapätkä tornaado nosti mut epäilyksen ahdingosta. Niin onhan meitä muitakin hieman pöhkäjä, jotka ovat alkaneet tähän ah niin ihanaan hommaan.

No mutta nyt mennään täysillä eteenpäin vaikkakin penikat koivissa vihoitteleekin oudokseltaan aamulenkeistä. No ei se tahtia haittaa laittaa korvalappuissa musan isommalle niin ei kaiken maailman turha marina navan alapuolelta kuulu liian lujaa. :rock:

Niin kuin huomaatte ehkä tämä dietti saa juttujeni tason nousemaan todella korkelle!:eek:

Siis kohta viikko takana diettiä ja uusi viikkoa alussa. En ihan vielä kuitenkaan ahda päälleni kisabiksuja... mutta ehkä jo viikon kuluttua! Kyllä se kroppa kutistuu....:dance:

Ei muuta kuin mega hyvää pakkaspäivää kaikille kohtalotowerille niin jämä kuin ei niin jämäpätkä sarjaan! Dietillä mennään yhdes vaikka ei aina niin hymy huulessa!:D

Mutta onneksi Akki, superturpo mikä lie hukkapätkä tornaado nosti mut epäilyksen ahdingosta.

Ja huomenna vedetään semmonen aamulenkki, että ahdingot unohtuu entisestään, vaikka penikat huutaa hoosiannaa. Ja aamupuurot tarjoon sit mä. Saat oikein raejuustoa kans :D

:haart:

Kiva, että tää threadi alkaa vihdoin heräillä eloon :hyvä:

Dieettiä takana nyt melkein 10vkoa ja hyvältä tuntuu. Ihanaa aika edelleen jne. blaa blaa...en nyt ihan kauheasti halua hehkuttaa kun joutuu sit vielä perumaan puheensa :) Kuitenkin tää on ainakin mulle ollut elämän parasta aikaa ja muutenkin elämässä on tapahtunut suuria muutoksia, mutta onneksi suurin osa positiivisia :)
Alkaa oikeastaan vasta nyt tuntumaan oikeasti siltä, että on lavalle nousemassa. Suurin osuus voi tietty olla sillä, että alkaa tää kroppa tästä muodostumaan pikkuhiljaa. Kai täällä kaiken pullean osan alla joku lihaskin on:D Eilen käytiin ostamassa strassit ja tänään heiluin muutaman tunnin taas vaparin parissa. Tätä tää sitten on:dance: !!! Mä toivon, että teillä muillakin tytöillä on mahdollisimman pitkään hyvä fiilis. Odotan jo kovasti, että näen teidät sitten takahuoneessa. Kauheesti tsemppiä kaikille !!!:rock:

Pitkän hiljaiselon jälkeen meitsi ilmoittaa että vielä ollaan keväällä lavalle nousemassa. Mulla on ollu kaikennäköisiä vastoinkäymisiä selätettävänä ja fiilis sekä inspiraatio heittää semmosta vuoristorataa että woe, woe:(
Mikä se sitten potkii eteenpäin niin varmaankin rakkaus lajiin, kannustavat ystävät:haart: ja tieto siitä että keväällä olen elämäni parhaimmassa kunnossa ever ja haluun nähdä sen:rock:
Ihana lukea miten mimmit on täpinöissään nyt kevääseen valmistautuessaan, ehkäpä se tarttuis meikäläiseenkin:dance:

Heip taas kaikki, Monica ja muut kohtalotowerit!

Täällä mennää uutta viikkoa taas eteenpäin. Fiilis on loistava ja tuo ihana lumisade vain parantaa sitä! Vihkoinkin talvi!:hyvä::hyvä::hyvä:

Kuule Monica ei muuta kuin häntäpystyyn ja läpi harmaan kiven! Ah tuo on niin tuttua, liiankin!!! Juuri kun saa homman käyntiin niin silloin seinä tulee vastaan. Mutta niin kuin jo sanoin ei mutta kuin tuulta päin! Ja täytyyhän meidän kuitenkin muistaa, että tämä dieti ja kisaaminen on vain yksi osa elämää! Ei saa olla liian vakavaa vaikka jokainen tosissaankin tätä homma tekee! Kisoja tulee mutta oma kroppa ja sen hyvin voitti pitää mennä kaiken muun edelle, tai ainakin mulla menee... ;)

Itse piti aloittaa kanssa dieti jo viime vuoden puolella mutta sairastelut laittoivat suunnitelmat uusiksi. En pääsyt meikein 3 kk salille! Mutta päätin etten luovuta vaan keväällä nousen lavalle ja yritän silti parantaa kuntoani edelliseen! Katsotaan mihin se riittää, silti voin kisan päätyttyä olla tyytyväinen jos parannusta on tullut omaan kuntoon on tullut takapakeista syksyn treenaamattomuudesta huolimatta!

Muistkaa vaikka yksi voittaa niin silti jokainen voi kokea olevansa voittaja!!!!
Kisan jälkeen sitten vain kunnon :dance::dance::dance: pystyyn!

Siis talvimyrskyä päin kamut! Tsemppiä niin dietiin kuin treeniin!!!:thumbs:

Puntari yllätti iloisesti ja taas paino on mennä hurahtanut alaspäin. Kummasti aina motivaatio ja vireystila hypähtää pilviin kun saa ihan konkreettista näyttöä siitä, että eteenpäin kovasti mennään:dance: Omiin silmiin ei oikein enää tahdo luottaa...tuntuu, että joka päivä peilistä katsoo samannäköinen kroppa, vaikka muut mitä sanois. Niin se vaan pää tekee tepposia. Ihanat lumiset lenkkikelit kutsuvat, ihanaa!:)

Puntari yllätti iloisesti ja taas paino on mennä hurahtanut alaspäin. Kummasti aina motivaatio ja vireystila hypähtää pilviin kun saa ihan konkreettista näyttöä siitä, että eteenpäin kovasti mennään:dance: Omiin silmiin ei oikein enää tahdo luottaa...tuntuu, että joka päivä peilistä katsoo samannäköinen kroppa, vaikka muut mitä sanois. Niin se vaan pää tekee tepposia. Ihanat lumiset lenkkikelit kutsuvat, ihanaa!:)
Mulla on toistaiseksi vähän päinvastoin: kroppa näyttää timmimmältä, mutta vaa`an lukemat eivät ole kovin kummoisesti tulleet alas :eek: Noh, pitäisi olla tuijottamatta vaakaa ja luottaa vain omiin simmuihin. Kyllä sitä tulosta sieltä tulee :)

Aino: kiva kuulla, että kunto on mennyt eteenpäin. Kohtahan me siellä lavalla vierekkäin tönötetään:hyvä:

Varmaan jokaisella tulee dieetin aikana monta sellasta kertaa kun kattoo peiliin ja mikään ei näytä miltään. Sitten tulee varmasti niitäkin päiviä kun toteaa, että ohhoh:wtf: Noh, oli miten oli niin hirveesti vaan töitä niin ei voi olla kuin tyytyväinen lopputulokseen, kunhan on itse parhaansa tehnyt.

Itsellä kanssa tällä hetkellä menossa sama tilanne kuin Cirpulla, paino ei oo juuri vaihdellut mut jonkinlaista kiristymistä on silti havaittavissa. Kyllä sitä on iskenyt jo monesti sellanen, että ei tästä kropasta saa fitnessurheilijan näköstä tekemälläkään, mutta sitten joku ihana ihminen sanoo että jotain on tapahtunut. Miten sitä oikeasti itse sokeutuukin niin ? Mulla ainakin taitaa olla toi itsekriittisyys aika kova. Tätä tyttöä ei lavalla löysänä nähdä, sen oon itselleni luvannut.:whip: Joo, joku voi nyt ajatella, että paljon sanottu, mutta nää on näitä mun omia juttuja. Niin negatiivisista asioista positiivisiin. Elämä on kyllä niin ihanaa tällä hetkellä. Ok, taas hehkutan täällä, mutta en vaan voi sille mitään. Kaikki palaset vaan loksahtaa kohdalleen ja tää dieetti on osa sitä ihanuutta. Mahtava fiilis!!!:dance:

Terhi: Niinpä tosiaan tönötetään...aika kiva ajatus:) Tuntuu toisaalta nämä jäljellä olevat 3 kuukautta todella pitkältä ajalta, mutta toisaalta huhtikuu on jo ihan kohta. Kivasti sullakin kunto etenee...kuvista päätellen;) Olethan jo ilmoittautunut kisoihin... ja maaliskuun leirille:)? Tsemppiä vaan treeneihin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom