Meitsille tuli maanantaina ekat jännitykset ja samalla aivan mahtava tunne, todella mahtava fiilis
Töissä odottaa että pääsis vääntämään punttia ja aamulla ihana istahtaa sohvalle, hörppiä kuppi kahvia ja valmistautua aamulenkkiin, life is great:haart:
Ei muuta kun kaikille tsemiä jokapäiväisiin treeneihin:thumbs:
Meikäläinen on niissä matalajalkasissa!:D ja todellakin kokeilumielellä, en tiedä yhtään että mitä täältä kinkkujen alta paljastuu! Jos paljastuu, tuntuu olevan rasva tiukassa, hyvin on syöty! Näin noviisina tietysti suurempi kynnys lähteä keväällä kisaan, mutta tuntuu täällä olevan onneksi muitakin amatöörejä...
Millonkahan ne selviää, että keitä on vastassa?! Jänskätän vähän sitäkin että onko ilmottautuminen menny yleensä perille, samoin lisenssimaksu, kun ei ole kuulunu mistään mitään...:/
Hyvähyvä 7 kisaajaa fitnessissä! Nyt alkoi maanantaipäivä taas muutamilla ylimääräisillä sydämen tykytyksillä kun alkoi jo kisat vähän jänskättää...enää alle 3 kuukautta kovaa treeniä jäljellä. Jaksamista ja tsemppiä kaikille dieetin loppurutistuksiin:whip::dance:
Hih, ihan samat fiilikset: pumppu heitti parit ylimääräiset lyönnit kuin näin bodylehden sivulla osallistujat Ihanaa, että lyhyessä sarjassa paljon osallistujia :dance: Kyllä nyt taas jaksaa painaa..
Itsellä viimeiset kaks viikkoa sujunut tosi hyvin, paino on tippunut ja treeni kulkenut. Eilen illalla sitten iski nuha ja nyt niiskutetaan ja aivastellaan. Pitää ottaa hetki iisisti ja toivoa, ettei tästä pahene, että pääsis loppuviikolla taas treenaamaan.
Juu, listat tuli JIPPII !!! :dance:Olen kyllä niin innoissani, että saadaan fitnessin puolelle noinkin monta lauteille...jännitys tosin hiipii tonne takaraivoon, :Dmutta eteenpäin vaan sano mummo lumessa:whip:
öö..tää voi olla vähän tyhmä kysymys..mut mietiskelin tässä vain et täytyykö myös kilpailijoitten maksaa kisoihin vielä pääsymaksu (25e) kilpailumaksun lisäksi? Tietääkö joku...
?
Ainakaan viime vuosina ei ole erikseen tarvinnut, eli vastaisin: Ei tarvitse. Kilpailukokouksessa saatavalla lätkällä pääsee kulkemaan.. Mutta tuosta asiasta varmasti maininta lähempänä kisoja ilmoittautuneille tulevassa infomailissa.
Kiitos tiedoista! Eli siis kilpailijakokouksessa maksetaan sitten kilpailumaksu. Ilmeisesti siis huoltajallekaan ei tarvitse ostaa pääsylippua vaan tuo huoltajakortti riittää...? Näin dieetillä näköjään täytyy vääntää rautalangasta kaikki asiat minulle kun energia ei riitä treenien lisäksi aivotoiminnan ylläpitämiseen asti ;) Treeni-iloa kaikille:dance:!
Heippa mimmit! Miten homma etenee? Onko tankkauspäiviä jo tiedossa ja mikä on yleisfiilis? Täällä kaikki etenee mukavan rauhalliseen tahtiin, ensimmäiset kisaunetkin on nähty (tuleekohan ne ikinä olemaan positiivisia, sillä kaikkiin aikaisempiin on liittynyt jotenkin korkkareilla kaatuminen, mummouikkari ja vitivalkea kroppa.. ) ja viikon päästä eka hiilutankkaus, cant`t wait
Täällä edetään hyvää vauhtia ja hyvällä mielellä Puolessa välissä viikkoa tuntui et flunssaa olis pukkaamassa mutta päätin että nyt ei jaksa rueta sairastelemaan ja niinpä se sitten jäi tulematta, hyvä minä:thumbs:
Ensi kuussa meitsi pitää talviloman ja suuntaa nokan kohti Helsinkiä shoppailemaan biksukankaita ja bling blingejä. Samalla treffataan valmentaja ja katsotaan missä ollaan menossa, jänskää
Onko kenelläkään suositella jotain tiettyä paikkaa (Helsingissä) mistä saisi kivoja kankaita ja kimalteita?? Kaikki information tervetullutta
ja kiitokset jo etukäteen!!
Monica: Itse hain Tanssitarvikkeelta strassit ym. Sieltä saa tosi paljon eri värisiä ja vielä ihan kohtuu hintaan. Liike sijaitsee Aleksis Kiven kadulla joten sinne on helppo mennäkin. Katso nettisivuilta enemmän infoa.
Mullakin odottaa rakkaan valmentajan kanssa tapaaminen ylihuomenna joten sitten katsotaan, että missä tän neidon kunto oikein menee:D. Itse sitä on jo ihan sokeutunut koko hommalle. Välillä ajattelee että jes...sit taas toisena päivänä puristelee makkaroita :( Sellasta tää on. Muuten fiilikset on vielä suht korkealla. Muutama huonompi pvä oli tuossa, mutta tuleehan niitä. Itsellä on jotenkin vaan niin järjetön motivaatio päästä lavalle tietyssä kunnossa joten periksi ei anneta, eihän tytöt !? :whip:
Dieetti on kuitenkin ollut kaikkea mitä olin ajatellut ja jopa enemmän. Odotan kovasti, että kisat tulee...3kk enään ja sitten se on todellista !!! Jee:dance: