Ketkä valmistautuu kevääseen 2008?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cirppu
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ooh, eka tankkaus onnellisesti takana. Lauantaina heitin ensin aamulenkin ja sen jälkeen odotti suklaariisipuuro ja tuore kauraleipä. Mutta noi ei olleet mitään sen rinnalla, kun viimeinkin sain iltapäivällä käsiini VOISILMÄPULLAN, mistä olin haaveillut viikon päivät. En oikeesti muista aikoihin syöneeni mitään niin HYVÄÄ :haart: Huh.

No, tolla muistolla saakin mennä nyt sitten vähän aikaa taas...Tankkauksia ei kuulemma oteta vielä tavaksi, vaan homma jatkuu samoilla kaloreilla kuin viime viikot...sillä erotuksella, että aamulenkkejä tuli yksi lisää, eli neljällä mennään nyt. Paino on tippunut tosi hyvin viimeaikoina ja (ylä-)kroppa kiristyy. Ehkä se tuo perseosastokin joku kaunis päivä lähtee hommaan mukaan :D

Olipa muuten hyvä, että hommasin 2 vuoden tauon jälkeen sykemittariin patterit. Jos oisin jatkanu fiiliksen mukaan, ois aamulenkkien keskisykkeeksi tullu ehkä 100 ja sitten ois saanu ihmetellä, että miksi ei homma toimi. Huomasin siis, että ei riitä enää reipas kävely, vaan pakko ottaa väliin spurtteja. Iuh, mä inhoon hölkkäämistä :D

Ooh, eka tankkaus onnellisesti takana. Lauantaina heitin ensin aamulenkin ja sen jälkeen odotti suklaariisipuuro ja tuore kauraleipä. Mutta noi ei olleet mitään sen rinnalla, kun viimeinkin sain iltapäivällä käsiini VOISILMÄPULLAN, mistä olin haaveillut viikon päivät. En oikeesti muista aikoihin syöneeni mitään niin HYVÄÄ :haart: Huh.

No, tolla muistolla saakin mennä nyt sitten vähän aikaa taas...Tankkauksia ei kuulemma oteta vielä tavaksi, vaan homma jatkuu samoilla kaloreilla kuin viime viikot...sillä erotuksella, että aamulenkkejä tuli yksi lisää, eli neljällä mennään nyt. Paino on tippunut tosi hyvin viimeaikoina ja (ylä-)kroppa kiristyy. Ehkä se tuo perseosastokin joku kaunis päivä lähtee hommaan mukaan :D

Olipa muuten hyvä, että hommasin 2 vuoden tauon jälkeen sykemittariin patterit. Jos oisin jatkanu fiiliksen mukaan, ois aamulenkkien keskisykkeeksi tullu ehkä 100 ja sitten ois saanu ihmetellä, että miksi ei homma toimi. Huomasin siis, että ei riitä enää reipas kävely, vaan pakko ottaa väliin spurtteja. Iuh, mä inhoon hölkkäämistä :D

Oijoijoi kun kuulostaa hyvältä nuo eväät :kuola: Tää alkaa olla kipeästi tankkauksen tarpeessa. Lihakset on aivan hakatut ja tyhjät ja olo lievästi ryvettynyt. Tänään onneksi saa lisätietoa..jospa sunnuntaina olis Cirpun voisilmäpullapäivä :D

Hejsan tytöt :)

Dieettivkot sen kun vähenee ja kisat sen kun lähenee, niin kivaa ja samalla myös hieman kauhistuttaa:D Enemmän kuitenkin sellanen "ei millään malttais enään odottaa" olo:hyper:

Itsellä oli nyt sit viime vkonloppuna se kauan odotettu tankkauspvä :dance:Tuli kyllä syötyä ihan kunnolla ja ehkä ei oo ikinä ollut vatsa niin kipeä kuin sunnuntai iltana...yökkis...:urjo:Teki kuitenkin tosi hyvää tankata, koska nyt ei tee yhtään mieli mitään hyvää ja dieettiruoka on herkkua:kuola: Toisaalta sai myös tosi hyvin puhtia nyt treeneihin kun kroppa on saanut hetkellisesti ainakin vähän lisää täytettä.

Nyt sitten maanantaista alkaen laskettiin kaloreita aika reilusti joten luulis, että nää loput läskit lähtisi tirisemään :whip:pois Mielettömän hyvät fiilikset kuitenkin edelleen joten ikäviä fiiliksiä odotellessa...

Kohta voi jo alkaa laskemaan päiviä kisoihin...:rock:

Aino - ihana juttu sinusta Bodyn sivuilla :haart: Tuli jotenkin älyttömän hyvä mieli tuota lukiessa. Toivon sulle hurjaa tsemppiä loppukiriin ja mahtavia onnistumisentunteita kun säteilet lavalla vaparisi kanssa! Mieletön muodonmuutos vuodessa (muistan sinut fitnessleiriltä 2007). :):)

Kiitti Faidra:)! Oon tässä itsekin aika yllättynyt tästä "muodonmuutoksesta", vaikka tietysti töitä näiden tulosten eteen on kyllä tehty kovasti. Odotan kyllä jo aivan älyttömästi nousua lavalle. Tällä hetkellä fiilikset on kaiken kaikkiaan aivan loistavat:dance: Tsemppiä sullekin Faidra treeneihin!

Heippa !

Ensimmäinen vko alhasemmilla kaloreilla on melkein pulkassa ja näyttäisi toimivan. Vaakakin alkaa vihdoin näyttää lukemia joita on odotettu piiiiitkään:dance: Vielä on tietysti matkaa siihen, että olisi oikeasti edes vähänkin kireä siellä lavalla. Toi takalisto taitaa suurella osalla naisista olla se mikä on todella vaikea saada sitten kireäksi. :(

Akki tai muut ennen kisanneet : Onko teillä vielä ongelmia saada tuo takamus kireäksi ? vai onko se helpottunut monen dieetin myötä ? Haluaisin mielelläni kuulla mielipiteitä asiasta. Viime kevään kisoissa ainakin katselin, että hyvältä näyttää niin onko se sitten vaan geneettistä, että kellä kiristyy ja kellä ei...tyhmä kyselee nyt täällä :)

Muuten dieetti siis rullaa ihan ajallaan ja eilen käytiin Carinan kanssa katsomassa mun vapariasuun kankaat Stellalta:hyvä: Löydettiin kyllä niin makee kangas ettei tosikaan:hyper: !!! ja Suomesta ei muka saa kunnon kankaita:curs:...Oon todella tyytyväinen ja asusta tulee varmasti siisti. Rupesin vaan jo katsomaan kaikkia niitä kankaita jo sillä silmällä, että mihin muuhun niitä voisi käyttää kuin kisa-asuihin, niin siistejä olivat osa, että huh huh !!! Vielä kun itse omaisi jonkinlaiset ompelijan taidot niin voisi tehdä itselle kaikkia ihania kesävaatteita...:)

Vkot sen kun vähenee ja meno sen kun paranee...tai jotain sinne päin. En malta odottaa, että näen teidät kaikki siellä perjantain kisaajakokouksessa...vähän alkaa jännitys tulemaan toisaalta...:D

Onko teillä vielä ongelmia saada tuo takamus kireäksi ? vai onko se helpottunut monen dieetin myötä ? Haluaisin mielelläni kuulla mielipiteitä asiasta.
"Minne ekana tulee, sieltä vikana lähtee", fläsä siis. Persevillä tapahtuu usein vielä loppuviikoilla yllättävänkin suuria muutoksia, varsinkin kun harjoitellaan pariin kertaan tyhjennykset ennen varsinaista kisaviikkoa. Tärkeetä on jaksaa loppuun asti rasittaa puntilla niitä lihaksia sieläKIN seudulla, että pysyy paremmin lihas siellä alla aktiivisena. Mitä tuossa äsken salilla nähtiin, niin sulla on sitten viime näkemän kiristynyt juurikin peffan/alavartalon seudulta tosi paljon eli alapainoitteisuus on poistunut. Monella sama "peppureaktio" tapahtuu vielä selvästi myöhemmin, vaikka yläkroppa olisikin kireämpi. Ihan varmasti näytät pääsevän tasapainoiseen kuntoon kun jatkat samalla asenteella. Hienoa työtä :hyvä: Tuohon, helpottuuko pepun/ylipäätään kiristyminen usean dieetin myötä, sanoisin, että kyllä helpottuu sitä kautta, jos ja kun lihasmassaa saa lisättyä.

"Minne ekana tulee, sieltä vikana lähtee", fläsä siis. Persevillä tapahtuu usein vielä loppuviikoilla yllättävänkin suuria muutoksia, varsinkin kun harjoitellaan pariin kertaan tyhjennykset ennen varsinaista kisaviikkoa. Tärkeetä on jaksaa loppuun asti rasittaa puntilla niitä lihaksia sieläKIN seudulla, että pysyy paremmin lihas siellä alla aktiivisena. Mitä tuossa äsken salilla nähtiin, niin sulla on sitten viime näkemän kiristynyt juurikin peffan/alavartalon seudulta tosi paljon eli alapainoitteisuus on poistunut. Monella sama "peppureaktio" tapahtuu vielä selvästi myöhemmin, vaikka yläkroppa olisikin kireämpi. Ihan varmasti näytät pääsevän tasapainoiseen kuntoon kun jatkat samalla asenteella. Hienoa työtä :hyvä: Tuohon, helpottuuko pepun/ylipäätään kiristyminen usean dieetin myötä, sanoisin, että kyllä helpottuu sitä kautta, jos ja kun lihasmassaa saa lisättyä.

Juu, itse en ole itseäni yleensä pitänyt ns.alapainotteisena, mutta jotenkin tässä tohon takamukseen on ikävästi alkanut kiinnittää enemmän huomiota. Tuntuu, että offilla siihen pääsi kertymään vähän turhankin paljon laardia :( Ei sitä tosiaan muu auta kun jatkaa kunnon jalkatreenejä ja tietysti sitä aerobista niin kenties se pepanderi sieltä lähteepi...:whip:

Kiitos ihan älyttömästi positiivisista kommenteista:haart: Lämmittävät sydäntä ja niinkuin sulle sanoin niin niska limassa mennään ja vaikka joutuis pelkkää kaalisoppaa syömään niin ei paljoo paina :D Motivaatio on kylllä niin kova :rock: Se, että mihin asti se riittää niin se nähdään sitten kisoissa. Täysillä, täysillä...:dance:

Kyllähän se mullakin ongelmana on toi persaus ja reidet myöskin. Sinne mulla ylimääräiset aina kertyy ja sieltä ne myös viimeisenä lähtee, joka dieetillä ollu sama homma. Jossain vaiheessa dieettiä ylä- ja alakroppa on ku ihan eri ihmisestä...Yläkroppa näyttä kisaajalta ja alakroppa..noh...joltain muulta :D Mut aina se sieltä on kiristynyt...Tosin ei koskaan tähän mennessä tarpeeksi, mutta tänä vuonna saa luvan tehdä poikkeuksen, näin oon päättänyt ;)

Täällä mennään muuten ihan hyvillä fiiliksillä. Paino tippuu koko ajan (tosin aika pieniä määriä nyt), ja kroppa kiristyy. Kalorit 1500, ensi viikolla todennäköisesti tippuu. Seuraava tankkaus reilun viikon päästä ja HERKKUPÄIVÄ 9.3. kun iskä täyttää pyöreitä. Silloin ei kalorilaskuria avata. Äitin tekemä täytekakku ja pikkuleivät kuulostaa aika hyvältä!!!! :hyper: Ja sen jälkeen mennäänkin varmaan aika tiukalla linjalla... :jahas:

Täällä mennään aivan mahtavilla fiiliksillä...ens viikko töistä lomaa ja pääsee keskittymään treeneihin ihan täysillä!! Sitten kohta onkin jo pääsiäislomat ja myös kisaviikon oon lomalla töistä:) Nämä viimeiset kuukaudet on siis omistettu lähestulkoon täysin tämän '"projektin" loppuunviemiseen:hyvä:. Paino tipahti taas yhtäkkiä aika kivasti ja vaikka kalorit on alhaalla niin energiaa riittää. Hitsi tämä on kivaa:dance:! Leiriinkiin enää vaivaiset 3 viikkoa...:)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Juu, miksi oi miksi meillä naisilla tonne peppuun kertyy...:( Ymmärrettäväähän se on tietysti, mutta jollain lailla tässä lajissa olisi kauheen paljon helpompaa jos se läski olis jossain muualla...heh !:D

Itsellä kanssa nyt hiihtolomavko menossa ja tää vko on kirjaimellisesti pyhitetty treenaamiselle. Itsekin meinaan kyllä olla koulusta pois sen kisavkon...eihän siellä ketään sillon enään edes jaksaisi katella:curs: Kalorit tippui tosiaan itselläkin viime vkon maanantaina ja heti huomaa, että kyllähän se potkii. Maaginen -10kg ohitettiin tossa sunnuntai aamuna ja nyt sitten lähdetään niitä viimeisiä löllöjä repimään kropasta pois.:whip: Uskon, että näillä kaloreilla ja treenimäärällä pitäisi ihan ok mennä tai ainakin nyt vaikuttaa tosi hyvältä.

Itsellä on nyt vasta tullut muutama väsyneempi pvä :( tai oikeastaan enemmän sillä tavalla, että huomaa ettei oikein jaksa kaikkien ihmisten turhanpäiväisiä juttuja. Muuten kyllä energiaa treenaamiseen ym. riittää yllätävänkin hyvin. Juu, leiri lähestyy...KIVAA !!! Odotan jo niin innolla, että pääsen teidän kanssa jakamaan fiiliksiä lähenevästä kisasta...kohta nähdään :)

Oi Akki, nauti jos kerran saat vielä herkutella...itse taidan nähdä niitä kakkuja ym. vasta silloin huhtikuun 19pvä joskus iltasella:kuola: Kuulin kyllä jo villiä huhua, että sä alat jo aika kireässä kunnossa olemaan:rock::hyvä:

Itsellä on nyt vasta tullut muutama väsyneempi pvä :( tai oikeastaan enemmän sillä tavalla, että huomaa ettei oikein jaksa kaikkien ihmisten turhanpäiväisiä juttuja. Muuten kyllä energiaa treenaamiseen ym. riittää yllätävänkin hyvin.

Kuulin kyllä jo villiä huhua, että sä alat jo aika kireässä kunnossa olemaan:rock::hyvä:

Toi väsymyshomma kuulostaa tutulta. Itsellä ei vielä oo tota ilmennyt, mutta jossain vaiheessa tulee se, ettei vaan jaksa mitään ylimääräistä höpinää. Treenata jaksaa, mutta iskee joku ihmeen "sosiaalinen väsymys". Esim. äitini, jolla juttua riittää aina puhelimessa jopa enemmän ku mulla, on saanut tästä joskus loppudieetillä kuulla. "Äiti, mua ei kiinnosta naapurin Irman (kuka v***n Irma??!!) murtunut varvas. Ihan oikeesti :curs:" "Ai niin anteeksi Ansku. Ottaako koville?" Ja sit viiden minuutin päästä mä soitan takas ja pyydän anteeksi :D Mut onneksi läheiset on ymmärtävää sorttia...

Ja joo tosi villi huhu on kyllä ollu, jos tuollaista puhuvat ;)

En jotenkin usko, että se ihan pelkkä huhu kuitenkaan on :)

Joo, ite oon kokenut just tota samaa, että miksi juuri nyt joku haluaa lässyttää jotain todella turhanpäivästä !!! Toinen asia mikä on vähän ikävämpi on jotenkin se, että ei kestä sellasta ylimäärästä koskettelua toiselta osapuolelta. Oon yleensä sellanen kiehnääjä, mutta nyt jotenkin ei vaan jaksa oikein olla kenenkään lähellä. Siskokin haluaa koko ajan änkeä syliin...argh...Noh, ehkä tää tästä...kisat lähestyy...

Täällä kans tuota väsymystä on alkanut ilmaantumaan. Päivä kun kääntyy kohti iltaa, niin simmut muuttuu jotenkin vetisiksi ja on vain niin väsy. Aamulla ja päivällä riittää vielä virtaa, mutta kyllä se ruuasta saatu vähä energia vain loppuu iltaan mennessä :( Noh, kyllä tässä porskutetaan vaikka vähän himmeimmilläkin valoilla, alle 9 viikkoa enää, sisko-kullat :hyper:

Oi sissus, mikä kisa tulossa... :eek:
Body-lehden sivut sanoi:
Kovatasoinen Force Fitness Classic

Huhtikuun 19. päivänä Helsingin Kulttuuritalolla pidettävä Force Fitness Classic on saanut IFBB Pro Phil Heathin lisäksi lisää kansainvälistä väriä päivän tapahtumiin.

Arnold Classicin yhteydessä pidetyn Arnold Amateur-kilpailun body fitnessin lyhyen sarjan voittaja Ruotsin Linda Fodor tulee vauhdittamaan Force Fitness Classicin bf:n lyhyttä sarjaa. Tämä antaakin hyvän kansainvälisen vertailukohdan monille kilpailijoille ja samalla myös vuoden 2006 BF Overall –voittaja Tarja Vähäkuopus saa arvoisensa vastuksen Lindasta. Linda on todella innoissaan kisaamisestaan Suomessa, sillä hänen äitinsä asuu täällä ja hän pääsee näin ollen katsomaan tyttärensä kisaa. Kilpailussa Linda tosin edustaa Ruotsia.

Miesten Classic bodybuilding saa lisäväriä Eestistä, kun monissa tai lähes kaikissa CBB-kilpailuissa ulkomailla kilpaillut Imre Vähi saapuu kirittämään suomalaisia yhdessä maanmiehensä Kaido Vooglan kanssa.

Tulossa kaikkien aikojen monipuolisin ja viihdyttävin kevään kilpailu! Don’t miss it!

Hmm... Lindalle ei varmaan vielä ole tarjottu pro-korttia? Jos hän sellaisen saa ja ottaa vastaan, niin ilmeisesti silloin Suomen kisa ei kuitenkaan olisi mahdollinen, vai kuinka ne säännöt nyt meneekään? Kova vastus on tulossa Suomen tytöille! Varmasti melkoinen kunnia päästä jonkun noin kovatasoisen kisaajan viereen seisomaan lavalle! :)

Hmm... Lindalle ei varmaan vielä ole tarjottu pro-korttia? Jos hän sellaisen saa ja ottaa vastaan, niin ilmeisesti silloin Suomen kisa ei kuitenkaan olisi mahdollinen, vai kuinka ne säännöt nyt meneekään?

Mitä sä nyt tällä tarkoitat? Itse tuo Arnold Amateur ei ole pro qualifier. Ja muutoinhan se kortti haetaan kansallisen liiton kautta IFBB:ltä. Ja ammattilaiskorttiin Lindan meriitit, muun muassa MM-hopea ja pari kertainen Ruotsin mestaruus olisivat riittäneet jo ajat sitten. Joten eiköhän Linda olisi sen jo ottanut, jos mieli tekisi, eikä sen jälkeen, kun on ilmoittanut tulevansa Suomen kisaan. Joten ei ainakaan Suomen kisa tuohon kaadu.

Mutta onpa lyhyen sarjan tytöille hyvä motivaattori. Miettikää,mikä kunnia päästä vertailuun tuollaisen naisen viereen :hyper:

Aika kovaan seuraan sitä joutuu ekoissa kisoissa :D Ensin Tarja ja nyt vielä Linda, jos siihen tulisi vielä Gina niin, olis kaikki mun esikuvat mukana :hyper: No, ainakin tuli pikkaisen lisää tsemppiä aamulenkeille.. :whip:

Päivää :hyper: Voi jesaja..Yksi unelma tulee toteen kun pääsee Lindan kanssa lauteille. Ei voi olla totta.. Vatsa heittää sellaista kuperkeikkaa ettäh..

Mitä sä nyt tällä tarkoitat? Itse tuo Arnold Amateur ei ole pro qualifier. Ja muutoinhan se kortti haetaan kansallisen liiton kautta IFBB:ltä. Ja ammattilaiskorttiin Lindan meriitit, muun muassa MM-hopea ja pari kertainen Ruotsin mestaruus olisivat riittäneet jo ajat sitten. Joten eiköhän Linda olisi sen jo ottanut, jos mieli tekisi, eikä sen jälkeen, kun on ilmoittanut tulevansa Suomen kisaan. Joten ei ainakaan Suomen kisa tuohon kaadu.
Ahh, no niinpä tietysti. Ajattelin, että tuon kisan jälkeen Ruotsin liitto viimeistään tarjoaisi hänelle korttia... mutta kaipa ovat sitä tarjonneet sitten jo paljon aikaisemminkin - en tullut edes ajatelleeksi muita Lindan meriittejä. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom