Ketkä valmistautuu kevääseen 2008?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cirppu
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Pakko tulla vaan iloitsemaan kun on niin hyvä fiilis :rock: Massaa riittää vaikka muille jakaa, mutta kyllä se homma etenee senteistä päätellen, itse asiassa vihdoin VAUHDILLA! Oon miettiny että mikä ihme voi olla syynä, kun ihan samalla tavalla olen tehnyt tähänkin saakka aiemmilla minidieeteillä eikä tällaista fiilistä ole silti ollut... voiskohan oikeasti hormoniehkäisyn pois jättäminen vaikuttaa näin nopeasti? Jotain 1.5kk olen tainnut nyt mennä ilman ja täytyy sanoa, että kyllä tuntuu ihan mielettömältä olla taas oma itsensä. Ehkä Nuvaringin hormonimäärä on niin pieni, että normaali hormonitoiminta palautuu nopeammin, tai jotain.

En usko että kuvittelen tätä juttua, nimittäin hormonitoiminnan muutoksista kertoo mm. hiusten rasvoittuminen, kynsien parempi kunto, tasaisen hyvä mieliala koko ajan, tyytyväisyys itseen, jatkuvan ruuanhimon katoaminen (joka oli muuten todella raskasta, kun ajatusta ei kyennyt sulkemaan pois mielestä vaikka sitä vastaan pystyikin taistelemaan)... itkukohtaukset ja loputon nälkä on hävinneet. Ai niin, ja olen saanut sen normaalin tarmoni takaisin: jaksan puuhata ihan hirmuisesti, kun taas koko viime vuoden fiilis oli sellainen kuin tervassa soutais (ihan arkiaskareiden suhteen - ei vaan jaksanut, ei kiinnostanut, olo oli käsittämättömän välinpitämätön). Vaikuttaa kovasti sekä töissä onnistumiseen että kotona viihtymiseen, hih. On vaan niin hyvä olla. :haart:

Nyt kun sais treenit vielä rullaamaan normaalisti ja tämän alituisen niistämisen loppumaan.

Terhi: Niinpä tosiaan tönötetään...aika kiva ajatus:) Tuntuu toisaalta nämä jäljellä olevat 3 kuukautta todella pitkältä ajalta, mutta toisaalta huhtikuu on jo ihan kohta. Kivasti sullakin kunto etenee...kuvista päätellen;) Olethan jo ilmoittautunut kisoihin... ja maaliskuun leirille:)? Tsemppiä vaan treeneihin!

Niinhän se on :dance: En ole vielä ilmoittautunut :( mulla on tässä sellainen pennien lasku menossa kun opiskelijabudjetilla mennään, joten menee aika viime tinkaan noi maksut. Maaliskuun leirille olen joo tulossa. Taisin laittaa siitä Maijalle viestiä jo joskus marraskuussa :) Meitähän pitäisi olla nyt sitten fitnessin puolella jopa hurjat 6 :hyvä: Toivottavasti kaikki pääsevät osallistumaan.

Taidan olla vähän pösilö, mutta mulle tuotti pientä päänvaivaa tuo lisenssin maksu. Eli siis pankin lomakkeeseen mahtuu tietty määrä niitä merkkejä (siis siihen viestiosaan) ja ymmärsin ohjeista, että siihen pitäisi ympätä nimi, osoite, henkilötunnus ja sitten vielä se "kilpailulisenssi 2008". Merkkien määrä oli niin rajallinen, että mun maksulomakkeessa kaikki oli vedetty lyhennettyyn muotoon. Hyvä, etten sentään omaa nimeäni lyhentänyt :lol2:

Voi kuulkaas tytöt se on enää vajaa 14 vkoa kisoihin:dance:
Mulla on jo 13 vkoa diettiä takana elikkä voisi sanoa että puolessa välissä mennään..
Oon saanut taas fiilikset takaisin ja on niiiiiiin ihana käydä aamuisin juoksemassa (paitsi eilen vedin lipat kun oli niin saakelin liukasta):lol2:
Mulla on ton painon kanssa sama juttu kun sulla Cirppu. Pariin vkoon viisari ei ole värähtänyt alas juuri ollenkaan mutta kroppa näyttää kiristyneen ihan omissa silmissäkin:wtf: Oon vaan niin kova stressaamaan tosta painosta. Valmentaja kehoittikin olla tuijottamatta vaakaan vaan peili kertoo aika paljon, sekä toi housuososto mun kohdallani:lol2:

Mulla jatkuu aika samankaltaiset fiilikset kuin viime postissa. Tänään hyppäsin vaa`alle kuuden päivän tauon jälkeen (yleensä käyn maanantaisin, mut nyt halusin nähdä miten sunnuntain jalkatreeni vaikuttaa painoon, joten kävin tänään ja huomenna). Saldo oli 200 v*tun grammaa pudotusta :jahas:. Metkaa, että kuudessa viikossa paino on tippunut ruhtinaalliset 2,4 kiloa. Tuntuu kovin vähältä, mutta peilikuvaan olen kuiteski tyytyväinen. On sieltä jotain lähtenyt. Eiköhän tehdä tytöt sillai, että heitetään sillä vaa`alla vesilintua vähäksi aikaa :)?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Hejsan hei tytöt :)

Täällä on kyllä edelleen niin mahtavat fiilikset kuin suinkin voi olla:dance:. Painoa lähtenyt nyt yhteensä 7kg ja vähitellen alkaa tuntua vasta siltä, että kai täällä mussa joku fitnessurheilija asuu. Eilen pillahdin salilla itkuun kun aloin ajattelemaan tätä kaikkea, siis hyvässä mielessä:D. Mä oon tällanen herkistelijä. Oon niin onnellinen, että mulla on paljon hyviä ystäviä ketkä tukee mua tässä touhussa Rakastan teitä niiiiiiiiiiiin paljon !!! Kisat sen kun lähenee, mutta ei haittaa. Mä olen valmis ottamaan vastaan ne kaikki ilot ja surut jota tää aika tuo tullessaan. Bring it on :) :whip:

Pahoittelen taas tätä yltiöpäistä dieetti on ihanaa hehkutusta mutta mä en vaan voi sille mitään...

No voi kehveli., mummi ei pääse mukaan mihinkään kuvioihin.:( Haettiin pari viikkoa sitten vanha kunnon kotiliesi(puuhella), minä ja 3 miestä, maalta, ja sitä nostaessa repsahti selästä lihas, jota nyt parannellaan....Ja se hella painoi vaivaiset 290 kg!!!!:rock:
Toisaalta, ihan hyvä juttu, kun punaviini on niin hyvää :kippis1:ja muutkin elämän pikkupaheet, tosin aion kyllä sen muutaman kilon kiristää kesää kohti ihan itseni sekä mieheni mieliksi.

Tsemppiä kaikille kilpailuun lähtijöille kovasti paljon!:haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart::haart:

Noniin, vihdoin ja viimein ilmoittautuminen hoidettu. Voi vaan toivoa, että se meni oikein. Taitaa selvitä viimeistään siinä vaiheessa kun listat tulevat esille, hih :)

Jännä nähdä ketkä ovat fitnessiin ilmoittautuneet...aika pieni porukka meitä taitaa olla. Mutta sitäkin laadukkaampi;) Dieetti etenee täällä minulla loistavasti...kiva nähdä koko ajan pieni muutoksia kropassa. Kevät etenee hurjaa vauhtia kun töissäkin kiirettä riittää. Mutta eipähän pääse turhaan dieetistä stressaamaan kun on muutakin hommaa ihan riittävästi. Jännä muuten, et kauheasti kaikki kyselee miten jaksan painaa töitä yms. kun on tämä "kamala dieetti" menossa...ja musta kun tämä on aivan ihanaa ja dieetistä saan energiaa kaikkeen muuhun. Eli ihan päinvastoin kuin luulis, hyvä niin:) Välillä tietysti aikataulutukset on hankalia kun kuiteskin treeniä tässä vaiheessa dieettiä rupee olemaan jo aika paljon ja ne tietty vie aika ison osan valveillaoloajasta. Mutta aina salilla kaikki murheet ja kiireestä johtuva pieni streesinpoikanen unohtuu ja elämä hymyilee:) Miten tää voikin olla niin kivaa?

Aino: Todella mahtava kuulla, että sulla sujuu asiat niin kuin pitääkin. Kovaa kamppailua käydään sitten Kultsalla:hyvä: hih:rock:

Veikkaan, että meillä saattaa olla tämä ensimmäinen dieetti tällasta ihanaa aikaa ihan sen vuoksi, että se on ensimmäinen Nautitaan tästä ajasta täysillä ja sitten huhtikuussa kaikki uurastus palkitaan !!! Itselläkin on tekeillä opinnäytetyöt, koulut, duunit ja sitten tietty kaikki vähäinenkin muu aika menee salilla:whip:. Muuta mieluisempaa tekemistä en kyllä tällä hetkellä edes keksi...outoa...onkohan mun elämästä tullut vähän yksipuolista kenties ?! Noh, eipä tuo haittaa. :D

Hmm, mun tietojen mukaan meitä pitäisi olla nyt fitness puolella 5. Muutaman pvän joudutaan vielä odottamaan...:dance:

Meikäläinen ilmottautui ihkaensimmäisiin body fitness-kisoihin! Nähtäväksi jää, että nähdäänkö mua sitten lavalla asti...:) Dieetti kuitenkin täyttä vauhtia jo käynnissä, mutta tuloksia ei nyt niiiin vauhdilla ole näkyny..

Aino: mahdoitko tässä alkukuusta vilahtaa Keskisuomalaisen sivuilla...? t. utelias :)

EDIT: niin, ja hurjasti tsemppiä kaikille mimmeille! Ootan jo huhtiikuuta ja sitä, että pääsen ihailemaan teitä sporttisia kaunokaisia :)

Jep...minähän se olin;) Hassua, että mua haastattelivat kun en ehkä ihan kuulunut jutun "kohderyhmään"...eli joulun jälkeen liikuntaa aloittelevat. Mut satuin vissiin just sopivasti olemaan siinä toimittajien lähellä...vaikka yritinkin niitä vältellä;) Tulkaahan Jyväskyläläiset Mimmit porukalla sit Kultsalle kannustamaan...:rock:

Huomentaa!!
Hyvin pyyhlii mutta pyyhkiköön! Tervetulemas vain joukkoon KissKiss83!! Kyllähän me lavalle mennään! Tietenkin! Viikkoja on vielä edessä kuinka ja nyt jo 3 viikon dietin jälkeen olen aivan sokea onko tapahtunut yhtään mitään! Eipä kai... tai ehkä hieman!:D Joten niin kuin huomaat kaikki on sokeita sille omalle kropalle ja sen muutoksille! Ei muuta kuin täyttä höyryä eteenpäin ja megana uskoa omaan tekemiseen! :rock::thumbs:

Hyviä treenejä vain kaikille....:dance:

Listoja odotellessa!
;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom