Keskustelua otevoimailusta

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Perkeleen kovia suorituksia Heimopäällikkö. Itse ostelin viime vuonna ykkösestä kolmoseen nuita COC:n grippereitä. 2.5 menee kyllä kiinni, kolmonen saa olla ihan suosiolla reenikassin pohjalla vielä..

Helpolle se tosiaan näyttää, mutta kun itse testaa niin ohhoh.

Danke.

Kannattaa kaivaa se kolmonen repusta ja aloittaa sillä tekemään pakotettuja sulkuja toista kättä apuna käyttäen. Tai vaihtoehtoisesti kuristat sen pakariklemmarilla 10-12milliin ja alat runnomaan sillä sulkuja. Sitten voit heittää kassin pohjalle #3.5 ja myöhemmin sama juttu niin että repun pohjalla kolisee nelkku. ;)

Toi oli Heimo hyvä vinkki toi 3.5 ja 3 pitäminen repussa, mutta perkele pitäis eka saada ite ne kiinni niin olis kehtais esittää.. :)
Itellä grippailu into lähti siitä, kun 14 vuotiaana kuulin tarinan jossa joku kovanäppinen voimanostaja oli hajottanu toisen kämmenen kättelyssä.

Kyllä mäki joskus.. ;)

Se on toi #3 sulku vähän sama kuin 300kg veto tai 200kg raakapenkki. Vetoa ja penkkiä arvostetaan enemmän. Johtuu paljolti siitä että moni on kokeillut niitä käytännössä ja huomannut miten vaativia ne on. Niin on kolmosen sulkukin. Kannattaa kokeilla.

- - - Updated - - -

Enkä ala kinaamaan kenenkään kanssa mikä noista on kovin juttu. Kaikki on kovia, siitä ei pääse mihinkään.

Tärkeintä on se ettei tyydy mihinkään vaan jatkaa eteenpäin.

Kohta on kolkki kiinni! Kokon Kimmon kolmonen viikonloppuna about 1-2 millin päähän ja oma ainakin yhtä lähelle eilen..Pakko tuo on muutamassa viikossa runnoa parallelista.

Tänään nousi 50kg leoko ilmaan (oikealla kädellä) ja pysyi lukituksessa parhaimmillaan 5sek., viimeksi kun koitin niin ei noussut aivan lukitukseen. Videota pistän 1-3 viikon sisällä, riippuen kuinka saa kaverin mukaan ja kuvaamaan, ja että onko hyvä päivä/asenne kohdillaan. :puntti:

videota vaan ilmoille!:)

Jooh, tänään pysy 7sek., tekniikka ei oo vielä aivan täydellinen (;)), meinasin et vedän tällä seuraavan viikon viä treeniä ja sitte 11-12 päivä tärähtää video.

Tänään oli salilla yks mies, nostin tuon kiekon ja kehu "jumalauta" vaan taustalta, nosti hymyn huulille :D kehu et pitäiskö kuvata, kehuin et odotellaan seuraavaan viikkoon :puntti:

onko nuo sitten miten kovia tuloksia, ku itekki oon molemmilla käsillä saanut nostettua ja pidettyä jonkin aikaa tommosia leokoja? ja semmosta 75kg alasinta jaksan keskarilla pitää sen reippaat 15sek keskisormella, ja nimettömilläkin saan ilmaan.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
onko nuo sitten miten kovia tuloksia, ku itekki oon molemmilla käsillä saanut nostettua ja pidettyä jonkin aikaa tommosia leokoja? ja semmosta 75kg alasinta jaksan keskarilla pitää sen reippaat 15sek keskisormella, ja nimettömilläkin saan ilmaan.

Pistähän videota niin katotaan. 25sec-30sec pidot Leoko50 alkaa olla kovaa valuuttaa. Ei sillä vielä tänä päivänä kisassa pärjää mutta yli keskitason kummiskin. +35sec kun alkaa tuplana pysyä niin on valmis areenalle.

- - - Updated - - -

Mirror blob 57.9lb aikapitoa ja Teukka rikkoi maagisen 50paunaa!

http://www.youtube.com/watch?v=2Y7dLio7cWY&feature=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=c42ucaUKT8U&feature=youtu.be

- - - Updated - - -

Suomen kärki tällä hetkellä tuplissa.

Leoko Power 2x50kg

Riku Karu viro 0.40 26.01.2013
Petri Partanen Turku 0.33 04.11.2012
Juha Harju Kirkkonummi 0.31 30.10.2012
Timo Lauttamus Isokyrö 0.30 07.03.2010

Pistähän videota niin katotaan. 25sec-30sec pidot Leoko50 alkaa olla kovaa valuuttaa. Ei sillä vielä tänä päivänä kisassa pärjää mutta yli keskitason kummiskin. +35sec kun alkaa tuplana pysyä niin on valmis areenalle.

- - - Updated - - -

Mirror blob 57.9lb aikapitoa ja Teukka rikkoi maagisen 50paunaa!

http://www.youtube.com/watch?v=2Y7dLio7cWY&feature=youtu.be

http://www.youtube.com/watch?v=c42ucaUKT8U&feature=youtu.be

- - - Updated - - -

Suomen kärki tällä hetkellä tuplissa.

Leoko Power 2x50kg

Riku Karu viro 0.40 26.01.2013
Petri Partanen Turku 0.33 04.11.2012
Juha Harju Kirkkonummi 0.31 30.10.2012
Timo Lauttamus Isokyrö 0.30 07.03.2010

Sitten kun noita painoja tosissaan pidetään niin alkaa ne sekunnitkin olla aika pitkiä... 30sec on yllättävän pitkä aika.

Rikulta odottaisin vielä kovempiakin aikoja jatkossa.

Niin en siis meinannut aivan sitä, että onko tuo kilpatasolla kova, vaan kun trnaja vaikutti olevan tuosta niin innoissaan. Siitä sitten vaan tuli mieleen, kun minun ei ainakaa oo tarvinnu näihin näppivoimiin reenata ollenkaan, tuli vaan tuolla uudella salilla kokeiltua tommosia leokoja, ku siellä semmoset oli. En nyt kumminkaan jaksa siis mitää 10sek ees niitä pitää :D noita alasimiakin kokeilin expossa rautakouran kojussa.

vaan kun trnaja vaikutti olevan tuosta niin innoissaan.

Tottakai mä ny oon innoissani, koska viimetalvena kokeilin, ei muisteekseni lähtenyt ollenkaan irti maasta, parikuukautta sitten nousi parisenttiä ja nyt makas jo selväs lukitukses. Ilman sen kummempia treenejä siis.

Ei välttämättä oo muille kova juttu, mutta mulle on helvetin kova juttu :)

juu ei siinä siis mitään, hyvä että kehitystä tulee, mutta pohdimpa vain :) onko siinä suorituksessa sitten mitä vaatimuksia siinä suorituksessa esim. millä puolen sormien tulisi olla?

juu ei siinä siis mitään, hyvä että kehitystä tulee, mutta pohdimpa vain :) onko siinä suorituksessa sitten mitä vaatimuksia siinä suorituksessa esim. millä puolen sormien tulisi olla?

Peukalo sileällä puolella, muut sormet toisella puolen.

Niin en siis meinannut aivan sitä, että onko tuo kilpatasolla kova, vaan kun trnaja vaikutti olevan tuosta niin innoissaan. Siitä sitten vaan tuli mieleen, kun minun ei ainakaa oo tarvinnu näihin näppivoimiin reenata ollenkaan, tuli vaan tuolla uudella salilla kokeiltua tommosia leokoja, ku siellä semmoset oli. En nyt kumminkaan jaksa siis mitää 10sek ees niitä pitää :D noita alasimiakin kokeilin expossa rautakouran kojussa.

Jos on oikeat Leokot ja lähtee ilmaan tosta vaan niin onhan se nyt aika kova juttu. Peukku vielä urapuolelle jos niinkin nousee niin johan on äijä. :puntti:

Itse esim kun aloittelin tätä touhua 2007 niin jouduin aikas monet kerrat nöyrtyä Leokon edessä kunnes sain sen ylös. Pohjalla oli jo kummiskin #3 sulkuja ja kuristettua #4 käskyttelin mutta en Leokoita. :D

tommoset ne on mitkä trnaja:n avatarissa. jännä kyllä, minä en tainnut saada ees #2 suljettua fitness expossa, en oo ihan varma mikä se oli. jotaki kiloja niissä luki kans. paitsi että kokeilin niitä just sillon ku olin sitä 75kg punnusta roikottanu keskarilla ja siinä lähti samalla nahat sormesta, nii ei oikeen kunnolla pystyny puristeleen. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom