Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Komeita on pystit!
Paljonko Juha sanoisit, että täytyy saada rollarista siistiin lukitukseen, että nousee tuo 79kg INCH ilmaan?
Joo, menee taas tälläisiin kysymyksiin, koska liikaa vapaata.
Olikos jossain mahdollista mittauttaa gripperin jäykkyys? Tarkoitan semmoista tarkistusta että vastaako jäykkyys sitä mitä on ilmoitettu?
Mulla on nyt tällainen tilanne että tarttisin vähän otevoima-apua. Ei ole mitään kokemusta tämän tyylisestä treenistä, joten tätä heikkoa osa-aluetta on huono lähteä parantamaan tehokkaasti.
Aloitin siis salin uudestaan monen vuoden tauon jälkeen ja voimat on tulleet takaisin kohisten, mutta näppivoimat ei pysy perässä. Sitkeästi olen treenannut ilman remmejä, mutta näppien voimattomuus alkaa jo syödä muun treenin tehoja. Mavessakin on täysi työ saada pidettyä 120 kg näpeissä vaikka muu kroppa jaksaisi enemmänkin. Kyseessä on siis tosi heikko puristusvoima mihin tarvitaan apuja ja vähän äkkiä.
No, salillahan ei ole tuollaisia tarkoitukseen tehtyjä vekottimia enkä ajatellut kotiin niitä hankkia, joten täytyy soveltaa. Sellaiset paksulla kahvalla olevat yhden käden kahvat löytyy taljaan ja olen sen joskus alataljaan laittanut ja koittanut pidellä kiinni. Kahvakuulia löytyy myös jos niillä jotain tekee. Ja tietysti normaali salivarustus muuten. Mutta siis olisko jotain mitä vois tehdä vaikka suht nopeasti normaali treenin päälle, vai pitääkö asiaan todella paneutua? Millaisia liikkeitä ja sarjoja? Tehdäänkö ns. toistoja vai vain pitoja? Kuinka pitkiä? Kuinka usein? No, jos joku viittis heittää mua jollain valmiiksi pureskellulla esimerkkiohjelmalla niin pääsisin ehkä ongelmasta eroon joskus. Olisin hyvin kiitollinen.
Siinä oli muutama ihan hyvä. Mavessa olenkin pienemmät painot ottanut aina myötäotteella ja apinaotteella vieläpä.Aloita ihan perus 2x10kg kiekkojen pitoja yhdelläkädellä.
Myötäottella maastavedot.
Roikkumiset yhdellä (n. 60sek on jo hyvä)/ kahdella kädellä (120sek)
Kahvakuulalla Bottom Up Press ja pohjasta ylös nostot
Jos ei ole rahaa pistää vehkeisiin niin hakee vaikka sopivan pyöreän kiven metsästä ja nostelee sitä yhdelläkädellä!
Perus mekaanista vaakaa voi myös testata.
vielä kun kirjaa suoritukset ylös niin näkee kun tulokset nousee!