Keskustelua otevoimailusta

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
En epäile, että oli kova kunto tuohon aikaan, kun tuota #3,5 jousta olen koittanut :D

Pitäisköhän sitä koittaa alkaa vetää rollarilla kunnon treeniä, kun se tuli vastaan kaapinpohjalta+ yhdistettynä 2x6 penkkiin ja thompzonin supermaveen :) Saas nähä mitä tulee tulosta :evil: Tässä on nyt viikko mietitty miten treenit jatkuu ja toinen viikko aikaa vielä miettiä ja muutella ohjelmaa.

+ Juha, jos pistän tuosta rollarikahvasta kuvaa, kuinka mulla sormet menee ympäri, tuleeko sun "tappisormistas" kuvat samalla systeemillä "mitattuna"? :D

++ tulipa otettua yhtäkkiä kuva: http://aijaa.com/pVzapt oli yllättävän vaikea kuvata..

keskarin ja peukalon välillä on väliä (lyhyimmästä kohtaa mitattuna) 3,7cm. Ihan satavarmasti Juhalla pidemmpät "tappisormet" :rolleyes:

Sulla on jotenkin vammaisesti tuo ote kahvasta. Ota siitä kahvasta kiinni niin että olisit tekemässä oikeasti nostoa ja käännä sitten käsi toisin päin mitattavaksi.

Noin 24mm

It´s Official Now!!! 1st man in the world 4x10kg Pinch Lift!!!

9azahesu.jpg

Tossa on mun serkun (nim.Raato) koura RT:ssä kiinni vielä oikeen kuvan kanssa. :)

Sulla on jotenkin vammaisesti tuo ote kahvasta. Ota siitä kahvasta kiinni niin että olisit tekemässä oikeasti nostoa ja käännä sitten käsi toisin päin mitattavaksi.

Noin 24mm

Juu, tuo kuva on vähän huono, mainitsinkin siitä, kun mittasin niin otin juuri tuollain otteen (kuvakulma on erittäin huono tuossa mun kuvassa)

Mites muuten kun #2.5 menee kiinni, mutta se ei mene "räjähtävästi" pohjaan niin mitä Heimo suosittelee räjähtävyys treeniin?

En tiedä sun #2.5 ratiota. Räjähtävät (toistot esim 5x2-3) tulisi tehdä noin 50-60% 1 RM . Joku löysä kakkonen tai kova #1.5 lienee aika hyvä. Olettaen että toi sun #2.5 on kova.

Vittu mitä käsiä! Taitaa olla voimanpuutetta ranteessa jos noilla lapasilla ei ala RT kulkea? :wtf:

Aika kova toi missä menee sormet yhteen! :dance: Kyllä kelpais.

Heimo, taitaa olla vaan treenin puutetta.. Laitan sen paskiaisen vetelemään Rolling Thunderia!
Aikalailla 70 kg sillä nousee. Ikäisekseen hyvin. Kai?

64 kg nousi pariviikkoa sitten. 70 kiloo nostanut sillon kun tein käytännössä päivittäin reeniä.
Elämäni ekaa kertaa rollarissa nousi 55 kg..
Serkku nosti jo silloin 65 kiloa, ekaa kertaa :D

Tänää rintaa salilla, sekä grippailua RT, IM Blockbuster ja Leoko. Vittu tätä on äijät ootettu!

Mites toi blockbuster, 2HP vai yhellä kädellä?

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Paljo nousee tuolla IM blockbusterilla yhdellä kädellä lukitukseen/ilmaan?

+ seuraava viikko kävelyä ja lenkkeilyä :itku: en halua mitään jatkotautia... mut loppuviikosta 1-2 kevyttä rollaritreeniä vois vetästä

20 kiloo + romut.. :/
Mankku ei muuten siinä hommassa auta paskaakaan, on niin liukas pinta.

"Mää vien ne varastoon täst näin" :D

Onko muuten tuolla kaikilla mahdollisuus treenata varaston vermeillä, vaiko vaan joillakin avain varastoon?

"Mää vien ne varastoon täst näin" :D

Onko muuten tuolla kaikilla mahdollisuus treenata varaston vermeillä, vaiko vaan joillakin avain varastoon?

Mulla ja broidilla avaimet. Mun seurassa saa kuka vaan tulla treenaamaan ja kerran kuussa "avoimet ovet" eli mahis tulla testaamaan mitä on oikea otevoima.

Hyvä että jollain edes kulkee..
Mulla IM BLOCK 1HP 17.5 kiloa,
Leoko 50 +lp yht 75 kg
ja RT 65 kiloa.

Kaiken järjen mukaan jos pystyy treenaamaan järkevästi, kesänlopussa se mulkku 50 Leoko nousee. :)

Toivotaan..
On se vaan vittu painavaa paskaa! :D

Mää vähän luulen, et sulla pettää pää ekana, luulet et se on jotaki mitä kukaan ei voi saavuttaa ja et siten säkään :D Asenne kuntoon :evil:
Kunnon ote, keskityt, mietit sitä ku työkaveri haukku kusipääks, keräät raivoo, puristat niin paljo ku ikinä lähtee hampaat irves ja nostat, perkele :)

Jännä juttu, luulis että noin kovalla rollarituloksella pysyy komeesti ilmas, varsinki ku vertaa omaan rollaritulokseen :D

Mä just mietin salilla vittu ihan samaa että mitä helvettiä oikeesti.. :D
Meillä on leoko/rollari suhde aivan päin honkia.. :D

Juu täytyy kyl pistää vaan vitusti painetta pönttöön ja nostaa se mulkku! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom