Keskustelua otevoimailusta

Otevoimailussa on mun mielestä aivan liian iso epäkohta. Muissa lajeissa on esim rakenne-eroja, tyyliin lyhyt kaveri nyt ei vain ole koripalloon sopiva. Mutta otevoimailussa toi voitais silti korjata. Otevehkeiden paksuus pitäis matsaa prosentuaalisesti. Se vain ei ole lyhkäsillä sormilla sama asia nostaa esim 50mm tankoa vaikka puristusvoima olisi kovempi. Ton vois vielä tuurilla korjaa, eli kaikkia vehkeitä olis useampi koko. Gripperitkin on jostain helvetin syystä semmoisia, että kaikki isollakin kouralla, joutuu asettelemaan sen. Miksei ne ole valmiiksi sen verran kiinni, että jäisi se täysin turha asettelu pois suurimmalta osalta.

Otevoimailussa on mun mielestä aivan liian iso epäkohta. Muissa lajeissa on esim rakenne-eroja, tyyliin lyhyt kaveri nyt ei vain ole koripalloon sopiva. Mutta otevoimailussa toi voitais silti korjata. Otevehkeiden paksuus pitäis matsaa prosentuaalisesti. Se vain ei ole lyhkäsillä sormilla sama asia nostaa esim 50mm tankoa vaikka puristusvoima olisi kovempi. Ton vois vielä tuurilla korjaa, eli kaikkia vehkeitä olis useampi koko. Gripperitkin on jostain helvetin syystä semmoisia, että kaikki isollakin kouralla, joutuu asettelemaan sen. Miksei ne ole valmiiksi sen verran kiinni, että jäisi se täysin turha asettelu pois suurimmalta osalta.
Tämä on tosi ja nykyään kisoissa painoluokat.. Painavat kaverit yleensä isompi kouraisi ja mittasuhteet. Tämä on mun mielestä riittävä jako. Ihan sama jos muutamassa lajissa joku luonnon oikku on saman painoinen mutta pitää sitten olla parissa lajissa vaan enämmän häntä edellä.

Tämä on tosi ja nykyään kisoissa painoluokat.. Painavat kaverit yleensä isompi kouraisi ja mittasuhteet. Tämä on mun mielestä riittävä jako. Ihan sama jos muutamassa lajissa joku luonnon oikku on saman painoinen mutta pitää sitten olla parissa lajissa vaan enämmän häntä edellä.

Minä, Tankki, Snook ja vaikka kuinka moni varustettu samankokoisella kädellä, SHW sarjassa ja rauta nousee kun on sitä voimaa.

Säädettävät dynamometrit ym hyviä kun pienikätinen saa itse valita sopivan leveyden.

Onhan maailmalla yli 100 lajia joista jokaiselle löytyy sopiva. Se on eri asia kuka sitten haluaa olla 5kg painavan mutterinkannattelun virallinen WR mies. Tuopinkannattelu kova!

Juha Harju

Gripperit vois minunkin mielestä olla vakiona vaikka 1" ~ 25mm. Tuli ennen treenattua klemmarilla kuristetuilla jousilla ja siitä oli erittäin miellyttävä lähteä runttaamaan jostain 20-25mm leveydeltä kun ei tarvinnu asetella.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Gripperit vois minunkin mielestä olla vakiona vaikka 1" ~ 25mm. Tuli ennen treenattua klemmarilla kuristetuilla jousilla ja siitä oli erittäin miellyttävä lähteä runttaamaan jostain 20-25mm leveydeltä kun ei tarvinnu asetella.

Kuristettuja minäkin tarjoan koska ne yksinkertaisesti toimii.

Pinch 2x17kg
View: https://youtu.be/RXI6BGoi1Xg

Ei nyt mikään super cool filmi. Pitkästä aikaa kokeilin k.o liikettä. Tosta kutistuksesta. Sitä aattelin itekin että jos sillä alkais treenata kohti 3.5 sulkua. Tuntuu aika hurjalle kyllä että se on sitten se seuraava maali.

Hienoa.

Itse otin Euro Pinnhissä 2 x 116.3kg. Siitä tiesi jo että 2x25kg levyt paperia.

Liitteet

• Screenshot_20210511-175417.png
    Screenshot_20210511-175417.png
    1,2 MB · Katsottu: 137
  • Screenshot_20210511-180624.png
    Screenshot_20210511-180624.png
    1,2 MB · Katsottu: 146
  • Screenshot_20210512-162125.png
    Screenshot_20210512-162125.png
    1,4 MB · Katsottu: 156
Nyt Juha tupla nostoa metsästämään...ei ole tainnut Jessen jälkeen vieläkään kukaan ottaa 🤔

Niin, olisihan sekin tavoittelemisen arvoinen juttu. Jotenkin vaan semmoinen fiilis että kun tämä on kertaalleen jo nostettu niin ei seuraava nostaja saa enää kunnon respectiä.

Olen miettinyt jos hommaisi 3x20kg Eleikoa. Se olisi "1st of the world stuff" Ainakin tietääkseni.

Olen ollut viimeiset 4kk kipeä jatkuvasti niin skenen jutut ei ole hirveästi kiinnostanut. Aivolisäkkeen tuhoutumisen jälkeen kävin ENMG, aivojen valtimoiden laaja TT, kallon mahdollisten rakenteiden muutosten TT kuvaus, Ppään MRI kaksi kertaa, EEG aivosähkökäyrä, fyssari, ortopedi, neurologi joka otti likvor näytteen 20cm neulalla selkäydinkanavasta. Seuraavaksi tehdään unessa eeg tutkimus.

Varmaa on jo se että sairastan epilepsiaa. Lihasheikkoustauti edelleen auki mutta tutkitaan koepaloista.

Pyörryin tunniksi ja purin kieleni paskaksi. Tajusin että nyt ei mee hyvin. Onneksi on lääkitys nyt.

Samoin testo korvaushoito oli 4kk jäähyllä koska pistettiin 7pv:n välein ja hb nousi 192.
Nyt 152 ja homma jatkuu.

Juha Harju

Hyvin näyttää puristusta olevan Juhalla vaikka ongelmia on ollut paljon. Onko Juhalla millainen gripperikunto tällä hetkellä ? Oletko vielä kerennyt kokeilla paksumpia jousia tauon jälkeen?

Hyvin näyttää puristusta olevan Juhalla vaikka ongelmia on ollut paljon. Onko Juhalla millainen gripperikunto tällä hetkellä ? Oletko vielä kerennyt kokeilla paksumpia jousia tauon jälkeen?

Kiitosta vaan. Vaikeuksia on ollut yllin kyllin. Josko ne nyt vihdoin helpottaisi.

Jousissa #3.5 menee 20mm blockilla hyvänä päivänä 3-4 toistoa. Huonona 1 väpättävä toisto.

#3 peruskauraa kaikilla muilla asetuksilla paitsi TNS.

Mullahan on totaalinen harjoittelukielto 14.6 asti jolloin mulle tehdään EEG tutkimus unessa. Harjoituskieltoa en valitettavasti ole pystynyt noudattamaan. Konsultoin hoitavaa neuroa joka pitkin hampain antoi luvan tehdä kevyttä vastusharjoittelua. Paineet pääkopassa ei saisi nousta lainkaan eli isot jouset pannassa. #3.5 pysryn puristamaan kiinni ilman agreja.

Testo korvaushoito pelittää taas 4kk jälkeen.

7pv:n sykli oli hyvä mutta ikävä että nosti hempparit ja trombot reippaasti yli viitearvojen.

Nyt mennään 21pv kierrolla hetki. Jos pvkt kunnossa muutetaan kierto 14pv:n välein.

Kyllä tämä tästä. 😎

Montakos Suomessa on muuten yli 180kg.nostajaa apollolla?200kg ottajia onko muita kisoissa kun Jesse?treeninostoja taitaa 200 kilolla olla muutama?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom