Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Reilu puoli vuotta nyt treenattu tätä ja enkka parantunut 30,8 kilosta 42,5 kiloon. Tää on kyllä ehdottomasti näistä kaikista otevoimalajeista mun suosikki edelleen.
Aika pienellä mankun määrällä tuntuu saavan parhaimman pidon. Olishan toi 50 tosi kova juttu mut en kyl ite usko et vielä menee.Hyvin lähtee ja niin puhdas mankusta koko laite. Kisoissa sata varmasti oma enkka on 50kg ainakin![]()
Tämä on tosi ja nykyään kisoissa painoluokat.. Painavat kaverit yleensä isompi kouraisi ja mittasuhteet. Tämä on mun mielestä riittävä jako. Ihan sama jos muutamassa lajissa joku luonnon oikku on saman painoinen mutta pitää sitten olla parissa lajissa vaan enämmän häntä edellä.Otevoimailussa on mun mielestä aivan liian iso epäkohta. Muissa lajeissa on esim rakenne-eroja, tyyliin lyhyt kaveri nyt ei vain ole koripalloon sopiva. Mutta otevoimailussa toi voitais silti korjata. Otevehkeiden paksuus pitäis matsaa prosentuaalisesti. Se vain ei ole lyhkäsillä sormilla sama asia nostaa esim 50mm tankoa vaikka puristusvoima olisi kovempi. Ton vois vielä tuurilla korjaa, eli kaikkia vehkeitä olis useampi koko. Gripperitkin on jostain helvetin syystä semmoisia, että kaikki isollakin kouralla, joutuu asettelemaan sen. Miksei ne ole valmiiksi sen verran kiinni, että jäisi se täysin turha asettelu pois suurimmalta osalta.
Tämä on tosi ja nykyään kisoissa painoluokat.. Painavat kaverit yleensä isompi kouraisi ja mittasuhteet. Tämä on mun mielestä riittävä jako. Ihan sama jos muutamassa lajissa joku luonnon oikku on saman painoinen mutta pitää sitten olla parissa lajissa vaan enämmän häntä edellä.
Otevoimailussa on mun mielestä aivan liian iso epäkohta. Muissa lajeissa on esim rakenne-eroja, tyyliin lyhyt kaveri nyt ei vain ole koripalloon sopiva. Mutta otevoimailussa toi voitais silti korjata. Otevehkeiden paksuus pitäis matsaa prosentuaalisesti. Se vain ei ole lyhkäsillä sormilla sama asia nostaa esim 50mm tankoa vaikka puristusvoima olisi kovempi. Ton vois vielä tuurilla korjaa, eli kaikkia vehkeitä olis useampi koko. Gripperitkin on jostain helvetin syystä semmoisia, että kaikki isollakin kouralla, joutuu asettelemaan sen. Miksei ne ole valmiiksi sen verran kiinni, että jäisi se täysin turha asettelu pois suurimmalta osalta.
Gripperit vois minunkin mielestä olla vakiona vaikka 1" ~ 25mm. Tuli ennen treenattua klemmarilla kuristetuilla jousilla ja siitä oli erittäin miellyttävä lähteä runttaamaan jostain 20-25mm leveydeltä kun ei tarvinnu asetella.
Pinch 2x17kg
View: https://youtu.be/RXI6BGoi1Xg
Ei nyt mikään super cool filmi. Pitkästä aikaa kokeilin k.o liikettä. Tosta kutistuksesta. Sitä aattelin itekin että jos sillä alkais treenata kohti 3.5 sulkua. Tuntuu aika hurjalle kyllä että se on sitten se seuraava maali.
Kovia suorituksiaHienoa.
Itse otin Euro Pinnhissä 2 x 116.3kg. Siitä tiesi jo että 2x25kg levyt paperia.
Nyt Juha tupla nostoa metsästämään...ei ole tainnut Jessen jälkeen vieläkään kukaan ottaaHienoa.
Itse otin Euro Pinnhissä 2 x 116.3kg. Siitä tiesi jo että 2x25kg levyt paperia.
Nyt Juha tupla nostoa metsästämään...ei ole tainnut Jessen jälkeen vieläkään kukaan ottaa![]()
Hyvin näyttää puristusta olevan Juhalla vaikka ongelmia on ollut paljon. Onko Juhalla millainen gripperikunto tällä hetkellä ? Oletko vielä kerennyt kokeilla paksumpia jousia tauon jälkeen?