Keskustelua otevoimailusta

Niin tai nykyisin kovimmat raudat mitä uusimmalla (se missä päätylevyt) versiolla nostettu kisoissa on 115.5kg. Tämän yli ei ole uusimmalla kahvalla kisassa kukaan päässyt. Yrittäneitä ollut kyllä Tank, Tanner, Myerscough ym. Laine Snook yritti Dubaissa 131.5kg, 115.5kg jälkeen mutta epäonnistui. Varmasti jäi siihen välimaastoon rautoja. Tankin paras nosto 110kg ja on 115kg yrittänyt. Molemmat todistetusti kaikkien aikojen parhaimpia paksujen kahvojen nostelijoita.
Nyt odotellaan tätä "Laineen mollaajaa" kun Snook pärjäsi niin huonosti King Kongissa. :ROFLMAO:

Nyt odotellaan tätä "Laineen mollaajaa" kun Snook pärjäsi niin huonosti King Kongissa. :ROFLMAO:
En tiedä Laineen tavoitteista sen suuremmin, mutta jotenkin sellainen kuva jäänyt että aika paljon paksujen kahvojen ympärillä ne pyörineet ja muut jutut sitten sivussa tulleet jos tulleet. King Kong osallistuminen liittyi siihen että halusi Crusher tehdä maailmanennätyksen. Flaskissä kun taisi yrittää, mutta ei hänen tavoite siinä kokonaiskisa ollut. Tälläisen kuvan Baderin viesteistä ainakin sain. Paksuissa kahvoissa sitten onkin kaikkien aikojen paras ainakin omalla listalla.

En tiedä Laineen tavoitteista sen suuremmin, mutta jotenkin sellainen kuva jäänyt että aika paljon paksujen kahvojen ympärillä ne pyörineet ja muut jutut sitten sivussa tulleet jos tulleet. King Kong osallistuminen liittyi siihen että halusi Crusher tehdä maailmanennätyksen. Flaskissä kun taisi yrittää, mutta ei hänen tavoite siinä kokonaiskisa ollut. Tälläisen kuvan Baderin viesteistä ainakin sain. Paksuissa kahvoissa sitten onkin kaikkien aikojen paras ainakin omalla listalla.
Juuri näin. Mutta jos minä erehdyn kehaisemaan Lainetta niin heti tulee muistutus katkeralta Snookin Kong sijasta. Paksuista kahvoista viis. :pano:

Mulla kun on tää forkkuprio meneillään, niin otan mukaan myös pitoja. Sitten kuukauden jälkeen uudestaan Juhan kanssa salille ja hän saa tuomaroida mulle noi samat painot uudestaan ja katotaan pääsenkö korkeammalle.
@Mike Mielenkiintoinen proggis. Minkälaisella tiheydellä lähdet veivaamaan noita? Useasti viikossa?

@Mike Mielenkiintoinen proggis. Minkälaisella tiheydellä lähdet veivaamaan noita? Useasti viikossa?
Vähintään kaksi kertaa ja kovempaa mitä aikaisemmin, selkätreenissä koitan tehdä ne vedotkin ilman koska niissä ei kulmasoudun tapaan tartte pitää koko sarjan ajan kiinni.

Onko rollari jotenki erityinen nosto että sen kanssa toimitaan noin, vai päteekö sama tyyli mihin kaikkiin liikkeisiin?
Kysyin tätä siis ihan tosissaan, vaikka saatto vaikuttaa vittuilulta 😁

Kysyin tätä siis ihan tosissaan, vaikka saatto vaikuttaa vittuilulta 😁
Olis täytyny varmaan heittää heti, että olisko sillä runkkauksella kuitenki paras siirtovaikutus otevoimailuunkin, kun vähän kuulostas siltä täällä.
Mitä jäiskään jäljelle ku otettas vtlut pois.
Vastaus tullu välittömästi😁
Vitsi vitsi..huono vitsi.😂

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Viime treeni oli bodailua Miken kanssa ja itsellä siinä samalla palauttelua. Tänään nostettiin sitten tosissaan ja testattiin miten siirtovaikutus puree muista otejutuista. Kaikki nostot all or nothing asenteella tappiin asti. Hyvältä näyttää nyt. Toivottavasti joku saa motivaation kipinän alkaa treenaamaan kun katsoo pätkät.

View: https://youtu.be/slCjKU5F-6Y

View: https://youtu.be/V32zEu5d2tw

View: https://youtu.be/jMe8acbg2-8

View: https://youtu.be/CyK7qJPXjXo

View: https://youtu.be/ka_z-HlqjdY

Onko rollari jotenki erityinen nosto että sen kanssa toimitaan noin, vai päteekö sama tyyli mihin kaikkiin liikkeisiin?
Okei ilmeisesti tähän ei oo tulossa vastausta 😁

Mihin toi perustuu?
Jotain tietoa jätän mielelläni itselleni. Olen oppinut 30v voimailun matkalla ettei kaikkea specifi tietoa kannata huutaa julki vaan keskittyä enemmän omaan treeniin ja tuloksien parantamiseen. Kuten olen nyt tehnyt.

Muistan kun joku yli 10v sitten kysyit minulta täällä mitä sisältyy 2h-3h gripperitreeniin kun se kuullosti mielestäsi niin utopistiselta. Avasin silloin malliksi yhden gripperitreenin miten se menee ekasta sarjasta vikaan sarjaan.

Mutta jatketaan ja pidetään putki tummana.

Onko kellään muulla palstan näppivoimailijalla näkemystä asiaan, miksi Rollari kehittyy paremmin reenaamalla jotain muuta mystistä liikettä kuin itse Rollaria? Ja miksi sama logiikka ei toimi muihin/kaikkiin liikkeisiin?

Onhan tää nyt mielenkiintoinen asia siirtovaikutuksen näkökulmasta 😁

Onko kellään muulla palstan näppivoimailijalla näkemystä asiaan, miksi Rollari kehittyy paremmin reenaamalla jotain muuta mystistä liikettä kuin itse Rollaria? Ja miksi sama logiikka ei toimi muihin/kaikkiin liikkeisiin?

Kyllä omalla kohtaa pystyn samaistumaan tuohon näkökulmaan, on mun mielestä sitä "display of strenght" vs "builder" liikevalikoimassa.

Oiskohan sillä jotain tekemistä kun rollari on niin saakelin tukkottava liike että jos sitä yrittää määrällisesti tehdä paljon niin grippi tuhoutuu forkkujen tukkoisuuteen.

Kyllä omalla kohtaa pystyn samaistumaan tuohon näkökulmaan, on mun mielestä sitä "display of strenght" vs "builder" liikevalikoimassa.
Mihin kaikkiin liikkeisiin, ja miksi toi toimii? Onko tossa joku logiikka takana?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom