Keskustelua otevoimailusta

Aikoinaan kun treenasin molemmat kädet aina jousitreenissä niin vasurilla meni kova #3.5 (3.56) ja oikealla sitten aika paljon enemmän.

Mites sun treenit kulkee?
Vääntö kulkee ok hyvin, mutta huomasin tuossa pari kk sitten kun väänsin Latvialaista ikämiesten maailmanmestaria vastaan, että sormet tarviis lisää potkua 😁 Nyt pieni proggis että sais Coceja ja Rollaria eteenpäin.

Oon tehny Rollaria ennen todella satunnaisesti, ja useesti vieläpä ylätaljassa 🤔 niin nyt tarkotuksena tehä 2-3 kertaa viikossa, ja volyymi painotteisesti. Eilen tosin kävin vieraissa ja tein extrana Wrist Wrenchiä 😁

Tunnetko Kurtin Kimmoa? Kova vääntäjä kans. Olen häntä jeesaillut jossain jutuissa ja varmaan teillä olisi palhon yhteistä noista rt treeneistä. Thumbless tyyli ja variaatiot taitaa olla paras voimantuoja rollarilla kädenvääntöön. Tämän varmaan pitkän linjan miehenä tiesitkin.

Tunnetko Kurtin Kimmoa? Kova vääntäjä kans. Olen häntä jeesaillut jossain jutuissa ja varmaan teillä olisi palhon yhteistä noista rt treeneistä. Thumbless tyyli ja variaatiot taitaa olla paras voimantuoja rollarilla kädenvääntöön. Tämän varmaan pitkän linjan miehenä tiesitkin.
Joo Kimmo tuttu ja erittäin kova mies 💪 Onneksi ei olla vähään aikaan väännetty sen kanssa, kun viimeset voitot molemmilla käsillä meni ittelle 😂

Joo suurimmaksi osaksi tullu ilman peukaloa noi Rollarit tehtyä 👌

Mikä on gripperikunto MM asetuksella?

Onko sinun GHP 8 kalibroitu? Katoin että oot 2012 ottanu 2 toistoa sillä GHP challengessä. Ja samana vuonna sertit MashMonster 6:n.
3.60 MM asetuksesta nyt. Hilaan sitä ylöspäin viikottain 211.92lb kuristetulla nelkulla. Tuntuu toimivan hyvin.

Heimopäällikkö GHP 8 / 78kg / 172.2 lbs / rating = 3.38

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Mitäs tuumaat levyrannekäännön sekä levyhauiskäännön treenaamisen välittymisestä kädenvääntöön?Vääntöhän tulee noissa suurimmaks osaks sormilla ja ranteella.

Jos minulta kysyt niin levyllä tehdyt rannekäännöt aina tehokkaampia.
Näin oon vähän pähkäillyt itekkin, mitä noita on tullut treenattua. Tolla täyskokosella 20kg:n levyllä, jos pystyy tekeen noita rannekääntöjä vaakatason alapuolelta niin sanoisin, että vaikee on mennä kovankin top rollaajan tälläsen vääntäjän sormista yli.

Näin oon vähän pähkäillyt itekkin, mitä noita on tullut treenattua. Tolla täyskokosella 20kg:n levyllä, jos pystyy tekeen noita rannekääntöjä vaakatason alapuolelta niin sanoisin, että vaikee on mennä kovankin top rollaajan tälläsen vääntäjän sormista yli.
Tos on semmoinen laji millä kehitetään huippu voimat sormiin. Treenannu sillä yhtenä monista apuliikkeistä kohta 10 vuotta ja kyllä on tullut tulosta. On ranteet ja sormet iskussa.

View: https://youtu.be/BbxtVWdqv_8

Tos on semmoinen laji millä kehitetään huippu voimat sormiin. Treenannu sillä yhtenä monista apuliikkeistä kohta 10 vuotta ja kyllä on tullut tulosta. On ranteet ja sormet iskussa.

View: https://youtu.be/BbxtVWdqv_8

Täytyykin tota kokeilla, näyttää hyvältä liikkeeltä, kiitos vinkistä.
Onkos toi se paksu putki, jossa levy estää sormien menon kunnolla ympäri, jos toi on se niin kerran Arm Massacre kädevääntökisojen jälkeen kokeilin, kun yks kaveri vuonna 2013 oli tuonu esiteltäväks noita kisapaikalle. Alle 80kg:na 100kg tuli ylös sillä kokeilu kerralla ja sen jälkeen ei oo tullu koitettua kyseistä nostoo.

Viimeksi muokattu:
Minä kokeilin tänään ekaa kertaa negatiivisia COC kolmosella. Aika lujaa otti otti forkkuun kun niitä muutamia teki. Hurjalle tuntu. Pitänee vähän himmailla näitä pikkuhiljaa kun mavessa pitäs saada jotain nousemaan 28 päivä tätä kuuta. Oikein odotan että pääsen sen jälkeen tekemään kovaa muitakin lajeja kuin voimanostoo. Ehkä väärä paikka kysyä mutta tietääkö kukaan sattumalta että onko Yrittäjäkadulla Nokialla edelleen perällä se voimamiesluola? Tukkipunnerrus nyt kutkuttaa nääs.

Minä kokeilin tänään ekaa kertaa negatiivisia COC kolmosella. Aika lujaa otti otti forkkuun kun niitä muutamia teki. Hurjalle tuntu. Pitänee vähän himmailla näitä pikkuhiljaa kun mavessa pitäs saada jotain nousemaan 28 päivä tätä kuuta. Oikein odotan että pääsen sen jälkeen tekemään kovaa muitakin lajeja kuin voimanostoo. Ehkä väärä paikka kysyä mutta tietääkö kukaan sattumalta että onko Yrittäjäkadulla Nokialla edelleen perällä se voimamiesluola? Tukkipunnerrus nyt kutkuttaa nääs.
On se siä viä💪

Täytyykin tota kokeilla, näyttää hyvältä liikkeeltä, kiitos vinkistä.
Onkos toi se paksu putki, jossa levy estää sormien menon kunnolla ympäri, jos toi on se niin kerran Arm Massacre kädevääntökisojen jälkeen kokeilin, kun yks kaveri vuonna 2013 oli tuonu esiteltäväks noita kisapaikalle. Alle 80kg:na 100kg tuli ylös sillä kokeilu kerralla ja sen jälkeen ei oo tullu koitettua kyseistä nostoo.
Jep sama peli. Specifi näppitreeniin tarkoitettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom