kesäletti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on nyt samanlainen tukka kun Nyyssölällä niissä kisa kuvissa. Emäntä on parturi kampaaja niin ite oon malli päänä monessa kokeilussa, ja näistä tuli nyt vahingossa sen näköset. Niskassa on tukka tatuointi viivat :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon samaa mieltä että kesäfleda homoille ja säbäpojille, ja miehet keskustelevat sitten korkeintaan kesäparrasta.

Sen kummemmin promoamatta niin tässä ketjussa kyllä tiivistyy se suomalaisen miehen tylsyys, kaavoihin kangistuneisuus ja sali-kovis identiteetin hakeminen.

Tunnen monta "säbäletti-hinuria" joissa on enemmän munaa ja äijää kuin suurimmassa osassa porukkaa täällä.

Mutta jokainen tyylillään ja pääasia että on itse tyytyväinen.

Sen kummemmin promoamatta niin tässä ketjussa kyllä tiivistyy se suomalaisen miehen tylsyys, kaavoihin kangistuneisuus ja sali-kovis identiteetin hakeminen.

Tunnen monta "säbäletti-hinuria" joissa on enemmän munaa ja äijää kuin suurimmassa osassa porukkaa täällä.

Mutta jokainen tyylillään ja pääasia että on itse tyytyväinen.
Indeed, jotenkin lähes yllättävän paljon ihmiset jaksavat kytätä sitä miltä toiset näyttää ja ottaa siitä itselleen kauhean ongelman. Ihan samanlainen pelle se ihminen on oli sillä kalju tai säbätukka.

Tässä teille kesäletin mallia:

bookotw4.jpg

Mulla on säbätukka, ja oon ylpee siitä! Ei tosin ihan yhtä komeat kutrit kuin Joey Tempestillä.

Itselläni on tohon tyylin nytten leikattu tukka, pitäs vaan antaa kasvaa hieman
mohawk.jpg

Ja kyllä, omistan homo letin. Olin sänkipää yhdessä vaiheessa mutta tytöt ei niin tykänny joten jouduin alistumaan naisten vallalle ja kasvattamaan letin takas...

mä haluisin kasvattaa mun goottirastat takas, muttei muija anna...
Joutuu pitään siiliä.
Ehkä joskus vielä, ainakin pitäisin jos ei tarvis töissä käydä.

Itselläni on tohon tyylin nytten leikattu tukka, pitäs vaan antaa kasvaa hieman
mohawk.jpg

Ja kyllä, omistan homo letin. Olin sänkipää yhdessä vaiheessa mutta tytöt ei niin tykänny joten jouduin alistumaan naisten vallalle ja kasvattamaan letin takas...

Mullon samanlaine mut vähä pidempi ottatukka ;)

Tänään tuli sitten vedettyä eka kerta nahkakuulaksi :lol2:
Tulee kerran kuukaudessa vedettyä :) Paras letti ikinä! Ei tarvi mitään hoitotuotteita. Win Win!:thumbs:

Itsellä on paskat tukkageenit niin ei voi kokeilla kaikkea siistiä, mutta vältä ainakin takatukkaa, värjättyä lettiä ja irokeesiä. Riippuu täysin kallon muodosta, pärstästä ja hiuslaadusta. Itse pitäisin sellaista Matthew McConaghew surffitukkaa jos olisi paksumpi kuontalo. John Stamoksella on myös komea letti.

Tuo Beckham-kampaus on hieno mutta melko 2004.

Hiustyyli vaihtui vähäsen eilisen parturikäynnin jälijltä. Nyt päältä pituutta löytyy joku pari-kolme senttiä ja sivuilta/takaa tukka on lähes sänki. Ihan hyvältä näyttää, kun jaksaa sipasta annoksen vahaa.

Kolmen millin sänki. Tosin ei ole pelkkä kesätukka, vaan lähes jatkuva olotila.

Ainiin, pakollinen pakkislisäys: kaikki homosäbäfruittaritukat on gaylettejä.

Eilen kävi ravintolassa hauska juttu. Odotin tiskillä kaljaa, kun vierelleni tuli nainen, joka sanoi minulle, että sinulla olin todella huonosti leikattu tukka. Minä siihen häh?
Nainen totesi, että minä näytän ihan natsilta, kun minulla on sivut leikattu sängelle. Eihän tuohon voinut sanoa muuta kuin hyvä juttu, koska olen natsi.

Itsellekin joskus sanottu, että vähänkin kun on lyhyet hiukset mistään kohtaa, niin on välittömästi natsi. Tosin oma letti muistuttaa lyhyttä irokeesiä piikkeineen, joten en siis voi olla välittömästi lokeroimalla todellinen natsi.:D

Eilen kävi ravintolassa hauska juttu. Odotin tiskillä kaljaa, kun vierelleni tuli nainen, joka sanoi minulle, että sinulla olin todella huonosti leikattu tukka. Minä siihen häh?
Nainen totesi, että minä näytän ihan natsilta, kun minulla on sivut leikattu sängelle. Eihän tuohon voinut sanoa muuta kuin hyvä juttu, koska olen natsi.
Olisit näyttänyt loukkaantuneelta ja sanonut että "anteeksi, en ole natsi, olen neo-natsi"

Olis kellään ehdotuksia, haluttas mennä parturiin ja pyytää leikkaa jotain tosi sexyy, mutta mitä?

e. niin hiuslaatu on mulla tummanruskeet ja aika paksuu, siis sellast et hiusta on tod. paljon, oon pitänyt sitä nyt sellasen puol lyhyenä et saa helposti hieman sotkuseksi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom