Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Indeed, jotenkin lähes yllättävän paljon ihmiset jaksavat kytätä sitä miltä toiset näyttää ja ottaa siitä itselleen kauhean ongelman. Ihan samanlainen pelle se ihminen on oli sillä kalju tai säbätukka.Sen kummemmin promoamatta niin tässä ketjussa kyllä tiivistyy se suomalaisen miehen tylsyys, kaavoihin kangistuneisuus ja sali-kovis identiteetin hakeminen.
Tunnen monta "säbäletti-hinuria" joissa on enemmän munaa ja äijää kuin suurimmassa osassa porukkaa täällä.
Mutta jokainen tyylillään ja pääasia että on itse tyytyväinen.
Itselläni on tohon tyylin nytten leikattu tukka, pitäs vaan antaa kasvaa hieman
Ja kyllä, omistan homo letin. Olin sänkipää yhdessä vaiheessa mutta tytöt ei niin tykänny joten jouduin alistumaan naisten vallalle ja kasvattamaan letin takas...
Eli irokeesi ?
Mutta näin se on.
Tulee kerran kuukaudessa vedettyä Paras letti ikinä! Ei tarvi mitään hoitotuotteita. Win Win!:thumbs:Tänään tuli sitten vedettyä eka kerta nahkakuulaksi :lol2:
Olisit näyttänyt loukkaantuneelta ja sanonut että "anteeksi, en ole natsi, olen neo-natsi"Eilen kävi ravintolassa hauska juttu. Odotin tiskillä kaljaa, kun vierelleni tuli nainen, joka sanoi minulle, että sinulla olin todella huonosti leikattu tukka. Minä siihen häh?
Nainen totesi, että minä näytän ihan natsilta, kun minulla on sivut leikattu sängelle. Eihän tuohon voinut sanoa muuta kuin hyvä juttu, koska olen natsi.