kesäletti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
2055011071.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan oikeesti, Pakkiksen keijot, ei se pelkkä letti tee sitä hinttiä. Voinhan mäkin tänne alkaa postailemaan tämmösiä kuvia:

Bald%20guy%20version%202.jpg

shahrukh-khan-bald.jpg

42-17762690.jpg

Mutta ei se kalju/millin siili oikeesti ole se ainut heterovaihtoehto. Kysykää vaikka Mikeltä.

Ihan oikeesti, Pakkiksen keijot, ei se pelkkä letti tee sitä hinttiä. Voinhan mäkin tänne alkaa postailemaan tämmösiä kuvia:

Mutta ei se kalju/millin siili oikeesti ole se ainut heterovaihtoehto. Kysykää vaikka Mikeltä.
Taisit nyt juuri itse paljastaa sen omas henkisen iän!!
Jos nyt luet hiukan tarkempaa mun viestejä muuteskin niin sanoin juuri että pelkkä letti ei miehestä homoa tee vaan edesauttaa asiaa enkä puhunut kaikista pitkistä hiuksista vaan säbäreitten tarkkaan parturoiduista ja laitetuista ruoskist!!
Omalta koneeltako noi kuvat nappasit??;)
Peace:kippis1:

Sit myöskin onnistuuko ilman partavaahtoo kaljuna pito jos vaikka jokapäivä päivän päätteeksi suihkussa pyöräyttelee höylällä pitkin kalloa? Vai kannattaako tähänkin käsittelyyn ostaa vaahtoa?

Jotain perus kosteusvoidetta ja jopa valkovaseliinia on nahkaan laittanu joten voiteisa en osaa sen enempää sanoa. Mut juuriki noin eli suihkussa joka / jokatoinen päivä hyvällä gillettellä vetelee niin vaahtoa ei tarvi ja kiiltävänä pysyy.

Irokeesin tapainen, missä sivuilta vähän latvoista vaaleaksi ja keskellä kunnon hevosenharja blondina. Ei kuitenkaan liian punkkarimaisen lyhyet sivuilta. Eli juurikin sellainen mitä joka toisella kaduntallaajalla voisi kuvitella olevan.

Ja vielä visuaalinen todistuskappale homoudestani: kesätukka

P.S. Pelaan säbää kerran viikossa. Mut siitä sit sen enempää.

Ihan vain haluaisin tietaa, mita sitten, jos vaikka olisikin homo - tai edes sen nakoinen (jos sellaista perushomoulkomuotoa edes on olemassa)? Noinko pienessa on miehisyys?

Ihan vain haluaisin tietaa, mita sitten, jos vaikka olisikin homo - tai edes sen nakoinen (jos sellaista perushomoulkomuotoa edes on olemassa)? Noinko pienessa on miehisyys?
No sitten jos on homo, niin tykkää rassata poikien ryppyreikää ja ehostaa ulkonäköään enemmän, kuin naiset. Jos itse huomaisin olevani kyseisessä tilanteessa, alkaisin rasvaamaan köyttä ja tekeen testamenttia. Uskon vahvasti, että sählytukka toimii porttiteorian tavoin homouteen laukaisevana tekijänä. Ajaudut ikäänkuin varkain kaverisi pakaralle :arvi:

Tästä aiheesta voisi väitellä proffaksi

Irokeesin tapainen, missä sivuilta vähän latvoista vaaleaksi ja keskellä kunnon hevosenharja blondina. Ei kuitenkaan liian punkkarimaisen lyhyet sivuilta. Eli juurikin sellainen mitä joka toisella kaduntallaajalla voisi kuvitella olevan.

Ja vielä visuaalinen todistuskappale homoudestani: kesätukka

P.S. Pelaan säbää kerran viikossa. Mut siitä sit sen enempää.
Ihan siisti letti!

Kavereiden pakaroita on ihan kiva katsella. Mulla itsellanikin on aika tiukat ja pyoreat - niita saa katsoa, ja jos luvan pyytaa, voin antaa koskeakin. Taallahan noita homoeroottisia bodarikuvia on joka toinen ketju (tai ainakin viides) taynnaan, joten kohtahan me tuollaisen porttiteorian perusteella kaikki varmaan ollaan homoja, oli meilla hiukset paassa tai ei.

Siinä teille ÄIJIÄ

cavalierssatyrs800.jpg

The Cavaliers Motorcycle Club is the South's most active lesbian and gay motorcycle club.

lisätään nyt vielä:rock: niin sitten on yhessä viestissä niin paljon ÄIJÄÄ että...

Hyvin leikattu ja pidetty kuontalo on x kertaa tyylikkäämpi ku kalju.

Kalju sopii harvoille.

Tuntuu että monien pakkislaisten identiteetti on siinä kaljussa. Jos vähän joutuu vahaa laittaa lettiin, niin heti on niin homo että..

Kalju sopii harvoille.

Tuntuu että monien pakkislaisten identiteetti on siinä kaljussa. Jos vähän joutuu vahaa laittaa lettiin, niin heti on niin homo että..

Vaikka itselläni 2-5mm siili onkin ja tulee olemaan niin olen samaa mieltä. Minulle se mielestäni sopii (jokainen voi tosin vetää omat mielipiteensä profiilikuvan perusteella) mutta joillekin ei ollenkaan. Parempi vaan pitää se tukka päässä jos pää on mallia Mignon tai ei muuten sovi. Ihmeellistä tuo homottelu hiustyylin perusteella.

Ihanaa, kun näin moni ketjuu kääntyy taas homoiluksi...

vallan fantsua pojat...

Mulla on ollu hiusmallia pitkästä tosi lyhyeen, ei mitää ponnaripituutta kuitenkaan, sellane ihanan vallaton kiharainen tukka ;) Nyt oon sit vetäny siiliks pari kertaa 3mm ja nyt 0.5 mm. Sopii mun mielestä siili tosi hyvin ja näin oon kuullu myös muilta, (paitsi äidiltä, jonka mielestä näytän millon natsilta millon vangilta ja millon syöpäpotilaalta...) Mun mielestä hiuksissa on tärkeintä miltä itestä tuntuu. Jos tykkää siitä siilistä nii sit pitää siiliä jne.

Kalju sopii harvoille.

Samaa mieltä!

Moni, joka naureskelee näille leteille, jotka on pidempiä kun 3 milliä, harvoin edes tajuaa, miten naurettavalta ite näyttääkään se kalju/millin siili päässään. Jos ei irokeesi sovi kaikille, niin ei kyllä sovi kaljukaan. Moni kaljupääkin näyttää ihan pikkujantterilta, tai joskus siltä homoltakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom