kesäletti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ei se ota todellakaan koville. lähinnä tässä naurattaa sun perustelemattomat hatusta vedetyt kommentit. Voi jumantsuka.
:david: Nyt suosittelisin pitäämään pientä hermolomaa niin saat hoidettuu pääkopan kuntoon ja ehkä jotain psykiatrista hoitoa niin ei tuu tulevaisuudessa ongelmia lyhyen pinnan kanssa!
No se siitä kaipasit perusteluja:
Yleensä pitkät hiukset saatetaan yhdistää feminiinisyyteen ja feministinen mies on 99% varmuudella homo.;)

nyt niinkun sampan kuvassa totti(?) näyttää. sormi syvälle anukseen ja suut suppuun.

Nutipäät vs keesit vol. 895

Miks siitä pitää muutenkin aina mussuttaa, jos toisella on sellainen ja sellainen tukka. Pitäköön kaikki ihan sellaista lettiä mikä omaan silmään näyttää kivalta. Aivovammaisille bodareille se on vain vähän vaikea tajuta.

Nutipäät vs keesit vol. 895

Miks siitä pitää muutenkin aina mussuttaa, jos toisella on sellainen ja sellainen tukka. Pitäköön kaikki ihan sellaista lettiä mikä omaan silmään näyttää kivalta. Aivovammaisille bodareille se on vain vähän vaikea tajuta.
Aikas kovaa tekstiä ehkä ei kannattais ihan noin tarkasti ylistää täällä kuitenkin valtaosa ihmisistä on näitä mainitsemisia "aivovammaisia":rolleyes: bodareita

Niille henkilöille jotka pitää päätään täysin kaljuna pieni offtopic kyssäri: Mitä vahaa kannattais ostaa päänahkaan, tai mitä te käytätte? Oon parisen vuotta sit talvella vetäny kerran höylällä loputkin hiukset konekäsittelyn jälkeen jonka jälkeen parin päivän päästä päänahka oli ihan helvetin kuiva ja halkeileva, sekä kuumotti jonkun verran. Sit myöskin onnistuuko ilman partavaahtoo kaljuna pito jos vaikka jokapäivä päivän päätteeksi suihkussa pyöräyttelee höylällä pitkin kalloa? Vai kannattaako tähänkin käsittelyyn ostaa vaahtoa?

Pyh, minulla on tälläinen kampaus mutta ilman takatukkaa ja, jos joku tulee sanomaan homoksi niin isken häntä käsilaukulla päähän.
770442.jpg

Tämän saa helposti näyttämään lyhyeltä tai pitkältä muutaman sentin kasvatuksella/leikkauksella. Korville saakka kasvatettuna se on pitkä ja, jos ajaa kaljuksi siinä sentin pari korvien päälle niin se sopii vaikka armyyn.

Aikas kovaa tekstiä ehkä ei kannattais ihan noin tarkasti ylistää täällä kuitenkin valtaosa ihmisistä on näitä mainitsemisia "aivovammaisia":rolleyes: bodareita

Tarkoitus olikin lähinnä nähdä minkälaista huutoa tulee yhtä tasokkaasta kuitista, mitä aina toiseen suuntaan viljellään : ).

ei kannatakkaan ylistää.

valtaosa täältä on todellakin jotain ihan muutakuin bodareita...

Ei kai pelkät hiukset kenestäkään homomaista tai fruittaria tee? Kyllä siihen muutakin vaaditaan :D
No ei teekkään pelkät, taisin itse sanoa hiukan kärjistyneesti mutta ne edesauttaa valtavasti asiaa:D
Ei siis koske kaikkia hiustyylejä, kyl pitkistäki saa iha siistin näköset jos on kunnon heviletti ruoska ei mitään säbäreiden panta vekotelmii:D:D

E. Enkä tahdo mitenkää dissata säbän pelajii mulla on helvetisti kavereit jotka pelaa säbää ja on hyviä jätkejä mut sanon suoraan mitä mieltä oon niiden letistä!!:)

No ei teekkään pelkät, taisin itse sanoa hiukan kärjistyneesti mutta ne edesauttaa valtavasti asiaa:D
Ei siis koske kaikkia hiustyylejä, kyl pitkistäki saa iha siistin näköset jos on kunnon heviletti ruoska ei mitään säbäreiden panta vekotelmii:D:D

E. Enkä tahdo mitenkää dissata säbän pelajii mulla on helvetisti kavereit jotka pelaa säbää ja on hyviä jätkejä mut sanon suoraan mitä mieltä oon niiden letistä!!:)

Nääh, ite ainakin tiedän pari kaveria, joiden hiukset olisi irrallaan siitä olemuksesta ja muusta ulkonäöstä varmaankin lähellä tätä "gay-tyyliä", mutta muuten kyllä niin kaukana fruittarista kuin olla vaan voi...trust me!

Voe voe... Kyllä kun vähän henkisesti kasvat, niin ehkä tajuatkin jotain...

Ei se pelkkä letti kenestkään homoa tee, siihen tarvitaan muutakin kun pelkkä pitkä letti. Ite tunnen montakin reilusti päälle 35 äijää, pitkän letin kera, eikä niiden olemuksesta vois missään nimessä päätellä että ne ois homoja. Eikä ne olekkaan. Ne on siis niin perussuomalaisia viinaan meneviä juntteja kun olla ja voi, mutta niillä on silti pitkä letti. :eek:

Tohon sun ikään(ja muiden true-äijien) ikään kuuluu vaan se, että kaikilla kellä on pidempi letti kun 3 millin "siili"(vitut se mikään siili ole), ovat hinttareita. Sitten ehkä itekkin joskus tajuat, että näytät ihan idiootilta se "siili" tukka päässä. :)

T. Yks nutipää

mun mielest homoimpii on sählynpelaajat jotka pikkurilli pystyssä nakuttelee pakkikselle kauheita puolustuspuheita siitä kuinka sähly on jees eikä ollenkaan homojen laji (paljoo)

jos on sen verran itsetuntoa että kehtaa vetästä maailman homoimman letin ja on sinut asian kanssa eikä pelkää muuttuvansa homoksi niin sit ei tännekään kirjoittele puolustuspuheenvuoroja ainakaan kovin tosissaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom