kesäletti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
On aika valita puolet... Fledat vs. karvamikit. :lol2:

chabalDM0810_468x357.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tommoset hiukset nyt
CruiseTonSt55031408_400.jpg

Mut tommoset ois jees :wtf: vai menikö se toisinpäin :D
hair-july-2006.jpg

On aika valita puolet... Fledat vs. karvamikit. :lol2:

chabalDM0810_468x357.jpg
Kohta Prayer tulee huutelemaan että Chabal on hintti nössö kun sillä on tuollainen liimaletti, pelaa varmaan säbää, leikkaisi kolmen millin ÄIJÄ-sängen.

;)

Kohta Prayer tulee huutelemaan että Chabal on hintti nössö kun sillä on tuollainen liimaletti, pelaa varmaan säbää, leikkaisi kolmen millin ÄIJÄ-sängen.

;)
Nyt puhutaan eri asiasta kun Chabalilla ei oo mitaan liimalla laitettuu homolettii vaan kunnon heviruoska ei siina mitaan;)

Nyt puhutaan eri asiasta kun Chabalilla ei oo mitaan liimalla laitettuu homolettii vaan kunnon heviruoska ei siina mitaan;)

nää sun kommentit menee vähän ristiin, viimeks pitkätukka oli yhtäkuin homoletti. jak yl must tuntuu et tossa on jonkinsortin tärpättiä käytetty. voin toki olla väärässäkin

Aika liimaiselta tuo kyllä minun mielestäni näyttää... Mutta jatkakaa toki.

nää sun kommentit menee vähän ristiin, viimeks pitkätukka oli yhtäkuin homoletti. jak yl must tuntuu et tossa on jonkinsortin tärpättiä käytetty. voin toki olla väärässäkin
Ei kun juuri mun kommenteissani oon sanonu ettei mun mielest tollases kunnon heviletis oo mitaan vaan sellasest mita joka aamu huolel laitetaan liiman kans kuntoo ja koko ajan pitkin paivaa katotaan peilist onks letti hyvin:whip:
Etin viel mun aikasemman kommenttini todisteeks ja liitan tahan ni naat ja ei tuossa mitaan liimaa oo kaytetty!!!!!

edit: ja tuossa juuri viesti mita aikasemmin sanoin!!
No ei teekkään pelkät, taisin itse sanoa hiukan kärjistyneesti mutta ne edesauttaa valtavasti asiaa
Ei siis koske kaikkia hiustyylejä, kyl pitkistäki saa iha siistin näköset jos on kunnon heviletti ruoska ei mitään säbäreiden panta vekotelmii

E. Enkä tahdo mitenkää dissata säbän pelajii mulla on helvetisti kavereit jotka pelaa säbää ja on hyviä jätkejä mut sanon suoraan mitä mieltä oon niiden letistä!!

[offtopic]puhuit siitä kuinka feministisiltä näyttää pitkät letit ja feministinen mies on 99% varmuudella homo, et silleen. [/offtopic]

nojoo kuhan nusasin pilkkua paremman puutteessa. emmä jaska enää kiistellä näistä tukka-asioista. täällä näyttää kuitenkin olemman enemmän kaljupäitä niin alakynteenhän mää vaan jään. makuasioita.

Nusaistaan vielä lisää pilkkua, feministinen mies ajaa sukupuolten tasa-arvoa ja feminiininen mies on naismainen pikkurilli pystyssä heiluva keijo.

eikä ole pelkästään kovan näkönen. juutubesta kun oon kattellu noita sen katutappeluvideoita niin aika rankkaa settii. :O

Ei liity aiheeseen, mutta nuo Kimbon katutappelu videot ei kyllä minuun tehnyt vaikutusta tai sanotaan näin, että vastustajien taso ei yleensä päätä huimannut. Mutta, eikös kyseinen herra nykyään ota ihan kunnon MMA matsejakin? Joskus muistan nähneeni matsin, jossa Kimbo hävisi jollekkin b-luokan ottelialle kun kunto ei kestänyt, mutta tästäkin on jo aikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom