On aika valita puolet... Fledat vs. karvamikit. :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kohta Prayer tulee huutelemaan että Chabal on hintti nössö kun sillä on tuollainen liimaletti, pelaa varmaan säbää, leikkaisi kolmen millin ÄIJÄ-sängen.On aika valita puolet... Fledat vs. karvamikit. :lol2:
Nyt puhutaan eri asiasta kun Chabalilla ei oo mitaan liimalla laitettuu homolettii vaan kunnon heviruoska ei siina mitaan;)Kohta Prayer tulee huutelemaan että Chabal on hintti nössö kun sillä on tuollainen liimaletti, pelaa varmaan säbää, leikkaisi kolmen millin ÄIJÄ-sängen.
;)
Nyt puhutaan eri asiasta kun Chabalilla ei oo mitaan liimalla laitettuu homolettii vaan kunnon heviruoska ei siina mitaan;)
Ei kun juuri mun kommenteissani oon sanonu ettei mun mielest tollases kunnon heviletis oo mitaan vaan sellasest mita joka aamu huolel laitetaan liiman kans kuntoo ja koko ajan pitkin paivaa katotaan peilist onks letti hyvin:whip:nää sun kommentit menee vähän ristiin, viimeks pitkätukka oli yhtäkuin homoletti. jak yl must tuntuu et tossa on jonkinsortin tärpättiä käytetty. voin toki olla väärässäkin
No myonnan et niin sanoin mut taisin heti peraan korjata vaittamani jo kauan sitten!![offtopic]puhuit siitä kuinka feministisiltä näyttää pitkät letit ja feministinen mies on 99% varmuudella homo, et silleen. [/offtopic]
No sori en oo lukenu tarpeeks sivistyssanakirjaa:DNusaistaan vielä lisää pilkkua, feministinen mies ajaa sukupuolten tasa-arvoa ja feminiininen mies on naismainen pikkurilli pystyssä heiluva keijo.
Se on vaan miehekkäästi rasvanen. Tosimies ei tukkaansa pese...Aika liimaiselta tuo kyllä minun mielestäni näyttää... Mutta jatkakaa toki.
No voi hellanlettas! jospa se luuli tietäväsä ;)Siinä tapauksessa ei välttämättä kannata käyttää sanoja, joiden merkitystä ei tiedä.
Kimbo Slice.Kuka on hän?
Kohtuu kovan näköinen jätkä, (=Äijä!)